KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 12/2 2011, kl 16.00 (VIASAT TV)

Started by Promotion 2010, February 09, 2011, 19:34:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nord

tillykke allesammen med 3 poeng - vi er kun 2 poeng fra direkte oprykk!  ;D 

Budda

Sterk seier og bra at vi vant på bortebane igjen. Litt flaks at Bristol City ikke putter i andre omgang, men topplag har ofte flaksen på sin side. MOT
Endre

LEO

Gratulerer med at vi har greid oss første året i nest øverste.

Men jeg ser at BJ holder ikke mål hvis dagens match var representativt for ham.

Håper nå at vi får inn 1 eller helst 2 nye som går rett inn i første elveren.

Grayson ventet alt forlenge med å bytte. Mente han å vente til vi fikk en i ræva ?

Jeg er veldig fornøyd med 3 poeng.

Promotion 2010

STAT ATTACK
6 Shots On Target 7
7 Shots Off Target 5
11 Fouls (Conceded) 12
8 Corners 2
1 Yellow Cards 1
0 Red Cards 0

:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Takker ollan/Rudi G for oppdatering iløpet av kampen, sjølv om ollan la inn ein ekkel trykkleif til pause; "pause, 1-1 fullt fortent"  >:( ;)

Herlige og viktige poeng!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Leechap

Grattis med seier og takk til Kasper og ikke minst Luciano for inngripen i forsvar. Beholdning "clear sheet" og pluss 10 mål. Nå scoret sannelig Leicester - vil ikke ha de også oppe i kampen om opprykk.

job

Nok en herlig seier og 3 sinnsykt viktige poeng!
Norwich neste. Bring em on!
:)
Marching on together!                               Siden 1970

peder

Quote from: LEO on February 12, 2011, 18:38:47
Gratulerer med at vi har greid oss første året i nest øverste.

Men jeg ser at BJ holder ikke mål hvis dagens match var representativt for ham.

Håper nå at vi får inn 1 eller helst 2 nye som går rett inn i første elveren.

Grayson ventet alt forlenge med å bytte. Mente han å vente til vi fikk en i ræva ?

Jeg er veldig fornøyd med 3 poeng.
Nå var det vel ikke bare BJ som ikke viste seg fram idag, jeg syns ikke Vår faste Spiss var særlig god idag heller.

Evig Pint

Tre deilige poeng, to flotte mål og clean sheet! Gratulerer! MOT

Prett :D :D
Marching on together

pale

Akkurat tilbake paa hotellet etter aa ha sett kampen live paa Ashton Gate.
En liten rapport folger:

Vi ankom stadion tidlig 1,5 t. for kampstart og saa bussen med Leedsspillerne ankomme stadion. Stor stas for 6- og 11-aaringen...
Vi var seks stykker i folge, 4 Leedssupportere og to Bristol-city supportere og var begge enige om at vi skulle vaere fornoyd med poengdeling, men slik skulle det jo ikke gaa ;D

Ashton Gate er en stadion av den gamle sorten. Paa godt og vondt...
Vi kom inn gjennom gaten og rett inn ved siden av gressmatta. Helt straalende aa staa to meter fra Leedsspillerne da de varmet opp. Saa at Kilkenny sleit med et kne som var bandasjert og at han skar grimaser under oppvarmingen. Saa jeg ble overrasket da han startet kampen.

I forste omgang er vi det klart beste laget. Som dere alle saa paa TV, saa styrte vi det aller meste. Maalet er et kunststykke av Snoddy. En helt utrolig skaaring!
Jeg hadde heldigvis vaert veldig tydelig overfor resten av Leeds-folget at det ikke var snakk om aa juble ved en eventuell leeds-skaaring.

Det var det tydeligvis en som ikke hadde skjont, for noen rader bortenfor oss brot det ut vill slaasskamp mellom en Leeds-supporter og noen hjemmefans som skulle ta han.
Det skapte en veldig utrivelig og hatsk stemning paa tribunen.
Noe som ikke er moro med en 6-aaring og to 10-aaringer i folget.
Det var faktisk saapass ille at vi vurderte aa dra i pausen, men det var et par fornuftige hjemmefans som tok seg litt av guttene, saa ting roet seg etterhvert.

