EX-LÃ…NESPILLER: Barry Bannan

Started by Promotion 2010, March 07, 2011, 15:32:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Swansea kampen viste at stallen skriker etter en spiller som kan ta opp konkuransen her og nå med de tre musketerer på midten. Ikke minst trenger vi et ekstra alternativ ved skader og suspensjoner. Synes derfor dette virker fornuftig. Ikke så ofte jeg er positivt innstilt til lån, men dette er et unntak.  :)
Jon R.

Papi

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sleivind

Spennende spiller, og endelig har vi fått konkurranse på midten.

Nå mangler vi bare en defensiv midtbanespiller, så blir alle fornøyde  :)

JanPSyse

Jeg snakket akkurat med en kompis av meg som er Villa-supporter, og han ble ganske sur da han hørte at Bannan gikk til oss. Han mente at han burde spille fast på AV, så han kan vel ikke være helt ubrukelig.  ???
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

testo

Jeg så Bannan for noen dager siden og skrev et innlegg om han rett etter kampslutt og dette var inntrykket jeg fikk av han da.

Quote from: testo on March 02, 2011, 22:58:26
City vs Villa 3-0 og Bannan med resten av Villa laget må ha hatt en skikkelig dårlig dag på jobben etter en forferdelig kamp som City styrte helt fra start.
Bannan vil jeg si er en spiller som er VELDIG lik myggen i spillestil, liten å lett med noen twist and turning og var en typisk spillefordeler med noen fine passsninger innimellom. Følte vel egentlig at han ikke er en spiller vi trenger etter dagens oppservasjon.

En skuffet Michael Johnson satt på benken og så ikke særlig fornøyd ut der han satt hele kampen. At ikke han får prøvd seg i noen kamper for oss er merkelig, spessielt når City leder 2-0 tidlig i første omg og kontrolerer allt......

Jeg vil legge til at han tok de fleste cornere og med stor grunn, for han har gode passninger og innlegg. Mener også å ha lest et sted at han ble kåret til Villas beste i den kampen.
Jeg håper at denne avtalen får et posetivt utfall.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

samadhi

Vet ingenting om spilleren, men ser på diverse forum at flertallet av Villafansen er negative til at han blir leiet ut. Det er jo utvilsomt ett godt utgangspunkt, og viktigeste av alt er at vi får en spiller som er matchfit. Det vil si at han ikke trenger 2 måneder på å spille seg i form, noe jeg tror ville vært tilfellet med Michael Johnsen.

Usikker på om dette er den defansive spilleren vi har ventet på, men uansett på tide at vi får mer konkurranse på midten. 
marching on together,
derudaf forever...

Boos

Mange som mener Bannan er en spiller som myggen. Jeg tror han vil gjøre mye bra i Leeds drakta :)
Spennende spiller :D

LEO

Dette er spennende men han er ingen takler som vinner baller med rå kraft.

Han er venstre bent og høyre virker litt dødt når han fikk en kjempesjanse med høye benet.

Virket litt veik for meg men det var store sterke karer fra city som han fikk bryne seg på.

Han var flink til å løpe i posisjoner og ville ha ballen.

Jeg avventer å dømme ham til jeg har sett ham i en tre fire kamper.

Trulsaren

Meget spennende! Har sett han litt i PL i år, og han har for meg værken imponert eller gjort seg vekk på noen måte. Han vil forsterke Leeds-midtbanen, og kanskje han tar med seg litt erfaring ettersom han var i samme situasjon med Blackpool forrige sesong?!

Selv om dette kun er en lånesignering uten noe håp for permanent signering (han er høyt verdsatt på Villa Park!), er jeg fornøyd. Som nevnt tidligere her, han sitter nok på benken i morgen og spiller nok fra start til helgen!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Gruvegutten

tror vi skal være fornøy med denne lånesigneringen jeg. leeds har ikke nok cash å tilby noen GODE, etablerte PL-spillere og da kan det være lurt med en unggutt som vil vise seg frem og så erfaring. må bare innse at selv om leeds er gammel storklubb, er det begrenset hvor mange PL-spillere som  virkelig vil til en middelhavsfarer i CC-ligaen for å gjøre en kjempe-jobb.

gleder meg til å se bannan mot ipswich live på lørdag !!

ut fra forutsetningene har gutta våre gjort en klart godkjent innsats i år. er jo "førsteårs-gutter" !!

MOT
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

Bites Yer Legs

Angrep er det beste forsvar! Bra signing, trodde han skulle spille fast da han fikk en del sjanser når Houllier ble ansatt, jeg tror han er "for god" for NpC, så det passer jo inn i Bates og Grayson uttalte mål om å hente spillere som går rett inn og styrker laget.
KEEP FIGHTING!!

Glenn K

Quote from: Gruvegutten on March 07, 2011, 23:56:54
tror vi skal være fornøy med denne lånesigneringen jeg. leeds har ikke nok cash å tilby noen GODE, etablerte PL-spillere og da kan det være lurt med en unggutt som vil vise seg frem og så erfaring. må bare innse at selv om leeds er gammel storklubb, er det begrenset hvor mange PL-spillere som  virkelig vil til en middelhavsfarer i CC-ligaen for å gjøre en kjempe-jobb.

gleder meg til å se bannan mot ipswich live på lørdag !!

ut fra forutsetningene har gutta våre gjort en klart godkjent innsats i år. er jo "førsteårs-gutter" !!

MOT

Når ble vi en middelhavsfarer? Sist jeg sjekket lå vi på 6 plass og dermed play-off  ;)

Joe Jordan

OK, velger å innta en positiv holdning. Har dere forresten lagt merke til at hver gang en "forsterkning" har ankommet denne sesongen er alltid kommentaren "flott, nå mangler vi bare en defensiv midtbanespiller".  ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsulf

En signering jeg har veldig tro på.
Har en bekjent som er Villa-fan, noe som gjør at jeg har sett en del kamper med de, og han har imponert meg de gangene jeg har sett han. Villa-supporteren er også full av lovord, og er sikker på han vil styrke laget.
Han vil hele tiden ha ballen, og serverer mange enkle og geniale pasninger ved hjelp av sitt gode overblikk/pasningsfot.
At han kommer seg raskere fra A til B ved å jogge baklengs enn de to alternativene gjør i full sprint gjør heller ikke noe.
Regner med han er med fra start på lørdag, og er spent på hvor mye han vil spille i kveld.

flynn

Quote from: The Boy Eddie Gray on March 08, 2011, 09:03:54
Har en bekjent som er Villa-fan, noe som gjør at jeg har sett en del kamper med de, og han har imponert meg de gangene jeg har sett han. Villa-supporteren er også full av lovord, og er sikker på han vil styrke laget.
Han vil hele tiden ha ballen, og serverer mange enkle og geniale pasninger ved hjelp av sitt gode overblikk/pasningsfot.
At han kommer seg raskere fra A til B ved å jogge baklengs enn de to alternativene gjør i full sprint gjør heller ikke noe.
Regner med han er med fra start på lørdag, og er spent på hvor mye han vil spille i kveld.

Joda, han kan godt vise seg å være bedre enn Kilkenny/Johnson. Men, han er altså ikke vår spiller! 30 dagers lån skulle tilsi at han spiller 4 kamper. Selvsagt kan det hende at han bidrar til å hente det poenget som sikrer oss PO til slutt, men den spiller vi i såfall uten ham.

Våre egne har vært gode nok til å ligge på 6.plass hittil. Ã... hente en forsterkning er selvsagt riktig og ok, men det skulle helst vært enten en på permanent basis, eller en som det er håp om å få permanent etter utlånsperioden. Slik jeg forstår det med Bannan er det uaktuelt, pga lønn og Aston Villas tro på ham.

Ble litt plan c dette synes jeg

flynn

Sydhagen

Quote from: flynn on March 08, 2011, 09:27:36

Joda, han kan godt vise seg å være bedre enn Kilkenny/Johnson. Men, han er altså ikke vår spiller! 30 dagers lån skulle tilsi at han spiller 4 kamper. Selvsagt kan det hende at han bidrar til å hente det poenget som sikrer oss PO til slutt, men den spiller vi i såfall uten ham.

Våre egne har vært gode nok til å ligge på 6.plass hittil. Ã... hente en forsterkning er selvsagt riktig og ok, men det skulle helst vært enten en på permanent basis, eller en som det er håp om å få permanent etter utlånsperioden. Slik jeg forstår det med Bannan er det uaktuelt, pga lønn og Aston Villas tro på ham.

flynn

Har forstått det slik at han er på lån ut sesongen...er dette feil?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Quote from: Sydhagen on March 08, 2011, 09:35:51

flynn

Har forstått det slik at han er på lån ut sesongen...er dette feil?

Nei, ifølge den offisielle siden varer lånet sesongen ut.

....og da er det vel Plan D ?
Super Leeds since 1968

Leedsulf

flynn

Lånet er ut sesongen, inkl. Play-off og hele pakken, slik jeg forstod det.
Er ikke dette du blander med da? "Aston Villa have a recall clause which can be activated after 28 days."

Ellers hadde jeg fulgt deg i det du sier.

bwirum

Reagerte på det jeg og Eddie, så jeg måtte faktisk sjekke lufc.com.

"Leeds United boss Simon Grayson has swooped to sign Aston Villa's Scotland international midfielder Barry Bannan on loan until the end of the season."

Så om ikke AV får noen skader el.l. som tilsier at de skal kalle han tilbake så har vi han ut sesongen. Så får vi bare håpe de holder seg friske på Villa Park.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Promotion 2010

Quote from: LEO on March 07, 2011, 23:11:17
Dette er spennende men han er ingen takler som vinner baller med rå kraft.

Han er venstre bent og høyre virker litt dødt når han fikk en kjempesjanse med høye benet.

Virket litt veik for meg men det var store sterke karer fra city som han fikk bryne seg på.

Han var flink til å løpe i posisjoner og ville ha ballen.

Jeg avventer å dømme ham til jeg har sett ham i en tre fire kamper.

Innen utgangen av neste sesong eller bor du i Leeds!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Quote from: The Boy Eddie Gray on March 08, 2011, 09:49:54

flynn

Lånet er ut sesongen, inkl. Play-off og hele pakken, slik jeg forstod det.
Er ikke dette du blander med da? "Aston Villa have a recall clause which can be activated after 28 days."

Ellers hadde jeg fulgt deg i det du sier.

Sorry!
Hvis lånet er ut sesongen så ble jeg plutselig mildere stemt ja! Skjønner ikke hvorfor, men jeg var av den bestemte oppfatning av vi snakket om 30 dager  ::)

Go Bannan(as)!

flynn

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Quote from: bwirum on March 08, 2011, 09:53:30
Reagerte på det jeg og Eddie, så jeg måtte faktisk sjekke lufc.com.

"Leeds United boss Simon Grayson has swooped to sign Aston Villa's Scotland international midfielder Barry Bannan on loan until the end of the season."

Så om ikke AV får noen skader el.l. som tilsier at de skal kalle han tilbake så har vi han ut sesongen. Så får vi bare håpe de holder seg friske på Villa Park.

For å si det sånn.
Go Villa go Villa
I det minste ut sesongen ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Har trua på denne signingen, men mangler fortsatt den solide "holding midfielderen".
Klarer Larry å løyse den oppgåva, så vert det megaspennende i innspurten...
COME ON LEEDS !!

auren

En på Waccoe har forslag til en glimrende, dog enkel, sang om Bannan. Melodi: Den rosa panteren:

Bannan, Bannan, Bannan, Bannan, Bannan, Bannan, Bannaaaaaan, Bannan, Bannan.

;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian94

Quote from: auren on March 08, 2011, 17:59:50
En på Waccoe har forslag til en glimrende, dog enkel, sang om Bannan. Melodi: Den rosa panteren:

;D

auren
haha :D
SJ

J.N

Quote from: auren on March 08, 2011, 17:59:50

;D

auren

haha nice!

Men må foreslå en liten endring:

Bannan, Bannan, Bannan, Bannan, Bannan, Bannan, Bannaaaaaaaaananananananan

TK20

Evt Batman-låta: bannan bannan bannan bannan bannan bannan bannan bannan bannaaaaaaan.

newsome

Bannan joined Championship side Derby County on loan for one month in March 2009. He scored on his Rams début.

newsome

It was his first competitive league goal, in a 2â€"4 defeat to Sheffield United at Bramall Lane.