EX-Lånespiller: David Gonzalez

Started by MacMurder, January 31, 2011, 14:42:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MacMurder

auren

Dette er ikke offisielt enda. Vente litt  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6714129,00.html

Leeds to land City keeper
Keeper heading to Elland Road

Ikke den plassen jeg hadde sett for meg at vi skulle forsterke (?)

flynn

OMG! Hver gang man venter på noe nytt og spennende blir svaret en ny reservekeeper på lån! Det er omtrent like interessant som å bytte dusjer i garderoben på ER, og sjansen for at jeg husker navnet på denne karen om et år eller to er nok lav. Han skal være veeeldig god om han skal vippe Schmeichel ut av laget tror jeg.
Nytt fjes på benken noen kamper, noen pund fattigere, men ikke et eneste skritt nærmere PL-nivå slik jeg vurderer dette.

Sammenligningen med Liverpool-supporteren som nettopp var innom kontoret og snakket om at Liverpool byr £30mill for Carrol, mens Zlatan ryktes å være på vei også blir dessverre slående...

flynn, som mener det får være måte på å være jordnær på en dag som denne!

Hobben

Rogaland Whites

Promotion 2010

Quote from: flynn on January 31, 2011, 14:59:41
OMG! Hver gang man venter på noe nytt og spennende blir svaret en ny reservekeeper på lån! Det er omtrent like interessant som å bytte dusjer i garderoben på ER, og sjansen for at jeg husker navnet på denne karen om et år eller to er nok lav. Han skal være veeeldig god om han skal vippe Schmeichel ut av laget tror jeg.
Nytt fjes på benken noen kamper, noen pund fattigere, men ikke et eneste skritt nærmere PL-nivå slik jeg vurderer dette.

Sammenligningen med Liverpool-supporteren som nettopp var innom kontoret og snakket om at Liverpool byr £30mill for Carrol, mens Zlatan ryktes å være på vei også blir dessverre slående...

flynn, som mener det får være måte på å være jordnær på en dag som denne!

Schmeichel går vel til nettopp Liverpool til sommeren for rundt regnet £ 6 millioner! Da får du et vel litt mer nyansert bilde av det hele...

;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Woody

Keeper....je det var vel det me hadde mest bruk for :(
Lat oss håpa på noko litt meir spennande dei neste timar
LIFE IS LEEDS

Ferre

Ny tredjekeeper? Skjønner ikke hvorfor han ønsker å komme hit, Schmeichel er er klart førstevalg.

Peter7

Ny 2. keeper antagelig? Var 3. keeper i City, men med Hart og Given foran seg der så kan han jo likevel være brukbar.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Leedsfan

Fra Teamtalk:

QuoteLeeds are poised to sign Colombian goalkeeper David Gonzalez from Manchester City.

The highly-rated shot-stopper joined City last January on a free transfer after impressing on trial.

Gonzalez, who is City's third-choice keeper, is believed to be joining Leeds on loan with a view to a permanent deal.

The 28-year-old was not included in City's 25-man Premier League squad, but he has impressed in the reserves this season.

Leeds boss Simon Grayson has moved to bring in the Colombian international to provide cover and competition for Kasper Schmeichel.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Geiremann

Får ikke håpe at dette betyr ar Kasper er på vei ut  >:(
Member of "The Peterborough eight".

Glenn K

Quote from: Geiremann on January 31, 2011, 17:43:08

Dette var for å erstatte Martin som ble fristilt i dag.

Geiremann

Quote from: Glenn K on January 31, 2011, 17:46:28
Quote from: Geiremann on January 31, 2011, 17:43:08

Dette var for å erstatte Martin som ble fristilt i dag.

Etter å ha lest ryktetråden så også jeg dette. Beklager min uvitenhet!
Member of "The Peterborough eight".

lojosang

Med mindre Higgs er skada eller er på vei ut for å få førstelagsspill er dette en merkelig signing.
- Leif Olav

Tom S

COME ON LEEDS !!

vielljaa

Merkelig signing? En profesjonell klubb trenger 3 gode keepere..Synes denne mannen virker spennende i tillegg :)
There is only one United

Tom S

Quote from: lojosang on January 31, 2011, 17:53:09
Med mindre Higgs er skada eller er på vei ut for å få førstelagsspill er dette en merkelig signing.

Forsåvidt enig, men Larry&Co vurderer det vel som positivt å ha 3 keepere som kan pushe kvarandre på trening.
COME ON LEEDS !!

fmtj

Quote from: vielljaa on January 31, 2011, 17:54:49
Merkelig signing? En profesjonell klubb trenger 3 gode keepere..Synes denne mannen virker spennende i tillegg :)

Greit nok, men jeg slår ikke hjul pga. dette altså.... :(
Yeboahs vitne

vielljaa

Quote from: fmtj on January 31, 2011, 18:49:36

Greit nok, men jeg slår ikke hjul pga. dette altså.... :(

Det var vel heller ikke poenget med signinga heller ;D
There is only one United

Per-Stian

Viss Giraldo er dagens behaldning, må eg rusle meg ein laaaaaaaang tur i kveldsmørkret for å lufte knollen ::)

Woody

Quote from: Per-Stian on January 31, 2011, 21:13:28
Viss Giraldo er dagens behaldning, må eg rusle meg ein laaaaaaaang tur i kveldsmørkret for å lufte knollen ::)

Har gått lenge og vel,men skjønnar fortsatt ikkje denne og den einaste som fekk noko fornuftig ut av lufteturen var nok hunden....
LIFE IS LEEDS

lojosang

Vi har altså frigitt en keeper som stort sett har vært lånt ut til lag i de lavere divisjoner, og for å erstatte ham LÃ...NER vi inn en ny spiller? For å ha noen til å låne ut til Lincoln  eller Mertyr Tydfield da eller? Jeg står på mitt.  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Quote from: lojosang on January 31, 2011, 21:57:06

Vi har altså frigitt en keeper som stort sett har vært lånt ut til lag i de lavere divisjoner, og for å erstatte ham LÃ...NER vi inn en ny spiller? For å ha noen til å låne ut til Lincoln  eller Mertyr Tydfield da eller? Jeg står på mitt.  ;D

Nei og nei. Du er en sta lojo du. Her kommer forklaringen:

2010-11 vårsesongen:
1-Schmeichel
2-Gonzalez
3-Higgs

Sommer 2011:
Schmeichel solgt til Looserpool for £ 6 millioner
Gonxalez kjøpt fra Manchester Shitty for £ 1 mill
Higgs' kontrakt opphører

Sesongen 2011-12 i premiere league:
1-Gonzalez    (som synes Leeds United er verdens beste klubb)
2-Westwood    (fra Coventry)

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973