Komedie om et afrikansk stammefolk

Started by Promotion 2010, March 07, 2011, 12:00:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Nå er jeg litt på bærtur, men husker noen en film om den afrikanske gutten/mannen som snakket med klikkelyder og som vandret og vandret som en nomade over de afrikanske sletter. Han støtte forundre på nymotens ting som hus og biler og andre ting.

Han snakket et uforståelig språk med en drøss med klikkelyder i fra munnen, sikkert et konstruert språk.

Litt tragisk, men akk så morsom film. Jeg lurer på om den kom i del 2 også. Tror den ble sendt på NRK for en 10-15 år siden. Jeg så i hvert fall begge filmene, tror jeg.

Hjelp trengs av noen av dere kvikke oppegående TV-titterne her inne...

Tittel på filmen(e) hadde vært supert.

Jeg trodde det hadde noe med "Afrikas sønn" eller noe lignende. Har prøvd å google en rekke ganger, men får ikke noe treff som jeg kjenner igjen....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Du tenker nok på "Gudene er gale" (The Gods Must Be Crazy).
Den første filmen var fantastisk, men husker at jeg så oppfølgeren og ble skikkelig skuffet.

flynn

ArneS

Den 17. mann

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Takk alle tre. Jeg vet nå at det er ekstrem kunnskap her inne!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bwirum

Haha, fantastisk, jeg snakka med en kollega om akkurat denne filmen under lunchen for et par dager siden. Utrolig festlig film.

Toern... not so much.

Coincidence? I think not!
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Quote from: bwirum on March 08, 2011, 14:25:14

Toern... not so much.

Coincidence? I think not!

Det sa faktisk også brura og.

-LeifO
I ferd med å bli i overkant trøndersk.
- Leif Olav