KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 12/2 2011, kl 16.00 (VIASAT TV)

Started by Promotion 2010, February 09, 2011, 19:34:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nilz

Snakker om at vårt forsvar er dårlig fra tid til annen, men Bristol er laaaangt dårligere.
Max Graaaaaaaaaaaaaaaadel
....in my own time.

Leeds04

"Why settle for more, when you can settle for less"

Cebhin

Nydelig fotarbeid av begge to på målet..

Virker til at vi tar mer over nå.

Hallgeir *

Det blir ikke noe comeback for Bristol City i denne kampen. Vi ror i land 3 poeng i ettermiddag.
Super Leeds since 1968

johnny gangster

Ove

Fantastisk flotte mål begge to. Visste ikke at det tekniske reportoaret var så godt. Til og med Grayson viste tegn på god teknikk når han trikset litt på sidelinjen  ;D

johnny gangster

arne armoen

D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Hallgeir *

"There's only one Simon Grayson!" , runger fra tribunen.  :)
Super Leeds since 1968

asLeeds

DALHEIM WHITES

TK20

Har man endra på Becchio-sangen? Følte ikke jeg hørte Berbatov bli nevnt.

Nørgaard

Cebhin

Quote from: asLeeds on February 12, 2011, 17:14:26
HHmm, heimebane? høres slik ut på publikum ;D

Har en følelse av at det er slik uansett hvor vi spiller.. Verdens beste supportere!! (sålenge de holder seg unna slike scener vi så i første omgang)

kilgallon

Quote from: hallghel on February 12, 2011, 17:14:00
"There's only one Simon Grayson!" , runger fra tribunen.  :)
Det har de også så evig rett i  :)

Leeds04

Liker poendeling sålangt i endel av kampene som betyr noe for oss....

arne armoen

Leedsfan

Howson er bra å ha i den offensive rollen defensivt. Han støter og jager hele kampen, hvis han hadde spilt sentralt så hadde han rygget mye/hele tiden...

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ove

Jeg synes heller ikke Becchio har spilt særlig bra i dag, det hjelper heller ikke med en Kisnorbo look-alike bandasje  ;)   så nå mener jeg det er tid med et bytte. Kanskje dette er kampen som Paynter kan få en nettkjenning?

Cebhin

Sånn delvis off-topic så mener jeg at de blå draktene våre er de vakreste bortedraktene vi har hatt på lenge.. Rett og slett en estetisk nytelse:)

arne armoen

Quote from: Ove on February 12, 2011, 17:18:16
Jeg synes heller ikke Becchio har spilt særlig bra i dag, det hjelper heller ikke med en Kisnorbo look-alike bandasje  ;)   så nå mener jeg det er tid med et bytte. Kanskje dette er kampen som Paynter kan få en nettkjenning?
Liker!

Leedsfan

Gus har fått skikk på Brighton

Quote# 4 - 056
Brighton and Hove Albion - Hartlepool UnitedMål
Mål: Glenn Murray (Brighton and Hove Albion)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leeds04

Leedsfan

Quote from: Cebhin on February 12, 2011, 17:18:43
Sånn delvis off-topic så mener jeg at de blå draktene våre er de vakreste bortedraktene vi har hatt på lenge.. Rett og slett en estetisk nytelse:)

Veldig fine og god å ha på seg... Må nesten kjøpe meg en ny med Snodgrass på ryggen!

TK20

Leeds04

Cebhin

Quote from: Leedsfan on February 12, 2011, 17:20:42
Quote from: Cebhin on February 12, 2011, 17:18:43

Veldig fine og god å ha på seg... Må nesten kjøpe meg en ny med Snodgrass på ryggen!

Har den hvite klar på barnerommet til småen kommer til verden.. (forhåpentligvis om noen dager), har vurdert å bestille den blå i babystr også.. må nesten gjøre det ser jeg!!

Ove

SYnes det er tendenser til at det glipper litt i forsvarsspillet vårt nå. Flaks at vi ikke har fått en imot.

Leeds04

GeirO

Leeds gjør veldig mye rart nå, både defensivt og offensivt. Hvordan ender dette, da?
MOT