Skrevet av Emne: Regler på Elland Road  (Lest 1937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Regler på Elland Road
« på: Januar 02, 2011, 20:23:22 »
Hei.

Jeg fikk eit flott videokamra til jul, tar selvsakt dette med til Leeds i april :)! Det jeg lurer på, er dette lov å ha med seg inn på Elland Road? Om jeg tar det med inn å filmer, vil jeg da bli kastet ut? I fjor kom jeg inn med ein sekk uten noen skjekket hva som var i sekken. Men vil ikke ta noen kjangser på å bli kastet ut.
Rogaland Whites

lojosang

Sv: Regler på Elland Road
« Svar #1 på: Januar 03, 2011, 00:59:25 »
No problem, Hobberst. Har aldri opplevd slike ting på en fotballstadion og hvordan tror du det kommer 5000 amatørvideoer på Youtube etter hver kamp? ;)

Ved hjelp av mobiltelefoner?

Jeg fikk med nød og neppe ta med meg speilreflekskameraet mitt inn på Wembley for noen år siden, og fikk streng beskjed om at idet kampen var igang burde jeg ikke ha kameraet framme, for da kunne jeg bli kasta ut.
- Leif Olav

Hobben

Sv: Regler på Elland Road
« Svar #2 på: Januar 03, 2011, 06:31:37 »
Nei, lojosang. Eit videokamra.

Ikke eit stort å proffisjonelt kamra, men eit lite godt videokamra  :)
Rogaland Whites

Hobben

Sv: Regler på Elland Road
« Svar #3 på: Januar 03, 2011, 06:32:24 »
No problem, Hobberst. Har aldri opplevd slike ting på en fotballstadion og hvordan tror du det kommer 5000 amatørvideoer på Youtube etter hver kamp? ;)

Tja, mobilvideoer? Er jo flere gode videoer som må ha vært med eit greit videokamra.
Rogaland Whites

lojosang

Sv: Regler på Elland Road
« Svar #4 på: Januar 03, 2011, 10:44:43 »
Nei, lojosang. Eit videokamra.

Ikke eit stort å proffisjonelt kamra, men eit lite godt videokamra  :)

Sikkert langt lettere å få aksept for enn speilrefleks med telelinse. Litt mer diskret, liksom. :)
- Leif Olav

LeedsU878

Sv: Regler på Elland Road
« Svar #5 på: Januar 03, 2011, 11:16:18 »
Sier ikke at du kommer til å bli kastet ut, men reglene sier nei. Vet at folk har fått pes for å filme tidligere, så jeg ville nok ikke ha gjort det.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Hallgeir *

Sv: Regler på Elland Road
« Svar #6 på: Januar 03, 2011, 18:08:05 »
På Ewood Park ble jeg nektet å bruke kamera i 2004. Da hadde jeg et helt vanlig "ikke-digitalt" uten zoom. Det måtte være en stor trussel mot klubben... ::) Jeg fikk nå lurt meg til noen bilder uansett, og Leeds vant kampen 2-1....., selv om det endte med nedrykk noen uker senere.
Super Leeds since 1968

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Regler på Elland Road
« Svar #7 på: Januar 11, 2011, 10:00:58 »
Hei.

Jeg fikk eit flott videokamra til jul, tar selvsakt dette med til Leeds i april :)! Det jeg lurer på, er dette lov å ha med seg inn på Elland Road? Om jeg tar det med inn å filmer, vil jeg da bli kastet ut? I fjor kom jeg inn med ein sekk uten noen skjekket hva som var i sekken. Men vil ikke ta noen kjangser på å bli kastet ut.

Blir du tatt kan du risikere å bli kastet ut ja 8)