Leeds on the road i Oslo 30. mars

Started by bwirum, March 23, 2011, 17:42:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Hva gjør ledelsen i Luscos i forbindelse med å forlange at Luscos medlemmer bør slippe å melde seg inn i members club for å møte på slike møter

Runar

Det er å bruke tid på noe som aldri vil bli gjennomført H.B

Leedsfan

Quote from: h.b on March 30, 2011, 10:23:00
Hva gjør ledelsen i Luscos i forbindelse med å forlange at Luscos medlemmer bør slippe å melde seg inn i members club for å møte på slike møter

Er enig i at det hadde vært smidig av Bates å tillate også Luscos medlemmer inngang, men hvorfor skal man forlange dette?

Kan noen fra Luscos bekrefte om dere har spurt om Bates om dette og hva var svaret?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Quote from: h.b on March 30, 2011, 10:23:00

Kan ikke skjønne hva Luscos kan forlange ???
Skal man smake på sukkerbiten så er det bare å melde seg inn da. Noe sier meg at det ikke vil bli tilfelle fordi det er KB som styrer skuta, men hadde det vært en annen person så hadde det ikke spillt så stor rolle liksom ???
Betal medlemskapet og bli med hb, så kan du kose deg hver gang du trekker fra rabatten. Til syvende og sist så koster ikke medlemskapet all hverden skal du se ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

bwirum

Quote from: testo on March 30, 2011, 12:39:51Kan ikke skjønne hva Luscos kan forlange ???
Når de sukret i vei for RMC ved blant annet å legge inn LotR, så er det faktisk noe å snakke om. Om det hjelper er en helt annen skål.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jarle

Bates tenker helt feil...

Møtet burde vært åpent for Leeds fansen...for å markedsføre medlemskap for de som ikke er det...

I tillegg finns det Leeds fans som har lagt igjen penger i merchandise og billetter etc i 20-30 år som nå ikke skal være gode nok fans for å delta på et road show?
Hallo... et road show er vel ment for å få flere kunder ikke kun tenke på de du har...

Bates er eksluderende og ikke innkluderende i all sin fremferd og tankegang! og ikke akkurat et marketing geni...

DenHviteYeboah

Quote from: jarle on March 30, 2011, 20:39:46
Bates tenker helt feil...

Møtet burde vært åpent for Leeds fansen...for å markedsføre medlemskap for de som ikke er det...

I tillegg finns det Leeds fans som har lagt igjen penger i merchandise og billetter etc i 20-30 år som nå ikke skal være gode nok fans for å delta på et road show?
Hallo... et road show er vel ment for å få flere kunder ikke kun tenke på de du har...

Bates er eksluderende og ikke innkluderende i all sin fremferd og tankegang! og ikke akkurat et marketing geni...

Synes uansett det var litt klønete av gnomefar å utelukke Luscosmedlemmer. Tenk om han hadde vært åpen,invitert alle,svart på kritiske spørsmål,og vips: £43x3800 skandinaviske medlemmer= £163400...penger det også.... ;D

peder

Til dere som ikke var på Hard Rock Cafe, dere gikk ikke glipp av mye, selv var jeg der i 1time + og hørte nesten ikke en dritt, heldigvis betalte jeg ingen ting for å komme inn. Jeg dro hovedsakelig ned for å høre hva styre og stell i Leeds hadde å si og klarte kansje å få med meg 10 % av hva som ble sagt også hadde jeg tenkt å melde meg inn som Int.medlem men fant ingen steder/personer hvor jeg kunne melde meg inn. Nei sorry LUSCOS men idag får dere stryk karakter av meg hvis det er dere som har valgt sted og stått for det tekniske på møtet.

Leedsfan

Quote from: peder on March 30, 2011, 21:48:17
Til dere som ikke var på Hard Rock Cafe, dere gikk ikke glipp av mye, selv var jeg der i 1time + og hørte nesten ikke en dritt, heldigvis betalte jeg ingen ting for å komme inn. Jeg dro hovedsakelig ned for å høre hva styre og stell i Leeds hadde å si og klarte kansje å få med meg 10 % av hva som ble sagt også hadde jeg tenkt å melde meg inn som Int.medlem men fant ingen steder/personer hvor jeg kunne melde meg inn. Nei sorry LUSCOS men idag får dere stryk karakter av meg hvis det er dere som har valgt sted og stått for det tekniske på møtet.

Det var meget uorganisert. Når lyden sviktet etter at HardRock ikke hadde en tekniker på plass så ble det litt dumt. Møtet ble gjennomført etter beste evne, men ikke helt slik man hadde sett det for seg.

Det var null problem for "hvemsomhelst" å bli med da det ikke var noen kontroll. Man hadde ikke lov å ta inngangspenger, men man kunne velge å donere/kjøpe lodd. Ble det noen gang trukket en vinner? Jeg var nummer 1 som donerte i så fall, det står det loddet mitt.

