Main Menu

Billetter

Started by mrlorimer, February 03, 2011, 13:32:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mrlorimer

Vi er fire Leeds-supportere som skal til London 9. april for bl.a. å se Leeds mot Millwall. Vet noen om det er mulig å få billetter til kampen sammen med Leeds-supporterne. Billett til kampen får vi, men det er en stor nedtur å ikke få stå å synge med Leeds-gjengen.

Promotion 2010

Ganske hostilt!

Helst ikke stå med hjemmesupporterne.

Dere må prøve å søke via det offisielle billettkontoret på Elland Road. Bør nesten ha vært på et par tre andre kamper denne sesongen for å få det til. 1 billett pr medlemsskap.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bwirum

Hadde aldri dratt til Millwall og sitti sammen med hjemmesupporterne.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

JanH

Quote from: bwirum on February 03, 2011, 14:29:43
Hadde aldri dratt til Millwall og sitti sammen med hjemmesupporterne.

Ã... sitte blant Millwall-supporterne som Leeds-fan er helt klart å spøke med helsa. Dersom du ikke har vært på bortekamper tidligere i sesongen er det vel relativt uaktuelt å få tak i billetter blant Leeds-fansen også.

berlin

Personlig har jeg overvært to Millwall kamper på Elland Road, og selv om det slik sett ikke
har vært farlig fordi jeg sitter blant Leeds-supporterne, er ikke Millwall oppgjør noe jeg blinker ut.
Leeds-fansen er betraktelig mer aggressive i et slikt oppgjøre, det ligger en atmosfære over og utenfor stadion som man merker "ikke er god".