Skrevet av Emne: Info: Billetter ved en evnt play off  (Lest 19295 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

tobn på tur

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #30 på: Mars 22, 2011, 03:39:53 »
Hater livet, over at jeg har eksamen dagen etter denne eventuelle play-off finalen hvis vi havner der.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #31 på: Mars 22, 2011, 10:51:07 »
Hater livet, over at jeg har eksamen dagen etter denne eventuelle play-off finalen hvis vi havner der.
Samme her...

DaGa

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #32 på: Mars 22, 2011, 15:11:57 »
Hater livet, over at jeg har eksamen dagen etter denne eventuelle play-off finalen hvis vi havner der.
Samme her...

Typisk det, hadde eksamen dagen etter playoffen mot Donny, men ikke nå ;)
We all LOVE LEEDS!

Oni

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #33 på: Mars 22, 2011, 22:56:13 »
Nå som Elland Road er under ombygging, betyr det at kapasiteten er redusert resten av sesongen? Tenker spesielt på eventuell play-off, der publikumsstøtte kan bli utrolig viktig. Blir det enda vanskeligere å skaffe billetter nå til play-off? Legger ved artikkelen på Leeds' offisielle side som har et bilde av ombyggingen.

http://www.leedsunited.com/news/20110322/united-offices-on-the-move_2247585_2321961

Svend Anders

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #34 på: Mars 23, 2011, 07:52:50 »
Nå som Elland Road er under ombygging, betyr det at kapasiteten er redusert resten av sesongen? Tenker spesielt på eventuell play-off, der publikumsstøtte kan bli utrolig viktig. Blir det enda vanskeligere å skaffe billetter nå til play-off? Legger ved artikkelen på Leeds' offisielle side som har et bilde av ombyggingen.

Øvre del av East Stand er jo stort sett ikke i bruk ellers i sesongen heller, men den ville definitivt ha blitt fylt opp under Playoff. Med den ute, er det vel rett i overkant av 32.000 plasser tilgjengelig. Med en andel til bortefansen vil det bety at det er færre billetter tilgjengelig på hjemmekampen i semifinalen enn hva vi evt får på Wembley i en finale.

Sesongkortholdere får forkjøpsrett, og trolig må du være Member får å kunne kjøpe de øvrige. Jeg vil anta en 14-15.000 billetter til salgs utover sesongkortholderne.

SA

Svend Anders

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #35 på: Mars 23, 2011, 08:00:41 »
SA:
Er det sånn at alle Members er med i loddtrekningen automatisk, eller må vi "melde" oss på for å komme i hatten?


du må søke om billett for å komme i "hatten"....

Dette stemmer vel ikke, Ollan. Alle som er Members per 8. april er med i trekningen som finner sted 11. april, det eneste de krever er at du har en epostadresse registrert i systemet - for på den vil info om hvordan du ligger an bli sendt ut.

Om vi en dag kommer til finalen vil man, etter å ha solgt til sesongkortholdere, VIP'er og loyalty-kvalifiserte (jeg vil anta en 14-15.000 igjen etter dette), åpne for salg til Members, og de som har fått best sjanser i lotteriet får da førsterett. Om det er folk som ikke benytter seg av muligheten - og det vil det faktisk være noen av - går det videre til de neste på lista.

Det mest håpløse oppe i alt dette er likevel fortsatt Wembley's totale umulighet for å fordele ulikt mellom klubber. Leeds får vel ca 32.000 billetter uansett om motstanderen fyller 10.000 eller alle sine 32.000 plasser. Som mot Doncaster for tre år siden blir da tilfellet at masse Leeds-supportere ikke får billett, mens det står 10-12.000 ledige stoler inne på stadion.

SA

ollan

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #36 på: Mars 23, 2011, 09:26:24 »
SA:
Er det sånn at alle Members er med i loddtrekningen automatisk, eller må vi "melde" oss på for å komme i hatten?


du må søke om billett for å komme i "hatten"....

Dette stemmer vel ikke, Ollan. Alle som er Members per 8. april er med i trekningen som finner sted 11. april, det eneste de krever er at du har en epostadresse registrert i systemet - for på den vil info om hvordan du ligger an bli sendt ut.

Om vi en dag kommer til finalen vil man, etter å ha solgt til sesongkortholdere, VIP'er og loyalty-kvalifiserte (jeg vil anta en 14-15.000 igjen etter dette), åpne for salg til Members, og de som har fått best sjanser i lotteriet får da førsterett. Om det er folk som ikke benytter seg av muligheten - og det vil det faktisk være noen av - går det videre til de neste på lista.

Det mest håpløse oppe i alt dette er likevel fortsatt Wembley's totale umulighet for å fordele ulikt mellom klubber. Leeds får vel ca 32.000 billetter uansett om motstanderen fyller 10.000 eller alle sine 32.000 plasser. Som mot Doncaster for tre år siden blir da tilfellet at masse Leeds-supportere ikke får billett, mens det står 10-12.000 ledige stoler inne på stadion.

