Anbefalt pub i Leeds (foran kamp)

Started by JonK, January 27, 2011, 15:46:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JonK

Hvor liker dere å gå foran kamp?
Spencer's?
Hos Peter?

Jeg er glad i Spencer`s. Noe som kan anbefale alternative puber med like bra/enda bedre stemning?

Jon

Hobben

Jeg har alltid trodd at Old Peacock er der det er mest steming og gang før kampen. Har alltid gått inn der før kamp å Peter etter kamp.
Rogaland Whites

morty

Cherry

Definitivt Old Peacock ift stemningen & skjermer .....MEN Commercial Inn tar kaka
ift atmosfære & skandinaviske fans! 

McVallister

Scarborough Taps noen timer før kick off, deretter taxi til Old Peacock og etter kampen avsluttes kvelden hos Lorimer. Finnes det bedre dager? MOT

JohnTiger

Scarborough Taps noen timer før kick off, deretter spasertur til Peter, deretter spasertur til Elland Road og Old Peacock (via en pub på veien om man blir tørst...husker ikke navnet på den puben vi var innom sist, men det er det vel noen som husker?? Rune?)

Husker dette som en fin oppladning til kamp....var til og med rask nok med tommelen så jeg slapp unna Malibu  :D
Marching on together!

RuneR

Quote from: JohnTiger on January 30, 2011, 14:35:25
Scarborough Taps noen timer før kick off, deretter spasertur til Peter, deretter spasertur til Elland Road og Old Peacock (via en pub på veien om man blir tørst...husker ikke navnet på den puben vi var innom sist, men det er det vel noen som husker?? Rune?)

Husker dette som en fin oppladning til kamp....var til og med rask nok med tommelen så jeg slapp unna Malibu  :D
De gangene jeg ikke velger fantastiske Duncan's ( :P) følger jeg mer enn gjerne JohnTigers oppskrift.  Dersom man skal stoppe på veien mellom Peter's og Old Peacock, er de opplagte (eneste?) valgene The United Bar (tidl. Wagon & Horses) like før gangbroen, eller The Brit (Brittannia) like ved parken (Crosby Street/Top Moor Side). Det er nok sistnevnte du referer til, John. Når det gjelder Nottinghamkampen, drar jeg nok direkte til Peter's etter frokost. Med kick off 12:45 blir det ikke tid til å oppsøke så mange puber. FØR kampen.....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

JohnTiger

Kjente ikke igjen bildet jeg fant på nettet, men hvis det er den puben hvor vi klatret over ett gjerde i en bakgård...så er det den ja Rune :) Likte meg der :).
Marching on together!