Lånevinduet 8 februar 2011

Started by testo, February 02, 2011, 21:39:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LEO

Men han er ikke god nok for Leeds.  Har sett ham komme inn i et par kamper og hvert virkelig dårlig.

Manageren har sett det samme som meg og han ble benkevarmer og komme ikke inn tilslutt.

Så enkelt , kun god nok for LSK

Kato

Har vel null å si hvilket landslag han spiller på. De kampene Norge har vunnet med Riise på banen, har vært på tross av han (ikke pga han). Vært elendig for Norge, surka hver gang han har blitt tatt av banen. Og det har han hatt null grunn til. Revet av fordi han vært elendig. Useless i Fulham. Hente en sånn kar bare for at vi skal vi litt ekstra pr her hjemme, nei da vil jeg heller ha det stille.

Sølvreven

Quote from: SveinArve on February 08, 2011, 08:34:42
Det blir nok ikkje Riise. Grayson ville jo har spillere med PL-erfaring :P
Pirke, pirke. Han har vel PL erfaring fra Fulham....  ;)
Men jeg er ikke sikker på at det er han vi trenger nå. Jeg vil ha en buldoser på defansiv midt.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Jon R

Quote from: Kato on February 08, 2011, 18:07:57
Har vel null å si hvilket landslag han spiller på. De kampene Norge har vunnet med Riise på banen, har vært på tross av han (ikke pga han). Vært elendig for Norge, surka hver gang han har blitt tatt av banen. Og det har han hatt null grunn til. Revet av fordi han vært elendig. Useless i Fulham. Hente en sånn kar bare for at vi skal vi litt ekstra pr her hjemme, nei da vil jeg heller ha det stille.

Noe sier meg at du er lite begeistret for resten av familien også?  ;D
Jon R.

Kato

Quote from: Jon R on February 08, 2011, 18:31:47
Quote from: Kato on February 08, 2011, 18:07:57

Noe sier meg at du er lite begeistret for resten av familien også?  ;D

Broren har vært rød, det kvalifiserer for så vidt til at man ikke liker han. Berit Riise trenger vel bare å åpne kjeften for at man skal miste sympatien der. Når så BHR står i intervjusonen i mini-t-skjortene å flexer biceps så blir det på en måte nok Riise.

Ove

Jeg sier jatakk til Riise. At han ikke har prestert på landslaget er tull. Han er bankers i landslagstroppen, iallfall når han får spille reglemessig. Kanskje ikke det midtbaneankeret vi savner mest, men er en Roar Strand type som gir 100%, jobber utrettelig, har fart og gode innlegg, kan spille back og kant.

HåvardK

Riise vil ikke heve laget vårt. Kantspillere er ikke det vi trenger nå (kanskje noe mer dekning på sidebackplassene, men her har vel ikke BHR mye erfaring). Vi trenger et solid midtbaneanker, og ser ikke noen grunn til å bruke særlig ressurser på andre plasser - dersom det da ikke er snakk om spillere som vi vet vil heve laget direkte.

JanPSyse

Quote from: HåvardK on February 08, 2011, 20:25:15
Riise vil ikke heve laget vårt. Kantspillere er ikke det vi trenger nå (kanskje noe mer dekning på sidebackplassene, men her har vel ikke BHR mye erfaring). Vi trenger et solid midtbaneanker, og ser ikke noen grunn til å bruke særlig ressurser på andre plasser - dersom det da ikke er snakk om spillere som vi vet vil heve laget direkte.

Enig. BHR er en ok spiller, men ville ikke hevet laget vårt, ettersom det ikke er offensivt det skranter hos oss.

Vi trenger primært en Vieira/Roy Keane-type på def. midt og evt en god back eller to. En ny (rask) stopper hadde heller ikke vært å forakte.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Tom S

Quote from: JanPSyse on February 08, 2011, 20:42:55
Quote from: HåvardK on February 08, 2011, 20:25:15

Enig. BHR er en ok spiller, men ville ikke hevet laget vårt, ettersom det ikke er offensivt det skranter hos oss.

Vi trenger primært en Batty Vieira/Roy Keane -type på def. midt og evt en god back eller to. En ny (rask) stopper hadde heller ikke vært å forakte.

Enig
COME ON LEEDS !!

Woody

Quote from: asLeeds on February 08, 2011, 16:58:43
Er det heilt uten grunn at Drillo tar ut BHR i landslagstroppen ???

Jepp
LIFE IS LEEDS

asLeeds

DALHEIM WHITES

Masinga

Jeg skjønner heller ikke denne koblingen til B.H. Riise. Hvem skal i såfall ut? Snoddy? Howson? Atter en gang må det gjentas at det er en defensiv midtbanespiller Leeds trenger.
Masinga, medl.nr. 1250

Jon R

Jon R.

Ankerjon15

Glem han riise, la han sitte der han sitter på benken

Ove

Jeg tror egentlig ikke Riise er så veldig aktuell for oss. Vi vet at Grayson ser etter midtstopper/midtbane, men både Woody og Johnson glapp.

Eneste jeg har sett på trykk er at Riise er aktuell for en klubb som kjemper for opprykk. Både QPR, Watford og Millwall holder til i nærområdet hvor han bor (regner jeg med?).
Og - det kan like gjerne være Swansea, Cardiff, Norwich, Forest eller Leicester

Per-Stian

Herleg å registrere så mange engasjerte forumistar! :D Dette er i beste fall eit meget tynt rykte. Leeds har vel knapt vore nemnd i Riise-samanheng, men fleire av oss tolkar "hardtsatsande toppklubb i NpC" som oss. Vi har ikkje særleg bruk for Bjørn Helge Riise etter mitt syn. Ja, han kan fint vikariere nokre kampar på høgrebacken og kanskje få sporadiske innhopp for Howson, dersom kapteinen vår vert sliten/skada. Utover dette, ser eg ikkje noko behov for sunnmøringen.

Men så er jo dette berre eit rykte - og ikkje noko faktum. Riise kjem nok aldri til Leeds!

Peter7

Har forstått det slik at dersom en (emergency?) innlånt spiller skal kunne spille en eventuell opprykksfinale, så kan man ikke hente ham inn før i slutten av februar - siden det er et visst antall dager (90+?) man kan låne spilleren.

Denne Riise er vel ikke noe aktuell for Leeds som har så gode vinger fra før. Broren var jo nærmest klar for Leeds i PL for mange år siden, men dette ble ikke noe av - trolig av økonomiske årsaker - så han gikk etter hvert til Liverpool i stedet.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'