EX-Lånespiller: Jake Livermore

Started by Leedsfan, March 24, 2011, 11:45:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Er flere i trenerstaben til Spurs gode venner med Grayson?

Livermore: "The manager is quite close with a few coaches at Tottenham and they were keen for me to come and work with him."

.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Quote from: kalle_92 on March 25, 2011, 18:20:08
Quote from: Jon R on March 25, 2011, 17:47:01
Quote from: Runar on March 25, 2011, 12:30:24
Tottenham har jo ikke reservelag så jeg er litt skeptisk til at denne spilleren skal være i matchform.

Har de ikke reservelag? Hvorfor ikke?  ??? ???
"It has been decided that our Reserve side will not be entering the Barclays Premier Reserve League for the 2009/10 season."
Instead the reserve players would be loaned out for first team experience, and if necessary friendly matches would be arranged as required during the season to test out players returning from injury

http://www.tottenhamhotspur.com/news/articles/reservesnews120609.html

og 10/11 sessongen... jeg trodde han var kaptein på reserves?

uansett er han en holding player... og akkurat det vi trenger!!!

HåvardK

Jarle virker positiv. Et godt tegn!  8)

Så får vi se om det blir 4-4-2.

Woody

Har vi fått tak i ein spelar som vi kan enes om kansje muligens,nei foresten eg veit ikkje om  er god nok likevel :D
LIFE IS LEEDS

HåvardK

stefan

Blir veldig spennende å se om han går rett inn på laget i en "442".
Mitt valg da mot Forest: (uten å vite hvem som er på hugget på treningsfeltet for tiden)

Caspar
Licaj Bromby O Brien McCartney
       Livermore Bannan
Gradel                     Sam
        Somma Becchio

Benk: Higgs, Howson, Johnson, Bruce, McCormack,Wattzzzz, Snoddy

www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Gufrias

Quote from: stefan on March 26, 2011, 11:32:53
Mitt valg da mot Forest: (uten å vite hvem som er på hugget på treningsfeltet for tiden)

Caspar
       Livermore Bannan
        Somma Becchio

:-\
Føler meg fortsatt tryggere om vi fortsetter med 4-2-3-1.
Hekta på Leeds siden 1974

LEO

sportcarl1

Quote from: Gufrias on March 26, 2011, 17:48:57

Caspar
       Livermore Bannan
        Somma Becchio

vill gärna ha in howson på sommas plats och snodgrass på sams bekostnad

Torpe-do

Quote from: sportcarl1 on March 27, 2011, 19:41:36
Quote from: Gufrias on March 26, 2011, 17:48:57

Caspar
       Livermore Bannan
        Somma Becchio

vill gärna ha in howson på sommas plats och snodgrass på sams bekostnad

Stiller meg bak den, i tro om at Howson holder frem med stålkondisen sin og fremdeles ikke trenger noe pause :)

Runar

Quote from: Jon R on March 25, 2011, 17:47:01
Quote from: Runar on March 25, 2011, 12:30:24
Tottenham har jo ikke reservelag så jeg er litt skeptisk til at denne spilleren skal være i matchform.

Har de ikke reservelag? Hvorfor ikke?  ??? ???

De låner heller ut alle unge spillerne sine - Har aldri sett denne spilleren spille, men av det jeg har blitt fortalt så er jeg ikke overbevist at han er den som limer sammen midtbanen vår og gjør at vi kan spille 4-4-2.

I hvilken grad han er matchfit er jo vanskelig å spekulere i, men tellende kamper har han lite av - tiltross for Spurs sine store skader problemer

auren

Er det en Tottenhamdrakt Livermore har på seg i intervjuet etter Forest-kampen?  :o

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Quote from: auren on April 04, 2011, 20:01:49
Er det en Tottenhamdrakt Livermore har på seg i intervjuet etter Forest-kampen?  :o

auren

Det er selvsagt ikke det, men kjenner ikke igjen "drakten". Er nok en slags treningsdrakt dette - men den marineblå-fargen er ikke en typisk Leedsfarge.

auren

kalle_92

En kommentar fra "Your Say" på teamtalk.
"The most interesting point for me was the introduction of Livermore. A big strong athlete with a good touch and vision. He looks very promising. he may give us the power in the middle we have been lacking. He only had a few touches but he made them all count. Just in time for Millwall perhaps?"

Med en underkommentar: "I'd pick him for the Millwall game, they've out-muscled us in midfield the last few times we've played them but he doesn't look easily intimidated to me."
Helt enig i dette. Mener han bør starte mot Millwall.

Når det gjelder drakten Livermore har på seg i intervjuet etter Forest-kampen, så er det i hvertfall ikke Tottenhamdrakt. Man ser jo Macronmerket på skulderen. En litt uvanlig Leedsfarge dog.

auren

Ja, vi trenger MUSKLER på midten mot Millwall. Er det slik at vi kanskje bør stille med Johnson og Livermore sentralt? Blir Bannan for veik?

auren

Leedsfan

Quote from: auren on April 05, 2011, 19:14:18
Ja, vi trenger MUSKLER på midten mot Millwall. Er det slik at vi kanskje bør stille med Johnson og Livermore sentralt? Blir Bannan for veik?

auren

Bannan er en bedre utgave av Kilkenny. Det er ikke helt stilen til Grayson å bytte på noe som fungerer, så det blir nok Bannan, Johnson og Howson på midten.

Håper Grayson bytter inn Livermore hvis han ser konturene av et tap pga lite muskler på sentral midtbane.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Quote from: Leedsfan on April 06, 2011, 08:58:59

auren

Bannan er en bedre utgave av Kilkenny. Det er ikke helt stilen til Grayson å bytte på noe som fungerer, så det blir nok Bannan, Johnson og Howson på midten.

Håper Grayson bytter inn Livermore hvis han ser konturene av et tap pga lite muskler på sentral midtbane.
Nå kan man vel ikke si at Bannan, Johnson og Howson fungerte den første snaue timen av Forest-kampen. Tror Livermore har gode muligheter til å få starte mot Millwall, jeg.
Hekta på Leeds siden 1974

jarle

Quote from: Gufrias on April 06, 2011, 16:07:13
Quote from: Leedsfan on April 06, 2011, 08:58:59

auren

Nå kan man vel ikke si at Bannan, Johnson og Howson fungerte den første snaue timen av Forest-kampen. Tror Livermore har gode muligheter til å få starte mot Millwall, jeg.

Ut med Johnson sier jeg...
Har aldri sett ham god... for treg desverre.

bwirum

Har sett ham god mange ganger jeg, men ikke som en defensiv knokkelspiller, som er hva jeg tror vi trenger i denne kampen. Ergo, inn med Jake!
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)