KAMP: vs SWANSEA, Lørdag 26/2 2011, kl 13.45.

Started by Hobben, February 23, 2011, 21:18:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per Arne

Quote from: Rudi G. on February 23, 2011, 21:34:53
Quote from: hobberst on February 23, 2011, 21:18:26
Kamp mot Svanene på bortebane, den går som kjent på Viasat Fotball med kampstart 13:45.

Etter eit skuffende resultat hjemme mot Barnsley, tror jeg vi nok en gang blir skuffet, denne tror jeg vi taper.

Hobberst, dette var en trist kamptråd å åpne, ikke mye positivt her bortsett i fra at det er TV-kamp.

Kjipt med to uavgjort på rad, men vi kan ikke gi opp, vinner vi her er vi med igjen!

Og jada gutter, jeg vet vi lekker som en sil og at vi ikke har noen som kan spille på midten...og at vi må ha ny manager og et nytt lag hvis vi rykker, men nå er det Swansea som skal slåes!

Hva med å lokke de tradisjonelle kamptrådstarterne tilbake?

;)

Barba

Vet det både er litt off topic og en særdeles "rufsete" oversettelse, men hver gang jeg hører navnet på dette laget assosierer jeg meg hit:

http://www.youtube.com/watch?v=wp023X87QbA&feature=related

Barba - måtte bare når sjansen bød seg sånn. Og fredagsprett folkens!
Barba - MOT

torivar

ArneS: Ta en diskret edit, skvis inn Alan Curtis, og innlegget ditt blir perfekt.

ArneS

Quote from: Duncan McKenzie on February 25, 2011, 20:17:35
ArneS: Ta en diskret edit, skvis inn Alan Curtis, og innlegget ditt blir perfekt.
Diskret nok?
Den 17. mann

Rudi G.

Quote from: Per Arne on February 25, 2011, 20:00:53
Quote from: Rudi G. on February 23, 2011, 21:34:53
Quote from: hobberst on February 23, 2011, 21:18:26
Kamp mot Svanene på bortebane, den går som kjent på Viasat Fotball med kampstart 13:45.

Etter eit skuffende resultat hjemme mot Barnsley, tror jeg vi nok en gang blir skuffet, denne tror jeg vi taper.

Hobberst, dette var en trist kamptråd å åpne, ikke mye positivt her bortsett i fra at det er TV-kamp.

Kjipt med to uavgjort på rad, men vi kan ikke gi opp, vinner vi her er vi med igjen!

Og jada gutter, jeg vet vi lekker som en sil og at vi ikke har noen som kan spille på midten...og at vi må ha ny manager og et nytt lag hvis vi rykker, men nå er det Swansea som skal slåes!

Hva med å lokke de tradisjonelle kamptrådstarterne tilbake?
;)

De må følge med i timen! ;)

Rudi G.

Quote from: ArneS on February 25, 2011, 20:24:11
Diskret nok?

Jeg merket ingenting, og en flott Trivia igjen Arne, takk for den :)

ArneS

Quote from: Rudi G. on February 25, 2011, 20:32:24
Quote from: ArneS on February 25, 2011, 20:24:11
Diskret nok?

Jeg merket ingenting, og en flott Trivia igjen Arne, takk for den :)

Kom litt sent denne gang pga Leedstur halve uka
Den 17. mann

Ferre

Da ble det (ikke overraskende) ingen nye spillere klar til kampen i dag. Da kjører vel Grayson 4-4-2, med Killa og Howson på midten og Somma og Becchio på topp?

Sander86

Håper på Somma spill og et godt resultat, men frykter Swansea.

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

Gufrias

Quote from: Ferre on February 26, 2011, 10:59:48
Da ble det (ikke overraskende) ingen nye spillere klar til kampen i dag. Da kjører vel Grayson 4-4-2, med Killa og Howson på midten og Somma og Becchio på topp?
Jeg tror han foretrekker 4-5-1 i en vanskelig bortekamp. Sannsynligvis Snoddy inn på midten og Watt (Sam) på høyre, som mot Arsenal. Eller kanskje Nunez kan få sin første fra start?
Hekta på Leeds siden 1974

ØBS

Quote from: ArneS on February 25, 2011, 19:45:20
S W A N S E A   T R I V I A

Det naive skranglebandet The Pooh Sticks var fra Swansea.  Det samme er Manic Street Preacher  Nicky Wire, og trommeslageren Terry Williams (Dire Straits, Bob Dylan m.fl).

Andre personer fra Swansea er forfatterne Kingsley og Martin Amis, Politikeren Michael Heseltine, Poet Dylan Thomas, Fotballspillerne John Hartson, Dean Saunders og ikke minst John Charles (RIP).   Jeg har spart det kvinnelige innslaget helt til slutt: Catherine Zeta-Jones.

Det er faktisk her Den godeste Zimmermann har tatt navnet sitt fra.  Litt Off Topic, men synes det var unødvendig med en helt ny tråd for bare å nevne dette.  Asbjørn (sjef Dylan) kan sikkert korrigere om jeg skulle ta feil.
LUSCOS-hilsen
ØBS

Rudi G.

Drar ned på Fotikken, lykke til gutter!

MOT!

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ooh aah

Ikke på viasatondemand denne heller??

Somma må med. Er det helt sikkert at han ikke kan spille alene på topp?

LUFC MOT

Lykke til folkens!!! Håper på seier i dag!!! Første "vår" dag her vestpå, håper det er "SOMMA" tid som er på vei!!!!!!!

Allanclarke

Lykke til alle sammen
Come on SuperLeeds!!!
M.O.T.

sveifors

Laget

Kasper S

Lihaj      Bruce  Obrian     McCartney

Snoddy   Howson  Kilkenny   Gradel

Becchio   Somma

Tror ikke denne midtbanen holder defensivt
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

johnny gangster

4-4-2 ja, spennende! Frykter litt at vi skal bli overspelt på midtbana men offensivt av Grayson!

job

Marching on together!                               Siden 1970

LEO

Bredinho

Ber om Leeds-seier, Millwall-seier, m'boro-seier, Barnsley og hull-seier!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

ingar-br

Nesten litt vemodig å se kampen i stua etter å ha sett de to siste kampene live. Elland Road er alltid en opplevelse!!! Har stor tro på poeng i dag.

GeirO

Taper vi ikke denne, taper vi aldri....

Litt pessimistisk, kanskje
MOT

Bredinho

lika dårlig at dei vise "MUTV" (scum-fjernsyn) no før leedskampen
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Andersen

Ankerjon15

Mr. Leeds

Quote from: sveifors on February 26, 2011, 13:08:04
Laget

Kasper S

Lihaj      Bruce  Obrian     McCartney

Snoddy   Howson  Kilkenny   Gradel

Becchio   Somma

Tror ikke denne midtbanen holder defensivt
Enig - her tror jeg vi blir overkjørt. Er redd dette kan bli stygt - dessverre!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org