Skrevet av Emne: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45  (Lest 105388 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #30 på: Mars 08, 2011, 08:10:15 »
3 påints i kvæll...ittno problem..Bannan agitt!!!!...kom igjen a kara!!!!!!!!!!!!!
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #31 på: Mars 08, 2011, 08:21:25 »
nervøs....håper gutta fikser dette!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #32 på: Mars 08, 2011, 08:46:51 »
For meg er kun 3 poeng godkjent ikveld! Vi har noe å bevise når det kommer til kveldskamper. Vi må vel gjøre 3 mål eller mer for å vinne. Håper Grayson velger å spille med Howson bak Somma (evt. Becchio).

Dette er jo en kamp vi bare MÃ… vinne?!

Steinarg

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #33 på: Mars 08, 2011, 09:42:31 »
Revansje!!!!!

Var "dessverre" på Elland Road i høst da vi tapte "knepent" 4-6.. :o
Fy faen for en gåtur det var tilbake til hotellet etter kampen.
Husker vi håpet på masse mål osv før kampen, det ble litt i overkant spør du meg.              Idag håper jeg på en 1-0 seier, kan bli vanskelig siden vi er imune mot å vinne tirsdagskamper i flomlys..
Men en håper jo like mye hver gang.

MOT

bwirum

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #34 på: Mars 08, 2011, 09:55:30 »
Sier som jeg pleier å si til kompiser som jeg prøver å lure med på Leeds-match på puben; "En Leeds-kamp blir aldri kjedelig!"

Så får vi ha trua på at det blir gøy rette veien i dag!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #36 på: Mars 08, 2011, 11:05:53 »
Revansje!!!!!

Var "dessverre" på Elland Road i høst da vi tapte "knepent" 4-6.. :o
Fy faen for en gåtur det var tilbake til hotellet etter kampen.
Husker vi håpet på masse mål osv før kampen, det ble litt i overkant spør du meg.              Idag håper jeg på en 1-0 seier, kan bli vanskelig siden vi er imune mot å vinne tirsdagskamper i flomlys..
Men en håper jo like mye hver gang.

MOT

skjelden har turen inn til sentrum tatt lenger til. og like skjelden med så få ord utvekslet...
i kveld blir det bannanorama ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik M

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #38 på: Mars 08, 2011, 12:00:16 »
Revansje!!!!!

Var "dessverre" på Elland Road i høst da vi tapte "knepent" 4-6.. :o
Fy faen for en gåtur det var tilbake til hotellet etter kampen.
Husker vi håpet på masse mål osv før kampen, det ble litt i overkant spør du meg.              Idag håper jeg på en 1-0 seier, kan bli vanskelig siden vi er imune mot å vinne tirsdagskamper i flomlys..
Men en håper jo like mye hver gang.

MOT

Fy flate, jeg føler med deg - sånt sitter lenge i.  Ja, man håper på underholdning, sjanser og mål - med begrepet "clean sheets" gir en ro og trygghet som vi ikke har hatt på lenge. 

Håper på seier som inkluderer rent laken.
 

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #39 på: Mars 08, 2011, 13:05:21 »
Veldig spent på laget i kveld, Grayson har jo en tendens til å la et winning team forsette, men med Bannan inne og forsvaret i bits and pieces kan det vel bli noen endringer?

Leser også at Becchio, Lichaj og O'Brien må testes, mens Connolly og Sam er klare. (YEP)

Får vel kanskje en indikasjon i kveld på hvor nær Naylor er en 11er, Grayson var ikke snau med å dumpe han når han var horribel tidligere i sesongen, velger å tro at Naylor har bevist seg verdig plassen i troppen og håper han er mer lik 08/09-utgaven av seg selv nå enn før operasjonen!

Paynter inn for Becchio om han er uaktuell? Så kan Somma komme inn med dødstøtet når forsvarerene er møre! På de klippene jeg så på LUTV så Paynter mye lettere ut enn tidligere i år, tror han har mye å bidra med. Målene han skårte mot oss forrige sesong var jo perler, mon tro om han snart gjør det samme for oss!

Bannan direkte inn for Kilkenny? Grayson er ikke akkurat snau når det gjelder å kaste nye spillere rett inn i mixen, så hvorfor ikke? Har virket som Killa har vært litt tung i sessen etter Asia-mesterskapet, tror konkurranse og avlastning er kjærkomment. Ikke minst slipper vi å se at Howson må ned igjen på midten, men kan bli der oppe han hører hjemme!

Kjekt at Sam er tilbake og, vi er fullstendig avhengige av at kantspillerne våre fungerer, Watt og Sam pusher Snoddy og Gradel bra. Er også spent på om McCormack snart er å finne på banen igjen, blir neppe noen spissplass på han, men de tre rollene bak er det jo i teorien muligheter. Men så er det vel våre tre beste spillere denne sesongen som opererer der.

Om tirsdagsspøkelset skal overvinnes så er vi kanskje nødt til å rotere? Blir en spennende kveld..
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #40 på: Mars 08, 2011, 13:10:08 »
Jeg synes Naylor skal få en sjanse ved siden av OB. Kan ikke akkurat bli verre enn det har vært defensivt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #41 på: Mars 08, 2011, 13:17:13 »
Jeg synes Naylor skal få en sjanse ved siden av OB. Kan ikke akkurat bli verre enn det har vært defensivt.

Jeg er enig med deg. Naylor har egenskaper som vinnervilje og tæl som laget trenger. Kan være at han spiller bedre nå som han er skadefri og slipper å spille halvskadet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stefan

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #42 på: Mars 08, 2011, 13:18:29 »
Vi får en meget meget tøff kamp ikveld.
1: Vi spiller aldri bra på tirsdager,
2: vi spiller (nesten) aldri bra mot Preston,
3: vi spiller altfor ofte dårlig mot antatt svakere lag.
4: vi forsvarer som Ardiles sjøl skulle ha organisert oss.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

hobberst jr.

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #43 på: Mars 08, 2011, 13:34:08 »
Kjør 5-3-2, så er de sikret bak .
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Leedsulf

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #44 på: Mars 08, 2011, 13:55:06 »
Jeg har ikke vært Naylors største fan det siste snaue året, men jeg kunne faktisk tenkt meg å sett hørt han ved siden av O'Brien i kveld, selv om jeg alltid har hatt sansen for Bromby. Klarer han luke vekk de største brølerene han hadde tidlig i sesongen, tror jeg han kan gjøre en brukbar jobb med å få skikk på forsvaret. Han er ikke den beste stopperen i ligaen, men tror han kan gjøre de andre bak der hakket bedre ved å kjefte, smelle og dirigere litt.
Jeg kan ikke dømme ut i fra annet enn de kampene jeg har sett på TV, men det virker å være lite kommunikasjon bak der, noe som har ført til misforståelser og feil.

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #45 på: Mars 08, 2011, 14:18:42 »
Jeg har ikke vært Naylors største fan det siste snaue året, men jeg kunne faktisk tenkt meg å sett hørt han ved siden av O'Brien i kveld, selv om jeg alltid har hatt sansen for Bromby. Klarer han luke vekk de største brølerene han hadde tidlig i sesongen, tror jeg han kan gjøre en brukbar jobb med å få skikk på forsvaret. Han er ikke den beste stopperen i ligaen, men tror han kan gjøre de andre bak der hakket bedre ved å kjefte, smelle og dirigere litt.
Jeg kan ikke dømme ut i fra annet enn de kampene jeg har sett på TV, men det virker å være lite kommunikasjon bak der, noe som har ført til misforståelser og feil.

Alle som så Naylors episke inngripen mot Nielsen på stadion i fjor sommer kan vel underskrive på at han har innstillingen vi trenger der bak!!
KEEP FIGHTING!!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #46 på: Mars 08, 2011, 14:27:31 »
Jeg har ikke vært Naylors største fan det siste snaue året, men jeg kunne faktisk tenkt meg å sett hørt han ved siden av O'Brien i kveld, selv om jeg alltid har hatt sansen for Bromby. Klarer han luke vekk de største brølerene han hadde tidlig i sesongen, tror jeg han kan gjøre en brukbar jobb med å få skikk på forsvaret. Han er ikke den beste stopperen i ligaen, men tror han kan gjøre de andre bak der hakket bedre ved å kjefte, smelle og dirigere litt.
Jeg kan ikke dømme ut i fra annet enn de kampene jeg har sett på TV, men det virker å være lite kommunikasjon bak der, noe som har ført til misforståelser og feil.

Alle som så Naylors episke inngripen mot Nielsen på stadion i fjor sommer kan vel underskrive på at han har innstillingen vi trenger der bak!!
Words!
.. Som fortjent
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Jon R

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #47 på: Mars 08, 2011, 14:52:07 »
Veldig spent på laget i kveld, Grayson har jo en tendens til å la et winning team forsette, men med Bannan inne og forsvaret i bits and pieces kan det vel bli noen endringer?

Leser også at Becchio, Lichaj og O'Brien må testes, mens Connolly og Sam er klare. (YEP)

Får vel kanskje en indikasjon i kveld på hvor nær Naylor er en 11er, Grayson var ikke snau med å dumpe han når han var horribel tidligere i sesongen, velger å tro at Naylor har bevist seg verdig plassen i troppen og håper han er mer lik 08/09-utgaven av seg selv nå enn før operasjonen!

Paynter inn for Becchio om han er uaktuell? Så kan Somma komme inn med dødstøtet når forsvarerene er møre! På de klippene jeg så på LUTV så Paynter mye lettere ut enn tidligere i år, tror han har mye å bidra med. Målene han skårte mot oss forrige sesong var jo perler, mon tro om han snart gjør det samme for oss!

Bannan direkte inn for Kilkenny? Grayson er ikke akkurat snau når det gjelder å kaste nye spillere rett inn i mixen, så hvorfor ikke? Har virket som Killa har vært litt tung i sessen etter Asia-mesterskapet, tror konkurranse og avlastning er kjærkomment. Ikke minst slipper vi å se at Howson må ned igjen på midten, men kan bli der oppe han hører hjemme!

Kjekt at Sam er tilbake og, vi er fullstendig avhengige av at kantspillerne våre fungerer, Watt og Sam pusher Snoddy og Gradel bra. Er også spent på om McCormack snart er å finne på banen igjen, blir neppe noen spissplass på han, men de tre rollene bak er det jo i teorien muligheter. Men så er det vel våre tre beste spillere denne sesongen som opererer der.

Om tirsdagsspøkelset skal overvinnes så er vi kanskje nødt til å rotere? Blir en spennende kveld..


Gode vurderinger synes jeg. Er spent på om Connolly tar plassen til Lichaj om sistnevnte er fit nok til å starte. Kanskje blir det denne startellevern: Schmeichel- Connolly, O Brien, Naylor, Mc Cartney - Snodgrass, Bannan, Howson, Bradley, Gradel - Paynter.

Becchio spiller mange kamper og kan godt få hvile. Skulle ønske at Somma fikk prøve seg fra start i en 4-5-1 men tror ikke det vi skje. Paynter er på gang tror jeg og kanskje får vi se ketchupflaska når han først klarer å sette den første.... ;D
Jon R.

Vinvagen

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #48 på: Mars 08, 2011, 15:05:14 »
Etter å ha sett kampen i helga, kan jeg ikke forstå at Paynter "er på gang". Han har jo INGEN spesielt sterke sider. Han er treig, vinner omtrent ikke hodedueller og demper hardere enn han skyter. I helga var det ihvertfall klasseforskjell mellom Billy og Becchio. Derimot spilte Howson, Snoddy og Gradel gode kamper. Kilkenny spilte også en solid kamp. Derfor håper jeg på samme laget som sist! MOT!!
Marching on together....

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #49 på: Mars 08, 2011, 15:09:26 »
Veldig spent på laget i kveld, Grayson har jo en tendens til å la et winning team forsette, men med Bannan inne og forsvaret i bits and pieces kan det vel bli noen endringer?

