Skrevet av Emne: Konsert på Elland Road 3 juni  (Lest 1963 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Konsert på Elland Road 3 juni
« på: Februar 07, 2011, 14:00:28 »
Rod Stewart har konsert på selveste Elland Road 3 juni.

For oss som er litt oppe i den voksne alder så vokste vi opp med hans musikk på 70 og 80 tallet som en av mange populære artister her i Norge.
Jeg reiser til Leeds denne gangen for å oppleve det denne gangen live, og da passer det ikke mindre når det skal oppleves på selveste Elland Road heller. ;D

Vet noen om det er rabatt på Marriott utenom fotball sesongen?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Per Arne

Sv: Konsert på Elland Road 3 juni
« Svar #1 på: Februar 07, 2011, 17:49:08 »
Rod Stewart har konsert på selveste Elland Road 3 juni.

For oss som er litt oppe i den voksne alder så vokste vi opp med hans musikk på 70 og 80 tallet som en av mange populære artister her i Norge.
Jeg reiser til Leeds denne gangen for å oppleve det denne gangen live, og da passer det ikke mindre når det skal oppleves på selveste Elland Road heller. ;D

Vet noen om det er rabatt på Marriott utenom fotball sesongen?

Sjekk denne, Testo:

http://no.hotels.com/hotel/details.html?pa=6&pn=1&ps=6&reviewOrder=date_newest_first&roomno=1&departureDate=05-06-2011&destinationId=547021&rooms[0].numberOfAdults=2&tab=description&arrivalDate=02-06-2011&hotelId=132946&validate=false#description

testo

Sv: Konsert på Elland Road 3 juni
« Svar #2 på: Februar 08, 2011, 15:11:52 »
Da ble det konsertbilletter,fly Oslo -Scumchester tr, 3 netter på Hotell Plaza ved Jernbanen,4 voksne kr 12000,-
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Konsert på Elland Road 3 juni
« Svar #3 på: Juni 02, 2011, 21:07:54 »
off we go  8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

  • Gjest
Sv: Konsert på Elland Road 3 juni
« Svar #4 på: Juni 04, 2011, 16:10:11 »
Venter spent på tilbakemelding her om hvordan konserten var

testo

Sv: Konsert på Elland Road 3 juni
« Svar #5 på: Juni 06, 2011, 00:25:41 »
Litt spesielt å entre Elland Road for å se en konsert synes jeg, men følte med en gang at jeg var hjemme når jeg gikk inn porten.
Før konserten ble det noen pint på OP i et kjempe vær av det skjeldne, å kunne nyte noen kalde på gresset bak OP fra blå himmel og 25 grader var ikke akkurat vondt.

Konserten startet kl 8 og skulle vare i 2 timer og Roddern holt ord, han gikk ut i 100 fra start og spillte gamle og nyere låter om hverandre, tror han skifta en 5-6 dresser under konserten, til å være 66 år så holder han koken jævelig bra. Det var tydelig at han også hadde modernisert noen av låtene sine også, platene var på en måte rocka opp litt med elgitar,soloer fra div instrumenter.
Det var tydelig at Rod hadde den største fansen fra den eldre garde og spessielt fra den kvinnlige siden, jeg har aldrig sett så mange gærne kjerringer samla på et sted før  :D men det var unge mennesker der også, så det var tydelig at han er poppis for den yngre garde også.

På slutten sparket han rundt 20 fotballer ut mot publikum som han sikkert hadde signert på. Det ble vill jubel når Leeds United logoen dukka opp på storskjermen, han hilste også til alle Leeds supportere og ba de om å være tålmodige, forøverig så avsluttet han med sailing.

Det var tydelig at han var sliten etter 2 timer på senen og det forstår jeg godt for det var jeg også med så mange skrikende kjerringer :D

Sumasumare så leverte Rod varene med stil....Vel gjennomført Rod   8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje