Terminliste 2011/12

Started by Håkon, May 05, 2011, 18:20:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Håkon

Terminliste for premier league, sesongen 2011/12 vil bli offentliggjort 17 juni, når
blir championship sin terminliste offentliggjort? fant ikke noe info om dette på http://www.football-league.co.uk/page/Home/0,,10794,00.html

Må ha noe å se frem mot:) i silly season

Leeds for alltid

Trond A

Terminliste for Championship blir også offentliggjort 17.juni kl. 09.00 (lokal tid). Trekning av Carling Cup 1. runde dagen før.
Luscos medl. 338

Håkon

Quote from: Håkon on May 05, 2011, 18:20:29

Terminliste for premier league, sesongen 2011/12 vil bli offentliggjort 17 juni, når
blir championship sin terminliste offentliggjort? fant ikke noe info om dette på http://www.football-league.co.uk/page/Home/0,,10794,00.html

Må ha noe å se frem mot:) i silly season

takk, fant det selv også til slutt:)SEASON 2011/12

June 17th Fixtures released :)
Leeds for alltid

Hobben

Hva er det folk håper på i de første kampene? Vi startet hjemme sist å skal vell da starte borte nå. Jeg har fått med meg min bedre halvdel ned til åpningskampen i år! Håper på West-Ham!

Jeg lurer også på om at virkelig er så galt som folk sier om Leeds - Millwall? Hører at en ikke kan ta taxi trygt i byen på kampdagen...
Rogaland Whites

Stephenjazz

Litt off topic, men gleder meg til West Ham- Millwall, det blir 2 klassikere
Det blir aldri umoderne å vinne

fjellhaugen

Quote from: hobberst on June 09, 2011, 16:50:23
Hva er det folk håper på i de første kampene? Vi startet hjemme sist å skal vell da starte borte nå. Jeg har fått med meg min bedre halvdel ned til åpningskampen i år! Håper på West-Ham!

Jeg lurer også på om at virkelig er så galt som folk sier om Leeds - Millwall? Hører at en ikke kan ta taxi trygt i byen på kampdagen...

så du skal på åpningskampen med din bedre halvdel okke som?

tipper det blir borte mot boro  ;D ;D ;)  evt cardiff
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Trond90

Samme hvem det blir, bring em on!  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Asbjørn

...klokka 10 it is :)

Peul Dews på twitter:
Fixtures this week...Friday morning 9am
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bjorn

Tar alle de vanskelige i starten takk! Best å få det unnagjort! :)
Marching On! 4276

Hobben

Quote from: Bjorn on June 14, 2011, 13:02:45
Tar alle de vanskelige i starten takk! Best å få det unnagjort! :)

Nå spiller vi jo bra mot de beste, og spiller dårligere mot bånn 10.
Gi meg WestHam første hjemmekamp, og Birmingham på høsten!
Rogaland Whites

peder

Nå viser vel statistikken at de lagene som vinner sine første kamper har større sjanse for å gjøre det bra i serien enn de som taper, så gi meg 3/4 enkle motstandere i starten slik at vi står med 9 -12 poeng før vi møter lagene som realistisk sett skal ligge å kjempe om topp 6 plassene.

Bredinho

Quote from: peder on June 14, 2011, 15:09:53
Nå viser vel statistikken at de lagene som vinner sine første kamper har større sjanse for å gjøre det bra i serien enn de som taper, så gi meg 3/4 enkle motstandere i starten slik at vi står med 9 -12 poeng før vi møter lagene som realistisk sett skal ligge å kjempe om topp 6 plassene.
Veldig einig..
God sjøltillit og 3-4 seiera på rad før ein av "gigantane" ( ;D ) står for tur!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Woody

Nokon som kan bekrefta Hobberst sin teori om at vi startar med bortekamp i år,da vi starta med heimekamp i fjor?
Vil ellers ha overkommeleg motstand i dei første kampane,med tre poengarar i fleng og eit lag som spelar seg tryggt
LIFE IS LEEDS

Per Arne

Quote from: Woody on June 14, 2011, 22:08:20

Nokon som kan bekrefta Hobberst sin teori om at vi startar med bortekamp i år,da vi starta med heimekamp i fjor?
Vil ellers ha overkommeleg motstand i dei første kampane,med tre poengarar i fleng og eit lag som spelar seg tryggt

Det er vel ingen automatikk i at vi skal starte borte denne sesongen?

Hobben

Alt jeg vet er at det er slik de driver i Norges seriesystem, ikke det at det trenger å være likt i Englands system, men var neste sikker på at de prøvde så godt de kunne å fordele det å starte borte og hjemme til lagene annet hvert år... Men er langt ifra sikker.
Rogaland Whites

Tom S

Det er ikkje automatikk med annakvar heime/borte i sesongstarten.
På dei 10 siste sesonger har vi hatt kun 2 bortekamper i åpningen.

COME ON LEEDS !!

Woody

Vert kjekt å få terminlista i morgo.Sikkert fleire enn meg som sit med fingrane på tastaturet for å bestille tur ;D,leste vel her inne at det kansje er lurt å vente litt,da det ofte kjem endringar grunna tv kampar mm.Sikkert riktig det å venta litt,men det vert ikkje lenge ;D ;D
LIFE IS LEEDS

hobberst jr.

Noen som vet hvor den blir offentligjort først ? Nettside ? Link ?
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Glenn K

Quote from: hobberst jr. on June 17, 2011, 09:16:05
Skysports pleier å være rimelig kjappe.

Sleivind

Quote from: Glenn K on June 17, 2011, 09:16:41
Quote from: hobberst jr. on June 17, 2011, 09:16:05
Skysports pleier å være rimelig kjappe.

Vil tro denne er ganske kjapt ute også;

http://www.football-league.co.uk/page/Home/0,,10794,00.html

kalle_92

jackbauer68

newsome

jackbauer68

Leedsulf

April
Tue 17   19:45   Blackpool   A             
Sat 21   15:00   Cardiff City   A    
Sat 28   15:00   Leicester City   H

Tøff avslutning, men da er heldigvis opprykket sikret allerede.

Tom S

Lør 17/3 H vs West Ham
Tir 20/3 H vs Nott F

Her blir det tur :)
COME ON LEEDS !!

Woody

ser ut til å bli ein tøff august...
ligg vel an til ein tur 13-16 aug her ;D
LIFE IS LEEDS

Leedsulf

Potensielle tur-datoer, i tillegg til den Tom nevner:

August:
Sat 13   15:00   Middlesbrough   H                
Tue 16   19:45   Hull City   H

Oktober/november:
Sat 29   15:00   Cardiff City   H             
Tue 1   19:45   Blackpool   H

April:
Mon 9   19:45   Derby County   H                 
Sat 14   15:00   Peterborough United   H

h.b

Mange fine kamper i år borte, Ihvertfall West Ham og Blackpool borte. hjemme går jeg ikke på kamp så lenge den uten navn er i klubben

pedro

Leedsomaniac