Main Menu

Leeds-refleks?

Started by auren, February 08, 2011, 09:14:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

På morgenen i dag tenkte jeg at jeg burde hatt en refleks på meg, men jeg "hater" å gå med en stygg refleks som dingler frem og tilbake. Så slo det meg; finnes det en refleks med Leedslogo på? Badge eller drakt. En slik en hadde jeg glatt plassert på jakka og stolt gått ut i mørket. Prøvde å se på Online Superstore, men fant ingen. Men det finnes sikkert på Superstoren på Elland Road. Noen som vet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

God ide, auren. Sannsynligvis går ingen i England rundt med "dinglerefleks" slik vi gjør i Norge. Derfor er det nok vanskelig å få til noe sånt via supporterbutikken....? Kanskje et refleksmerke som kan klebes/festes på yttertøy ville vært enklere å få aksept for? Jeg bare tenker høyt nå.
Super Leeds since 1968

lojosang

Jeg trodde dette gjaldt den spontane syngingen av Chelsea-scumsangen hvis man ser noen som har eller har hatt tilknytning til Chelsea.  :D

Dette er en god idé, men jeg vil heller tale varmt om sånne refleksbånd man krøller rundt armer og bein. Dinglerefleks og Trønderbunad (allværsjakke) funker dårlig sammen.
- Leif Olav

auren

Quote from: hallghel on February 08, 2011, 11:34:19
God ide, auren. Sannsynligvis går ingen i England rundt med "dinglerefleks" slik vi gjør i Norge. Derfor er det nok vanskelig å få til noe sånt via supporterbutikken....? Kanskje et refleksmerke som kan klebes/festes på yttertøy ville vært enklere å få aksept for? Jeg bare tenker høyt nå.

Var nettopp det jeg tenkte på: en refleks man fester på brystet med sikkerhetsnål  :) Jeg ville gjerne gått rundt med et Leeds-badge på brystet "kamuflert" som en refleks  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SuperLeeds!

Profileringsartikler kan du få kjøpt flere steder. Bare sende over en fil med hva som skal trykkes på og bestemme antall - og vips, så kommer refleksbåndene i posten. ;D

http://www.aktuellprofil.com/

SuperLeeds!

Refleksbånd, slapwrap, på lager i gult og hvitt - hva kan passe bedre?
http://www.aktuellprofil.com/AnnetStro.htm

dansale

Skal iallefall ikkje ha ein "kasper schmeichel" refleks, da kan du rekne med at den ikkje "lyser" før bilen er passert.   :D
Forza Leeds!