SA

Sikkert riktig SA, men for meg virker det litt rart at medlemmer som ikke ønsker seg på kamp kan "vinne "muligheten til billett fordi en er medlem. Er jo mer eller mindre en direkte oppfordring til svartebørs. Kan jo bli mange runder med "trekning " hvis en som er tildelt ikke ønsker å benytte seg av retten.

Ollan som reiser hvis vi ender på Wembley :D
Ollan

Promotion 2010

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #37 på: Mars 23, 2011, 13:06:15 »
Du må nok verifisere din interesse, tenker jeg, skulle vi havne i PO finalen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kristoffera

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #38 på: Mars 23, 2011, 13:22:55 »
Merkeligt om ikke det er muligt at motstanderlaget kan overlate sine billetter som ikke blir solgt til eventuellt Leeds slik at stadion blir fullt, der jo en vinn vinn situasjon. Anngående denne loddtrekningen, man trenger bare å ha membership ut denne sesongen ikke sant?

mail2rj

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #39 på: Mars 24, 2011, 09:20:34 »
Noen som vet klokkeslettet en evt finale vil gå? Kl 15 engelsk tid kanskje?

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #40 på: Mars 24, 2011, 12:04:03 »
Noen som vet klokkeslettet en evt finale vil gå? Kl 15 engelsk tid kanskje?

30.mai er helligdag (bank holiday) i England, så da kan vi nok regne med kickoff kl 15.00 lokal tid ja - selv om det er mandag.

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #41 på: Mars 24, 2011, 13:32:12 »
Noen som vet klokkeslettet en evt finale vil gå? Kl 15 engelsk tid kanskje?

30.mai er helligdag (bank holiday) i England, så da kan vi nok regne med kickoff kl 15.00 lokal tid ja - selv om det er mandag.



Det er i alle fall vanligvis slik,så tipper det 8)

DaGa

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #42 på: April 10, 2011, 15:57:23 »
ja, det er vel i morgen denne trekningen skjer ja?

Det er vel ingenting vi kan gjøre nei, for i det tidspunktet er jeg høyst sannsynlig laaaangt unna internett...

Bare sitte å vente på en mail?
We all LOVE LEEDS!

Promotion 2010

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #43 på: April 10, 2011, 16:02:44 »
ja, det er vel i morgen denne trekningen skjer ja?

Det er vel ingenting vi kan gjøre nei, for i det tidspunktet er jeg høyst sannsynlig laaaangt unna internett...

Bare sitte å vente på en mail?

Hvordan melder man sin interesse! Får alle med International Membership automatisk en mulighet til billett?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DaGa

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #44 på: April 10, 2011, 16:13:51 »
ja, det er vel i morgen denne trekningen skjer ja?

Det er vel ingenting vi kan gjøre nei, for i det tidspunktet er jeg høyst sannsynlig laaaangt unna internett...

Bare sitte å vente på en mail?

Hvordan melder man sin interesse! Får alle med International Membership automatisk en mulighet til billett?

Det er det jeg lurer på også, om det er noe vi må gjøre i morra kl 11? Eller om vi får en mail som sier at vi ligger godt ann eller helt i bunn...
We all LOVE LEEDS!

Hobben

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #45 på: April 11, 2011, 21:33:41 »
Jeg har ikke søkt om billet til ein evt finale eller noe som helst, forstår ikke mye av dette systemet. Er det noe jeg må gjøre..? Eller er jeg med i denne loddtrekningen siden jeg er Int.Member?
Rogaland Whites

pesi

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #46 på: April 11, 2011, 21:45:49 »
komme me t finalen jer eg faen å reise bort unasett om eg har billett eller ikkje, får alltid tak i!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

fjellhaugen

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #47 på: April 14, 2011, 07:30:03 »
daga skrev det skulle være trekning 11 april.
fant ingenting på www.leedsunited.com noen andre som vet noe om dette?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

DaGa

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #48 på: April 14, 2011, 15:53:33 »
står på offisielle siden nå.

Jeg har ikke fått noen mail ennå...
We all LOVE LEEDS!

Leedsfan

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #49 på: April 14, 2011, 18:37:55 »
står på offisielle siden nå.

Jeg har ikke fått noen mail ennå...

Ikke jeg heller....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ihag

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #50 på: April 14, 2011, 19:31:48 »
E-mail kommer først neste uke både til de som får billett og de som ikke har fått ved første tildeling. Gjelder members som ikke er blant de prioriterte som garanteres billett, dvs sesongkortinnehavere og members med minst 4 bortekamper denne sesongen (tom Swanseakampen).

Hobben

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #51 på: April 14, 2011, 20:39:31 »
E-mail kommer først neste uke både til de som får billett og de som ikke har fått ved første tildeling. Gjelder members som ikke er blant de prioriterte som garanteres billett, dvs sesongkortinnehavere og members med minst 4 bortekamper denne sesongen (tom Swanseakampen).

