Leeds on the road i Oslo 30. mars

Started by bwirum, March 23, 2011, 17:42:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Od

Den diskusjonen her er på vei inn på et helt feil spor. Pust dypt inn og tell til 10. Nå vet vi hva man må for å få være med på møtet. Det er jo bare å forholde seg til det. Det må også styret vårt gjøre. Enkelt og greit. Om man er uenig i eller frustrert over disse forholdene er greit nok det, men det hjelper uansett ikke å være kranglete HER.  ;)

Tom S

Quote from: Od on March 24, 2011, 19:17:49
Den diskusjonen her er på vei inn på et helt feil spor. Pust dypt inn og tell til 10. Nå vet vi hva man må for å få være med på møtet. Det er jo bare å forholde seg til det. Det må også styret vårt gjøre. Enkelt og greit. Om man er uenig i eller frustrert over disse forholdene er greit nok det, men det hjelper uansett ikke å være kranglete HER.  ;)

Kjedelig....
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Bates/Lorimer kommer til Norge for å snakke med sine medlemmer dvs "international member" i samarbeid med LUSCOS.

Jeg mener at Bates kunne latt de som kun er medlem av LUSCOS også komme inn for 100kr, ikke kreve 400kr for inngang + international membership ut neste sesong.

Hvis Bates ønsker å kun snakke med sine medlemmer så må ha jo ha rett til det, selv om det hadde vært mer smidig og inkludert de som kun har LUSCOS-medlemsskap.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

peder

Hva får man igjen for å betale 500,- for å bli International Member ?

Svend Anders

Da er det bekreftet at også Billy Paynter blir med til Oslo for å møte fansen.

Oppdatert tekst på http://www.leedsunited.no/leeds-united-til-oslo/

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Jon R

Quote from: Svend Anders on March 24, 2011, 12:48:41
Quote from: Wexler on March 24, 2011, 12:11:48
Lite imponerende styrearbeid i denne saken. Ã... betale over 500 NOK for å møte Bates er uholdbart. Helt greit at Bates ønsker å selge membership i Oslo, men adgangen til å møte burde vært åpent for alle LUSCOS sine medlemmer. Dette vitner om grådighet/utpressing som styret burde holdt seg for god til å gå med på. Vi er en selvstendig organisasjon, ikke markedsavdelingen til Leeds United.     

Hvilke argumenter skulle LUSCOS bruke for å bli eneste Leeds-branch i verden til å omgå kravet om Membership ved On the Road-eventer?

Vil ikke et eventuelt dårlig oppmøte på grunn av pris være et visst signal til Bates?

Burde ikke de 4-500 her til lands som faktisk er Members faktisk få noen fordeler?

Jeg stiller bare spørsmålene for å nyansere bildet litt. Selv ville jeg jo lagt arrangementet åpent og heller markedsført Members Club, men Leeds velger å være konsekvente - og belønne de som er medlemmer. Det er klubben, ikke LUSCOS, som krever Membership. Men som RMC-branch må LUSCOS-styret også forholde seg som samarbeidspartner til klubben.

Svend Anders

Enig i at dette er uklokt av Bates. Her hadde han en mulighet til å møte fansen ansikt til ansikt og personlig selge inn hvorfor Leeds supportere i Norge bør betale flere titalls pund for et medlemsskap de ikke nyter så mange fordeler av, så lenge man ikke reiser over for å se kamper.

En annen ting er at Leeds on the road feilaktig ble brukt som en gulrot da det ble stemt over LUSCOS konvertering til RMC for få år siden, og man kunne således gjort et unntak for å rette litt opp i dette. Men med Bates er det som alltid "no dough no show" filosofien som gjelder og LUSCOS er strengt tatt ikke i posisjon til å kreve noe som helst på vegne av sine 3500 none-members.   ::)
Jon R.

lojosang

Quote from: Svend Anders on March 25, 2011, 00:05:13

SA

Da har vel Hobberst bestilt både billetter, hotell og kniver. Bryne er han vel fra llerede?  ;D
- Leif Olav

Wexler

Forstår godt argumentet med at de som er Members Club medlem får fordeler i forhold til dette.
Dersom jeg hadde bodd i Leeds hadde jeg sikkert vært medlem, fordi det holdes jo endel events der for medlemmer. For meg som bor i Norge er det en helt marginal nytte som jeg har av medlemskapet. LUSCOS medlemmer er jo kollektivt medlem av Leeds United i RMC.
Hvilke medlemsfordeler som er tilknyttet RMC er noe uklart for meg.
Husker imidlertid at pressmidlet var at TPN s skribenter ikke kunne få tilgang til spillere og ledere i klubben for artikler og intervjuer. Uten RMC tilknytning hadde det ikke vært mulig å lage et så bra TPN som vi har i dag.
Jeg vet ikke hva RMC koster LUSCOS fordi regnskapet ikke utsendes til medlemmene eller offentligjøres på annen måte enn ved gjennomgang på årsmøtene.
Vi har tidligere hatt 2 flotte preseason samlinger i Stavanger og Sarpsborg hvor alle kunne delta.
Jeg er bekymret dersom man nå må være medlem av Members Club for å delta på slike ting i fremtiden. Det er her styrets utfordring ligger.

lojosang

Regnskap offentliggjøres i TPN. Hvis jeg ikke husker feil betaler vi 5000 til LUSC og det samme til LUFC?
Men det finnes ingen grunn til at det ikke også skal være lett tilgjengelig på nettsidene våre. Kan noen ordne det?

