Gjestefans på forumet? VAR: Kan Leeds fortsette den gode formen?

Started by Per Arne, December 20, 2010, 13:09:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Quote from: The Boy Eddie Gray on December 23, 2010, 19:37:11
Småpinlig med denne intolleransen for andre lags supportere. Så lenge de ikke bevisst sprer dritt ser jeg ingen problemer med at de diskuterer her. Det blir litt for wannabe hard core-fan for min del å sitte å dømme folk ut i fra hvilket lag de heier på. Det neste blir vel at man skjeller ut de gjestende debattantene på engelsk...

Min historie:
I mai 2010 så skulle jeg på en helg over til London. Det korresponderte selvsagt med Charlton vs Leeds. Jeg prøvde gjennom alle "lovlige" kanaler å få meg en sitteplass eller to til den kampen, men det var utrolig vanskelig.
Så fant jeg på noe lurt: Jeg meldte meg ærlig og redelig inn på et Charltonforum "over there". Jeg måtte til og med begrunne mitt valg for å bli akseptert medlem. Så la jeg ut en melding om hvor mye jeg som nordmann gledet meg til å se "Mighty Charlton" mot  Leeds United og spurte om det var noen som kunne låne meg "Custom numberet" sitt slik at jeg kunne skaffe meg en sitteplass.
Merkelig nok ble jeg gjennomskuet etter 5 minutter på dette forumet og kalt de mest kreative ting. For å si det sånn så har jeg ikke prøvd den veien igjen.

Poenget er: Lett å avsløre at du ikke er 100% fan av riktig lag. Lite hjelp å få. Lite respekt å få. Mye dritt å få. Ikke egentlig et sted jeg velger å skaffe meg nettvenner. Ikke noe sted jeg behøver å innynde meg for å få respekt. Jeg kunne vel aldri tenke meg å diskutere noen annen klubb på deres forum.... Aldri!  ;)

Men for all del. Dette er kun hvordan JEG tenker! Men jeg har altså gjort det jeg også! ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J.N

Jeg har ingen problemer med folk som heier på andre lag her inne. Som nevnt ofte før; så lenge de ikke sprer dritt og provoserer vil jeg si at det er utelukkende positivt. For det første kan vi jo få andre perspektiv på saker og ting via andres meninger, erfaringer osv. For det andre er det vel bare kjekt at andre enn oss Leedsfans følger vårt kjære lag såpass tett! :D

Leedsulf

Quote from: Promotion 2010 on December 23, 2010, 19:56:09
Poenget er: Lett å avsløre at du ikke er 100% fan av riktig lag. Lite hjelp å få. Lite respekt å få. Mye dritt å få. Ikke egentlig et sted jeg velger å skaffe meg nettvenner. Ikke noe sted jeg behøver å innynde meg for å få respekt. Jeg kunne vel aldri tenke meg å diskutere noen annen klubb på deres forum.... Aldri!  ;)

Men for all del. Dette er kun hvordan JEG tenker! Men jeg har altså gjort det jeg også! ::)

Må si meg enig der. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva andre lags supportere gjør på vårt forum, men så lenge de holder en grei tone, plages jeg ikke av det.

At de har kommet med provoserende innlegg har i tilfelle gått meg hus forbi, så det er kanskje derfor jeg sitter igjen med et inntrykk av at ingen av disse debattantene har støtt meg, og at jeg derfor føler kritikken er uberettiget.

Jeg synes tvert i mot det kan være morsomt å høre andres meninger om mitt lag.

Bites Yer Legs

Quote from: Gambi on December 23, 2010, 16:13:12
Quote from: Another_Roger on December 23, 2010, 15:41:25
Quote from: Bites Yer Legs on December 23, 2010, 13:26:45
Dette er OT til de grader!! >:(

Huff så grusomt. Eg håpar ikkje jula gjekk heilt i knas for deg :)

Hehe, trøst deg med juleribba du! :)

Hadde dere hatt noen form for innsikt hadde dere skjønt at å kalle denne tråden OT er mer en støtterklæring for dere enn en krigserklæring mot dere. Jeg mente åpenbart at hvilken klubb en holder med er såpass trivielt at det ikke rettferdigjør en egen tråd på OEF. OEF skal handle om Leeds, jeg er mer opptatt av sak enn person. Altså, skriver du saklig om Leeds kan du tilbe diverse for min del.

Når jeg nå leser de patetiske tilsvarene deres virker det åpenbart for meg at dere er såpass narsissistiske at dere mener dere fortjener all oppmerksomheten, og deres ene virke her inne er å tilfredstille deres egen fortreffelighet.

Så har isåfall jeg gått fra å være likegyldig til å bli negativt innstilt til dere.
KEEP FIGHTING!!

Here we go again

Synes denne tråden bør flyttes til OT.  Blir å dra det litt langt at det har med Leeds å gjøre.  Men moderatorene er kanskje mer opptatt med å gå og knipe på julepresangene enn å egentlig se hva tråden handler om? ;)

Gufrias

Quote from: Promotion 2010 on December 23, 2010, 19:56:09
Quote from: The Boy Eddie Gray on December 23, 2010, 19:37:11
Småpinlig med denne intolleransen for andre lags supportere. Så lenge de ikke bevisst sprer dritt ser jeg ingen problemer med at de diskuterer her. Det blir litt for wannabe hard core-fan for min del å sitte å dømme folk ut i fra hvilket lag de heier på. Det neste blir vel at man skjeller ut de gjestende debattantene på engelsk...

Min historie:
I mai 2010 så skulle jeg på en helg over til London. Det korresponderte selvsagt med Charlton vs Leeds. Jeg prøvde gjennom alle "lovlige" kanaler å få meg en sitteplass eller to til den kampen, men det var utrolig vanskelig.
Så fant jeg på noe lurt: Jeg meldte meg ærlig og redelig inn på et Charltonforum "over there". Jeg måtte til og med begrunne mitt valg for å bli akseptert medlem. Så la jeg ut en melding om hvor mye jeg som nordmann gledet meg til å se "Mighty Charlton" mot  Leeds United og spurte om det var noen som kunne låne meg "Custom numberet" sitt slik at jeg kunne skaffe meg en sitteplass.
Merkelig nok ble jeg gjennomskuet etter 5 minutter på dette forumet og kalt de mest kreative ting. For å si det sånn så har jeg ikke prøvd den veien igjen.

Mighty Charlton?  ;D Ikke rart du ble avslørt. Og fullt forståelig at du fikk tyn, ettersom de også så motivet ditt.

De som besøker oss for å diskutere Leeds i siviliserte former, og er åpne om ståsted, tolererer jeg imidlertid mer enn gjerne. Og ja, det gjelder selv om de hadde holdt med en viss rødkledt bande primadonnaer fra Lancashire. Opptil flere av dem er sympatiske mennesker som ikke har gjort mange andre betydelige feilgrep i livet sitt.
Hekta på Leeds siden 1974

Tom S

Så lenge de oppfører seg som gjester med den folkeskikk det medfører så er det ok, det er ikkje nødvendigvis like høgt under taket for gjester som for oss som bor i "huset".

Og som Asbjørn sier; i kamptråder bør de holde LAV profil for da er eg/vi i kampmodus.

Det ser ikkje ut som det skal bli eit problem med at vi vert invadert av andre lags supportere, men eg ville ikkje likt om det utviklet seg - dette er tross alt ein møteplass for supportere av Leeds United.

Men, mods/Asbjørn dette høyrer virkelig ikkje til på OEF --> OT.
COME ON LEEDS !!

Another_Roger

Quote from: Tom S on December 24, 2010, 09:10:53
Og som Asbjørn sier; i kamptråder bør de holde LAV profil for da er eg/vi i kampmodus.

Det kan eg ikkje love.

fmtj

Denne trådens mest fantastiske utsagn må jeg kåre og det er ; Mighty Charlton!!!
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha...... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Yeboahs vitne

Dennis

Quote from: Another_Roger on December 24, 2010, 13:09:54

Det kan eg ikkje love.

