KAMP: vs CARDIFF CITY, 4/1 2010, kl 20.45

Started by Promotion 2010, January 02, 2011, 12:38:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Cardiffs statistikk:

24 kamper: 12 4 8  38-29  40 poeng

Siste 10 kamper: 2 2 6 10-17  8 poeng (nest siste plass, Bare Preston er bak med 6 poeng!)

Dette bør være overkommelig! Kanskje vi endelig skal få vår lille oppreisning!?

:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rogak

Har en god følelse for denne kampen, og tror vi klarer minimum uavgjort. Cardiff er usikre, og vi er gode på bortebane. Vi har også mye å hevne fra 0-4-kampen før jul.
MOT

testo

Football Rumours
Date               Name             Pos From Club   To Club   Fee
03/01/2011   Jay Bothroyd   ST   Cardiff City   Fulham   Â£?

Cardiff confirm Parkin deal
Striker to join from Preston on two-and-a-half-year deal
http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6630042,00.html

Er det dette vi skal hamle opp med :o
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Quote from: testo on January 03, 2011, 11:23:42
Football Rumours
Date               Name             Pos From Club   To Club   Fee
03/01/2011   Jay Bothroyd   ST   Cardiff City   Fulham   Â£?

Striker to join from Preston on two-and-a-half-year deal
http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6630042,00.html

Vi har dårlige erfaringer med han... ::)

Per-Stian

Quote from: testo on January 03, 2011, 11:23:42
Jay Bothroyd Cardiff City to Fulham

Heller Parkin enn Bothroyd...

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Jeg har nettopp vært i dusjen og har dermed fått god tid til å tenke på Leeds  ;D Jeg er veldig spent på hvilket lag vi stiller med i morgen, og om Grayson ser at Hughes ikke kan spille på backen og at Johnson ikke er en erstatter for Killa. Jeg mener Johnson bør spille venstreback som nødløsning. Den eneste spilleren med kreativitet nok til å matche Killa er Snodgrass. Med seg på sentral midtbanen får han Faye. Howson skal tilbake som attacking midfielder. Mitt forslag til lag er dermed:

Kasper - Connolly, O'Brien, Bruce, Johnson - Faye, Snodgrass - Watt, Howson, Gradel - Becchio.

Gradel kan fint erstattes av McCormack eller Sam hvis han ikke er helt på hugget.

Synspunkter?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J.N

Quote from: auren on January 03, 2011, 17:05:15
Jeg har nettopp vært i dusjen og har dermed fått god tid til å tenke på Leeds  ;D Jeg er veldig spent på hvilket lag vi stiller med i morgen, og om Grayson ser at Hughes ikke kan spille på backen og at Johnson ikke er en erstatter for Killa. Jeg mener Johnson bør spille venstreback som nødløsning. Den eneste spilleren med kreativitet nok til å matche Killa er Snodgrass. Med seg på sentral midtbanen får han Faye. Howson skal tilbake som attacking midfielder. Mitt forslag til lag er dermed:

Kasper - Connolly, O'Brien, Bruce, Johnson - Faye, Snodgrass - Watt, Howson, Gradel - Becchio.

Gradel kan fint erstattes av McCormack eller Sam hvis han ikke er helt på hugget.

Synspunkter?

auren

Veldig gode ideer her, syns jeg. At Snodgrass kan bekle en sentralmidtbanerolle er jeg ganske overbevist om. Han er kreativ, teknisk, og har god arbeidskapasitet i tillegg! Utenom det er det vel en selvfølge at Howson må tilbake som offensiv midtbane.

Har også fortsatt troen på MCCormack. Han har godt nivå inne, men har slitt med å få ut potensiale sitt i Leeds. Håper dette løsner snart.

Hvis Faye er klar for kamp kan han være god å ha med seg, med sin erfaring.

sportcarl1

Quote from: auren on January 03, 2011, 17:05:15

Synspunkter?

auren
han kan spela varsomhelst på mittfältet utom defensiv mittfältare, det är väl den platsen kilkenny haft, tror mer på faye där, johnson eller parker som vänsterback kan bli bra, watt hoppas jag får spela från start,

DanskLeedsGut

Hverken Jon Parkin og Jay Bothroyd er med imorgen (Link: http://www.teamtalk.com/match/preview/978/6632239/Cardiff-v-Leeds-United-preview)

Jeg tror vi stiller sådan her (4-4-1-1):

Kasper - PC - AoB - Bruce - Parker - Gradel - Howson - Bradley - Snoddy - McCormack og Becchio.

Sådan her vil jeg gerne se os stille op (4-2-2):

Kasper - Bromby - AoB - Bruce - Parker - Howson - Johnson - Gradel - Snoddy - Becchio og Somma.

Mit tip er 0-2 til os (Becchio og McCormack i 92.)

MOT
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

magnuer

Quote from: DanskLeedsGut on January 03, 2011, 17:46:39
Hverken Jon Parkin og Jay Bothroyd er med imorgen (Link: http://www.teamtalk.com/match/preview/978/6632239/Cardiff-v-Leeds-United-preview)

Jeg tror vi stiller sådan her (4-4-1-1):

Kasper - PC - AoB - Bruce - Parker - Gradel - Howson - Bradley - Snoddy - McCormack og Becchio.

Sådan her vil jeg gerne se os stille op (4-2-2):

Kasper - Bromby - AoB - Bruce - Parker - Howson - Johnson - Gradel - Snoddy - Becchio og Somma.

Mit tip er 0-2 til os (Becchio og McCormack i 92.)

MOT
Håper ikke vi stiller i en 4-2-2 :)

Leeds04

Var vel rimelig bra resultater i de andre kampene i dag.
Håper på tre poeng i morra og på direkte opprykksplass.

MOT
"Why settle for more, when you can settle for less"

DanskLeedsGut

Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

testo

O’Brien faces Cardiff days after rejecting move
http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/8767067.Leeds_United_defender_prepared_for_fiery_encounter/?ref=rss

“I don’t know any of their lads so they may kick the you-know-what out of me â€" but I will be ready.”   8)

O’Brien’s loan at Leeds began immediately after Cardiff’s 4-0 win at Elland Road in October and United have not lost since his arrival, going 12 games undefeated. ;D

“People will say we have one of the worst defensive records but we have one of the best goal-scoring records too,” he said. ;D

“If you took away the results against Preston, Barnsley and Cardiff, we would have the second or third best defensive record, so you have to keep things in perspective.”
;D

Terje

Promotion 2010

AFTER claiming one notable victory over Cardiff City already this week, Simon Grayson tonight sends his Leeds United side into the Welsh cauldron insisting lessons have been learned from the October mauling at the hands of their promotion rivals.

http://www.yorkshirepost.co.uk/leeds/Cardiff-City-v-Leeds-United.6678660.jp
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

Dette er kanskje sesongens aller tøffeste oppgjør for oss!! Interessante perspektiver før denne kampen er at Cardiff har slitt i det siste og vil gjøre ALT forå vinne samtidig som våre karer lukter blod etter ydmykelsen på ER!!! Dette blir et bikkjeslagsmål, antagelig mange gule og kanskje røde kort!!  Håper de i så fall går til waliserne- et forferdelig møkkalag!!! MOT folkens, nervene på høykant!!
Jeg ser at latterlige Viasat Fotball velger Ipswich-Forest som TV kamp i kveld!! Hvem i all verden er ansvarlig for et slikt valg??? Sparken!!!
Yeboahs vitne

jackbauer68

Quote from: fmtj on January 04, 2011, 10:39:09
Dette er kanskje sesongens aller tøffeste oppgjør for oss!! Interessante perspektiver før denne kampen er at Cardiff har slitt i det siste og vil gjøre ALT forå vinne samtidig som våre karer lukter blod etter ydmykelsen på ER!!! Dette blir et bikkjeslagsmål, antagelig mange gule og kanskje røde kort!!  Håper de i så fall går til waliserne- et forferdelig møkkalag!!! MOT folkens, nervene på høykant!!
Jeg ser at latterlige Viasat Fotball velger Ipswich-Forest som TV kamp i kveld!! Hvem i all verden er ansvarlig for et slikt valg??? Sparken!!!

Spesielt siden den kampen gikk i går og endte 0-1  ::)

testo

http://www.leedsunited.com/news/20110104/no-revenge-mission-for-united-boss_2247585_2257578

NO REVENGE MISSION FOR UNITED BOSS...

Nine years ago to the day, United went down 2-1 at Cardiff in an infamous FA Cup tie that many put down as being the start of the club's downfall.

Since then we have visited Cardiff on three occasions and have failed to return with a win.

Da er tiden inne for en ny trend ;)
Terje

testo

Terje

Sydhagen

voldball

4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

testo

Quote from: voldball on January 04, 2011, 11:27:37
Noen som har link til radioen?

Finner du 100% sikkert i en annen kamp tråd
Terje

Sydhagen

Mulig å legge inn radiolinker i den låste tv-tråden??

raggen

Hvorfor blir ikke denne tv sendt?? er jo ingen andre kamper idag??
Forever Leeds United!!!!!!!!

fmtj

Quote from: jackbauer68 on January 04, 2011, 10:43:04
Quote from: fmtj on January 04, 2011, 10:39:09
Dette er kanskje sesongens aller tøffeste oppgjør for oss!! Interessante perspektiver før denne kampen er at Cardiff har slitt i det siste og vil gjøre ALT forå vinne samtidig som våre karer lukter blod etter ydmykelsen på ER!!! Dette blir et bikkjeslagsmål, antagelig mange gule og kanskje røde kort!!  Håper de i så fall går til waliserne- et forferdelig møkkalag!!! MOT folkens, nervene på høykant!!

Spesielt siden den kampen gikk i går og endte 0-1  ::)

;D.....oooppps!!! Holder på det med latterlig likevel!!!   >:(
Yeboahs vitne

Sydhagen