KAMP: vs LEICESTER CITY, 26/12 2010

Started by Promotion 2010, December 22, 2010, 10:33:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Quote from: hobberst on December 25, 2010, 22:00:18
Denne taper vi 3-0

Hmmmm... du tippet 3-0 tap sist også. Du må legge sjela di i å være negativ og heller tippe et annet tapsresultat. Jeg er redd overtroen gjennomskuer deg denne gangen  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

Denne kampen synes jeg er skummel, er meget nervøs. Håper gutta endelig kan kvitte seg med Fox- spøkelset!!!
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Quote from: fmtj on December 26, 2010, 08:47:22
Denne kampen synes jeg er skummel, er meget nervøs. Håper gutta endelig kan kvitte seg med Fox- spøkelset!!!
uff ja,vi har vel bare dårlige erfaringer med dette laget de siste årene...kan det snu nå?

flynn

Jeg tipper tap jeg, sånn for sikkerhets skyld...
Leicester er jo ikke akkurat drømmemotstanderen vår, men en gang må vel også de kunne beseires?

Bortekamp på Boxing Day kan potensielt passe oss perfekt nå. Leicester vil nødvendigvis måtte angripe for fullt, med hjemmepublikum i ryggen og med gode resultater bak seg i det siste. Vi har en defensiv trygghet som gjør at vi kan holde stand ganske lenge, og vi vet at vi har spillere framover som kanskje er som aller best når de får plass og tid til å kontre. Dersom vi holder nullen til vi passerer 30 minutter så tror jeg våre sjanser har økt betydelig, jo mer utålmodige Leicester blir jo bedre passer det oss!

Spennende blir det i alle fall, bring em on !

flynn

Bredinho

Quote from: Alta-White on December 22, 2010, 11:20:08
Quote from: pale on December 22, 2010, 10:59:35
Får håpe på snøfylt bane. Leicester tapte 0-3 mot Ipswich i et snøkaos på lørdag.
I tillegg skal de ha fått to stoppere skadd, får håpe det er alvorlig...
;D ;D

Tror ikke på flere utsettelser av kamper i England så lenge banen er spillbar. Blir en altfor tett kampprogram utpå våren om dette fortsetter.

Normalt ville jeg si at dette blir meget hardt borte mot en motstander som lekte med oss på Elland Road, derimot tror jeg at gutta er så revansjesugne etter den matchen at Leicerster blir satt ordentlig på plass. 2-2  :P  ::)
Satt på plass md kalas-sifrene 2-2?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Sander86

Liker ikke leicester, vet aldri hva man får=( Nervøs før kampen, men håper på positive resultater og en god boxing day =D

Geiremann

Håper å tape enda mer penger på oddsen, og terreng i season long ved å tippe hjemmeseier og 3-2.
Member of "The Peterborough eight".

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

testo

Mye negative resultater her synes jeg :o
Vi er i topp form og spiller sambafotball om dagen og det vil betale seg i nok en kjempe match fra Leeds.
Tidligere matcher mot de er historie og har ikke noen betydning for kampen idag, utenom at gutta bare er mer revansje lystne 8)

Kampen idag vinner vi og resten av kampene i jula blir lett skuring på Elland Road 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

I dag er jeg mest spent på midtforsvaret. Jeg antar at det blir Collins/Bromby i midten, en duo som holdt unna de 80 minuttene de spilte sammen sist. Men var det QPR som gjorde de gode eller Leeds som spilte slik at QPR var dårlige fremover. Jeg tror vi får svaret på det i dag. Dessverre er jeg redd at Collins/Bromby ble litt for oppskrytt etter forrige kamp, at vi kommer ned på jorda igjen i dag...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

3.poeng helt topp! 1. poeng bra , vi har slitt mot dette laget i mange kamper nå ! En gang må vel den trenden snu !  :-[ LEEDS4EVER.

SDalen

Rogaland whites!

testo

Quote from: SDalen on December 26, 2010, 11:51:11
Quote from: Bredinho on December 26, 2010, 10:52:58
1-3!
Becchio, Bromby og Gradel!

Bromby på innkast?  ;D

Da blir det slik da
1-2
Becchio og Gradel
Men det gjør ikke noe ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

Quote from: flynn on December 26, 2010, 09:46:30
Jeg tipper tap jeg, sånn for sikkerhets skyld...
Leicester er jo ikke akkurat drømmemotstanderen vår, men en gang må vel også de kunne beseires?