Saa tok det av i Leeds-svingen. Det ble plutselig fullt oppror og en mengde Leeds-karer skulle ta  hjemmefansen. Haugevis av politi kom lopende og lagene gikk til pause med en fullt fortjent ledelse til vaare karer.

I 2. omgang starter City med et skudd i nettveggen som alle ser i maal, for Snoddy tryller paa kanten, litt fram og tilbake for Gradel dunker den inn. 2-0!

Da roer nervene seg litt, helt uten grunn skulle det vise seg.
Ja, dere saa det vel paa TV selv.
Vi blir totalt rundspilt siste halvtimen og det er takket vare en utrolig keeper, stolpene og griseflaks at vi ikke slipper inn maal.
McCartney blir rundspilt av innbytteren, nr. 27, paa en maate jeg sjelden har sett. De siste 10 minuttene var han saa sliten at han bare sto og saa paa.

Her burde det vel vart byttet?

Ellers sliter vi i midtbaneleddet paa slutten. Blit lopende imellom og vinner faa dueller.
Kilkenny var klasse i 1. omg. I 2. saa jeg han knapt.

De gode idag var Schmeichel, Snoddy og Max.
Skuffelsene var McCartney og Becchio, sjelden sett argentineren svakere enn dette.

resten er vel paa det jevne, pluss-minus.

Da er det tid for en pint i puben!

Gratulerer alle sammen! MOT!

Paal

auren

Vi ble vel ikke rundspilt sist halve timen. Summa summarum vinner vi litt heldig, men rundspilt ble vi aldri. Synd at de andre topplagene vant på overtid. Men nå vanker to hjemmekamper, og det bør bli 6 poeng!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stefan

Jeg synes vi var svake idag. Det var for lite samhandling, for lite kjemping om ballen, og generelt en hodlning som sa før kampenat vi allrede hadde vunnet. Det må bli skikkelig terping og tenning hvis vi ikke skal bli skjendet av Norwich.
Flott med 3 poeng dog.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

AllWhiteTøyen

Takk for flott rapport pale! Håper ikke ungene ble altfor skremt.

Kontakinte

God bortekamp av gutta, solid av de 4 bak. Bortsett fra 2-3 panikksituasjoner på dødball har vi full kontroll....

Andersen

Fullt fortjent seier i dag, spesiellt snoddys mål var en perle! LEEDS4EVER

Woody

Skjønte ikkje heilt bytta til SG i dag,meinar Somma burde komme inn for Becchio og ein del folk var slitne bak,så kansje vi burde lagt Bromby mellom forsvaret og midtbana.Vart unødvendig mange farlege situasjonar i 2 omg.
LIFE IS LEEDS

Gufrias

Greit å komme hjem fra Ã...re og se at de har klart å vinne uten meg. :)
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Var på Elland Road forrige lørdag, og kan i-stemme med at Becchio nå bør få en pause...sløste bort 2 mål, og det er lov å være sliten etter mange kamper...er jo derfor vi har en stor stall!!

Er virkelig Mc Cormack og Paynter så svake på trening at det ikke kan rulleres mer??

La Paynter få starte....bra for selvtilliten. Somma holder uansett ikke en hel kamp, og Mc Cormack ble jo faktisk KJØPT for £££ for å være en habil spiss i hvitt....og bør brukes slik at vi får litt mer avslastning i den perioden vi går inn i nå!

p0ndus

Tilbake fra kveldstur, herlig med nok en seier og ikke minst 0 i sekken. Andre kamp på rad.
Blir en brun en det her. Skål på Dere alle sammen. :) :) :) :) :)

Joensen

Godt med en ny viktig 3 poenger :)Synd de andre topp lagene vinner sine kamper i slutt minuttene og jeg er spesielt lei av at Norwich gjør dette gang på gang >:(Men så lenge Leeds forsetter å vinne skal man ikke klage :)

Oggy

Quote from: cherry on February 12, 2011, 22:17:27
Var på Elland Road forrige lørdag, og kan i-stemme med at Becchio nå bør få en pause...sløste bort 2 mål, og det er lov å være sliten etter mange kamper...er jo derfor vi har en stor stall!!

