Skrevet av Emne: Leeds-Reading 22. april (langfredag)  (Lest 8464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geiremann

Leeds-Reading 22. april (langfredag)
« på: Januar 30, 2011, 15:38:33 »
To stk Leeds-, en Ipswich- og en Scunthorpe-supporter fra samme familie satser på en rundtur med Championshipkamper i påsken. Vi starter med et skikkelig lokaloppgjør mellom Ipswich og Norwich på skjærtorsdag, deretter får vi med oss Coventry-Scunthorpe på vei nordover langfredag, og turen toppes med Leeds-Reading påskeaften!

Tror det blir en ekstra fin påske i år!
« Siste redigering: April 14, 2011, 20:28:27 av Geiremann »
Member of "The Peterborough eight".

Woody

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #1 på: Januar 31, 2011, 22:01:31 »
To stk Leeds-, en Ipswich- og en Scunthorpe-supporter fra samme familie satser på en rundtur med Championshipkamper i påsken. Vi starter med et skikkelig lokaloppgjør mellom Ipswich og Norwich på skjærtorsdag, deretter får vi med oss Coventry-Scunthorpe på vei nordover langfredag, og turen toppes med Leeds-Reading påskeaften!

Tror det blir en ekstra fin påske i år!

Satsar på fin påske je,tek med gutlaken(15)til dette oppgjøret og reiser vidare til London for å sjå Palace kampen.Lurer ellers på korleis ein Scunthorpe supportar ser ut,er ikkje mange av den rasen.Eiga stamme kansje??God tur
LIFE IS LEEDS

Geiremann

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #2 på: Februar 01, 2011, 17:45:18 »
To stk Leeds-, en Ipswich- og en Scunthorpe-supporter fra samme familie satser på en rundtur med Championshipkamper i påsken. Vi starter med et skikkelig lokaloppgjør mellom Ipswich og Norwich på skjærtorsdag, deretter får vi med oss Coventry-Scunthorpe på vei nordover langfredag, og turen toppes med Leeds-Reading påskeaften!

Tror det blir en ekstra fin påske i år!

Satsar på fin påske je,tek med gutlaken(15)til dette oppgjøret og reiser vidare til London for å sjå Palace kampen.Lurer ellers på korleis ein Scunthorpe supportar ser ut,er ikkje mange av den rasen.Eiga stamme kansje??God tur


Tror nok en Scunthorpe-supporter ikke skiller seg ut i utseende, men tankemessig ikke alltid liker å følge saueflokken (Man U). Han er 18 år, og de fleste på hans alder holder med Scum, og har ikke opplevd motgang.


Member of "The Peterborough eight".

Woody

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #3 på: Februar 01, 2011, 20:01:49 »
To stk Leeds-, en Ipswich- og en Scunthorpe-supporter fra samme familie satser på en rundtur med Championshipkamper i påsken. Vi starter med et skikkelig lokaloppgjør mellom Ipswich og Norwich på skjærtorsdag, deretter får vi med oss Coventry-Scunthorpe på vei nordover langfredag, og turen toppes med Leeds-Reading påskeaften!

Tror det blir en ekstra fin påske i år!

Satsar på fin påske je,tek med gutlaken(15)til dette oppgjøret og reiser vidare til London for å sjå Palace kampen.Lurer ellers på korleis ein Scunthorpe supportar ser ut,er ikkje mange av den rasen.Eiga stamme kansje??God tur


Tror nok en Scunthorpe-supporter ikke skiller seg ut i utseende, men tankemessig ikke alltid liker å følge saueflokken (Man U). Han er 18 år, og de fleste på hans alder holder med Scum, og har ikke opplevd motgang.



Knalltøfft at ikkje alle føl i sauestien ja,respekt.Det er nok medgangs supportarar...
LIFE IS LEEDS

Chris Lunde

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #4 på: Februar 02, 2011, 01:09:29 »
Me er 6 stk fra Stord som skal ner på samme kampen, Reading hjemme. Så Palace borte på mandagen! ;)

Fly + Hotell bestillt i dag! :D
Chris Lunde
- Grunnlegger av LUSCOS Stord / Stord Whites

Facebook: http://www.facebook.com/Stord.Whites

MOT!

ØBS

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #5 på: Februar 05, 2011, 15:26:09 »
To stk Leeds-, en Ipswich- og en Scunthorpe-supporter fra samme familie satser på en rundtur med Championshipkamper i påsken. Vi starter med et skikkelig lokaloppgjør mellom Ipswich og Norwich på skjærtorsdag, deretter får vi med oss Coventry-Scunthorpe på vei nordover langfredag, og turen toppes med Leeds-Reading påskeaften!

Tror det blir en ekstra fin påske i år!

Hei Geir...

Vurderer å slenge meg på denne...

Har dere bestilt billetter til de "andre" kampene ennå??  Er i så fall interessert i de samme...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Geiremann

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #6 på: Februar 06, 2011, 00:07:24 »
Hei Øyvind!

Vi har bare bestilt billetter til "hovedkampen"  :)
Til de andre kampene er ikke billettene lagt ut for salg ennå.

Coventry-Scunthorpe prøver vi nok å få billetter med bortefansen (med oss fire så blir det kanskje ti tilsammen), men uten at vi vet om det går. Var og så Coventry-Leeds i november(med Leedsbillett), men to andre Leeds-supportere jeg traff kjøpte billett sammen med hjemmesupporterne uten problem, ca en halv time før avspark. Det vil uansett ordne seg.

Ipswich-Norwich kan det bli vanskeligere å få billett til. Mulig at vi må bli "member" (25 pund tror jeg) for å få kjøpt billett. Tror ikke vi satser på å vente på general sale, ettersom denne kampen vil bli utsolgt tidlig.

Vi reiser forøvrig Rygge-Stansted skjærtorsdag morgen, og har leid bil for hele oppholdet. Regner med at det er plass til en femte mann (deg) i bilen hvis du ønsker det. Reiser hjem 1. påskedag fra Stansted til Rygge (kveldsavgang).

Det hadde jo vært moro å fått med seg Palace-Leeds 2. påskedag også, men det blir litt i lengste laget i forhold til de som er hjemme.

Sleng deg med!  :)
Member of "The Peterborough eight".

Woody

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #7 på: Februar 06, 2011, 20:40:29 »
To stk Leeds-, en Ipswich- og en Scunthorpe-supporter fra samme familie satser på en rundtur med Championshipkamper i påsken. Vi starter med et skikkelig lokaloppgjør mellom Ipswich og Norwich på skjærtorsdag, deretter får vi med oss Coventry-Scunthorpe på vei nordover langfredag, og turen toppes med Leeds-Reading påskeaften!

Tror det blir en ekstra fin påske i år!

sidan du ikkje skal sjå Palace kampen,er det mulig at eg kunne bruka ditt medl nr for å søka om bill til den kampen? (blant leeds fansen)om du er international member sjølvsagt
LIFE IS LEEDS

Geiremann

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #8 på: Februar 06, 2011, 21:41:39 »
Hei Woody!

Har sendt deg en personlig melding.

Member of "The Peterborough eight".

radar

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #9 på: Februar 08, 2011, 17:39:49 »
Jeg har plass på N8, har med familien og skal bo på Marriott. Har også "bestilt" bortefans billett til Palacekampen.
 

Woody

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #10 på: Februar 09, 2011, 17:44:24 »
Jeg har plass på N8, har med familien og skal bo på Marriott. Har også "bestilt" bortefans billett til Palacekampen.

Har og søkt om bill til Palce kampen,men har ikkje fått bekrefta at eg får bill enda.Kor lenge gikk det frå du søkte til du fekk bekrefta bill?
LIFE IS LEEDS

radar

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #11 på: Februar 09, 2011, 21:15:52 »
Jeg har plass på N8, har med familien og skal bo på Marriott. Har også "bestilt" bortefans billett til Palacekampen.

Har og søkt om bill til Palce kampen,men har ikkje fått bekrefta at eg får bill enda.Kor lenge gikk det frå du søkte til du fekk bekrefta bill?

Jeg har også kun søkt/bestilt.
 

Woody

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #12 på: Februar 09, 2011, 21:28:59 »
Jeg har plass på N8, har med familien og skal bo på Marriott. Har også "bestilt" bortefans billett til Palacekampen.

Har og søkt om bill til Palce kampen,men har ikkje fått bekrefta at eg får bill enda.Kor lenge gikk det frå du søkte til du fekk bekrefta bill?

Jeg har også kun søkt/bestilt.

Ok.Eg sendte ein mail i går og eterlyste ein bekreftelse,men har ikkje fått svar enda.Da er det vel berre å håpe.Skal og bu på Marriott og har med eldste mann på 15
LIFE IS LEEDS

Geiremann

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #13 på: Februar 10, 2011, 20:14:54 »
Det kan nok hende at det blir litt forandring i kampprogrammet vårt i påska ettersom Leeds-Reading går langfredag. Regner med å kutte  ut Coventry-Scunthorpe og heller se Liverpool-Birmingham påskeaften, ettersom Scunthorpe-supporteren også har en forkjærlighet for Liverpool.
Member of "The Peterborough eight".

raffa90

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #14 på: Februar 10, 2011, 21:10:38 »
takke kong billy for att flyet lande torsdag og ikkje fredag  ::)
 

Woody

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #15 på: Februar 15, 2011, 18:37:41 »
takke kong billy for att flyet lande torsdag og ikkje fredag  ::)

Takkar Ryanair for at me landar i Liverpool i god tid,både til å komma oss til Leeds og til å innta eit par kalde før kampstart ;D
LIFE IS LEEDS

Jon

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #16 på: Februar 21, 2011, 05:45:55 »
to stk over fra fredrikstad i påska. Rygge N'castle skjærtorsdag. Prøver også å få billett til mandags matchen i London...

laddi

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #17 på: Mars 05, 2011, 20:04:50 »
Kampen er flyttet til fredag kveld!

Noen som vet om butikken/WhiteRose senteret er åpne skjærtorsdag? eventuelt langfredag og påskeaften??

Og ja planlegger en tur med hele familien.
Bergen Whites

ollan

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #18 på: Mars 06, 2011, 11:01:42 »
Kampen er flyttet til fredag kveld!

Noen som vet om butikken/WhiteRose senteret er åpne skjærtorsdag? eventuelt langfredag og påskeaften??

Og ja planlegger en tur med hele familien.

skjærtorsdag og påskeaften er det vanlige åpningstider.
Ollan

Per-Stian

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #19 på: Mars 14, 2011, 00:50:00 »
To blad Ekroll frå Førde skal over til denne kampen og bortekampen mot Palace ;D

ar9

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #20 på: Mars 23, 2011, 23:29:57 »
Sv: Leeds-Reading 22. april (langfredag)
Rygge-Liverpool,Mariott og
7 biletter i boks.
Wohoo!

Svend Anders

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #21 på: Mars 23, 2011, 23:57:46 »
De som ikke har kjøpt billetter til Reading kampen ennå: Det kommer en aktivitet om kort tid hvor det blir mulig å vinne et par VIP-billetter. Hadde tenkt til å kjøre dette allerede, men de siste dagers nytt om Leeds til Oslo har satt det litt på pause.

SA

Per-Stian

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #22 på: Mars 24, 2011, 13:47:40 »
De som ikke har kjøpt billetter til Reading kampen ennå: Det kommer en aktivitet om kort tid hvor det blir mulig å vinne et par VIP-billetter. Hadde tenkt til å kjøre dette allerede, men de siste dagers nytt om Leeds til Oslo har satt det litt på pause.

SA

Hvem, hva, hvor? :P

KrisSP

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #23 på: Mars 24, 2011, 19:42:55 »
Jeg og brorsan skal endelig på jomfrutur til Elland Road, hadde vi tenkt.

Ser på setekartet over banen og prøver å finne ut hvor vi skal prøve å kjøpe billetter. Hva anbefaler dere gjengangere, hvor bør man prøve å få plass? Hvor absolutt ikke?

På forhånd takk for tips!

fjellhaugen

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #24 på: Mars 24, 2011, 19:58:00 »
Jeg og brorsan skal endelig på jomfrutur til Elland Road, hadde vi tenkt.

Ser på setekartet over banen og prøver å finne ut hvor vi skal prøve å kjøpe billetter. Hva anbefaler dere gjengangere, hvor bør man prøve å få plass? Hvor absolutt ikke?

På forhånd takk for tips!

west stand for gode seter, noth stand for exepsjonell opplevelse ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ar9

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #25 på: Mars 27, 2011, 13:10:46 »
Jeg og brorsan skal endelig på jomfrutur til Elland Road, hadde vi tenkt.

Ser på setekartet over banen og prøver å finne ut hvor vi skal prøve å kjøpe billetter. Hva anbefaler dere gjengangere, hvor bør man prøve å få plass? Hvor absolutt ikke?

På forhånd takk for tips!

west stand for gode seter, noth stand for exepsjonell opplevelse ;)
Enig. Og East stand er kun for de uten knær..

Svend Anders

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #26 på: Mars 27, 2011, 23:23:52 »
Svar på spørsmålene her og du kan vinne VIP-billetter til Leeds-Reading:

http://www.leedsunited.no/skal-du-pa-leeds-reading/

SA

Trulsaren

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #27 på: Mars 27, 2011, 23:57:53 »
Noen fra Bergen som skal over? Vurderer å ta turen, men lite lysten på å dra aleine :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

hobberst jr.

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #28 på: April 14, 2011, 16:54:19 »
Trodde denne skulle spilles på Langfredag ?  ???
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Geiremann

Sv: Leeds-Reading 23. april (påskeaften)
« Svar #29 på: April 14, 2011, 20:30:27 »
Trodde denne skulle spilles på Langfredag ?  ???

Bedre nå?

Kampen var opprinnelig oppsatt påskeaften.

« Siste redigering: April 14, 2011, 20:33:34 av Geiremann »
Member of "The Peterborough eight".