Gjestefans på forumet? VAR: Kan Leeds fortsette den gode formen?

Started by Per Arne, December 20, 2010, 13:09:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SuperLeeds!

Quote from: Gambi on December 20, 2010, 17:46:53
Quote from: Per Arne on December 20, 2010, 17:40:17
Quote from: Gambi on December 20, 2010, 17:07:06
Quote from: Andersen on December 20, 2010, 17:02:56
Har vel aldri slengt noe negativt dritt til deg Gambi , men lurer fortsatt på hva du gjør her inne ? Vi Leeds gutta / jenter har et populært forum her inne , har ikke du og dine egne supportere et eget forum ? Lurer bare og dette er ikke noe drittslenging  ;) LEEDS4EVER

Det er et greit spørsmål.
1. Hva jeg gjør her: Jeg er her for å prøve å følge med på Leeds og forsøke å lage konstruktiv debatt, selvom det kanskje av og til ikke ser slik ut.
2. Eget forum: Jo, vi Newcastle fans har et eget forum. Et populært og fint sådan, men for øyeblikket er jeg misfornøyd med tingenes tilstand på forumet pga. enkelte meddebattanter. Det er også en grunn.

Jaså, raka uklar med noen der også?

;D

Nja, er vel ikke noen stor strid for meg personlig, men det er et par som oppfører seg til tider ganske guffent.

Ikke rart det, der i gården er jo alt bare svart/hvitt.  Blir bråk av sånt vettu;-)

Another_Roger

No skal eg takke for mange fine ord i denne tråden. Men eg skal være ærleg! Eg har fått veldig mange innlegg sletta av MOD fordi dei er livredde for at Leedsfansen skal bli provosert. Dei må sjå på sine medfans som utrulig skjøre etter mitt syn. Dette skjer kvar gong eit innlegg frå meg kan tolkast ( i verste meining sjølvsagt) negativt i retning Leeds. Moderering skjer på eit nanosekund, så dei skal i alle fall ha for å være kjappe på labben. Men takhøgde? Ikkje om ein skal dømme etter modteamet, som forøvrig er snille og hyggelege mennesker. Men kanskje litt overbeskyttande ?

Tom S

COME ON LEEDS !!

lojosang

Quote from: Another_Roger on December 21, 2010, 17:35:43
Dei må sjå på sine medfans som utrulig skjøre etter mitt syn.

Jammen de ER jo det. ;D

Om det er noen teologer her som kan utlede hvor mange engler som kan danse på et knappenålshode må de gjerne det, men ikke en gang en moderator kan balansere på et. Men vi prøver.  8)
- Leif Olav

Another_Roger

Quote from: lojosang on December 21, 2010, 20:32:33

Jammen de ER jo det. ;D

Om det er noen teologer her som kan utlede hvor mange engler som kan danse på et knappenålshode må de gjerne det, men ikke en gang en moderator kan balansere på et. Men vi prøver.  8)

Hehe. Nei, eg får akseptere den modereringa som er her. Men det er litt synd når ein har lagt ned blod, svette og tårer i eit innlegg og så blir det sletta :P

flynn

Dette er en melding til Another_Roger og Gambi:

Hold fram som dere stevner gutter, for meg er det i alle fall en berikelse at dere tar dere tid til å diskutere min lidenskap med meg! Hadde det vært morsomt å være Leeds-supporter dersom man ikke hadde noen andre å briske seg mot? I think not!

flynn

lojosang

Quote from: Another_Roger on December 21, 2010, 21:54:55

Jammen de ER jo det. ;D

Hehe. Nei, eg får akseptere den modereringa som er her. Men det er litt synd når ein har lagt ned blod, svette og tårer i eit innlegg og så blir det sletta :P

Hvis det koster så mye arbeid og kroppsvæsker å legge inn en melding må jeg få foreslå at du oppgraderer EDB-maskinen din eller noe. Her går det lekende lett. Funker til og med med promille.
- Leif Olav

Gufrias

Quote from: lojosang on December 22, 2010, 00:17:53
Quote from: Another_Roger on December 21, 2010, 21:54:55

Jammen de ER jo det. ;D

Hvis det koster så mye arbeid og kroppsvæsker å legge inn en melding må jeg få foreslå at du oppgraderer EDB-maskinen din eller noe. Her går det lekende lett. Funker til og med med promille.
Det forklarer en del... ;D
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsulf

Enig i mye av det som blir sagt her.
Jeg kan ikke se hva de nevnte herrer har sagt som har oppskaket folk her. Er det spørsmål om vi er gode nok for opprykk osv som tirrer så til de grader, lurer jeg på hvordan folk reagerer ute i det virkelige liv når man har kollegaer o.l. som fyrer opp og hoverer ved hvert Leeds-tap.

B_Ød

Ups & Ups!!

gill

Quote from: Sølvreven on December 20, 2010, 23:07:49
Jeg synes at både Gambi og Rogern er høflige når de er inne på forumet. Problemet ligger vel heller hos de som leter etter noe å bli provosert av. Dere har vel lite å irritere dere over når dere kan lage en egen tråd, bare for å henge ut de andre lags supportere som er gjester på vårt forum. Hva er feil med å ha litt takhøyde her inne?
100% ENIG MED DU...

dansale

Jeg støtter Gambi og alle andre supportere uansett hvor det skulle være fra her inne på forumet , Gambi har hatt noen gode inlegg her inne og jeg ser på ham som en resurss, han har ikke kommet med noe nedverdigende ovenfor Leeds eller dets supportere ( hvist jeg har feil vennligst irettesett meg), så lenge han ikke gnir dritt i ønene mine så må han bare si hva han har på hjertet.  :)
Forza Leeds!