Er virkelig Mc Cormack og Paynter så svake på trening at det ikke kan rulleres mer??

La Paynter få starte....bra for selvtilliten. Somma holder uansett ikke en hel kamp, og Mc Cormack ble jo faktisk KJØPT for £££ for å være en habil spiss i hvitt....og bør brukes slik at vi får litt mer avslastning i den perioden vi går inn i nå!

Malern har vel ikke akkurat imponert.....
Oggy

Sleivind

Fantastisk deilig seier på bortebane!

Også deilig at vi nå har to clean sheet på rad, men om vi er friskmeldt defensivt? Overhodet ikke  :o Vi har griseflaks som ikke slipper inn mål i dag.

LEO

Jeg syntes Kasper er litt for passiv i enkelte situasjoner.  Han må komme ut og være sjef i feltet.

Er enig i at Beechio trenger hvile og bør nå i et par kamper være på benken.  Neste kamp da bør Somma starte.

Håper også at vi får inn en som erstatter Bradley.  I går var han forferdelig.

sportcarl1

Quote from: LEO on February 13, 2011, 09:13:11
Jeg syntes Kasper er litt for passiv i enkelte situasjoner.  Han må komme ut og være sjef i feltet.

Er enig i at Beechio trenger hvile og bør nå i et par kamper være på benken.  Neste kamp da bør Somma starte.

Håper også at vi får inn en som erstatter Bradley.  I går var han forferdelig.

jag tippar att både bechio och somma startar nästa match och att vi kör med 442 som vi gjorde sista hemmamatchen mot coventry, jag instämmer att bechio var inte bra i matchen igår, men han spelar ju i ett ingenmansland och får ju inga vettiga bollar att jobba på, till hans credit skall han ha att han tog sit defensiva ansvar och var  t o m sista utpost och höll oss kvar i matchen när scmeichel var utmanövrerad

h.b

Tok toget fra Paddington tl Bristol Temple Meads ved 10 tiden. Glemte selvsagt kredittkortet på rommet, så jeg måtte kjøpe ny billett selv om jeg hadde bekreftelsen med meg på at jeg hadde kjøpt billett. Det kaller jeg dårlig service av Paddington togstasjon. Men på toget får jeg beskjed om at kom deg på første klasse når jeg snakker med konduktøren.
Når jeg ankommer Bristol får jeg tilbake det ekstra utlegget jeg måtte betale for. Og det kaller jeg glimrende service av togstasjonen der. Der holdt det med bekreftelsen

Vi vinner 2-0 på en dag som var møkakjedelig å se på hvis man er nøytral. Men nøytral er vi ikke. Snoddy putta et og la opp til et annet. Ja det var egentlig holdningen.Synes at Bristol City faktisk var farlig fremå et par ganger.  Spesielt farlig var det når Schmeichel som jeg synes blir bedre og bedre for hver kamp måtte vippe ballen over tverrliggeren når det var igjen ca 20 minutter av kampen. Synes det var god trøkk fra de rundt 2000 fansen til Leeds, og det var derfor meget god stemning kampen gjennom.
Ã... gi spillerne karakterer etter spillet i går synes jeg er rart. Dette var en arbeids-seier og en god kollektiv gjennomført kamp av Leeds
Alt tatt i betraktning så var dette en fortjent seier og Grayson får godkjent fra hans verste krittiker.

På lokalpuben så er det meget hyggelige personer jeg blir kjent med og det var en meget fin stund jeg hadde i Bristol.