En søkefunksjon på forsida hadde også gjort seg, forresten.
- Leif Olav

kalle_92

Quote from: lojosang on March 25, 2011, 02:21:11
Quote from: Svend Anders on March 25, 2011, 00:05:13

SA

Da har vel Hobberst bestilt både billetter, hotell og kniver. Bryne er han vel fra llerede?  ;D
Haha! :D Og hadde det vært Somma hadde han vel bestilt billetter, hotell og champagne!  ;)

MrK

følgende er med:

At the event will be our Chairman and his wife Suzannah, Peter Lorimer, and first team Player, Billy Paynter and if schedules work out Shaun Harvey the Club's Chief Executive will also be there.

I my self and Stix, The Players Liaison Officer will also be there from Leeds United (but not on the panel)

Kind regards,

Lorna

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

peder

Quote from: Superfan on March 24, 2011, 21:29:30
Quote from: peder on March 24, 2011, 21:22:24

http://www.leedsunited.com/page/InternationalMembership/0,,10273,00.html
Hvor lang tid tar det før bekreftelsen/medlemskortet kommer i posten etter at man har meldt seg inn via Leeds sin webside, det er jo bare 5 dager til møtet, kansje tryggest å vente til 30.3

testo

SA. En kompis har sesongkort, kommer han inn da eller MÃ... man være int member i tillegg?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Svend Anders

Quote from: testo on March 28, 2011, 12:53:13
SA. En kompis har sesongkort, kommer han inn da eller MÃ... man være int member i tillegg?

Hvis han er sesongkortholder er han Member, det kommer man selvsagt inn med. International Membership er sidestilt det.

SA
Følges på:

jarle

Quote from: Superfan on March 24, 2011, 21:29:30
Quote from: peder on March 24, 2011, 21:22:24

http://www.leedsunited.com/page/InternationalMembership/0,,10273,00.html

Betale medlemskap for noe man ikke vet hva er,... hvem er... BRA IDE!!

Kom opp med svarene for 10FORKEN så skal jeg vurdere det...

Cherry

43£ for å komme inn for å se/delta på ett panel-intervju?
Gale Mathias!  ser at kona til Bates også skal sitte i panelet!
...får nok mange skikkelig konkrete svar fra Bates....hohohohoho!

Håper ikke LUSCOS er med å sponser noe av dette....eller HVIS pengene
hadde gått til LUSCOS så hadde det vært en helt annen sak!

testo

Quote from: cherry on March 28, 2011, 15:43:24

Hadde du betalt medlemskapet tidligere så hadde du sluppet nå ;)

Skal du slippe å betale til neste år så går du på møte å betaler medlemskapet på onsdag, og får med deg de andre fordelene dette medfører.

Det er en smaksak om man bryr seg om de fordeler man får ved å tegne et int medlemskap. Noen mener det er meningsløst å sponse KB sitt Monaco, mens andre give a shit bare de får de fordelene som er lovet, og jeg personelig har ikke noe å klage på i de årene jeg har vært medlem....
Skulle vi komme i en playoff finale så er f.eks eneste utvei for å få billetter til Wembley å være medlem, jeg sender inn søknad om billett mens du slipper det :D

Jeg synes også det er greit å kjøpe kampbilletter før alle andre i enkelte kamper også.
Billys bar synes jeg også er greit å komme inn på selv om noen foretrekker Old P.
Jeg sponser ikke KB men LEEDS UNITED og det er jeg stålt av.

Med andre ord ..det er fritt valg hva man bruker penga på.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Woody

Bra skrevet Testo,tenk om litt fleire kunne heva seg over denne KB debatten.Om vi drit i KB og fokuserar litt på dei fordelane det tross allt er å vera medlem og så støttar vi LEEDS UNITED
LIFE IS LEEDS

Anders P

Tar en tur jeg....har punga ut med det membership greisene de siste sesongene. Man får jo litt igjen for det, 10% i sjappa, invitasjon til spesialevents (som dette), fint skjerf, fortrinnsrett ved billettsalg, rabatt på Leeds Leeds Leeds.....og noe småtterier til.
MEN tror LUSCOS det er mulig å ta med et barn inn på eget membership?

