Skrevet av Emne: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00  (Lest 65405 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SOL

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #420 på: April 25, 2011, 19:29:00 »
Vi må tenke nytt neste sesong og jeg ser for meg følgende lag:
1. Kasper Schmeichel
2. Erich Lichaj
3. Jason Pearce
4. Adam Clayton
5. Patrick Kisnorbo
6. Tom Lees
7. Robert Snodgrass
8. Barry Bannan
9. David Nugent
10. Danny Graham
11. Sanches Watt
 

Per Arne

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #421 på: April 25, 2011, 19:59:32 »
På de seks siste kampene spådde jeg 3 hjemmeseire og 3 bortetap. Slik det ligger an er det 4 poeng dårligere enn tipset i øyeblikket!

Nettopp. Du er jævlig dårlig til å tippe...

 :P

Oggy

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #422 på: April 25, 2011, 20:16:11 »
Vet ikke hva som skuffer meg mest for tiden, at vi har slutta å vinne
fotballkamper - eller det faktum at vi har en manager som tar ut feil
lag og bommer litt for ofte med taktikken.

Summa sumarum har vi vel gjort en ok sesong, hva hadde
vi i PL å gjøre............
Oggy

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #423 på: April 25, 2011, 20:36:51 »
LARRY bør ikke blitt sparket men lå oss håpe han lærer av dette...

Men Bates må investere for fremtiden..

Hadde vi rykket opp med dette laget måtte vi byttet ut 10 spillere..

Vi må ha de halvparten av disse spillerne klare mens vi er i wankership.



Og det betyr...
nye stoppere... pluss Paddy klar..
helt ny sentral midtbane i PL klasse ( ut Killa, Johnson etc for trege desverre)

og en spiss til i super klasse... bedre en de vi har idag
Becchio
Somma
McG
pluss 1 super spiss...



Er du manisk?

Bare veldig skuffet fordi løsningen har vært så lette å se hele sessongen og ingenting har blitt gjort for å løse de...

Ingen skal fortelle meg at Reading, Millwall, Hull etc er bedre enn Leeds eller burde være det... gatekryss og nobody i engelsk fotball
 Og hvilke ressurser har ikke vi i forhold til disse nobody lagene... Milwall nr 15 i London?... Og Leeds skal ikke kunne matche de og mer til...

Du har jo løsningen på det meste og tror du virkelig det er så enkelt som du skisserer?

Jeg tror ikke det er som mye som skal til for at laget Leeds skal "klikke". Det som egentlig er mest tragisk er at vi ikke har 4-5stk 18-19 åringer som vi har produsert selv som banker på døra til førstelaget.

Hvis du altid er uenig så har vel du en alternativ løsning da din nøtt... altså du har altid en løsning...

Hvordan kan vi ha 4-5 stk 18-19 åringer når det ikke har vært investert i akademiet etter at Wilko forsvant... og etter at Bates kom har dette bar blitt fortserket...

Tell på fingrene dine hvor mange talenter som har gått etter at Bates kom... tilfeldig?





Jeg er ikke alltid uenig med deg, men jeg er en realist i motsetning til deg som drømmer. Drømmene dine starter lovende, men ender opp som mareritt.

Jeg skulle ønske som du en midtbane med PL-nivå, men jeg vet at det ikke er realistisk. Jeg skulle ønske at Bates hadde handlet spillere for sine egne penger og ikke belastet klubben, men det skjer ikke. Jeg skulle også ønske at Grayson hadde vært mindre naiv, men det ser ikke ut til å skje.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bmoen

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #424 på: April 26, 2011, 09:39:24 »
På de seks siste kampene spådde jeg 3 hjemmeseire og 3 bortetap. Slik det ligger an er det 4 poeng dårligere enn tipset i øyeblikket!

Nettopp. Du er jævlig dårlig til å tippe...

 :P

Av mangel på andre vettuge kommentarer er vel dette sure oppstøtet det eneste du finner å trøste deg med!

 ;D
BMo - Leeds-fan siden 1964

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #425 på: April 26, 2011, 11:10:02 »
Det er triste tider....... :-[
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #426 på: April 26, 2011, 19:09:00 »
Det er triste tider....... :-[

 Ja, Baktus-bror, det er dårlige tider!
Super Leeds since 1968

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #427 på: April 27, 2011, 11:43:20 »
Det er triste tider....... :-[

 Ja, Baktus-bror, det er dårlige tider!
hahahha
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Per-Stian

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #428 på: April 27, 2011, 14:55:34 »
Eg var tilstades på Selhurst Park og opplevde min verste live-kamp nokon sinne!

Grayson fortel i intervjuet etter kampen at trenarteamet har analysert situasjonen og ikkje funne ut kva som går gale om dagen. Kva med å køyre ein god gamal løpstest? Spelarane verkar å vere svært slitne, klarer knapt å bevege seg og samhandlinga er ein stor vits! Vi såg det spesielt i andre omgang når Kilkenny kontrollerer ballen og skal spele den framover. Det kjem ingen på løp - kun eit par spede returløp frå Watt! Spelaren med den beste løpsstyrken i stallen per i dag - Bannan - sat på benken heile kampen... I rest my case!

Totto

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #429 på: April 28, 2011, 10:50:18 »
Hadde med junior på sin første live-kamp, og det ble ikke noe lettere å overbevise ham om at Leeds er "verdens beste lag"...

Høydepunktet var et tog fullstappet med Leeds-supportere både til og fra kamp med allsang og flott stemning. MOT i praksis!

Hvor mange innlegg Snoddy slår i løpet av 2. omgang, uten at en eneste av våre spisser klarer å gjøre noe farlig ut av det er helt utrolig.

Ser ikke bort fra at Becchio kunne ha skaffet oss den siste play-off plassen basert på våre to siste kamper, men slik spillet er om dagen fortjener vi det ikke.
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Kontakinte

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #430 på: April 28, 2011, 12:43:34 »
Eg var tilstades på Selhurst Park og opplevde min verste live-kamp nokon sinne!

Grayson fortel i intervjuet etter kampen at trenarteamet har analysert situasjonen og ikkje funne ut kva som går gale om dagen. Kva med å køyre ein god gamal løpstest? Spelarane verkar å vere svært slitne, klarer knapt å bevege seg og samhandlinga er ein stor vits! Vi såg det spesielt i andre omgang når Kilkenny kontrollerer ballen og skal spele den framover. Det kjem ingen på løp - kun eit par spede returløp frå Watt! Spelaren med den beste løpsstyrken i stallen per i dag - Bannan - sat på benken heile kampen... I rest my case!

Grayson fortel i intervjuet etter kampen at trenarteamet har analysert situasjonen og ikkje funne ut kva som går gale om dagen.

Hehe jeg tror jeg ler meg i hjel... Det er et ord som beskriver denne settningen! Inkompetanse, Inkompetanse, Inkompetanse.