Skrevet av Emne: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00  (Lest 90740 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #690 på: Desember 28, 2010, 20:31:18 »
DA så jeg målene... 1ste selvmål uheldig... nr 2 hmmmm!!!

Ja, nr. 2 er ikke bra, rutinen? til O'Brien skal gjøre at akkurat det der skal være umulig men her virket det som om panikken tok over :(

Og hvor var McCartney - backen - når vingen kom seg fri på 3-3???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #691 på: Desember 28, 2010, 20:46:00 »
Noen flere som føler at forsvarsproblemene våre kom da Kisnorbo ble skadet?

Det var vel egentlig da vi begynte å gjøre skikkelig dumme ting baki der...

Kisnorbo er en glitrende stopper, men jeg tror ikke fraværet av enkeltspillere kan forklare 40 baklengs på 24 kamper.

Forsvarsproblemene våre startet da vi rykket opp en divisjon og baserte livet i Championship på at League One midtbanen vår skulle fortsette å levere varene. Stallen er ubalansert. Vi har for få gode alternativer på sentral midt og særlig da spillere med defensiv spisskompetanse god nok til å mestre ankerrollen i en 4 manns midtbane. Dette har vi til dels løst ved å bruke 2 holding players i ulike varianter av 4-5-1, men clean sheets er fortsatt few and far between.  :-[

Inntil dette er ordnet opp i kan vi sikkert hente inn 10 nye "frelsere" til midtforsvaret vårt, uten at vi får et stabilt godt forsvar av den grunn. Dette mente jeg i august, september, oktober, november og det mener jeg fortsatt.  :)

Enig i at det ikke er et rent stopper problem, men se på første målet til Leicester JonR hvor er stopperne... ? GONE!


Det er jo bare noen uker siden du konkluderte med at introduksjonen av AOB var det enkle men geniale grepet som skulle til for å løse forsvarsproblemene, jarle. Det var åpenbart ikke så enkelt allikevel. Når såkalte "enkle" feil gjøres igjen og igjen og i kamp etter kamp, er jeg rimelig sikker på at dette er et symptom på "systemsvikt" fremfor problemer med enkeltspillere. Soft goals har vi sluppet inn gjennom hele sesongen og det tror jeg vi vil fortsette med inntil Grayson forstår at han må bruke ressursene på midtbanespillere, og ikke flere forsvarspillere eller angripere. 5 skadefrie stoppere er sikkert kjekt å ha, men strengt tatt litt overkill når vi har åpenbare mangler i andre ledd.

Til dere som skriker opp om at Bates må bruke mer penger på spillere. Jeg er ikke enig. Det handler heller om at Grayson må prioritere de transfermidlene han får på en mer fornuftig måte. Den dag i dag fremstår det fortsatt som en gåte at vi hentet spissen Mc Cormack på et tidspunkt da stallen skrek etter en  "holding player" som kunne gå rett inn i laget. Konsekvensen av det valget er at årets funn Davide Somma har blitt degradert fra toppscorer til benk og tribunevarmer, mens Uføre-Faye fortsatt er eneste alternativ til duoen Kilkenny/Johnson defensivt på midten.
Jon R.

jarle

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #692 på: Desember 28, 2010, 20:46:50 »
DA så jeg målene... 1ste selvmål uheldig... nr 2 hmmmm!!!

Ja, nr. 2 er ikke bra, rutinen? til O'Brien skal gjøre at akkurat det der skal være umulig men her virket det som om panikken tok over :(

Og hvor var McCartney - backen - når vingen kom seg fri på 3-3???


Han er på etterskudd.. hehe .. men ikke imponert over valget stopperen gjør heller... han havner på mellom distanse til vingen... for passiv... jeg mener han burde gått i press og backen skulle gått i sikring..isteden halser backen etter og stopperen står på halvdistanse... hverken fugl eller fisk...

Kato

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #693 på: Desember 28, 2010, 20:47:37 »
1. baklengs: 1.F Neil Collins ikke tett nok på 1.A innenfor 16-m.
2. baklengs: Uheldig, men som mange ganger tidligere kommer det fra McCartneys side.
3. baklengs: Grusomt av Kasper.
 

ØBS

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #694 på: Desember 28, 2010, 21:23:27 »
Noen flere som føler at forsvarsproblemene våre kom da Kisnorbo ble skadet?

Det var vel egentlig da vi begynte å gjøre skikkelig dumme ting baki der...