Woody

Quote from: anderpal on March 28, 2011, 17:07:34
Tar en tur jeg....har punga ut med det membership greisene de siste sesongene. Man får jo litt igjen for det, 10% i sjappa, invitasjon til spesialevents (som dette), fint skjerf, fortrinnsrett ved billettsalg, rabatt på Leeds Leeds Leeds.....og noe småtterier til.
MEN tror LUSCOS det er mulig å ta med et barn inn på eget membership?

Tvilar på det,da må han vera so liten at han går oppi ryggsekken :D
Om du vil kan du bruka mitt nr.Send ein PM om du er innteresert
LIFE IS LEEDS

Superfan

Et par praktiske spørsmål:

1. Kan en betale med kort og/eller kontant - NOK eller £?
2. Kan min sønn på 15 være med, og må det betales medlemsskap for han?

bwirum

Quote from: Jon R on March 25, 2011, 00:32:11En annen ting er at Leeds on the road feilaktig ble brukt som en gulrot da det ble stemt over LUSCOS konvertering til RMC for få år siden, og man kunne således gjort et unntak for å rette litt opp i dette. Men med Bates er det som alltid "no dough no show" filosofien som gjelder og LUSCOS er strengt tatt ikke i posisjon til å kreve noe som helst på vegne av sine 3500 none-members.   ::)
Dette er etter min mening kjernen til alle diskusjoner (i alle fall som jeg gidder å innlate meg på) rundt dette med LUSCOS-medlemskap og LUFC medlemsevents.

Hadde ikke denne gulroten blitt trukket frem så hadde kanskje svaret vært et annet når det gjelder RMC-statusen, alternativt kunne ikke dette argumentet blitt trukket frem i diskusjonen.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leedsfan

Hvor mange mennesker er det "budsjettert" med?

Kjedelig hvis Bates blir skuffet over 30-40 stykk hvis han hadde håpet på kø helt opp til Stortinget..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Quote from: Leedsfan on March 29, 2011, 13:43:48
Hvor mange mennesker er det "budsjettert" med?

Kjedelig hvis Bates blir skuffet over 30-40 stykk hvis han hadde håpet på kø helt opp til Stortinget..:)

tja,det blir vel flere der en på et årsmøte i LUSCOS  ;)
Ollan

Anders P

Det er visst 18 års grense på dette.....

testo

Terje

Cherry

Quote from: testo on March 28, 2011, 16:39:44
Quote from: cherry on March 28, 2011, 15:43:24

Hadde du betalt medlemskapet tidligere så hadde du sluppet nå ;)

Skal du slippe å betale til neste år så går du på møte å betaler medlemskapet på onsdag, og får med deg de andre fordelene dette medfører.

Det er en smaksak om man bryr seg om de fordeler man får ved å tegne et int medlemskap. Noen mener det er meningsløst å sponse KB sitt Monaco, mens andre give a shit bare de får de fordelene som er lovet, og jeg personelig har ikke noe å klage på i de årene jeg har vært medlem....
Skulle vi komme i en playoff finale så er f.eks eneste utvei for å få billetter til Wembley å være medlem, jeg sender inn søknad om billett mens du slipper det :D

Jeg synes også det er greit å kjøpe kampbilletter før alle andre i enkelte kamper også.
Billys bar synes jeg også er greit å komme inn på selv om noen foretrekker Old P.
Jeg sponser ikke KB men LEEDS UNITED og det er jeg stålt av.

Med andre ord ..det er fritt valg hva man bruker penga på.
Klarer meg fint uten dette medlemsskapet gitt...men ser jo poenget ditt "Testo".
er derimot ikke over mange gangene, så det er en liten terskel - selv om det høres smålig ut!
Aldri hatt noen problemer senere år med å skaffe billetter til ER, men skulle vi rykke opp så ser jeg fordelene klarere.
Støtter mitt /vårt Leeds fra over 30 år tilbake - men hater denne tvungne Business-løsningen ift Membership som Bukkeskjegget har inført.
HAN ER OG BLIR EN BUSINESSMANN, OG BRYR SEG MYE MER OM BUSINESS ENN FANSEN...derfor!
Han kommer aldri til å svare på spørsmål ang eierforhold etc i fora som dette - overrask oss gjerrne med referat om akkurat dette etter Eventet ;D

Asbjørn

Quote from: testo on March 29, 2011, 19:26:05
Quote from: anderpal on March 29, 2011, 17:31:37
Det er visst 18 års grense på dette.....

Sier hvem ???

...begge Downer-barna løp rundt på LOtR'en i Bergen. Men så er de sikkert members begge to også da ;)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Kort innpå - Hard Rock skal ha gitt beskjed i kveld om at det er 20-årsgrense, men barn som er med foreldre er ok.

Samtidig antar jeg at Leeds vil kreve Membership for adgang også for barn (ikke spedbarn, selvsagt).

Vedr hva de forventer av oppmøte - jeg aner ikke - de må være forberedt på beskjedent oppmøte med kort varsel, dårlig tidspunkt, etc. Jeg tipper 40-50 stk kommer.

Ta med gode spørsmål!

SA
Følges på: