TPN som pdf?

Started by mail2rj, December 21, 2010, 22:58:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mail2rj

Heisann,

Ligger og leser prakteksemplaret av TPN som nettopp dukket opp i postkassen. All ære til dere som har en finger med i spillet der, produktet blir bare bedre og bedre!

Så slo det meg en ting: Hvis TPN på et eller annet tidspunkt i genesen foreligger som pdf-fil, så kunne det kanskje uten altfor mye ekstra innsats lanseres i dette formatet for iPad og andre lesebrett?
Bare en tanke i førjulen:)

God Jul til Svend A og de andre forfatterne av TPN, og til alle her inne

Svend Anders

Quote from: mail2rj on December 21, 2010, 22:58:44
Heisann,

Ligger og leser prakteksemplaret av TPN som nettopp dukket opp i postkassen. All ære til dere som har en finger med i spillet der, produktet blir bare bedre og bedre!

Så slo det meg en ting: Hvis TPN på et eller annet tidspunkt i genesen foreligger som pdf-fil, så kunne det kanskje uten altfor mye ekstra innsats lanseres i dette formatet for iPad og andre lesebrett?
Bare en tanke i førjulen:)

God Jul til Svend A og de andre forfatterne av TPN, og til alle her inne

Heisann og takk for hilsen!

TPN eksisterer som PDF-fil idag til oversending til trykkeriet (en svær fil). Det kan bli aktuelt å distribuere den elektronisk til medlemmene i fremtiden, men vi er ikke helt der ennå.

I tillegg til at man nok må gå noen runder ifht rettigheter på bilder osv må man eventuelt se på hvordan man kunne optimalisert leseopplevelsen på bl.a leserbrett, og det vil utvilsomt være en kostnad knyttet til dette. Men når brukertallene på leserbrett skyter i været i løpet av den neste tiden kan ting fort skje... vi får se!

Takk for innspillet og ha en riktig god jul!  :)

Svend Anders
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

mail2rj

Takk for svar SA,

Godt å høre at dere holder de teknologiske mulighetene åpne:) At slikt etter hvert er mulig gIr et ekstra perspektiv på innsatsen til d'herrer Bekken og Lerfald tilbake i telefax-tiden synes jeg:) Når d er sagt: Så lenge våre kjære 60- og 70-tallsfans er med oss må vi aldri slutte å gi ut TPN på papir:)

Med ærbødig hilsen
90-tallsfan

RJ
(skrevet via tapatalk på iPad)