Another_Roger

[/quote]

Skal eg verkeleg ta i mot råd frå ein som framleis brukar dinosaurbegrepet EDB-maskin ? :) Eg anbefalar deg å lese eit kompendium om språklige bilete ;)

Veit ikkje om eg tørr å skrive med promille, då kunne eg komme i skade for å skrive utan filter. Det kunne blitt stygt for leedsfansen er eg redd :P

fmtj

Det er berikende at andre fans slenger innom med kommentarer synes jeg. Ã... la seg provosere er som jeg har hevdet mange ganger tidligere den enkeltes eget valg. Vi er Leeds tvers gjennom og dette endres ikke av Gambi, eller noen annen fan av et eller annet annet lag enn vårt. Jeg er veldig glad for ikke å oppleve scum supportere her inne, det må jeg innrømme.

Når det er sagt synes jeg begge de to omtalte her, Gambi og Another Roger har oppført seg uklanderlig. Når jeg ser en del av svarene våre har gitt blir jeg litt mer skeptisk. Gjestene må likevel tåle det synes jeg, men vi Whites- fans kan jo også glede oss over å ha noen hakkekyllinger her inne da... ;)!

Min oppfordring er å la ytringsfriheten råde!!! Velkomen tilbake i 2011 sier nå jeg, hvis ikke vi taper mange julekamper da....for da kan jeg nesten garantere at jeg må la det gå utover noen og da er jo gjester fra andre lag veldig kjekt å ha.... ;D
Yeboahs vitne

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Another_Roger

auren

Hvorfor skulle det ikke være greit med Man U fans her inne, så lenge de oppfører seg?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

Quote from: auren on December 23, 2010, 16:48:51
Hvorfor skulle det ikke være greit med Man U fans her inne, så lenge de oppfører seg?

auren

Her går du laaaaaangt over streken Joachim :o

Forøvrig uforståelig at denne fremdeles er på OEF!

auren

Quote from: Rudi G. on December 23, 2010, 17:07:28

auren

Nei, gjør jeg det? Er det ikke slik at så lenge man oppfører seg fint og skriver konstruktive innlegg så spiller det ingen rolle hvilken klubb man holder med? Regelen må gjelde for alle! Ellers så er det farvel til Gambi og Rogern også.

auren

Rudi G.

Quote from: auren on December 23, 2010, 17:09:39

auren

Nei, gjør jeg det? Er det ikke slik at så lenge man oppfører seg fint og skriver konstruktive innlegg så spiller det ingen rolle hvilken klubb man holder med? Regelen må gjelde for alle! Ellers så er det farvel til Gambi og Rogern også.

auren

Usammenlignbart!

auren

Da bør det jo spesifiseres en liste over hvilke klubber man ikke får holde med - Liverpool, Man U, Manchester City, Chelsea, Sheffield United, Sheffield Wednesday, Barnsley. Hvilke andre fans bør bannes?

auren

auren

Arsenal og Tottenhamfans er vel heller ikke velkommen, eller?

auren

Rudi G.

Historieløst Joachim. tranmere og lambi klarer akkuret det de er ute etter og du biter på!

Asbjørn

QuoteOrdet er fritt. Diskuter alt som har med Leeds, kamper, spillere, LUSCOS etc, men som ikke hører hjemme i et av de andre foraene, å gjøre her.
Jeg vurderer det som at temaet har med LUSCOS å gjøre (hvordan forholde seg til gjestende fans), og kan ha en viss oppdragende effekt (vi modsa prøver å se på de som hvilke som helst forumdeltakere, men må samtidig ha fokus på at dette er et Leedsforum, for Leedsfans, så fans av andre klubber må aldri bli for tallrike her inne (for stor andel), samt at vi har lav terskel på hva de skriver (spesielt i kamptråder der vi vet at sterke følelser er i sving, og det skal liiite til for å tenne kruttønner - for kruttønner finnes  ;D)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on December 23, 2010, 17:58:08

QuoteOrdet er fritt. Diskuter alt som har med Leeds, kamper, spillere, LUSCOS etc, men som ikke hører hjemme i et av de andre foraene, å gjøre her.
Jeg vurderer det som at temaet har med LUSCOS å gjøre (hvordan forholde seg til gjestende fans), og kan ha en viss oppdragende effekt (vi modsa prøver å se på de som hvilke som helst forumdeltakere, men må samtidig ha fokus på at dette er et Leedsforum, for Leedsfans, så fans av andre klubber må aldri bli for tallrike her inne (for stor andel), samt at vi har lav terskel på hva de skriver (spesielt i kamptråder der vi vet at sterke følelser er i sving, og det skal liiite til for å tenne kruttønner - for kruttønner finnes  ;D)

Fornuftig!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

Blodsukkeret er stabilisert, jeg har roet meg ned, enig med Assa og Promo :), men står for at såkalte scumfans holder seg langt vekke fra vårt Forum!

ollan

Ollan

Leedsulf

Småpinlig med denne intolleransen for andre lags supportere. Så lenge de ikke bevisst sprer dritt ser jeg ingen problemer med at de diskuterer her. Det blir litt for wannabe hard core-fan for min del å sitte å dømme folk ut i fra hvilket lag de heier på. Det neste blir vel at man skjeller ut de gjestende debattantene på engelsk...

Rudi G.

Quote from: The Boy Eddie Gray on December 23, 2010, 19:37:11
Småpinlig med denne intolleransen for andre lags supportere. Så lenge de ikke bevisst sprer dritt ser jeg ingen problemer med at de diskuterer her. Det blir litt for wannabe hard core-fan for min del å sitte å dømme folk ut i fra hvilket lag de heier på. Det neste blir vel at man skjeller ut de gjestende debattantene på engelsk...

:D :D Se på bildet ditt 8)