Så målet er å provosere? Eller bare klarer du ikke holde deg?
Marching on together!

fmtj

Quote from: Mr Kaizer on December 25, 2010, 20:28:24

Det kan eg ikkje love.

Gudskjelov så lar jo ikke vi Leedsfans oss provosere...... ;D
Yeboahs vitne

HåvardK

Quote from: Rudi G. on December 23, 2010, 19:24:36
Blodsukkeret er stabilisert, jeg har roet meg ned, enig med Assa og Promo :), men står for at såkalte scumfans holder seg langt vekke fra vårt Forum!
Ingen fare - tvilsomt at noen av disse behersker internett.

Another_Roger

Det kan eg ikkje love.

Kvar fekk du denne spinnville fantasien frå? Eg kjem til å seie det eg meinar på forumet. Kjem ikkje til å behandle leedsfansen som porselensdukker.

SDalen

Quote from: auren on December 23, 2010, 17:16:25
Da bør det jo spesifiseres en liste over hvilke klubber man ikke får holde med - Liverpool, Man U, Manchester City, Chelsea, Sheffield United, Sheffield Wednesday, Barnsley. Hvilke andre fans bør bannes?

auren

Galatasaray og  Millwall går vel også under den lista?
Rogaland whites!

Dennis

Quote from: Another_Roger on December 26, 2010, 13:41:57

Det kan eg ikkje love.

Kvar fekk du denne spinnville fantasien frå? Eg kjem til å seie det eg meinar på forumet. Kjem ikkje til å behandle leedsfansen som porselensdukker.

Den 'spinnville fantasien' kommer fra å lese det du selv skriver her. Du innrømmer jo at du kommer til å skrive det du mener på forumet, også i kamptrådene. En oppegående kar som deg selv bør skjønne at det kan være provoserende at en annen lags supporter skriver i kamptrådene og særlig etter baklengs, som du stadig har gjort.

Store deler av forumet gir deg støtte, men ber deg ta det rolig i kamptrådene hvor det lett kan bli temperatur, men du avstår fra å gjøre det. Og du er ikke ute etter å provosere så mye som lite grann? Det har jeg vondt for å tro.
Marching on together!

SDalen

Quote from: Mr Kaizer on December 26, 2010, 14:47:11
Quote from: Another_Roger on December 26, 2010, 13:41:57

Det kan eg ikkje love.

Den 'spinnville fantasien' kommer fra å lese det du selv skriver her. Du innrømmer jo at du kommer til å skrive det du mener på forumet, også i kamptrådene. En oppegående kar som deg selv bør skjønne at det kan være provoserende at en annen lags supporter skriver i kamptrådene og særlig etter baklengs, som du stadig har gjort.

Store deler av forumet gir deg støtte, men ber deg ta det rolig i kamptrådene hvor det lett kan bli temperatur, men du avstår fra å gjøre det. Og du er ikke ute etter å provosere så mye som lite grann? Det har jeg vondt for å tro.

Selv, føler jeg svært ofte under kamptrådene at Another_roger opptrer positivt og på en hyggelig måte. Noen ting kan misforstås, etter hvordan man tolker ting, og noen "vil" tolke det på værst mulig måte, og da blir det krangel, diskusjoner osv...

Uansett vil det alltid være uenigheter i denne saken. Men "vi" ikke gjør et forsøk på å tolke alt negativt og Gambi/Rogern ikke forsøker og skape "drittstemning, noe de etter min mening ikke gjør, går dette bra :) !
Rogaland whites!

Dennis

Quote from: SDalen on December 26, 2010, 14:57:03
Uansett vil det alltid være uenigheter i denne saken. Men "vi" ikke gjør et forsøk på å tolke alt negativt og Gambi/Rogern ikke forsøker og skape "drittstemning, noe de etter min mening ikke gjør, går dette bra :) !

Enig.

Har selv ingen personlig interesse av å lese at en annen lags supporter tror Leeds snart vil begynne å tape kamper eller at den og den har vært junior i laget de holder med, men det er selvsagt gledelig at de finner tid til å følge laget vårt. Det viser bare at Leeds fortsatt har høy status som klubb.

Som moderatorer er det derimot vår jobb å holde en viss saklig tone på forumet. Om mange føler seg provosert av innlegg som lett kan tolkes dithen (med eller uten mening), er det ikke ønskelig med slike innlegg til stadighet, er det vel? Eller er det alle som reagerer som tar feil?

Fullstendig enig i at enkelte innlegg overanalyseres, men det går også an å trå varsomt. Når Roger skriver at han ikke har tenkt å trå varsomt, selv i kamptrådene, er det noe som sier meg at det blir flere opphetede diskusjoner med og rundt denne skap-Leedseren.
Marching on together!

SDalen

Quote from: Mr Kaizer on December 26, 2010, 15:08:46
Quote from: SDalen on December 26, 2010, 14:57:03

Enig.

Har selv ingen personlig interesse av å lese at en annen lags supporter tror Leeds snart vil begynne å tape kamper eller at den og den har vært junior i laget de holder med, men det er selvsagt gledelig at de finner tid til å følge laget vårt. Det viser bare at Leeds fortsatt har høy status som klubb.

Som moderatorer er det derimot vår jobb å holde en viss saklig tone på forumet. Om mange føler seg provosert av innlegg som lett kan tolkes dithen (med eller uten mening), er det ikke ønskelig med slike innlegg til stadighet, er det vel? Eller er det alle som reagerer som tar feil?

Fullstendig enig i at enkelte innlegg overanalyseres, men det går også an å trå varsomt. Når Roger skriver at han ikke har tenkt å trå varsomt, selv i kamptrådene, er det noe som sier meg at det blir flere opphetede diskusjoner med og rundt denne skap-Leedseren.

Agreed. Alle bør kompensere, slik at helheten og utfallet blir bedre! Men jeg tror ikke Rogern mente at han går inn for å slenge dritt i kamptrådene.
Rogaland whites!

SDalen

Alle bør kunne komme med sin mening, selvfølgelig bør dette holdes innenfor visse rammer, slik at diskusjonen blir konstruktiv, saklig og ikke minst at ingen "griner". Dette slik at det ikke blir en "min pappa er sterkere enn din" diskusjon. Det er jo tross alt disse saklige, konstruktive innleggene og diskusjonene, som skaper et forum?
Rogaland whites!

hobberst jr.

Quote from: Rudi G. on December 20, 2010, 16:20:29
Ingen problemer med høffelige og ærlige gjestefans på Forumet!

Skal det være "brann i rosenes leir", skal vi starte den selv!
Fantastisk Inlegg  :)
Mvh ; Chelsea Fan  ::)
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

vielljaa

Et Leedsforum er vel strengt tatt forbeholdt Leedsfans. Jeg ser ikke poenget i å ha andre supportere her inne i det hele tatt, hva tilfører det oss? (bortsett fra argusøyne på hver eneste post av Gambi og Roger). Jeg vil snakke om Leeds med andre som følger Leeds ikke "utenforstående". Hvis folk føler at de behøver en mening utenfra om sin klubb, så kan de værsegod gå inn på andre generelle fotballforum å høre om noen bryr seg der.

Det er nå min mening. :)
There is only one United

bwirum

Quote from: auren on December 23, 2010, 17:20:23
Arsenal og Tottenhamfans er vel heller ikke velkommen, eller?

auren
Var på WHL i mai 2000, avslutningskampen i PL. For øvrig en tur jeg vant i en konkurranse på en nettavis. Hadde billett midt oppi de mest ihuga spurs-supporterne, så jeg gikk inn på shop'en på white hart og kjøpte meg et skjerf. Trøsten var at det var mye hvitt i det...

Det positive er at de spilte mot scum og vant kampen 5-3 (tror jeg det var, masse mål iaffal) og det var en sinnsyk stemning. Og siden de spilte mot scum så var det jo helt naturlig hvem jeg skulle heie på uansett, så jeg brøla og skreik og sang med så godt jeg kunne og hadde det dritmorsomt.

WHL er vel den stadion jeg har vært på som mest kan sammenlignes med ER når det gjelder stemning.

Med til historien hører at skjerfet ble behørig gitt bort på vei bort fra stadion til en guttunge fra strøket :) Så fikk jeg gjort en god gjerning i samme slengen.

Men til poenget da, for meg er ikke Tottenham-fans de verste :D

Scum, pool, sheffield (begge), millwall, barnsley er vel de jeg føler er minst velkomne. Av engelske lag vel å merke.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Sander

Quote from: bwirum on January 01, 2011, 21:35:59
Quote from: auren on December 23, 2010, 17:20:23
Arsenal og Tottenhamfans er vel heller ikke velkommen, eller?

auren
Var på WHL i mai 2000, avslutningskampen i PL. For øvrig en tur jeg vant i en konkurranse på en nettavis. Hadde billett midt oppi de mest ihuga spurs-supporterne, så jeg gikk inn på shop'en på white hart og kjøpte meg et skjerf. Trøsten var at det var mye hvitt i det...

Det positive er at de spilte mot scum og vant kampen 5-3 (tror jeg det var, masse mål iaffal) og det var en sinnsyk stemning. Og siden de spilte mot scum så var det jo helt naturlig hvem jeg skulle heie på uansett, så jeg brøla og skreik og sang med så godt jeg kunne og hadde det dritmorsomt.

WHL er vel den stadion jeg har vært på som mest kan sammenlignes med ER når det gjelder stemning.

Med til historien hører at skjerfet ble behørig gitt bort på vei bort fra stadion til en guttunge fra strøket :) Så fikk jeg gjort en god gjerning i samme slengen.

Men til poenget da, for meg er ikke Tottenham-fans de verste :D

Scum, pool, sheffield (begge), millwall, barnsley er vel de jeg føler er minst velkomne. Av engelske lag vel å merke.

Var det kampen der Tottenham leda 3-0 til pause, la seg bakpå og tapte 3-5?

bwirum

Nei, de vant matchen. Kan ha vært 2001 kanskje? Ikke 2000... Hmm.. Det er liksom ikke de minnene jeg holder lengst fremme :P

Edit: Scum hadde i alle fall allerede vinni serien, så det kan jo ha vært en medvirkende faktor.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

thesheep

Quote from: Glenn K on January 02, 2011, 18:52:41
Smith er også kommet på banen for Newcastle nå..

Satte vel ikke akkurat fyr på kampen. Ufattelig elendig kamp forøvrig. Grøss.

Papi

Quote from: Gambi on January 03, 2011, 14:07:59
Quote from: SDalen on January 03, 2011, 14:02:22
Ser Matt Killgallon er på vei ut dørene i Sunderland, hvordan er han?? noe for oss??

Han var god for Sheffield United første halvdel forrige sesong. På kort sikt ville han nok forsterket dere, men hvis dere satser på å rykke opp denne sesongen er det lite vits tror jeg. Han er ingen PL spiller.

Eg klarer ikkje heilt skjønna kva utbytte du har av og være her inne Gambi.

Dette er ikkje negativt ovenfor deg, men nå som du nærmer deg 700 innlegg er eg i tvil om du virkelig er NCastle supporter. Trur du er Leedsfan eg ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Papi

Da har ikkje du noe spennende liv.
Og skrive 700 innlegg på et forum utenom ditt eget favorittlag anser som ubeskrivelig merkelig.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

mac_gyver

å herreli, nå er vi i gang igjen..... :(
Pride of Yorkshire

p0ndus

Sikkert drepende kjedelig på Newcastle forumet om det finnes noe sånt. Hvor mange Newcastle supportere er det i Norge forøvrig?  To stk kanskje?
Kanskje vi 4000 Luscos medlemmer skulle besøke dettte forumet og massakrere websiden Deres  ;D ;D ;D

dansale

UTROLIGT respektløst å gå of topic i forhold til tråstarter, hold dere til emne!!
Forza Leeds!