Kisnorbo er en glitrende stopper, men jeg tror ikke fraværet av enkeltspillere kan forklare 40 baklengs på 24 kamper.

Forsvarsproblemene våre startet da vi rykket opp en divisjon og baserte livet i Championship på at League One midtbanen vår skulle fortsette å levere varene. Stallen er ubalansert. Vi har for få gode alternativer på sentral midt og særlig da spillere med defensiv spisskompetanse god nok til å mestre ankerrollen i en 4 manns midtbane. Dette har vi til dels løst ved å bruke 2 holding players i ulike varianter av 4-5-1, men clean sheets er fortsatt few and far between.  :-[

Inntil dette er ordnet opp i kan vi sikkert hente inn 10 nye "frelsere" til midtforsvaret vårt, uten at vi får et stabilt godt forsvar av den grunn. Dette mente jeg i august, september, oktober, november og det mener jeg fortsatt.  :)

Poenget mitt, Jon, er at jo - jeg tror enkeltspillere kan ha betydning for at forsvaret klapper sammen.  Uten en trygg forankring tror jeg usikkerhet og ustabilitet kan spre seg, og dette kan selvsagt ha utspring i enkeltspillere.

Selvsagt er det sammensatte problemer som er grunnlaget for dette vanvittige sløseriet med poeng som allerede er halvveis nede i lomma, men jeg tror ikke det HJELPER med frafall av nøkkelspillere...

Vi får ta en diskusjon på puben lørdag.  Kanskje vi kan løse noen av verdensproblemene LU sliter med... :D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Nørgaard

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #695 på: Desember 28, 2010, 21:26:32 »
Det her er simpelthen bare ikke godt nok. Måske har vi ikke holdet til at ligge i top 2, men vi skal altså ikke smide det væk hver gang vi kommer foran. Grayson må gøre noget NU!

Jon R

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #696 på: Desember 28, 2010, 22:01:38 »
Noen flere som føler at forsvarsproblemene våre kom da Kisnorbo ble skadet?

Det var vel egentlig da vi begynte å gjøre skikkelig dumme ting baki der...

Kisnorbo er en glitrende stopper, men jeg tror ikke fraværet av enkeltspillere kan forklare 40 baklengs på 24 kamper.

Forsvarsproblemene våre startet da vi rykket opp en divisjon og baserte livet i Championship på at League One midtbanen vår skulle fortsette å levere varene. Stallen er ubalansert. Vi har for få gode alternativer på sentral midt og særlig da spillere med defensiv spisskompetanse god nok til å mestre ankerrollen i en 4 manns midtbane. Dette har vi til dels løst ved å bruke 2 holding players i ulike varianter av 4-5-1, men clean sheets er fortsatt few and far between.  :-[

Inntil dette er ordnet opp i kan vi sikkert hente inn 10 nye "frelsere" til midtforsvaret vårt, uten at vi får et stabilt godt forsvar av den grunn. Dette mente jeg i august, september, oktober, november og det mener jeg fortsatt.  :)

Poenget mitt, Jon, er at jo - jeg tror enkeltspillere kan ha betydning for at forsvaret klapper sammen.  Uten en trygg forankring tror jeg usikkerhet og ustabilitet kan spre seg, og dette kan selvsagt ha utspring i enkeltspillere.

Selvsagt er det sammensatte problemer som er grunnlaget for dette vanvittige sløseriet med poeng som allerede er halvveis nede i lomma, men jeg tror ikke det HJELPER med frafall av nøkkelspillere...

Vi får ta en diskusjon på puben lørdag.  Kanskje vi kan løse noen av verdensproblemene LU sliter med... :D

Ikke uenig med deg i noe av dette, Øyvind, ei heller det med puben.  ;)( kanskje allerede på torsdag?)
Jon R.

ØBS

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #697 på: Desember 28, 2010, 22:55:52 »
He-he...

Eller torsdag...  Vi stiller et meget sterkt LUSCOS-lag på quizen den dagen.  Går for seier...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #698 på: Desember 28, 2010, 23:32:58 »
selg kasper og få en keeper fra Norsk 5 div. rekner med at det er høyere standar der.........
Siden nesten hele forumet holder kjeft så kan jeg godt si ifra igjen. Kasper har vært fantastisk god for oss og vi skal være sjeleglade for at vi har han i klubben. Har du sett han live på kamp i England? Har du sett noen Leeds matcher i år? Får du i det hele tatt med deg noen høydepunkter?

Andre målet til Pompey er nesten mer komisk enn det tredje. Hva i all verden gjør de 5 hvite spillerne innenfor 16 meteren? De bør jo ha full kontroll, aldeles komisk å se hvordan de står der i en liten flokk.

Tredje målet er kun O'Brian sin feil. Det er keeperball og Kasper var på rett plass. Helt håpløst, retur Bolton venter... Neida vi bruker sikkert noen hundre tusen ££ også gir vi han en 3 årskontakt. Flott det.

dansale

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #699 på: Desember 29, 2010, 04:03:14 »
selg kasper og få en keeper fra Norsk 5 div. rekner med at det er høyere standar der.........
Siden nesten hele forumet holder kjeft så kan jeg godt si ifra igjen. Kasper har vært fantastisk god for oss og vi skal være sjeleglade for at vi har han i klubben. Har du sett han live på kamp i England? Har du sett noen Leeds matcher i år? Får du i det hele tatt med deg noen høydepunkter?

Andre målet til Pompey er nesten mer komisk enn det tredje. Hva i all verden gjør de 5 hvite spillerne innenfor 16 meteren? De bør jo ha full kontroll, aldeles komisk å se hvordan de står der i en liten flokk.

Tredje målet er kun O'Brian sin feil. Det er keeperball og Kasper var på rett plass. Helt håpløst, retur Bolton venter... Neida vi bruker sikkert noen hundre tusen ££ også gir vi han en 3 årskontakt. Flott det.

godt vi har den allvitende alta-white
Forza Leeds!

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #700 på: Desember 29, 2010, 05:08:42 »
selg kasper og få en keeper fra Norsk 5 div. rekner med at det er høyere standar der.........
Siden nesten hele forumet holder kjeft så kan jeg godt si ifra igjen. Kasper har vært fantastisk god for oss og vi skal være sjeleglade for at vi har han i klubben. Har du sett han live på kamp i England? Har du sett noen Leeds matcher i år? Får du i det hele tatt med deg noen høydepunkter?

Andre målet til Pompey er nesten mer komisk enn det tredje. Hva i all verden gjør de 5 hvite spillerne innenfor 16 meteren? De bør jo ha full kontroll, aldeles komisk å se hvordan de står der i en liten flokk.

Tredje målet er kun O'Brian sin feil. Det er keeperball og Kasper var på rett plass. Helt håpløst, retur Bolton venter... Neida vi bruker sikkert noen hundre tusen ££ også gir vi han en 3 årskontakt. Flott det.

godt vi har den allvitende alta-white

Han er neppe allvitende, men her har han fullstendig rett! Du kan pine meg begrunne hvorfor du mener Kasper er så dårlig!? Som A-W syntes jeg det er fantastisk at vi har han i klubben, og han har vært meget god for oss.
KEEP FIGHTING!!

flynn

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #701 på: Desember 29, 2010, 08:58:22 »
Jeg forstår heller ikke kritikken mot Scmeichel, dersom den begrunnes i utligningsmålet i går. Det scoringen mener jeg som Alta-White er O´Brians feil alene. Kaspar er på rett sted til rett tid og ville enkelt tatt ballen om ikke OB hadde stupt inn i situasjonen. Dårlig kommunikasjon? Tja, om det sier jo bildene ingenting, men på meg virker ikke noen i Schmeichel-familien redde for å bruke kjeften i alle fall...

O´Brian var uheldig i går, men spilte vel igjen en god kamp om man ser bort fra de to blemmene. Jeg er dermed villig til å skrive det på uflaks-kontoen, og tror fortsatt han skal spille neste kamp også. Ingen av de aktuelle midtstopperne våre er feilfrie (understatement).

Vi har igjen levert en kamp der vi var minst ett hakk bedre enn motstanderen. Som i går var et lag med betydelig mer kjente fotballnavn enn vi selv mønstrer. De berømte små marginene vippet i vår disfavør, men prestasjonen er god, og dermed konkluderer jeg med at vi fortsatt er i flyten. 2010 ble et fantastisk år for Leeds, og ingenting tyder på at 2011 behøver bli bedrøvelig heller. Stay on track folks!

flynn

GeirO

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #702 på: Desember 29, 2010, 09:34:10 »
Vi har et defensivt problem, ja.

