EX-SPILLER: Zac Thompson

Started by auren, January 11, 2011, 11:21:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

18-årige Zac har fått kontrakt frem til sommeren etter å ha gjort det bra i tiden han har prøvd seg hos oss...

http://www.leedsunited.com/news/20110111/new-signing-in-reserve-line-up_2247585_2263478
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DanskLeedsGut

Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Asbjørn

Hehe, Joachim. På sekundet likt. Og med omtrent samme tekst  ;D
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on January 11, 2011, 11:22:59
Hehe, Joachim. På sekundet likt. Og med omtrent samme tekst  ;D

Det var nok de tre prikkene som tok deg!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sydhagen

Tipper vi aldri får se ham i startoppstillingen....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Aldri hørt om... Må sjekke stats på FM når jeg kommer hjem. :)

J.N

Var ikke mye info å finne om denne Zac. Og jeg har aldri hørt om han. Noen som vet noe?

Bredinho

Quote from: Blank_File on January 11, 2011, 13:03:23
Dårlig på FM óg! Brukbar for eit league2-lag, og potensial til å bli OK i league2.. ikkje at FM ha allverden å sie, mn morsomt å sjekka ;)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

DanskLeedsGut

Han er ikke med i FM her ved mig  ???
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

magnuer

Quote from: Bredinho on January 11, 2011, 13:16:48
Quote from: Blank_File on January 11, 2011, 13:03:23
Dårlig på FM óg! Brukbar for eit league2-lag, og potensial til å bli OK i league2.. ikkje at FM ha allverden å sie, mn morsomt å sjekka ;)
Når FM 2015 kommer er han vel en verdensklasse spiller :)

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SveinArve

Fra reservekampen i dag: ".....and there was almost time for new signing Zac Thompson, an 18-year-old midfielder signed on a six-month deal from Everton, who impressed with his passing..."
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Bites Yer Legs

Quote from: SveinArve on January 11, 2011, 22:19:35
Fra reservekampen i dag: ".....and there was almost time for new signing Zac Thompson, an 18-year-old midfielder signed on a six-month deal from Everton, who impressed with his passing..."

Vår nye Kilkenny? Konge!!
KEEP FIGHTING!!

J.N

Quote from: Bites Yer Legs on January 12, 2011, 00:41:40
Quote from: SveinArve on January 11, 2011, 22:19:35

Vår nye Kilkenny? Konge!!

joda, fint med en kommende Kilkenny, men hadde håpet han var en defensiv midtbanespiller..? Eller er han det, med gode pasninger? Det ville jo vært flott! :)

Evig Pint

Oser Clayton 2 av dette desverre. Dette gir nok en indikasjon på hva Larry får av cash til å hente forsterkninger for. Hadde håpet på en skadefri Woodgate...
Marching on together

lojosang

Quote from: Evig Pint on January 12, 2011, 01:59:24
Oser Clayton 2 av dette desverre. Dette gir nok en indikasjon på hva Larry får av cash til å hente forsterkninger for. Hadde håpet på en skadefri Woodgate...

Pussig sammentreff. Selv hadde jeg håpet på en ung Maradona.
- Leif Olav

ibster

Quote from: Leedsfan on January 11, 2011, 18:34:33

På basis av dette samt hans hans svar i de 20 kjappe på Evertons hjemmesider spår jeg at han kan bli en slags ny Scott Parker.

Naturligvis ville det vært drømmen å fått inn en merittert defensiv motor men jeg tror også vi blir servert usikre unggutter og diverse lånespillere en stund til... Noen som har lest budsjetter eller som har noen kvalifisert gjetning på hvor mye Leeds har i transferbudsjett/lønneevne?

auren

Tvilsomt at Thompson får mer enn noen få innhopp i løpet av vårparten. Dette er IKKE vår defansive midtbanespiller, men en spennende unggutt som det var for godt å takke nei til. Derfor også kun kontrakt ut sesongen.

Is i magan folkens!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Foffe

Leste akkurat i Tips avisa og ser at vi har fått en ny spiller fra Everton med navn Zac Thompson.
Noen som vet noe om dette?
Hvilken posisjon osv

Asbjørn

Quote from: Foffe on January 14, 2011, 23:19:29
Leste akkurat i Tips avisa og ser at vi har fått en ny spiller fra Everton med navn Zac Thompson.
Hvilken posisjon osv

...hvis du leser deg opp i denne tråden tipper jeg du vil få vite mer :)
Tell me  Tell me

Dylan

Foffe

Quote from: Asbjørn on January 14, 2011, 23:24:19
Quote from: Foffe on January 14, 2011, 23:19:29
Hvilken posisjon osv

...hvis du leser deg opp i denne tråden tipper jeg du vil få vite mer :)

Det er helt korrekt! Men så ikke at dette var en ny tråd så jeg hadde lagd en ny en, og da kom dette bare inn i den opprinnelige tråden ;)

Sander

Hvorfor oser det Clayton 2 av dette? Dessuten er begge for fremtiden. Skjønner ikke hva som er i veien med å hente spillere for fremtiden

Redfearn sa posisjonen hans egentlig er høyreback, men at han også kunne spille midtbane.

Syns signing er spennende og positiv. Ingenting vi taper på å prøve han ut i 6 måneder. Hvorfor han brennes på bålet etter en solid reservekamp, fatter jeg ikke...

Evig Pint

Quote from: Sander on January 15, 2011, 13:07:31

Hvorfor oser det Clayton 2 av dette? Dessuten er begge for fremtiden. Skjønner ikke hva som er i veien med å hente spillere for fremtiden

Redfearn sa posisjonen hans egentlig er høyreback, men at han også kunne spille midtbane.

