Jeg er villig til å stole på O'Brien og Bruce resten av sesongen..

Started by Leedsfan, January 08, 2011, 16:41:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Hvis ikke Woodgate kommer så burde vi avlyse søken etter en ny midstopper, disse to er gode nok og resten burde brukes når disse er ute med skade/suspensjon.

Klarer vi å skaffe en knallforsterkning sentralt på midtbanen + Smith så rykker vi opp i 2011.

Håper Bates/Grayson skaffer oss midtbanespillere.... Tiden løper..................
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Enig der, og noe av det mest positive med dagens kamp må være at nå vel Grayson innse at Bruce går Collins en høy gang.

haak-d

Da klarte seg bra i dag ja, men må huske at verken Bendter eller Chamkwa har noe spesielt fart i beina. Vi trenger en midtstopper med raske bein.

Blank_File

Det ble jobbet forsvar som et lag i dag. Det funket. Håper vi kan fortsette med dette i seriekampene fremover.

Er dog enig i at disse to stopperne er de beste vi har i klubben.

Blank_File

Quote from: haak-d on January 08, 2011, 16:50:08
Da klarte seg bra i dag ja, men må huske at verken Bendter eller Chamkwa har noe spesielt fart i beina. Vi trenger en midtstopper med raske bein.
Chamakh er absolutt ikke treg!

Andersen

Ipåvente av andre nye spillere som kan bekle de rollene på laget , er det vel de to vi må stole på . Det gikk jo greit i dag !  ;D LEEDS4EVER

Kato

Bruce banens beste. Nå må vel Grayson også se det alle andre ser.

Oggy

Syns Bruce er i tregeste laget, jeg går for en ny stopper.
Hvis ikke Bromby viser seg å være bra back-up :-)
Oggy

stefan

Woodgate kan få komme in som ballgutt hvis spuds betaler lønnen hans.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Volda69

MOT

J.N

Støtter tittelen til tråden 100% under visse omstendigheter:

- Trenger bedre defensiv organisering
Både Bruce og O'brien er gode midtstoppere, men for at det skal komme frem må organiseringen også være god.

- Trenger en defensiv midtbanespiller
For å hjelpe forsvaret. Selv verdens beste stopperpar ville fått det vanskelig dersom ikke resten av laget, og spesielt midtbanen hjalp til.

Sleivind

Quote from: Oggy on January 08, 2011, 18:37:32

Bruce viste jo i dag at han faktisk innhar litt fart.

jackbauer68

Quote from: Kato on January 08, 2011, 17:39:44

Hvis Grayson ikkje ser at Bruce er bedre for laget enn Collins,da bør han finne på nokke anna å gjør på 8)

DanskLeedsGut

Er også godt tilfreds med O'Brien og Bruce idag og de burde spille fast sammen. Vi mangler bare McCartney på venstrebacken, da Parker ikke overbeviste mig idag. Og en midtbane-slider! MOT
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

SirOlsen

Vel folk skal få si hva de vil, men jeg vil gå så langt å påstå at jeg ble mektig imponert hvordan jeg så hvordan laget jobbet defensivt idag. Riktignok skal mye være takket de to nevnte herrer, men ... jeg har sett noen Leedskamper de senere år, og for første gang på veldig veldig lenge, følte jeg vi virkelig spilte bra!

Okei, vi holdt på å få noen i trynet.. men når jeg tenker meg om.. hmm.. i fjor på denne tiden var vi i League One.. riktignok slo vi ut Man Utd.. dog, vi fikk en kollaps etterpå. Heldigvis holdt det.
Før denne sesongen, og litt uti den, gikk jeg og sa til alle sammen (og mente det) at jeg håpet vi ikke rykket opp i år.. antok at vi ville ligge litt under midten av tabellen.. men at jeg hadde skulle ønsket at vi klarte oss til Play Offs, for så å bruke neste sesongen til å gjøre oss klare til PL.
Jeg må si at jeg har endret mening.. jeg vil vi skal rett opp i PL til kommende sesong!
Og jeg tror jaggu meg vi kan klare det!
-SirOlsen-

Bredinho

Quote from: haak-d on January 08, 2011, 16:50:08
Chamakh e ein hurtig spelar, so der bomma du litt! :P
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Bredinho

Quote from: Oggy on January 08, 2011, 18:37:32
Haha, såg ikkje du kor han matcha Chamakh (ein meget hurtig spelar) på farten idag??
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Oggy

Man kommer langt med god plasseringsevne, ala O`Leary, Trond Sollied og far sjøl
Steve Bruce....

Oggy

Svend Anders

Quote from: Kato on January 08, 2011, 17:39:44

Kort og godt, Kato - jeg er helt enig. Et mysterium hvorfor han har tvilholdt på Collins. Vi snakket om det før kampen også; jeg gledet meg til "You'll never beat Neil Collins" skulle runge fra 9000 Leeds-fans mot Arsenal-spissene...

Jeg mener vi burde prioritere lønns/overgangsmidler nå i januar på å hente en skikkelig midtbanespiller.