Tror ikke det løses med å hente inn spillere. Tror vi har de spillerne som behøves.
Mao. det må trenes, terpes og trenes defensivt spill. Organisering og formasjoner.

Trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening
MOT

B_Ød

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #703 på: Desember 29, 2010, 10:35:46 »
Som nevnt før her, sier bildene lite om kommunikasjonen ved utlikningsmålet, derfor blir dette kun synsing, men jeg stilller meg spørsmålet om en såpass rutinert spiller som aob, ikke lar denne passere å gå inn til keeper hvis han får klar og tydelig beskjed fra denne??
Første selvmål, som jeg mener ikke kan kalles "blemme" er jo bare ren uflaks, men som muligens burde vært ungått mht antall spillere vi der har på "rett plass"...eller hvertfall rett side av ballen.
Kunne også tenkt meg å sett straffesituasjonen med Ross..noen som har funnet den noen plass??
Ser at ingen av managerene er spesiellt fornøyd med fløytemannen.
Ups & Ups!!

testo

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #704 på: Desember 29, 2010, 10:49:13 »
Jeg forstår heller ikke kritikken mot Scmeichel, dersom den begrunnes i utligningsmålet i går. Det scoringen mener jeg som Alta-White er O´Brians feil alene. Kaspar er på rett sted til rett tid og ville enkelt tatt ballen om ikke OB hadde stupt inn i situasjonen. Dårlig kommunikasjon? Tja, om det sier jo bildene ingenting, men på meg virker ikke noen i Schmeichel-familien redde for å bruke kjeften i alle fall...

O´Brian var uheldig i går, men spilte vel igjen en god kamp om man ser bort fra de to blemmene. Jeg er dermed villig til å skrive det på uflaks-kontoen, og tror fortsatt han skal spille neste kamp også. Ingen av de aktuelle midtstopperne våre er feilfrie (understatement).

Vi har igjen levert en kamp der vi var minst ett hakk bedre enn motstanderen. Som i går var et lag med betydelig mer kjente fotballnavn enn vi selv mønstrer. De berømte små marginene vippet i vår disfavør, men prestasjonen er god, og dermed konkluderer jeg med at vi fortsatt er i flyten. 2010 ble et fantastisk år for Leeds, og ingenting tyder på at 2011 behøver bli bedrøvelig heller. Stay on track folks!

flynn

Vel talt...tommel opp.

Etter kampslutt igår var skuffelsen så stor av at vi ikke får med alle 3 poengene at jeg valgte å skru av pc for en stund, og at vi feier motstander av banen ifølge statestikken gjorde ikke følelsen noe bedre.
Etter å lest innlegg fra noen her inne så må jeg si at det som regel hjelper å ta en tur ut å få seg frisk luft før man tømmer seg med innlegg på forumet som man egentlig bare skriver i frustrasjon og ikke mener i det fulle. Alle har lov til å være skuffet etter at vi taper på målstreken for andre gang på rad men shit happens og vi ligger ann på tabbelen til å rykke rett opp igjen.(hvem hadde kunnet spå det da vi rykka opp ifjor) Jeg tror mange inkludert meg selv har lagt lista høyere og høyere etter som vi har klatra på tabellen og glemmer fort at det er et rotteres mellom klubbene i denne ligaen i år.
Stort sett så er jeg fornøyd med halvveis spillt liga og da jeg var over for et par uker siden og så kampen mot QPR så overrasker det meg om vi ikke spiller i PL neste år,vis vi da fortsetter å spille fotball som jeg da var så heldig å fikk overvære.
Jeg vil alltid ha troen på at vi spiller skjorta av de beste en dag, men det tar tid å bygge og dagens spillerstall tilsier at vi ikke har det helt rette fundamentet til å gjøre dette enda, men jeg vil si at vi ihvertfall ikke er langt unna rett spor (kanskje de kommer i Januar)

MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

larss

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #705 på: Desember 29, 2010, 11:26:36 »
Det er ikke uflaks å slippe inn bøttevis med mål kamp etter kamp. (Ja vi holdt nullen mot QPR)
Det er rett og slett elendig. Holder fast på det jeg sa etter Leicester kampen.

LarsS, som mener vi er helt forferdelig bakover
LarsS

rogak

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #706 på: Desember 29, 2010, 11:36:22 »
Hvem hadde før sesongen trodd at vi skulle ligge på delt 2. plass etter 24 kamper? Vi har elleve kamper på rad uten tap, det er jo helt fantastisk! Med de enorme utskiftningene man har hatt siden i våres, så er det ikke unaturlig at man trenger en tid for å samspilles og at samhandlingen kommer etter hvert. Tror på minimum play-off og opprykk til Premier League til våren!
MOT

Bjorn

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #707 på: Desember 29, 2010, 12:15:30 »
Du treffer spikeren på hodet Rogak.. Ser ut til at vi hever forventningene mer og mer ettersom sesongen går. Greit å kritisere mangel på spillere og feil vurderinger, men med våres utgangspunkt burde vi absolutt ikke ligge på delt 2 plass som vi nå gjør. Jeg digger situasjonen vår nå. Vi er underdog og en habil opprykkskandidat. Dette kan gå alle veier og vi kan ikke bli sure om det ikke blir opprykk i år. Jeg har trua ihvertfall.  ;)

Hadde forøvrig satt forventningene på de 4 kampene over Jul inkludert Boro kampen til helga til 6 poeng. Ville bli fornøyd med tanke på hvilke lag vi skulle møte og hvilken form de er i. Nå ligger vi på 5 og kan maks få 8. Jeg er ihvertfall imponert.. Men når det gjelder Leeds så skal det vel lite til å imponere meg..
« Siste redigering: Desember 29, 2010, 13:00:37 av Bjorn »
Marching On! 4276

kalle_92

  • Gjest
Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #708 på: Desember 29, 2010, 14:52:03 »
Ser at det er mange frustrerte her. Det jeg ikkje skjønner, er hvordan vi klarer å gi bort en 2 måls ledelse to ganger i kampen. Vi ser ut til å slite litt av og til, når vi har ledelsen. Det var ikke tilfelle mot QPR, og det har ikke vært tilfelle på en stund. Men nå ser det ut til å dukke opp igjen som et problem. Håper vi klarer å snøre igjen mot Middlesbrough, for offensivt har vi ingen problemer, med Gradel i spissen.
Håper og tror på 3 poeng og et Leeds lag og O'Brien som vil slå tilbake. Gleder meg :)

Gufrias

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #709 på: Desember 29, 2010, 15:53:59 »
vi kunne hatt kontakt med QPR med normalt forsvarspill... ingen lag som ligger på 2 eller 3 plass skal slippe inn så mye mål...

Januar vinduet så må dette fixes... Håper å slippe å se Collins mer.. han har ikke fotballhode..


Jo da. Det har bare ikke nådd ned til beina hans  ;D
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #710 på: Desember 29, 2010, 16:15:31 »
Vi har et defensivt problem, ja.

Tror ikke det løses med å hente inn spillere. Tror vi har de spillerne som behøves.
Mao. det må trenes, terpes og trenes defensivt spill. Organisering og formasjoner.

Trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening
Du får betalt pr ord, skjønner jeg?
Hekta på Leeds siden 1974

vielljaa

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #711 på: Desember 29, 2010, 19:17:11 »
Etter å ha sett høydepunkter er det utrolig at vi faktisk ikke klarte å vinne denne kampen. Skulle ha scort 5-6 mål. Paynter skulle gjort 3-0 tidlig, mens på 3-2 kunne det fort blitt både 4 og 5. Og  på toppen av det hele - for noen dommeravgjørelser! Snytt for en soleklar straffe, i tillegg til at han presterer å gi Schmeichel gult helt på slutten etter at Kitson river han overende...

OK, vi skulle ikke sluppet inn 3 (dritt)mål i denne kampen, men med ørlite flaks kunne denne kampen blitt "drept" på flere tidspunkter..

Boro are going down! :)
There is only one United

jarle

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #712 på: Desember 29, 2010, 19:49:15 »
Er O'Brian så god som alle sier da?
ja!

Jævlig mye selvmål han lager da!


Men vi er ubeiseret etter AOB kom til Leeds...
 ;D

Jon R

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #713 på: Desember 29, 2010, 20:44:03 »
Er O'Brian så god som alle sier da?
ja!

Jævlig mye selvmål han lager da!


Men vi er ubeiseret etter AOB kom til Leeds...
 ;D


Nemlig! Han er så god og viktig at vi til og med presterer årsbeste ( Burnely, QPR) når han
ikke er på banen.  ;D
Jon R.

magnuer

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #714 på: Desember 29, 2010, 23:07:22 »
Er O'Brian så god som alle sier da?
ja!

Jævlig mye selvmål han lager da!

Men vi er ubeiseret etter AOB kom til Leeds...
 ;D


Nemlig! Han er så god og viktig at vi til og med presterer årsbeste ( Burnely, QPR) når han
ikke er på banen.  ;D

Det var vel engangstilfelle det vi så mot Portsmouth, men vi er fortsatt ubeseira med han i laget :)

magnuer

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #715 på: Desember 29, 2010, 23:09:13 »
Vi har et defensivt problem, ja.

Tror ikke det løses med å hente inn spillere. Tror vi har de spillerne som behøves.
Mao. det må trenes, terpes og trenes defensivt spill. Organisering og formasjoner.

Trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening
Du får betalt pr ord, skjønner jeg?
Men vi kunne trengt et anker på midtbanen

flynn

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #716 på: Desember 30, 2010, 00:29:34 »
Vi har et defensivt problem, ja.

Tror ikke det løses med å hente inn spillere. Tror vi har de spillerne som behøves.
Mao. det må trenes, terpes og trenes defensivt spill. Organisering og formasjoner.

Trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening, trening
Du får betalt pr ord, skjønner jeg?
Men vi kunne trengt et anker på midtbanen

Pussig at ingen har tenkt på det før  ;D

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #717 på: Desember 30, 2010, 00:50:53 »
HVorfor i all verden får vi ikke straffe  ??? Snytt så det holder. Den er soleklar! FAEN!

B-m

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #718 på: Desember 30, 2010, 01:17:20 »
Har sagt det før og sier det igjen, kanskje det er vår blessing in disguise å få to ENORME nedturer på rad, som faktisk er to ok prestasjoner/resultat. Ja vi skulle ha vunnet og "drept" kampene men slikt skjer. Vi var det desidert beste laget mot både Leicester og Portsmouth. Portsmouth er et meget godt lag og har en 11'er som stammer fra Premier league. At vi nå ligger på 4 plass (delt 2.plass) er heller ikke å forakte. Vi (og mange andre lag) har en tendens til å få panikk når man ligger blant topp 2 ved nyttår, nå er vi i en slags angrepsposisjon når vi går inn i en viktig periode.

 Plassering ved nyttår betyr nesten ikke en drit uansett, det er nå vi skal vise hva vi er laget av. Skeptisk til vår dekning sentralt på midten, spesielt nå når Kilkenny drar (tror han er viktig for roen og oppbygging av angrep) - viktigere enn man tror. Men Howson har vist stor form og Johnson virker meget komfortabel i sin nye rolle som holding midfielder.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

vielljaa

Sv: KAMP: vs PORTSMOUTH, 28/12 2010, kl 16.00
« Svar #719 på: Desember 30, 2010, 14:16:42 »
Har sagt det før og sier det igjen, kanskje det er vår blessing in disguise å få to ENORME nedturer på rad, som faktisk er to ok prestasjoner/resultat. Ja vi skulle ha vunnet og "drept" kampene men slikt skjer. Vi var det desidert beste laget mot både Leicester og Portsmouth. Portsmouth er et meget godt lag og har en 11'er som stammer fra Premier league. At vi nå ligger på 4 plass (delt 2.plass) er heller ikke å forakte. Vi (og mange andre lag) har en tendens til å få panikk når man ligger blant topp 2 ved nyttår, nå er vi i en slags angrepsposisjon når vi går inn i en viktig periode.

 Plassering ved nyttår betyr nesten ikke en drit uansett, det er nå vi skal vise hva vi er laget av. Skeptisk til vår dekning sentralt på midten, spesielt nå når Kilkenny drar (tror han er viktig for roen og oppbygging av angrep) - viktigere enn man tror. Men Howson har vist stor form og Johnson virker meget komfortabel i sin nye rolle som holding midfielder.

Enig med deg. Tror bare motivasjonen øker og lysten til å "make things right" blir større med slike kamper. Fungerte bra uten Kilkenny mot Portsmouth, men det virker som at vi lekker litt når vi legger om til 4-4-2(ref.cardiff, preston og denne). På den lyse siden så skapte vi sjanser nok til å score dobbelt så mye som vi gjorde.

Kommer rivjernet på midten inn i januar lukter det intet annet enn top2 fra min side :)
There is only one United