Crystal Palace - Leeds United 25. April

Started by Totto, February 17, 2011, 14:44:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Totto

Etter tilskuertallene på hjemmekampene til CP, må det vel være mulig å få billetter til denne?

Lurte på å ta med familien over, og vil selvsagt gjerne at poden skal få oppleve sin første live kamp ikledd drakt. Noen som har erfaring med "nøytrale" soner, hvor litt jubling for bortelag er ok?

Evt; mange som har sett på mulighet for en rimelig Leeds kamp i London i den spennende innspurten?

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

fjellhaugen

har søkt om bortebilett som en del andre her inne.
blir nok CP bilett om ikke jeg får. hadde vært nice med en påsketur
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Woody

Quote from: fjellhaugen on February 18, 2011, 11:59:37
har søkt om bortebilett som en del andre her inne.
blir nok CP bilett om ikke jeg får. hadde vært nice med en påsketur

Om du har vore på bortekamp med Leeds før ,så veit du kansje noko om når ein kan venta å få bekrefta om ein får bill eller ikkje?,slik at ein kan bestill nøytral bill.
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ØBS

Noen med IMC som ikke skal over og kan søke om billett for meg?

Hjelp mottas med stor takk...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Rudi G.

#5
Quote from: ØBS on February 20, 2011, 16:08:09
Noen med IMC som ikke skal over og kan søke om billett for meg?

Hjelp mottas med stor takk...

Har søkt, får jeg er den din :)

Har fått ny tlf og har mistet nr ditt, kan du sende det til meg?

laddi

Noen kan være behjelpelig med 3-4 billetter?

Planlegger en ukes påsketur!

send meg en PM
Bergen Whites

laddi

Noen som vet om billige overnattingsteder i London??

Vi er 2 barn og 2 voksne.
Bergen Whites

JanPSyse

Quote from: laddien on March 06, 2011, 11:37:53
Noen som vet om billige overnattingsteder i London??

Vi er 2 barn og 2 voksne.

Du er nok litt sent ute til å få de billigste overnattingene om du ikke bestiller før nå.
Men du kan alltids prøve deg på www.londontown.com eller noe tilsvarende.
Lykke til.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Per-Stian

Terje (lillebror) og eg har bestilt billettar her:

Selhurst Park
Croydon Advertiser Family Stand
Block 4 - Row R - Seat 159+160

Totto

Da bestilte jeg likegodt

Block 4 - Row R - Seat 157+158 til sønnen og meg.

Godt med noen likesinnede i nærheten  :)

Krysser fingrene for at vi får mye å juble over, og at Ivers holder seg unna målprotokollen...
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Per-Stian

Quote from: Totto on March 14, 2011, 14:17:29
Da bestilte jeg likegodt:
Block 4 - Row R - Seat 157+158 til sønnen og meg.

Supert, Totto! Dette blir stas ;D


Per-Stian

#12

Totto

Jeg så denne forklaringen:

"Tog fra Victoria til Selhurst stasjon. Lokaltoget går både titt og ofte fra Victoria stasjon så det er ikke vanskelig å komme seg nedover. Når du sitter på toget ser du Holmesdale Road tribunen på venstre side rett før Selhurst. Det tar om lag 10 minutter å gå fra stasjonen til banen. Stadion er synlig hele veien."
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Per-Stian

Quote from: Totto on March 15, 2011, 15:29:03
Jeg så denne forklaringen:

"Tog fra Victoria til Selhurst stasjon. Lokaltoget går både titt og ofte fra Victoria stasjon så det er ikke vanskelig å komme seg nedover. Når du sitter på toget ser du Holmesdale Road tribunen på venstre side rett før Selhurst. Det tar om lag 10 minutter å gå fra stasjonen til banen. Stadion er synlig hele veien."

Vi skal nok finne fram i tide ;) Kvar i London skal dåkke bu?

Geiremann

http://www.footballgroundguide.com/crystal_palace/

Sjekk denne og les "By train". Usikker på om det hjelper, men endel nyttig info om Selhurst Park allikevel.
Member of "The Peterborough eight".

Woody

Quote from: Totto on March 14, 2011, 14:17:29
Da bestilte jeg likegodt

Block 4 - Row R - Seat 157+158 til sønnen og meg.

Godt med noen likesinnede i nærheten  :)

Krysser fingrene for at vi får mye å juble over, og at Ivers holder seg unna målprotokollen...

Ventar fortsatt på svar om vi får bill med Leeds fansen,men ventar nok ikkje så veldig lenge før vi bestiller ord billetter.Når det gjelder Iversen,så brukte vel han opp allt kruttet i første kamp ;D
LIFE IS LEEDS

Totto

Quote from: Per-Stian on March 15, 2011, 21:47:24
Quote from: Totto on March 15, 2011, 15:29:03
Jeg så denne forklaringen:

"Tog fra Victoria til Selhurst stasjon. Lokaltoget går både titt og ofte fra Victoria stasjon så det er ikke vanskelig å komme seg nedover. Når du sitter på toget ser du Holmesdale Road tribunen på venstre side rett før Selhurst. Det tar om lag 10 minutter å gå fra stasjonen til banen. Stadion er synlig hele veien."

Vi skal nok finne fram i tide ;) Kvar i London skal dåkke bu?

Skal bo hos et vennepar som bor i London.

Kampen blir nok dermed den eneste Leeds posten på programmet denne turen.
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Svend Anders

Har søkt på billett til kampen, men de begynner ikke å kjøre disse ut før tidligst neste uke. Indikasjonen idag var at alle som har søkt på bortebillett per idag vil få det, men endelig antall billetter Leeds får er ikke helt spikret.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Woody

Quote from: Svend Anders on March 23, 2011, 23:56:03
Har søkt på billett til kampen, men de begynner ikke å kjøre disse ut før tidligst neste uke. Indikasjonen idag var at alle som har søkt på bortebillett per idag vil få det, men endelig antall billetter Leeds får er ikke helt spikret.

SA

Har ikkje søkt om borte bill før,er det slik at vi får ein mail først eller dukkar berre bill opp i posten?
LIFE IS LEEDS

radar

Quote from: Woody on March 24, 2011, 22:37:02
Quote from: Svend Anders on March 23, 2011, 23:56:03
Har søkt på billett til kampen, men de begynner ikke å kjøre disse ut før tidligst neste uke. Indikasjonen idag var at alle som har søkt på bortebillett per idag vil få det, men endelig antall billetter Leeds får er ikke helt spikret.

SA

Har ikkje søkt om borte bill før,er det slik at vi får ein mail først eller dukkar berre bill opp i posten?

Kredittkortet mitt ble belastet med GBP 31,5 av Leeds United nå, da er det håp om at jeg har fått billett.
 

Jon

Quote from: Woody on March 24, 2011, 22:37:02
Quote from: Svend Anders on March 23, 2011, 23:56:03
Har søkt på billett til kampen, men de begynner ikke å kjøre disse ut før tidligst neste uke. Indikasjonen idag var at alle som har søkt på bortebillett per idag vil få det, men endelig antall billetter Leeds får er ikke helt spikret.

SA

Har ikkje søkt om borte bill før,er det slik at vi får ein mail først eller dukkar berre bill opp i posten?


du får en mail...

Woody

Quote from: Jon on March 28, 2011, 17:38:40
Quote from: Woody on March 24, 2011, 22:37:02
Quote from: Svend Anders on March 23, 2011, 23:56:03
Har søkt på billett til kampen, men de begynner ikke å kjøre disse ut før tidligst neste uke. Indikasjonen idag var at alle som har søkt på bortebillett per idag vil få det, men endelig antall billetter Leeds får er ikke helt spikret.

SA

Har ikkje søkt om borte bill før,er det slik at vi får ein mail først eller dukkar berre bill opp i posten?


du får en mail...
Må snart komma no denna mailen...bli ille nervøs
LIFE IS LEEDS

radar

Quote from: Woody on March 28, 2011, 18:00:26
Quote from: Jon on March 28, 2011, 17:38:40
Quote from: Woody on March 24, 2011, 22:37:02
Quote from: Svend Anders on March 23, 2011, 23:56:03
Har søkt på billett til kampen, men de begynner ikke å kjøre disse ut før tidligst neste uke. Indikasjonen idag var at alle som har søkt på bortebillett per idag vil få det, men endelig antall billetter Leeds får er ikke helt spikret.

SA

Har ikkje søkt om borte bill før,er det slik at vi får ein mail først eller dukkar berre bill opp i posten?


du får en mail...
Må snart komma no denna mailen...bli ille nervøs
Mailen kom 17:54:
Your application for CRYSTAL PALACE away has been processed.
Ticket(s) will be dispatched today.
 

Rudi G.

Quote from: Rudi G. on February 20, 2011, 17:00:33
Quote from: ØBS on February 20, 2011, 16:08:09
Noen med IMC som ikke skal over og kan søke om billett for meg?

Hjelp mottas med stor takk...

Har søkt, får jeg er den din :)

Har fått ny tlf og har mistet nr ditt, kan du sende det til meg?

Jeg fikk, og du skal på kamp i London :)

Woody


Da kom endelig beskjeden om at bill var sendt pr post i dag ;D ;D ;D
Håpar det blir ein del norske fjes å sjå og høyra,vi er ein gjeng på 4
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

badabababa!! im lovin it  :)

da blir det en snartur til london i påska.

søndag - tirsdag fra haugesund.
andre på denne ruta?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Peters

Billett på block U kom i posten i dag  ;D
Håper vi kan samles en gjeng før kampen i London.... Jeg reiser alene denne gangen.

Woody

Quote from: Peters on March 30, 2011, 22:01:57
Billett på block U kom i posten i dag  ;D
Håper vi kan samles en gjeng før kampen i London.... Jeg reiser alene denne gangen.

EIn samlingsplass må vi vel kunna få til,enten i London eller ein Pub i området rundt crystal p.
Men det er vel liiiitt tidlig å begynne å orga det allerede nå?men krible litt gjer det
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

#29
hvor booker vi hotell?
en gjeng som bor på st giles ved tottenham court road vet jeg.
ellers er jo london ørlite større enn vårt kjære leeds så gjerne hyggelig om en gjeng slipper 1 time på tuben for å samles til en pils?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!