Leser også at Becchio, Lichaj og O'Brien må testes, mens Connolly og Sam er klare. (YEP)

Får vel kanskje en indikasjon i kveld på hvor nær Naylor er en 11er, Grayson var ikke snau med å dumpe han når han var horribel tidligere i sesongen, velger å tro at Naylor har bevist seg verdig plassen i troppen og håper han er mer lik 08/09-utgaven av seg selv nå enn før operasjonen!

Paynter inn for Becchio om han er uaktuell? Så kan Somma komme inn med dødstøtet når forsvarerene er møre! På de klippene jeg så på LUTV så Paynter mye lettere ut enn tidligere i år, tror han har mye å bidra med. Målene han skårte mot oss forrige sesong var jo perler, mon tro om han snart gjør det samme for oss!

Bannan direkte inn for Kilkenny? Grayson er ikke akkurat snau når det gjelder å kaste nye spillere rett inn i mixen, så hvorfor ikke? Har virket som Killa har vært litt tung i sessen etter Asia-mesterskapet, tror konkurranse og avlastning er kjærkomment. Ikke minst slipper vi å se at Howson må ned igjen på midten, men kan bli der oppe han hører hjemme!

Kjekt at Sam er tilbake og, vi er fullstendig avhengige av at kantspillerne våre fungerer, Watt og Sam pusher Snoddy og Gradel bra. Er også spent på om McCormack snart er å finne på banen igjen, blir neppe noen spissplass på han, men de tre rollene bak er det jo i teorien muligheter. Men så er det vel våre tre beste spillere denne sesongen som opererer der.

Om tirsdagsspøkelset skal overvinnes så er vi kanskje nødt til å rotere? Blir en spennende kveld..


Gode vurderinger synes jeg. Er spent på om Connolly tar plassen til Lichaj om sistnevnte er fit nok til å starte. Kanskje blir det denne startellevern: Schmeichel- Connolly, O Brien, Naylor, Mc Cartney - Snodgrass, Bannan, Howson, Bradley, Gradel - Paynter.

Becchio spiller mange kamper og kan godt få hvile. Skulle ønske at Somma fikk prøve seg fra start i en 4-5-1 men tror ikke det vi skje. Paynter er på gang tror jeg og kanskje får vi se ketchupflaska når han først klarer å sette den første.... ;D

Kanskje Connolly kommer inn. Han er ett gult kort fra suspensjon. Kan jo få det i denne kampen og må evt stå over på lørdag. Dvs vi får fullt utbytte av Lichaj i låneperioden...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #50 på: Mars 08, 2011, 15:30:42 »
Dagens kampprogram:



Kan kjøpes online fra denne adressen:
http://mypne.com/retproddetail.aspx?d=23&id=11384

Men da får du nok bare papirutgaven i posten!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lufc86

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #51 på: Mars 08, 2011, 15:52:14 »
Blir spennande i kveld der kun siger er godt nok i mine auger. Resultata gjekk vår veg i helga og me får håpe på same trend i kveld.

Truleg lag:
Schmeichel
Licahj, O`Brien, Bruce, Mccartney

Kilkenny, Johnson

Snodgrass, Howson, Gradel

Becchio


Eller skal vi håpe på denne 3-4-2-1 formasjonen: (sidan me slepp inn 3-4 mål anyway)

                 Schmeichel

          Licahj, Bruce, O`Brien

            Johnson - Bannan
Snodgrass, Howson, Nunez, Gradel
                   
                  Somma

Ut med Mccartney. (Ein må ofrast bak, og han er svakast defensit)
Inn med Ramon Nunez (firemålscorar frå reservelagskampen)

Ut med Killa (Blir ofra)
Inn med Bannan (Må vise seg fram)

Ut med Becchio (eit par knocks)
Inn med Somma (måltjuv og med støtte frå eit arsenal av kreativitet bak han)
@m_sortland på twitter

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #52 på: Mars 08, 2011, 16:09:41 »
Schmeichel

Lichaj - Bromby - Bruce - Parker

Killa - Johnson
Snoddy - Howson - Gradel

Paynter

Detta e laget eg HÃ…PE på.. Kanskje kvila Gradel elle Snoddy og inn md Watt/Sam/McCormack i eit tett kamprogram?

Synspunkt?

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Hobben

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #53 på: Mars 08, 2011, 16:17:00 »
Første nedtur idag er kommet: Tommy Høyland går tilbake til Bryne, fra Viking. Sorgens kappitel for meg som Bryne-supporter.

La oss håpe at Leeds endrer humøret mitt i kveld!
Rogaland Whites

Trond90

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #54 på: Mars 08, 2011, 16:47:53 »
Første nedtur idag er kommet: Tommy Høyland går tilbake til Bryne, fra Viking. Sorgens kappitel for meg som Bryne-supporter.

La oss håpe at Leeds endrer humøret mitt i kveld!
Trenger vel en spiss Bryne?, jeg er bare glad han ikke gikk til Haugesund!  ;D  Vi har vel tippeligaens beste spisspar..?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hobben

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #55 på: Mars 08, 2011, 16:57:52 »
Første nedtur idag er kommet: Tommy Høyland går tilbake til Bryne, fra Viking. Sorgens kappitel for meg som Bryne-supporter.

La oss håpe at Leeds endrer humøret mitt i kveld!
Trenger vel en spiss Bryne?, jeg er bare glad han ikke gikk til Haugesund!  ;D  Vi har vel tippeligaens beste spisspar..?

Vi har Risholt, og Helle fra før! Men kanskje Helle er tenkt som kantspiller, uansett ikke glad over å ha tilbake judas.
Rogaland Whites

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #56 på: Mars 08, 2011, 17:06:50 »
Første nedtur idag er kommet: Tommy Høyland går tilbake til Bryne, fra Viking. Sorgens kappitel for meg som Bryne-supporter.

La oss håpe at Leeds endrer humøret mitt i kveld!
Trenger vel en spiss Bryne?, jeg er bare glad han ikke gikk til Haugesund!  ;D  Vi har vel tippeligaens beste spisspar..?

Vi har Risholt, og Helle fra før! Men kanskje Helle er tenkt som kantspiller, uansett ikke glad over å ha tilbake judas.


Hva skjer........  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #57 på: Mars 08, 2011, 17:18:06 »
Første nedtur idag er kommet: Tommy Høyland går tilbake til Bryne, fra Viking. Sorgens kappitel for meg som Bryne-supporter.

La oss håpe at Leeds endrer humøret mitt i kveld!
Trenger vel en spiss Bryne?, jeg er bare glad han ikke gikk til Haugesund!  ;D  Vi har vel tippeligaens beste spisspar..?

Vi har Risholt, og Helle fra før! Men kanskje Helle er tenkt som kantspiller, uansett ikke glad over å ha tilbake judas.


Hva skjer........  :o

Ja ikke sant ???
Hva skjer gutter..Ligner ikke dere dette å skli sååååå gjævlig ut ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

thesheep

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #58 på: Mars 08, 2011, 17:31:40 »
Første nedtur idag er kommet: Tommy Høyland går tilbake til Bryne, fra Viking. Sorgens kappitel for meg som Bryne-supporter.

La oss håpe at Leeds endrer humøret mitt i kveld!
Trenger vel en spiss Bryne?, jeg er bare glad han ikke gikk til Haugesund!  ;D  Vi har vel tippeligaens beste spisspar..?

Vi har Risholt, og Helle fra før! Men kanskje Helle er tenkt som kantspiller, uansett ikke glad over å ha tilbake judas.

Ikke klag, nå mangler Bryne bare Pia Tjelta så har dere norges to beste skuespillere i troppen.

Geiremann

Sv: KAMP: vs PRESTON NORTH END, tirsdag 8/3 2011, kl 20.45
« Svar #59 på: Mars 08, 2011, 17:38:37 »
Mest off-topic jeg har sett noensinne!?

For å komme inn på tråden igjen:
Har trua før denne kampen, men Prestons siste kamper har gitt gode resultater mot tøff motstand. Preston er helt avhengig av trepoengere i tida som kommer, og bør gå ut offensivt. Håper på samme formasjon som sist, hvor Howson kommer til sin rett med sin kreativitet og løp inn i "boksen".

MOT
Member of "The Peterborough eight".