På 19.30 toget tilbake til London så er det kanskje bortimot 20 Leeds supportere som hadde tatt toget nedover. Disse kom jeg fort i prat med og da havnet selvsagt Ken Bates inn i diskusjonen. Noen mente han hadde redda klubben, og noen sier det samme som meg. Hvor er pengene blitt av.
Vi blir ikke enige, men for en fin togtur tilbake til London det var

Alt i alt en vellykka dag med seier på en ikke altfor god kamp spillemessig. ( hvis man skal kritisere en kamp hvor seier var det viktigste da )

Leedsfan

Quote from: h.b on February 13, 2011, 09:44:45

Tok toget fra Paddington tl Bristol Temple Meads ved 10 tiden. Glemte selvsagt kredittkortet på rommet, så jeg måtte kjøpe ny billett selv om jeg hadde bekreftelsen med meg på at jeg hadde kjøpt billett. Det kaller jeg dårlig service av Paddington togstasjon. Men på toget får jeg beskjed om at kom deg på første klasse når jeg snakker med konduktøren.
Når jeg ankommer Bristol får jeg tilbake det ekstra utlegget jeg måtte betale for. Og det kaller jeg glimrende service av togstasjonen der. Der holdt det med bekreftelsen

Vi vinner 2-0 på en dag som var møkakjedelig å se på hvis man er nøytral. Men nøytral er vi ikke. Snoddy putta et og la opp til et annet. Ja det var egentlig holdningen.Synes at Bristol City faktisk var farlig fremå et par ganger.  Spesielt farlig var det når Schmeichel som jeg synes blir bedre og bedre for hver kamp måtte vippe ballen over tverrliggeren når det var igjen ca 20 minutter av kampen. Synes det var god trøkk fra de rundt 2000 fansen til Leeds, og det var derfor meget god stemning kampen gjennom.
Ã... gi spillerne karakterer etter spillet i går synes jeg er rart. Dette var en arbeids-seier og en god kollektiv gjennomført kamp av Leeds
Alt tatt i betraktning så var dette en fortjent seier og Grayson får godkjent fra hans verste krittiker.

På lokalpuben så er det meget hyggelige personer jeg blir kjent med og det var en meget fin stund jeg hadde i Bristol.

På 19.30 toget tilbake til London så er det kanskje bortimot 20 Leeds supportere som hadde tatt toget nedover. Disse kom jeg fort i prat med og da havnet selvsagt Ken Bates inn i diskusjonen. Noen mente han hadde redda klubben, og noen sier det samme som meg. Hvor er pengene blitt av.
Vi blir ikke enige, men for en fin togtur tilbake til London det var

Alt i alt en vellykka dag med seier på en ikke altfor god kamp spillemessig. ( hvis man skal kritisere en kamp hvor seier var det viktigste da )

Honnør for et flott og positivt innlegg.. Artig å være på tur, neste helg er det min tur!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ArneS

Quote from: Joensen on February 12, 2011, 23:49:18
Godt med en ny viktig 3 poenger :)Synd de andre topp lagene vinner sine kamper i slutt minuttene og jeg er spesielt lei av at Norwich gjør dette gang på gang >:(Men så lenge Leeds forsetter å vinne skal man ikke klage :)

Norwich har avgjort 20 av 54 poeng fra 84. minutt og utover.  13 poeng har kommet med scoring i 90. minutt.
Den 17. mann

Woody

Quote from: ArneS on February 13, 2011, 10:54:58

Norwich har avgjort 20 av 54 poeng fra 84. minutt og utover.  13 poeng har kommet med scoring i 90. minutt.

Irriterte meg jæ... over det i går,og no rippar du opp att i dag igjen >:( ;)Norwich ahr ein lei tendens til å få til det,cardiff har vel og putta farleg seint i mange kampar og notth forest har gjort det for vane å vinna med eit mål.Detta jevnar seg ut seier statistikken,og greier vi å ta 3 poengarar i staden for dei uavgjorte kampane so går detta vegen.
LIFE IS LEEDS

p0ndus

Quote from: ArneS on February 13, 2011, 10:54:58

Interessant oppdatering, det er jo snakk om et lag i dytten samtidig som det jo alltid er viktig og stå på til fløyta i går. Hilsen en som så Norwich - Leeds i league One i fjor, hvor Norwich også avgjorde i ca 85 min.

asLeeds

DALHEIM WHITES