Om vi likevel skulle ende med en stopperforsterkning vil vi altså sitte med følgende stoppere på benk/tribune:
- Alex Bruce
- Neil Collins
- Leigh Bromby
- Skadet - og kanskje klar utover våren - Patrick Kisnorbo

Og i tillegg ha to på utlån:
- Tom Lees
- Lubo Michalik (landslagsspiller)

Listen illustrere tildels Graysons svakhet på transfermarkedet (han har gjort mye bra også) - der noen klager på at Grayson får for lite å rutte med, kan man vel enkelt se at her kunne man prioritert færre folk og høyere kvalitet.

Hvorfor hentet han både Collins og Bruce i sommer? Hvorfor fikk Bromby, som aldri har vært fast i laget, 4-års-avtale? Collins, Bruce og Bromby står fremdeles som noen av de dyreste signingene Simon har gjort i sine 2 år på ER.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bredinho

Quote from: Leedsfan on April 14, 2011, 22:37:36
Jeg savner Bruce.

Hvem skal ut, Bromby eller O'Brien?
keffør sakne du Bruce? Syns Bromby ha vore solid ette han kom inn!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

auren

Spørsmålet jeg stiller er om et midtstopperpar med Naylor og Collins hadde sluppet inn noe særlig flere mål enn det vi har gjort denne sesongen (ja, jeg vet at Collins er solgt). Jeg tror svaret på det spørsmålet er nei, og at årsaken til en hel haug med baklengsmål går mer på trenerapparatets mangel på defansiv kompetanse og organisering enn spillerenes udugelighet.

Dessuten så er et forsvar mer enn et par midtstoppere...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Quote from: auren on April 15, 2011, 08:44:22
Spørsmålet jeg stiller er om et midtstopperpar med Naylor og Collins hadde sluppet inn noe særlig flere mål enn det vi har gjort denne sesongen (ja, jeg vet at Collins er solgt). Jeg tror svaret på det spørsmålet er nei, og at årsaken til en hel haug med baklengsmål går mer på trenerapparatets mangel på defansiv kompetanse og organisering enn spillerenes udugelighet.

Dessuten så er et forsvar mer enn et par midtstoppere...

auren

Jeg tror det har mer med spillertyper og spillestil. Hele laget fungerer dårlig defensivt med de spillerne vi har, derfor tror jeg også at det ikke skal mange nye spillere til for at dette laget skal "klikke".

Grayson er nok litt naiv også hvor man satser på å angripe det meste av tiden. Noen ganger så må man kunne ligge bakpå å vente på mulighetene.

Howson sin suksess som offensiv midtbanespiller har vunnet og kostet laget poeng. Hadde vi hatt en defensiv midtbanespiller ala Derry så hadde vi nok sluppet inn mange færre mål.

O'Brien lider under ansvaret han fikk, han virker tidvis ganske blottet for selvtillit selv om han får tillit kamp etter kamp.

Vi får satse på at Bradley og Kilkenny forsvinner til sommeren og de midtbanespillerne som kommer inn er både bedre og passer bedre med de andre spillerne vi har. Laget vårt per dags dato er ikke homogent.

lojosang

Det er vel akkurat FOR homogent laget er. Kun offansive spillertyper i midtbanen.
Vi må rett og slett få inn en heterogen midtbanespiller.

Litt fredagssemantikk, takk.  ;D
- Leif Olav

Leedsfan

Hallgeir *

Quote from: Leedsfan on November 24, 2011, 20:32:50
Nytter ikke å stole på noen lengre, ut forsvant de..:)

Nei, men til ditt forsvar skal sies at vi tross alt er godt igang med en ny sesong. Det var jo ut forrige sesong de var til å stole på.  ;)
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: hallghel on November 24, 2011, 20:51:34

Nei, men til ditt forsvar skal sies at vi tross alt er godt igang med en ny sesong. Det var jo ut forrige sesong de var til å stole på.  ;)

;D

Jeg håper neste midtstopper inn døra er over 190cm og utfyller dynamiske Lees på en god måte... Tror grunnen til at vi har scoret få mål på dødballsituasjoner (ser bedring) og sluppet inn mange er pga de "korte" spillerne vi har. Der må midtstopperne ta skylden da det er ofte de som skal være høye..:)

Tarald72

Enig med Leedsfan her(ikke bare i det at jeg er Leedsfan selv ;D), vi trenger markante stoppere, gjerne 190+, men nå kan det jo virke som om vi mister Bruce, og situasjonen mht O'Brien er jo eksplosiv....greit at man stoler på enkeltpersoner ut sesongen, men det spørs om de spiller for oss resten av sesongen.
Og mht Woodgate, så tror jeg ikke at han kommer tilbake hit så lenge Bates styrer økonomien.....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Woody

Quote from: Leedsfan on November 24, 2011, 21:05:08
Quote from: hallghel on November 24, 2011, 20:51:34

;D

Jeg håper neste midtstopper inn døra er over 190cm og utfyller dynamiske Lees på en god måte... Tror grunnen til at vi har scoret få mål på dødballsituasjoner (ser bedring) og sluppet inn mange er pga de "korte" spillerne vi har. Der må midtstopperne ta skylden da det er ofte de som skal være høye..:)

Om midtstopparane skal vera høge,så må vi vere glad for at ikkje Woodgate ikkje kom... :D
LIFE IS LEEDS

J.N

Hva er dette tullet med stoppere som er 190+? Jeg driter langt i hvor høy han er, bare han er god. Vil heller ha en som er rask og har god spenst enn et fyrtårn som ikke kan gjøre annet enn å stå og vinne hodedueller.