Jeg hadde grei plass så jeg fikk med meg det meste og det kom ikke frem noe revolusjonerende. Ingen turte å spørre noen "upopulære" spørsmål ala eierskap og slikt.
Paynter fortalte meg at det ikke var noe rødt kort, men Sheffield hadde for få kameraer på stadioen så det var ikke noe vits å anke avgjørelsen da den var vanskelig å bevise sin uskyld.

Bates fortalte at man drev Leeds United etter sunne finansielle prinsipper, "næring etter tæring". Han fortalte også at det ikke var lett å få tak i gode spillere i den divisjonen vi ligger i til fornuftige penger, en middemådig spiller kunne koste oss 15 millioner over 3-4 år.

Ble diskutert mer, men det kommer vel en oppsummering fra LUSCOS etterhvert?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Quote from: Leedsfan on March 30, 2011, 22:22:46
Quote from: peder on March 30, 2011, 21:48:17

Det var meget uorganisert. Når lyden sviktet etter at HardRock ikke hadde en tekniker på plass så ble det litt dumt. Møtet ble gjennomført etter beste evne, men ikke helt slik man hadde sett det for seg.

Det var null problem for "hvemsomhelst" å bli med da det ikke var noen kontroll. Man hadde ikke lov å ta inngangspenger, men man kunne velge å donere/kjøpe lodd. Ble det noen gang trukket en vinner? Jeg var nummer 1 som donerte i så fall, det står det loddet mitt.

Jeg hadde grei plass så jeg fikk med meg det meste og det kom ikke frem noe revolusjonerende. Ingen turte å spørre noen "upopulære" spørsmål ala eierskap og slikt.
Paynter fortalte meg at det ikke var noe rødt kort, men Sheffield hadde for få kameraer på stadioen så det var ikke noe vits å anke avgjørelsen da den var vanskelig å bevise sin uskyld.

Bates fortalte at man drev Leeds United etter sunne finansielle prinsipper, "næring etter tæring". Han fortalte også at det ikke var lett å få tak i gode spillere i den divisjonen vi ligger i til fornuftige penger, en middemådig spiller kunne koste oss 15 millioner over 3-4 år.

Ble diskutert mer, men det kommer vel en oppsummering fra LUSCOS etterhvert?

Greit oppsumert Leedsfan, forøvrig så fikk jeg billett nr 3, og det ble sagt fra ledelsen at de skulle auksjonere bort baller og drakter men det skjedde ikke mens jeg var der.

Jeg vil legge til at Paynter også sa at han skulle ønske han hadde skalla han ned når han likevel fikk den straffen han fikk :D

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jarle

On the Road to nowhere... come on inside...

bwirum

Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jarle

Merkelig stille om dette... her kommer Leeds top management til Norge og ikke en rapport fra Luscos eller noen andre.

B_Ød

Quote from: jarle on March 31, 2011, 09:38:46
Merkelig stille om dette... her kommer Leeds top management til Norge og ikke en rapport fra Luscos eller noen andre.

Jeg hadde også forventet meg mer bleskt&info på forum idag ja...
Ups & Ups!!

Robert

Quote from: jarle on March 31, 2011, 09:38:46

Kommer helt sikkert!
Må jo huske på at folk faktisk jobber idag også, og det ikke bare med LUSCOS ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

fjellhaugen

arghh.

angrer vilt på at jeg ikke tok turen fra vestlandet for å få med meg dette :P :P :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bjorn

Kom litt sent og havnet bakerst. Kunne forøvrig spasere rett inn.. Hørte ca 30% av det som ble sagt og skulle ønske det var litt mer fokus på lyden. Det jeg hørte var greit nok og det var jo en god stemning rundt det hele. Men det var vel ikke annet å vente når ikke alle de superkritiske var representert i publikum..  ::)

Gi den mannen en mikrofon!

MOT
Marching On! 4276

Joe Jordan

Men var det OK med folk der eller?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

testo

Terje

Bjorn

Marching On! 4276

radar

DenHviteYeboah

åhhhh,jeg er så fryktelig spent på styrets referat fra møtet...her kommer det nok nye saftige opplysninger i fra master Bates ;D filler´n...jeg har nok gått glipp av en hel del ;DHadde jeg vært der og hørt på gnomefar så hadde jeg garantert skiftet mening om ham ;D ;D ;D

testo

Quote from: DenHviteYeboah on March 31, 2011, 17:07:36
åhhhh,jeg er så fryktelig spent på styrets referat fra møtet...her kommer det nok nye saftige opplysninger i fra master Bates ;D filler´n...jeg har nok gått glipp av en hel del ;DHadde jeg vært der og hørt på gnomefar så hadde jeg garantert skiftet mening om ham ;D ;D ;D

Tror ikke det vil komme ut så mye saftige opplysninger men jeg kan avsløre en hemmlighet, og det er at KB har kjøpt Old Scumford for så å flytte Elland Road dit slik at vi normenn slipper å ta tåget hver gang vi er over for å se kamp.
Terje

Jon R

Synd at klubben arrangerer et slikt ad-hoc preget møte der man ikke engang klarer å planlegge om det skal være åpent hus eller lukket arrangement for members only.  ::)

Her hadde man en gylden anledning til å mobilisere bredt og markedsføre membership for hva det er verdt, og så skusler man det bort med 7 dagers varsel og manglende markedsføring. Man kan lure på hva som gikk galt men jeg stusser over rammen rundt hele arrangementet. 

Konspirasjonstenkeren i meg undres: Driver Bates og samler argumenter for å henge ut LUSCOS i match programmet igjen? Får dette konsekvenser for RMC avtalen vår?  :o :o

To be continued...... ;)
Jon R.

Svend Anders

Oppsummerer kjapt fra eget ståsted, jeg tror vel neppe vi kommer ut med noen stor sak på dette - vi tar en liten oppsummering i neste TPN.

Selve arrangementet opplevde jeg at de fremmøtte syntes var positivt, det var god stemning og oppmøtet va jo bra til å være kort varsel og alt det der.
Dessverre sviktet lydanlegget - det må jo utleier Hard Rock ta ansvaret for - og dessverre preget det seansen en del. De på scenen, og særlig Bates, hørte knapt nok hva som ble spurt om, og slik var det andre veien også. Folk skjønte vel på tonen fra Bates også at her var det meningsløst å håpe på noen store avsløringer om eierskap, etc, og dermed ble fokuset noe annet.

Det mest oppsiktsvekkende som kom, som jeg tror vel er første sted det uttales, er at bygningsarbeidene på East Stand som nå er i gang koster 7 millioner pund. Et betydelig prosjekt, som forhåpentligvis også vil inkludere North Stand (det skal bygges et nivå til er jeg fortalt), slik at stadion får 50.000 seter.

Det ligger i kortene at klubben satser knallhardt på 1) få rugby-VM i 2015 med England, her er sjansene nok større enn i fotball og ER vil evt bli en sentral arena i arrangementet, og 2) en fast giga-konsert hver sommer - som gir betydelig beløp i kassa.

Likevel er planene om de utenomsportslige inntektene gjennom utbyggingen både fornuftige og spennende, men det ligger et visst moment av at de må ha kommunen med seg på i alle fall deler av planene.

Jeg har ellers vært heldig å få vært med på både middag og lunsj med Lorimer, Paynter, Stix og Lorna de to siste dagene og det har utelukkende vært positivt, selvsagt. Vi har ordnet betydelig pressedekning på kort tid - Nettavisen har allerede sin sak ute - NRK.no vil komme med flere Leeds-artikler den neste tiden - TV2 har Leeds-innslag i sin studiosending lørdag denne helgen - Josimar med artikkel i kommende utgave.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

jarle

50.000 tilskuere... i divisjon 2?

Pusse opp andres eiendom isteden for å bruke pengene på tilbakekjøp...?
Tror kommunen hadde vært mer positive til å bruke penger på å støtte Leeds enn et offshore selskap...

7 mill til oppussining... hva med spillerkjøp for å rykke opp... da er 7 mill peanutter mot de inntektene som ligger der.

Blir ikke veldig klok på disse herrer...

Bjorn

Stått opp på galt bein i dag og Jarle?
Marching On! 4276

jarle

Quote from: Bjorn on April 01, 2011, 09:49:14

Og du er like lite smart idag som igår...

Hvem med 1 hjernecelle leier et bygg og pusser det opp for mer enn halvparten det vill kostet og kjøpt det?

Svend Anders

Quote from: jarle on April 01, 2011, 10:07:44
Quote from: Bjorn on April 01, 2011, 09:49:14

Og du er like lite smart idag som igår...

Hvem med 1 hjernecelle leier et bygg og pusser det opp for mer enn halvparten det vill kostet og kjøpt det?

Avtalen om ER gir Leeds tilbakekjøpsmulighet til any time. Da skal prisen være markedspris. I dag er denne satt til 30 millioner pund.

I tillegg skal det stå både i avtalen og forsåvidt i reguleringsplanen for området at Elland Road aldri kan være noe annet enn fotballstadion. Utleier vil - selv ikke etter at de vel 22 årene vi fortsatt er garantert leietaking - ikke ha mulighet til å gjøre noe stort annet med stadion.

Derfor kan klubben investere i utbedringer. Det er ingen tvil om at de investeringene vil gi betydelige inntekter, så her bruker man jo kort sagt penger for å tjene penger. Grunnlaget legges for en solid plattform ved opprykk.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders