Skrevet av Emne: KAMP: vs SHEFFIELD UNITED, lørdag 19/3 2011 OBS!! TIDLIG AVSPARK kl 14.00  (Lest 67734 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rober

Jeg spyr:

http://www.dagbladet.no/2011/03/22/sport/fotball/landslaget/bjorn_helge_riise/em-kvalifisering/15907380/

Du er ikke alene om det.

Det virker på meg som om det kun er brødrene Riise det handler om i media. Har de langt oppi halsen. Det finnes ni andre landslagsspillere i startoppstillingen som de kan skrive om, men vi hører ikke mye om disse. På meg virker det som om media har en forkjærlighet for brødrene Riise.

Hmmmm. Lurer på om jeg har stått opp med feil fot fra sengen i dag....... ::)

p0ndus

  • Gjest
Hei!
Helt enig med siste taler, er møkka lei denne Riisefokuseringen. Det ender nok med at pressen lager (riis) til egen bak. Men så får vi jo heldigvis  noen og legge skylda på når ,det blir k(riise) på landslaget.(akkurat det ordspillet er jeg så fornøyd med at det blir høye p(riise)r for pressen og betale om de rapper det) Brødrene kommer ihverfall aldri til til og få noen spillerp(riise)r om jeg får bestemme.
Kanskje jeg får den store komip(riise)n for dette innlegget  om jeg er g(riise)heldig. ;D ;D ;D

Gufrias

Hei!
Helt enig med siste taler, er møkka lei denne Riisefokuseringen. Det ender nok med at pressen lager (riis) til egen bak. Men så får vi jo heldigvis  noen og legge skylda på når ,det blir k(riise) på landslaget.(akkurat det ordspillet er jeg så fornøyd med at det blir høye p(riise)r for pressen og betale om de rapper det) Brødrene kommer ihverfall aldri til til og få noen spillerp(riise)r om jeg får bestemme.
Kanskje jeg får den store komip(riise)n for dette innlegget  om jeg er g(riise)heldig. ;D ;D ;D
Riisende festlig ::)
Hekta på Leeds siden 1974

berlin

Hei!
Helt enig med siste taler, er møkka lei denne Riisefokuseringen. Det ender nok med at pressen lager (riis) til egen bak. Men så får vi jo heldigvis  noen og legge skylda på når ,det blir k(riise) på landslaget.(akkurat det ordspillet er jeg så fornøyd med at det blir høye p(riise)r for pressen og betale om de rapper det) Brødrene kommer ihverfall aldri til til og få noen spillerp(riise)r om jeg får bestemme.
Kanskje jeg får den store komip(riise)n for dette innlegget  om jeg er g(riise)heldig. ;D ;D ;D

Virker ikke sånn. Du får prøve med en repriise.

p0ndus

  • Gjest
Hei!
Helt enig med siste taler, er møkka lei denne Riisefokuseringen. Det ender nok med at pressen lager (riis) til egen bak. Men så får vi jo heldigvis  noen og legge skylda på når ,det blir k(riise) på landslaget.(akkurat det ordspillet er jeg så fornøyd med at det blir høye p(riise)r for pressen og betale om de rapper det) Brødrene kommer ihverfall aldri til til og få noen spillerp(riise)r om jeg får bestemme.
Kanskje jeg får den store komip(riise)n for dette innlegget  om jeg er g(riise)heldig. ;D ;D ;D

Virker ikke sånn. Du får prøve med en repriise.
;D ;D ;D

Bites Yer Legs

Drar denne enda litt lenger OT, sorry mods.. Har ingen problem med at BH Riise sier at plassen bør være hans, men er det noen som tror at han har fortalt Micky Adams at han må hvile seg klar til landskamp og at Adams har akseptert det? Høres veldig spesielt ut, all den tid Shit Utd kjemper mot nedrykk og Adams, en manager av den gamle skolen etter min oppfattelse, kjemper desperat for jobben sin..

http://fotball.bt.no/landslaget/article196018.ece

- Det var en stor overgang til så mange kamper i the Championship. Her spiller vi kamper lørdag/tirsdag, og har knallharde treninger dagene imellom.

- Derfor ba jeg treneren om en pause, jeg var rett og slett sliten. I tillegg sa jeg til ham at det kom en svært viktig kamp med landslaget nå, og jeg ville være helt klar til den. Det er jeg, og jeg vil også starte den neste kampen for Sheffield United. Formen er god, sier midtbanespilleren entusiastisk.
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Hva sier han? Er benkene hardere i Sheffield enn i London?  ;D
- Leif Olav

bwirum

Har du ikke sett benkene i London eller? Polstret og flotte. Benkene i Sheffield er jo, som alle vet, laget av stål.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

fjellhaugen

Drar denne enda litt lenger OT, sorry mods.. Har ingen problem med at BH Riise sier at plassen bør være hans, men er det noen som tror at han har fortalt Micky Adams at han må hvile seg klar til landskamp og at Adams har akseptert det? Høres veldig spesielt ut, all den tid Shit Utd kjemper mot nedrykk og Adams, en manager av den gamle skolen etter min oppfattelse, kjemper desperat for jobben sin..

http://fotball.bt.no/landslaget/article196018.ece

- Det var en stor overgang til så mange kamper i the Championship. Her spiller vi kamper lørdag/tirsdag, og har knallharde treninger dagene imellom.

- Derfor ba jeg treneren om en pause, jeg var rett og slett sliten. I tillegg sa jeg til ham at det kom en svært viktig kamp med landslaget nå, og jeg ville være helt klar til den. Det er jeg, og jeg vil også starte den neste kampen for Sheffield United. Formen er god, sier midtbanespilleren entusiastisk.


men hvordan kan han spille kamp hver lørdag og tirsdag....... og så måtte "hvile" når det er en hel uke til neste kamp? lol
det er akkurat sånne uttalelser at man ser hvor slekta kommer fra :o :o :o :o :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!