Syns signing er spennende og positiv. Ingenting vi taper på å prøve han ut i 6 måneder. Hvorfor han brennes på bålet etter en solid reservekamp, fatter jeg ikke...

Ingenting i veien med det, og vi taper lite på å gi ham en sjangs, som du sier. Jeg er derimot uenig med deg i at det er veldig spennende. Det kan nemlig diskuteres. Jeg ser dette for det det er: en veldig liten signering, som kanskje, kanskje kan bli en habil spiller i hvitt med tiden, men som neppe blir det. Alt er ikke spennende, bare fordi det er ungt.

Det oser Clayton 2 fordi han er ikke en erfaren spiller som går rett inn å løfter laget, eller et stort talent vi har hørt snakk om. Sant skal sies, Zac (født i 1993) er yngre enn Adam Clayton (som vel er 89-årgang, og som det dermed begynner å haste for..). Zac har med andre noen år på seg, og hvem vet.. :) Det som derimot taler imot ham, er at han blir frigitt av Everton, et lag i Premier League som faktisk får frem unge talenter. Hadde han hatt et veldig potensiale hadde han nok blitt værende der. Leeds hadde nok signet ham opp for mer enn 6 mnd også hvis talentet var unikt. Samtidig er han 18 år, og kan selvfølgelig utvikle seg noe voldsomt, det gjenstår å se.

Clayton (leser at han ble 22 år igår) anser jeg som så godt som ferdig i Leeds. Hans gjennombrudd i hvitt kommer nok aldri.

Du dro også din egen tolkning her Sander, for undertegnede brenner ikke unge Zac på bålet. Det uttrykkes bare skuffelse over at dette er den eneste signeringen vi har gjort så langt i januar, bortsett fra lånet av McCartney.
Marching on together

Evig Pint

Quote from: lojosang on January 12, 2011, 02:51:12

Kanskje like realistisk ja, men kan ikke skyte en mann for å håpe  :-*
Marching on together

Asbjørn

Quote from: Evig Pint on January 15, 2011, 14:52:15

Ingenting i veien med det, og vi taper lite på å gi ham en sjangs, som du sier. Jeg er derimot uenig med deg i at det er veldig spennende. Det kan nemlig diskuteres. Jeg ser dette for det det er: en veldig liten signering, som kanskje, kanskje kan bli en habil spiller i hvitt med tiden, men som neppe blir det. Alt er ikke spennende, bare fordi det er ungt.

Det oser Clayton 2 fordi han er ikke en erfaren spiller som går rett inn å løfter laget, eller et stort talent vi har hørt snakk om. Sant skal sies, Zac (født i 1993) er yngre enn Adam Clayton (som vel er 89-årgang, og som det dermed begynner å haste for..). Zac har med andre noen år på seg, og hvem vet.. :) Det som derimot taler imot ham, er at han blir frigitt av Everton, et lag i Premier League som faktisk får frem unge talenter. Hadde han hatt et veldig potensiale hadde han nok blitt værende der. Leeds hadde nok signet ham opp for mer enn 6 mnd også hvis talentet var unikt. Samtidig er han 18 år, og kan selvfølgelig utvikle seg noe voldsomt, det gjenstår å se.

Clayton (leser at han ble 22 år igår) anser jeg som så godt som ferdig i Leeds. Hans gjennombrudd i hvitt kommer nok aldri.

Du dro også din egen tolkning her Sander, for undertegnede brenner ikke unge Zac på bålet. Det uttrykkes bare skuffelse over at dette er den eneste signeringen vi har gjort så langt i januar, bortsett fra lånet av McCartney.

Egentlig er jeg enig i det du skriver her, Austevik. Zac kan være en for fremtiden, men i nåtid er han ikke det... Samtidig har man plenty eksempler på late boomers (Giles som kom vraket fra Manju som et eksempel, Beckford lar jeg være å nevne siden han ikke har slått til i PL ennå...)

All erfaring tilsier jo at de fleste overgangene som skjer i vinduene skjer siste uken. Først da må selgers klubb selge, og kjøpers klubb kjøpe, før det er for seint. Når det er sagt har vi failed å få inn 'noe skikkelig' på midtbanen i oh så mange vindu nå. Bare endt opp med middelmådigheter. Og det selv om behovet har vært skrikende lenge. I sommer var det snakk om en 'icing on the cake' som glapp, men nå ble Morrison/SIL testet lenge og vel før det vel strandet på usikkerheten rundt arbeidstillatelsen. Så det virker ikke som kravene for denne midtbanespilleren er så skyhøye heller da...
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Quote from: Evig Pint on January 15, 2011, 14:53:51
Quote from: lojosang on January 12, 2011, 02:51:12

Kanskje like realistisk ja, men kan ikke skyte en mann for å håpe  :-*

Maradona har jo barn, så hvorfor ikke?  :D
Drømmene våre får de ALDRI!  8)
- Leif Olav

Sander

Quote from: Evig Pint on January 15, 2011, 14:52:15

Godt begrunna svar:)

Fikk bare unntrykk av at du var veldig negativ til signingen. Han skal jo ikke rett inn i 11`ern og heve laget uansett. Tror ikke han hentes på bekostning av en bedre midtbane akkurat, derfor ser jeg ingen grunn til å legge noe negativt inn i signingen. Bare Grayson som vil ha et forlenga opphold med gutten og se om det finnes potensiale