Leeds - Aston Villa - Delph og våre lån

Started by jarle, March 15, 2011, 20:45:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

kalle_92

Interessant tanke! Jeg har dog ingen informasjon om dette, og regner med at heller ingen andre har noe konkret på dette.
Hvis jeg ikke har misforstått, skal Leeds altså få penger etter x antall kamper Delph gjør for Aston Villa (har han spilt fler etter kampen på venstre-back mot city tidligere i år ?). At du da kommer med denne spekulasjonen om at lånet til Bannan og Lichaj kan være betaling for Delph er jo da en interessant tanke, som sagt.
Det blir vel med spekulasjon dette.

Sølvreven

Hva prater dere om. Jeg skjønner ikke dette ???

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

testo

Quote from: jarle on March 15, 2011, 20:45:32
hmmm....

Er dette betaling for Delph...

Bates er muligens gjerrig, men han er ikke en dum foretningsmann.
Vil heller tro at det er en god dialog lagene imellom og at Mc Allister er der skader vel heller ikke, han vet hva Leeds står for og da er det ikke vanskelig for han å påvirke spillere til å velge.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dennis

Jeg har faktisk vært inne på samme tanke selv. Synes det er merkelig at både Lichaj og Bannan, som begge har spilt flere Premier League kamper i årets sesong, ble lånt ut for et lag som faktisk kjemper i bunnen av tabellen.

Dog har de også lånt ut både Delfounesso og Hogg, som også begge har vært i (og i nærheten) av laget ved flere anledninger. I tillegg har de jo Ireland hos Newcastle.

Må som sagt innrømme jeg har vært borti tanken, men det er nok som testo sier; klubbene har en god dialog og Houillier har hentet inn andre spillere og ønsker å gi nevnte spillere kamptrening.

Marching on together!

torivar

Quote from: testo on March 15, 2011, 21:42:09
Quote from: jarle on March 15, 2011, 20:45:32
hmmm....

Er dette betaling for Delph...

Bates er muligens gjerrig, men han er ikke en dum foretningsmann.
Vil heller tro at det er en god dialog lagene imellom og at Mc Allister er der skader vel heller ikke, han vet hva Leeds står for og da er det ikke vanskelig for han å påvirke spillere til å velge.

Tror ikke dette betaling nei, aldri i verden om Bates hadde akseptert dette som oppgjør. Tror dette er som Testo sier, kombinert med at ikke Villa flommer over av penger og har behov for å få litt hjelp med (vanvittige) PL lønninger

fjellhaugen

konspirasjonsteorier på høyt nivå nå   :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

testo

Livet er en konspirasjon my friend. Dessuten så er konspirasjon raskeste veien til suksess om man tenker seg om.
vil legge til at det ikke alltid er den smarteste veien å gå. ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje