KAMP: vs READING 22/4 2011, kl 20.45

Started by Promotion 2010, April 16, 2011, 22:20:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fripp

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Leeds96

Hvorfor starter ikke Barry Bannan? spilte jo en kjempe kamp mot watford de 20 min han fikk spille. 2 assist hadde han også.  ???

Andersen

Det er lov å legge lista høyt før sesongen Terje! Lista mi var mere moderat, at vi berget plassen i 1.sesongen i Npower Leage. LEEDS4EVER

Hallgeir *

Tannløse til 22. minutt, men så skaper vi kampens største sjanse. En feberredning unna ledelse.
Super Leeds since 1968

hobberst jr.

Ser bedre ut nå, eller ?

Gult Kort, Livemore. Riktig Dømt.
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

leedsunitedharstad

Oggy

Leeds-fansen klapper når Harte tar corner.
Positivt for oss at vi header unna igjen :-)
Oggy

terje8200

Quote from: Andersen on April 22, 2011, 21:10:53
Det er lov å legge lista høyt før sesongen Terje! Lista mi var mere moderat, at vi berget plassen i 1.sesongen i Npower Leage.
Omtrent som Liverpool-fansen, mener du? Det er nettopp de som hver eneste sesong (siden slutten av åttitallet) blir ledd av fra november til mai.
De helrøde flyter på en imaginær flod av gammel lykke, fullstendig løsrevet fra all fotballrealisme.
Vi rykket opp fra 3. nivå i fjor, la oss ikke glemme det  :-\

hobberst jr.

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

leedsunitedharstad

hobberst jr.

- John Terry

Gufrias

Godt brudd og skudd av Max... synd at returen ikke spratt til Billy

Oggy

Oggy

hobberst jr.

Livemore har ikke utrettet noe, og neste takling er det rødt

- John Terry

Gufrias

DenHviteYeboah

Finnes det en pris for å være Englands minst farlige lag på corner..?

Pheriox

Quote from: Oggy on April 22, 2011, 21:24:44
Livermore, pass deg nå!!!

Han må av i pausen, eller så er jeg redd han blir sendt av.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

raggen

Hva er det med Leeds for noe.... VI spille hjemmekamp og ligger med stort sett alle mann bak jo... ingenting skaper vi jo så og si.. ett par sjanser har det vært med veldig veldig skuffende av leeds dette
Forever Leeds United!!!!!!!!

Gufrias

Quote from: raggen on April 22, 2011, 21:26:57
Hva er det med Leeds for noe.... VI spille hjemmekamp og ligger med stort sett alle mann bak jo... ingenting skaper vi jo så og si.. ett par sjanser har det vært med veldig veldig skuffende av leeds dette
Vi dominerer, og skaper mer enn Reading. Som altså er formlaget framfor noen.

hobberst jr.

Naylor har vært en positiv overaskelse for Leeds sin del til nå synes jeg.

- John Terry

Oggy

Quote from: Gufrias on April 22, 2011, 21:29:23

Minner vel om 1. omgangen mot Nottingham
Oggy

hobberst jr.

- John Terry

Oggy

Vi spiller med kun EN spiss, og han har vel kvaliteter som passer
bedre på nivå L 2
Oggy

Gufrias

Quote from: Oggy on April 22, 2011, 21:30:44
Quote from: Gufrias on April 22, 2011, 21:29:23

Minner vel om 1. omgangen mot Nottingham
Vi dominerte ikke akkurat mot Forest mens det var 11 mot 11.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Ferre

Livermore må ut - nærmer seg rødt kort og har ikke vært helt på stasjon i 1. omgang. Killa eller Bannan bør komme inn.

Og kudos til Naylor, han har motbevist meg så langt.

Nørgaard

Jeg frygter virkelig anden halveg. Godt at høre Naylor er god

Blank_File

Quote from: Ferre on April 22, 2011, 21:33:47
Livermore må ut - nærmer seg rødt kort og har ikke vært helt på stasjon i 1. omgang. Killa eller Bannan bør komme inn.

Og kudos til Naylor, han har så langt motbevist meg.

Han nærmer seg kanskje rødt, men har syns han beveger seg meget bra og hele laget ser ut til å ha jobbet mye med det defensive. Muligens en kjedelig kamp, men vi har hatt den største sjansen. Reading har ikke skapt det store heller. Jeg er egentlig ganske tilfreds med deg jeg ser. Skulle bare ønske vi hadde Becchio der oppe i stedet for Paynter. Ã... aller helst en annen spiss ved siden av.