Jeg som ikke har søkt på noe som helst og kun er intmember, er jeg med i denne trekningen?
Rogaland Whites

DaGa

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #52 på: April 14, 2011, 21:29:24 »
E-mail kommer først neste uke både til de som får billett og de som ikke har fått ved første tildeling. Gjelder members som ikke er blant de prioriterte som garanteres billett, dvs sesongkortinnehavere og members med minst 4 bortekamper denne sesongen (tom Swanseakampen).

Jeg som ikke har søkt på noe som helst og kun er intmember, er jeg med i denne trekningen?

Ja
We all LOVE LEEDS!

RuneR

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #53 på: April 18, 2011, 12:44:42 »
Da er det bare å håpe at spillerne finner tilbake til godformen, så er jeg klar for Wembley....
---------------------------

Dear Mr Reitan,
As you are aware we have recently announced our ticket sales procedure for the nPower Championship Play-Off Final should we get there (more information can be found here).

Therefore we are writing to notify you that you have been successful in our ballot to apply for a Play-Off Final ticket, should we get there. Please find below your unique PIN code which you will need for the Ticket Application process. This PIN code guarantees your ticket for the Play-Off Final
....
...
Many thanks,
Leeds United Ticket Services
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

DaGa

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #54 på: April 18, 2011, 13:41:13 »
Da er det bare å håpe at spillerne finner tilbake til godformen, så er jeg klar for Wembley....
---------------------------

Dear Mr Reitan,
As you are aware we have recently announced our ticket sales procedure for the nPower Championship Play-Off Final should we get there (more information can be found here).

Therefore we are writing to notify you that you have been successful in our ballot to apply for a Play-Off Final ticket, should we get there. Please find below your unique PIN code which you will need for the Ticket Application process. This PIN code guarantees your ticket for the Play-Off Final
....
...
Many thanks,
Leeds United Ticket Services

Samme her, nå er det opp til spillerne! Vær så snill å snu formen!
We all LOVE LEEDS!

ollan

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #55 på: April 18, 2011, 13:54:24 »
Da er det bare å håpe at spillerne finner tilbake til godformen, så er jeg klar for Wembley....
---------------------------

Dear Mr Reitan,
As you are aware we have recently announced our ticket sales procedure for the nPower Championship Play-Off Final should we get there (more information can be found here).

Therefore we are writing to notify you that you have been successful in our ballot to apply for a Play-Off Final ticket, should we get there. Please find below your unique PIN code which you will need for the Ticket Application process. This PIN code guarantees your ticket for the Play-Off Final
....
...
Many thanks,
Leeds United Ticket Services

Følger med deg på den turen Rune.... ;)
Ollan

Runar

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #56 på: April 18, 2011, 14:39:24 »
jeg har ikke fått....
 

fjellhaugen

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #57 på: April 18, 2011, 15:11:35 »
Da er det bare å håpe at spillerne finner tilbake til godformen, så er jeg klar for Wembley....
---------------------------

Dear Mr Reitan,
As you are aware we have recently announced our ticket sales procedure for the nPower Championship Play-Off Final should we get there (more information can be found here).

Therefore we are writing to notify you that you have been successful in our ballot to apply for a Play-Off Final ticket, should we get there. Please find below your unique PIN code which you will need for the Ticket Application process. This PIN code guarantees your ticket for the Play-Off Final
....
...
Many thanks,
Leeds United Ticket Services

du har vel sesongkort og dermed sikret uansett?
de sender samme mail til alle da tenker jeg...



fjellhaugen som venter i spenning, selv om jeg ikke har mulighet å reise :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RuneR

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #58 på: April 18, 2011, 15:17:14 »
Da er det bare å håpe at spillerne finner tilbake til godformen, så er jeg klar for Wembley....
---------------------------

Dear Mr Reitan,
As you are aware we have recently announced our ticket sales procedure for the nPower Championship Play-Off Final should we get there (more information can be found here).

Therefore we are writing to notify you that you have been successful in our ballot to apply for a Play-Off Final ticket, should we get there. Please find below your unique PIN code which you will need for the Ticket Application process. This PIN code guarantees your ticket for the Play-Off Final
....
...
Many thanks,
Leeds United Ticket Services

du har vel sesongkort og dermed sikret uansett?
de sender samme mail til alle da tenker jeg...

fjellhaugen som venter i spenning, selv om jeg ikke har mulighet å reise :P
  Jeg har ikke sesongkort, kun International Member. Mange trekkes ut, men om det rekker til alle Members det aner jeg ikke.....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Bjalle Skien

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #59 på: April 18, 2011, 16:01:52 »
Ble litt usikker her nå, jeg har fått bekreftelse på at jeg har fått billett, MEN min sønn (9 år) som selvsagt også er medlem, har ikke fått noen mail. Er det noen her ute i vårt fantastiske land som har fått mail og IKKE har fått billett. Eller vil min sønn være underlagt meg siden han er barn (og da automatisk også har fått billett)??

Takk for svar