EX-SPILLER: Zac Thompson

Started by auren, January 11, 2011, 11:21:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

kongsmo

"SNIFFER"

Leedsulf

Young defender Zac Thompson has signed a one-year professional contract with the club.

http://www.leedsunited.com/news/20110420/defender-signs-deal-with-united_2247585_2342669

For å være helt ærlig er dette en spiller jeg hadde glemt vi signerte... ::)

Sleivind

Leeds med nyheter om skade på en spiller, hva skjer?  :o

http://www.leedsunited.com/news/20110912/boss-disappointment-at-zacs-blow_2247585_2448766

Thompson er ute i ca seks uker med en ankelskade.

Sleivind

Og kanskje noen kan endre navnet på denne tråden? Han ver vel strengt tatt ikke en ny spiller lenger  ::)

Kickthemdown

Quote from: Sleivind on September 12, 2011, 20:41:33
Leeds med nyheter om skade på en spiller, hva skjer?  :ohttp://www.leedsunited.com/news/20110912/boss-disappointment-at-zacs-blow_2247585_2448766

Somma som startet en trend.  :D Håper dette er en linje klubben nå kan ligge på . Idiotisk at man ikke skal få vite hva som skjer i favorittklubben sin.

Jon R

Quote from: Alta-White on September 12, 2011, 21:12:36
Quote from: Sleivind on September 12, 2011, 20:41:33
Leeds med nyheter om skade på en spiller, hva skjer?  :ohttp://www.leedsunited.com/news/20110912/boss-disappointment-at-zacs-blow_2247585_2448766

Somma som startet en trend.  :D Håper dette er en linje klubben nå kan ligge på . Idiotisk at man ikke skal få vite hva som skjer i favorittklubben sin.

En annen trend Somma startet, var skader, skader, og atter skader. Synd for unge Thompson å bli skadet i en periode der han har fått endel spilletid.
Jon R.

auren

Etter det jeg leser på Waccoe, var Thommo en av våre beste spillere i dag. Gode pasninger og gode taklinger. Kanskje tar han plutselig nivået slik som Lees, White og Clayton? Kanskje best som høyreback.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Quote from: auren on January 02, 2012, 21:13:16
Etter det jeg leser på Waccoe, var Thommo en av våre beste spillere i dag. Gode pasninger og gode taklinger. Kanskje tar han plutselig nivået slik som Lees, White og Clayton? Kanskje best som høyreback.

auren
Tenk om du får rett? Hyggelig å få skadde spillere tilbake :)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

Syns ikke Thompson gjorde seg helt bort på backplass i dag! Fikk mye å jobbe med defensivt. Håper og regner med han fortsetter i neste kamp i startoppstillingen.

RoarG

Quote from: kalle_92 on January 10, 2012, 10:06:27
Syns ikke Thompson gjorde seg helt bort på backplass i dag! Fikk mye å jobbe med defensivt. Håper og regner med han fortsetter i neste kamp i startoppstillingen.
Enig. Sett han bare en gang. Absolutt et alternativ til Connolly på h-back-plassen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Nokså solid defansivt, men hadde en horribel feilpasning etter egen corner, som lett kunne gitt Arsenal ledelsen. Men han var jo ikke alene når det gjaldt elendig pasningsspill. Både O'Dear og Vayrynen hadde pasninger som ikke lignet grisen.

Uansett; Thompson er et spennende prospect  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

mac_gyver

Quote from: auren on January 10, 2012, 10:29:35
Nokså solid defansivt, men hadde en horribel feilpasning etter egen corner, som lett kunne gitt Arsenal ledelsen. Men han var jo ikke alene når det gjaldt elendig pasningsspill. Både O'Dear og Vayrynen hadde pasninger som ikke lignet grisen.

auren

ja den pasningen var drøyt dårlig, men stakkars gutt. Tredje kamp fra start mot Arsenal på Emirates er ikke bare bare. Syns han gjorde en god kamp! Spennende å se hvor god han kan bli med fast plass på laget
Pride of Yorkshire

RoarG

Quote from: mac_gyver on January 10, 2012, 12:09:43
Quote from: auren on January 10, 2012, 10:29:35

auren

ja den pasningen var drøyt dårlig, men stakkars gutt. Tredje kamp fra start mot Arsenal på Emirates er ikke bare bare. Syns han gjorde en god kamp! Spennende å se hvor god han kan bli med fast plass på laget
Enig. Det virker som om vi har fått en ny spiller. Bra at Grayson lar han slippe til, særlig på en plass som har virket som et direkte svakt punkt for laget.

J.N

Hvis Thompson slår til må det da være et tegn på at Grayson (eller noen andre?) har en viss teft for talentfulle spillere. Tenker da hovedsaklig på Clayton, men også Lees og White. Selv om de to sistnevnte har vokst frem fra akademiet skal de jo matches riktig, og det er tøft og bra å gi de sjansen.

Dennis

Quote from: Nikolaos on January 10, 2012, 14:26:45
Hvis Thompson slår til må det da være et tegn på at Grayson (eller noen andre?) har en viss teft for talentfulle spillere. Tenker da hovedsaklig på Clayton, men også Lees og White. Selv om de to sistnevnte har vokst frem fra akademiet skal de jo matches riktig, og det er tøft og bra å gi de sjansen.

Absolutt! Håper også de fire forholdsvis unge gutta som stilte mot Arsenal kan vokse mentalt på dette sesongen ut. Ã... stille med en så ung firer mot et angrepslag KAN bli en katastrofe, men de klarte seg relativt bra (Lees spesielt) og bør kunne møte Crystal Palace og tilsvarende lag med økt selvtillit!

Så lenge de ikke blir blaserte ;)
Marching on together!

B_Ød

Quote from: Nikolaos on January 10, 2012, 14:26:45

Nei nei...selvfølgelig ikke, Grayson har jo ikke snøring, det er fyldig og godt dokumentert i tett ved samtlige tråder her på forumet   ;)
Ups & Ups!!

B-m

Veldig spennende spiller, synes han gjør en veldi god innsats i går. Man kan si mye rart om Arshavin men han har et høyt toppnivå i seg, og er ingen lett spiller å bryne seg på. Står bra på Arshavin hele kampen, og må også omstille seg da Nunez og Townsend skiftet side par ganger iløpet av kampen.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Runar

Hvorvidt Grayson står for speidingen kan sikkert diskuteres. Du trekker fram Lees og White som andre eksempler.

Saken er ikke så svart hvitt som den blir framstilt.

White har vært i klubben i mange år under Grayson og fått svært lite tillit. Han ble i fjor lånt ut og gjorde sine saker OK i Oldham, men ikke så bra at vi tilbudte han ny kontrakt. Vi startet sesongen med en skadet Parker og valgte å låne inn O'Dea med en gang for å spille venstreback.

Etterhvert har valgmulighetene til Grayson vært begrenset og White har vist seg tilliten verdig. Om det er på grunn av eller på tross av Grayson kan diskuteres. Jeg heller mot det siste, mye basert på at han ikke fikk noe tilbud om ny kontrakt etter Oldham perioden.

Med T. Lees er det litt anerledes, han har gått graden og ikke vært i nærhenetn av førstelaget, men overbeviste så mye under utlånsperioden at vi gav han ny kontrakt. Om dette var Grayson eller Williams vites ikke, men håper at det var en vurdering begge var enig i. Lees nye kontrakt er i hvertfall en klar indikasjon på at du mente at han skulle bli god nok for troppen og laget.

Zac Thompson ble vel nærmest frigitt av Everton, uvisst hvilken årsak. Men dette skjedde vel rett etter vi sparket juniortrenerteamet. Og skulle demonstrere at vi satset på de ungespillerne.

Corleone

Quote from: Evig Pint on January 12, 2011, 01:59:24
Oser Clayton 2 av dette desverre. Dette gir nok en indikasjon på hva Larry får av cash til å hente forsterkninger for. Hadde håpet på en skadefri Woodgate...

JATAKK!!!! 8)

Sleivind

Hvordan er egentlig statusen til denne spilleren for øyeblikket?

Og nei, jeg tenker ikke på sivil status.

sportcarl1

Quote from: Sleivind on August 12, 2012, 23:52:20
Hvordan er egentlig statusen til denne spilleren for øyeblikket?

Og nei, jeg tenker ikke på sivil status.
känns som en bra bit från 1.a upptställningen

samadhi

Er Zac Thompspm skadet eller bare havnet langt bak i køen??
Virket lovende både som back og midtbanespiller i fjor.

Hva er status på Charlie Taylor som spilte noen kamper på v.back i starten av fjorårets sesong?
marching on together,
derudaf forever...

sportcarl1

Quote from: samadhi on August 20, 2012, 13:01:56

Hva er status på Charlie Taylor som spilte noen kamper på v.back i starten av fjorårets sesong?

tippar att han kommer att bli utlånad, nu har vi ju Byram som har utvecklats erormt och är yngre

Hallgeir *

Satt vel på benken mot Wolves.
Super Leeds since 1968

Tom S

Quote from: Hallgeir * on August 20, 2012, 15:21:17

Nei, han var ikkje på benken;
Diouf og Lees var på benken og vart byttet inn,
ubenyttede subs var Ashdown, Drury, Paddy, Brown, Gray.

Kilde: leedsunited.com
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Quote from: Tom S on August 20, 2012, 15:44:02
Quote from: Hallgeir * on August 20, 2012, 15:21:17

Nei, han var ikkje på benken;
Diouf og Lees var på benken og vart byttet inn,
ubenyttede subs var Ashdown, Drury, Paddy, Brown, Gray.

Kilde: leedsunited.com

Sitter på jobb og hadde ikke tid til å sjekke. Trodde jeg husket riktig, men nei.  :-[
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Positivt!
Dette betyr at NW har troen på Thompson.

Ut på lån for å få seg litt kamptrening. Har fungert utmerket tidligere for våres unge spillere.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Bra at vi binder unge talenter til oss.