KAMP: vs WATFORD 16/4 2011, kl 16.00

Started by Promotion 2010, April 15, 2011, 23:25:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ØBS

Ser mange over lengre tid har kritisert forsvaret vårt, meg selv inkludert.

Men det er jo noe fundamentalt med den defensive organiseringen i HEL LAGET det er noe i veien med.

Våre motstanderes angrep starter som regel litt lenger oppe i banen enn vår forsvarsfirer, og der er heller ikke midtbaneleddet på stell forsvarsmessig som burde stoppet en del av dette.

Det er bare så sørgelig at proppen bak også er fullstendig lekk...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Trond90

Skuffende, 2 poeng tapt! Blir en enormt tøff kamp mot Reading!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hallgeir *

Quote from: Sander on April 16, 2011, 17:59:39
Dessverre for dårlig, men vi gikk 1poeng i pluss fra før runden. Reading hjemme blir ikke lett, men sikker på Snoddy vil kose seg mot Harte

Jeg er redd for at dette var den beste muligheten til 3 poeng i de gjenstående hjemmekampene våre. Mot Reading blir det 0 poeng. De er i knallform akkurat nå.
Super Leeds since 1968

Bredinho

Quote from: Sander on April 16, 2011, 18:00:54
Quote from: HåvardK on April 16, 2011, 17:59:21
Quote from: Od on April 16, 2011, 17:58:36
Skuffende..... ILLE at man ikke klarer å få orden på forsvaret.....
Enig. Og Grayson har vel som manager sin del av ansvaret for det.

Må spørre hvor du trodde vi ville havne i år?
Trur folk ha glømt at mi e nyopprykka fortsatt "learning the game", og venne oss til nivået..!
Hadde eg vorte tilbudt 10plass før sesongen; jatakk!
6plass no, 2 poeng ned, møte dei øve oss neste kamp, 4 kampa igjen.. JATAKK!!!! :D
MOT
The Future Is Bright,
The Future Is White!

HåvardK

Skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre, men jeg tippet topp ti. Imidlertid har forsvarsspillet vårt vært kritikkverdig i hele sesongen; så også i dag. Jeg forstår ikke at det ikke har vært mulig å få gjort noe med det - isolert sett. Mulig jeg er alene om det, men jeg mener altså at manageren har ansvar også for det defensive spillet.

job

Blir nervøs av mindre. Dette blir altfor jevnt mot slutten.
Marching on together!                               Siden 1970

flynn

7 poeng foran Watford fortsatt, kunne fryktelig fort vært bare 4.
Og vi økte med ett på Nottingham F, Millwall og Leicester. Hull egentlig eneste lag som kom farlig nærme bakfra.
Det er da en slags trøst  ;)

flynn

Tom S

Enig med spørsmålet ditt Sander, er også av de som ikkje forventet en så bra sesong som Leeds faktisk har levert.
Men, no når vi har ligget topp 6 meir eller mindre heile sesongen er det lov å vere skuffet når vi er i ferd med å rote det til for oss sjølv - og ikkje minst når det går igjen med "bad defending".

Men, for all del vi er fortsatt med!
COME ON LEEDS !!

oivindh

Quote from: sveifors on April 16, 2011, 17:53:06
Quote from: Førde on April 16, 2011, 17:50:27
forsvarsspillet er katastrofalt

Kanskje vi skulle skifte forsvarstrener til neste sesong
Vi har ingen, og da går det ikke an å bytte  ;)

Stephenjazz

Er du seriøs? Klarer du ikke å se at vi har et elendig forsvar og at Grayson har sin del av ansvaet for det?
Det blir aldri umoderne å vinne

Le Jardin

ikke heng med hue, folkens. Vi økte med ett poeng til nærmeste utfordrer.

Terje, som tror vi knuser Reading - fordi ingentrur det....Vi er Leeds
"Victory is in our sights"

Asbjørn

Quote from: hallghel on April 16, 2011, 18:03:31

Jeg er redd for at dette var den beste muligheten til 3 poeng i de gjenstående hjemmekampene våre. Mot Reading blir det 0 poeng. De er i knallform akkurat nå.

Ja, sånn kan det virke. Og den klarte vi ikke :(
De mest skremmende er formen vår... Til tider har vi kompensert et vaklevorent forsvarsspill med mange mål. Men nå er det også borte. I stedet har vi tydeligvis en sliten spillergruppe.
Lover ikke bra hverken for de siste kampene eller et evt playoff... :(

Men så kan Leeds slå tilbake da :)

(vi klarte å snu trenden i tide i fjor) ;)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Litt bittert at vi kastet bort seieren. Kunne vært 4 poeng foran lag nr. 7 og kunne således "tillatt" oss å tape mot Reading i neste kamp.

Vi får håpe at Becchio ikke ble skadet. Vi trenger ham på topp mot Reading.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedsheim

Samme hvor vi har vært(league 1)og hvor vi trodde vi ville havne i år,en stor skuffelse å miste 2(nesten 3)poeng hjemme mot en middelhavsfarer som Watford.Holder bare ikke.Men vi får bare jobbe videre og håpe på litt spenning i en eventuell playoff.Kan jo hende det er vår tur til å lykkes der også ;)
Vi skal tilbake!

jackbauer68

Quote from: sveifors on April 16, 2011, 17:53:06
Quote from: Førde on April 16, 2011, 17:50:27
forsvarsspillet er katastrofalt

Kanskje vi skulle skifte forsvarstrener til neste sesong

Enig med deg, vi må skifte ut Grayson!!!

Hallgeir *

Quote from: auren on April 16, 2011, 18:08:27
Litt bittert at vi kastet bort seieren. Kunne vært 4 poeng foran lag nr. 7 og kunne således "tillatt" oss å tape mot Reading i neste kamp.

Vi får håpe at Becchio ikke ble skadet. Vi trenger ham på topp mot Reading.

auren

Det ser ut til at Somma har mistet målteften. Becchio er den eneste av spissene som lager mål, så han blir viktig å ha med på laget de fire siste kampene.

Heldigvis putter Gradel jevnt og trutt....
Super Leeds since 1968

nord

Vi er stadigvæk med i play off!  - jeg er tilfreds, det kunne være værre! ::)

HåvardK

Quote from: Asbjørn on April 16, 2011, 18:07:49
Quote from: hallghel on April 16, 2011, 18:03:31

Ja, sånn kan det virke. Og den klarte vi ikke :(
De mest skremmende er formen vår... Til tider har vi kompensert et vaklevorent forsvarsspill med mange mål. Men nå er det også borte. I stedet har vi tydeligvis en sliten spillergruppe.
Lover ikke bra hverken for de siste kampene eller et evt playoff... :(

Men så kan Leeds slå tilbake da :)

(vi klarte å snu trenden i tide i fjor) ;)

Formen er på nedadgående, uten tvil. Jeg håper også at vi greier å snu den i tide. Fredagens oppgjør blir avgjørende, tror jeg (ingen brannfakkel, akkurat...). Spent på hvordan Larry komponerer laget da. Det eneste tydelig svaret han fikk i dag, er vel at Becchio må starte hvis han er skadefri.

Sander

Quote from: HåvardK on April 16, 2011, 18:04:07

Skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre, men jeg tippet topp ti. Imidlertid har forsvarsspillet vårt vært kritikkverdig i hele sesongen; så også i dag. Jeg forstår ikke at det ikke har vært mulig å få gjort noe med det - isolert sett. Mulig jeg er alene om det, men jeg mener altså at manageren har ansvar også for det defensive spillet.

Er selv skuffa over ett poeng i en kamp vi burde vinni, men ser man på hele sesongen og hvor vi ligger, hva forventer man? Mulig jeg ikke klarer å si noe negativt om Leeds, men jeg prøver å være positiv i en dårlig periode. Vi har fortsatt en god mulighet, derfor klarer jeg ikke påstå muligenheten er kjørt.. Blir for dumt å si play off er kjørt når vi ligger der!!

Sander

Quote from: Tom S on April 16, 2011, 18:04:51

Enig med spørsmålet ditt Sander, er også av de som ikkje forventet en så bra sesong som Leeds faktisk har levert.
Men, no når vi har ligget topp 6 meir eller mindre heile sesongen er det lov å vere skuffet når vi er i ferd med å rote det til for oss sjølv - og ikkje minst når det går igjen med "bad defending".

Men, for all del vi er fortsatt med!

Fullstendig klar på den Tom S.. Veldig skuffa sjøl.. Banner så halve bygda hører det når vi slipper inn :(

HåvardK

Quote from: Sander on April 16, 2011, 18:17:43

Er selv skuffa over ett poeng i en kamp vi burde vinni, men ser man på hele sesongen og hvor vi ligger, hva forventer man? Mulig jeg ikke klarer å si noe negativt om Leeds, men jeg prøver å være positiv i en dårlig periode. Vi har fortsatt en god mulighet, derfor klarer jeg ikke påstå muligenheten er kjørt.. Blir for dumt å si play off er kjørt når vi ligger der!!
Er enig med deg at det er for dumt å si at play-off er kjørt. Nettopp derfor lar jeg være å si akkurat det.

bmoen

Dette går lukt mot midttabell-plassering.  :(
BMo - Leeds-fan siden 1964

Sander

Enig med deg at forsvaret er dritt. Men hjelper det å bytte manager, chairman (usikker på om du er Bates-hater ;) ?) Vi burde nok hente en god forsvarsorganisator..

Sander

Quote from: Stephenjazz on April 16, 2011, 18:05:31

Er du seriøs? Klarer du ikke å se at vi har et elendig forsvar og at Grayson har sin del av ansvaet for det?

Fullstendig enig med deg når det gjelder forsvaret! Grayson har ansvaret ja, men hva ville du selv gjort? Tror forsvaret kommer seg mot slutten jeg. Som sagt, ville jeg ansatt noen som kunne lært forsvaret forsvarspill :)

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

HåvardK

Quote from: Sander on April 16, 2011, 18:23:32

Enig med deg at forsvaret er dritt. Men hjelper det å bytte manager, chairman (usikker på om du er Bates-hater ;) ?) Vi burde nok hente en god forsvarsorganisator..
Det hjelper av og til å bytte manager, ja. Men jeg har ikke skreket etter et slikt bytte. Selv om jeg mener det er en del av managerens ansvar å få orden på det defensive. Tror nesten jeg må be deg om å lese innleggene mine litt mer nøye, og ikke tillegge meg meninger jeg ikke har uttrykt.

Od

Kritiserer forsvaret isolert sett, da endel av baklengsmålene våre er horrible... Det spiller ingen rolle hvor vi ligger på tabellen. Det må være lov å kritisere elendig forsvarsspill. Klart vi har gjort en knallsesong, forutsetningene tatt i betrakting, men jeg er alltid skuffa når vi ikke tar 3 poeng på ER

Sander

Quote from: HåvardK on April 16, 2011, 18:33:48
Quote from: Sander on April 16, 2011, 18:23:32

Det hjelper av og til å bytte manager, ja. Men jeg har ikke skreket etter et slikt bytte. Selv om jeg mener det er en del av managerens ansvar å få orden på det defensive. Tror nesten jeg må be deg om å lese innleggene mine litt mer nøye, og ikke tillegge meg meninger jeg ikke har uttrykt.

Ok, skal gjøre heretter. Var generelt altså :) Ikke mot deg. Men lei av å lese at Grayson og Bates må ut etter hver kamp. Bare det :)

Sander

Quote from: Od on April 16, 2011, 18:35:10
Kritiserer forsvaret isolert sett, da endel av baklengsmålene våre er horrible... Det spiller ingen rolle hvor vi ligger på tabellen. Det må være lov å kritisere elendig forsvarsspill. Klart vi har gjort en knallsesong, forutsetningene tatt i betrakting, men jeg er alltid skuffa når vi ikke tar 3 poeng på ER

Jeg også!

nord

4 kamper og  12 poeng tilbage at spille om !  Vi topper forhåbentlig i play off :-)