Bortekamp på Boxing Day kan potensielt passe oss perfekt nå. Leicester vil nødvendigvis måtte angripe for fullt, med hjemmepublikum i ryggen og med gode resultater bak seg i det siste. Vi har en defensiv trygghet som gjør at vi kan holde stand ganske lenge, og vi vet at vi har spillere framover som kanskje er som aller best når de får plass og tid til å kontre. Dersom vi holder nullen til vi passerer 30 minutter så tror jeg våre sjanser har økt betydelig, jo mer utålmodige Leicester blir jo bedre passer det oss!

Spennende blir det i alle fall, bring em on !

flynn

mmjaaa.. skeptisk til bak der i dag. håper bromby kan svare og stille med en like god kamp som sist.
blir vel som assi skriver han og collins i midten?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Kampene i Liverpool (Everton), Blackpool, Middlesbrough og Scunthorpe er utsatt pga værforholdene i dag.

Leicesters vs Leeds United er ON!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sander86

Bra hvertfall noen baner er gode nok til å spille på =)

Joe Jordan

Hadde trua mot QPR men er skeptisk til denne, ikke minst med et svekket midtforsvar. Skal vi kvitte oss med Fox-komplekset i dag da?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Trond90

I dag blir det en tøff kamp for poengene, på forhånd skal jeg være fornøyd med 1 poeng! Men vil alltid ha 3  ;D

MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

ollan

Ollan

SDalen

Tror vi sliter oss til en 1-2 seier, med hårfin margin! Becchio x2
Rogaland whites!

Jon R

Quote from: Asbjørn on December 26, 2010, 11:11:07
I dag er jeg mest spent på midtforsvaret. Jeg antar at det blir Collins/Bromby i midten, en duo som holdt unna de 80 minuttene de spilte sammen sist. Men var det QPR som gjorde de gode eller Leeds som spilte slik at QPR var dårlige fremover. Jeg tror vi får svaret på det i dag. Dessverre er jeg redd at Collins/Bromby ble litt for oppskrytt etter forrige kamp, at vi kommer ned på jorda igjen i dag...

Vi har vært sårbare defensivt i hele år, også med AOB på banen, så det ville jo vært litt rart om plutselig skal fremstå pottetett uansett motstander.  :)

Organiseringen av midtbanen blir minst like viktig som de to på stopperplass. Mot QPR fikk bl.a B.J mye skryt i rollen som holding midfielder. Vi må påregne et helt annet trøkk i bortekampene, spesielt mot dem som ligger rett bak oss og lurer som gjedda i sivet, men jeg forventer en jevn og tett kamp som tipper i vår favør grunnet alle våre offensive formspillere...
Jon R.

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

TK20

SYKT spent på kampen i dag. Kaldt, hardt og på bortebane. Vinner vi i dag, begynner jeg for alvor å tro på opprykk.

Også spennende om Larry begynner å rullere litt i forhold til kampprogrammet. Regner med den gode gamle:

Schmeichel
    Connolly - Bromby - Collins - McCartney
Snodgrass - Howson - Kilkenny - Johnson - Gradel
                         Becchio

Volda69

Dersom vi kan stille dette laget i dag, så trur eg på tre poeng igjen. Leeds har vore sterke borte i år, og laget er skikkeleg i "døtten". :)
MOT

Frode

2-1 til Leicester er vel det mest "typiske" resultatet. Men noe sier meg at Howard går bananas i dag mot midtforsvaret vårt. Tror vi taper 4-1 ???

sveifors

Quote from: Frode on December 26, 2010, 14:36:58
2-1 til Leicester er vel det mest "typiske" resultatet. Men noe sier meg at Howard går bananas i dag mot midtforsvaret vårt. Tror vi taper 4-1 ???

Leicester er en lei nøtt ja. Svært vanskelig hjemme, men klarer vi å holde nullen lenge så blir sjansen for seier bedre. Slipper vi inn et tidlig mål er jeg redd at det kan bli stygt.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

auren

Godt nytt fra Kirwins twitterkonto:

"Unconfirmed reports here that O'Brien is fit and starts #lufc more details to follow!"

auren

SDalen

Quote from: auren on December 26, 2010, 14:59:25
Godt nytt fra Kirwins twitterkonto:

"Unconfirmed reports here that O'Brien is fit and starts #lufc more details to follow!"

auren
The good news :D
Rogaland whites!

auren