Den store jakten på en defensiv midtbanespiller

Started by Kato, May 08, 2011, 19:29:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

lojosang

Quote from: p0ndus on May 20, 2011, 17:00:01
Quote from: Promotion 2010 on May 20, 2011, 08:09:09
Quote from: lojosang on May 20, 2011, 02:54:49
Quote from: p0ndus on May 19, 2011, 18:52:37
Hva tenker dere om følgende midtbane?

ny mann ny mann ny mann og (ja helt riktig gjettet ;)ny mann.

Samme midtbanen som etter nedrykket fra PL? Har jeg ingen tro på.

Med det betyr gammel mann gammel mann gammel mann og gammel mann.

::)

Ikke sant, veldig enig i denne ;D ;D ;D ;D

Som bare beviser at dere vet mindre om Leeds enn Carl Ivar kan om matematikk. Verken Pugh eller Walton var vel spesielt gamle.
- Leif Olav

Jon R

Quote from: lojosang on May 21, 2011, 05:04:47
Quote from: p0ndus on May 20, 2011, 17:00:01
Quote from: Promotion 2010 on May 20, 2011, 08:09:09
Quote from: lojosang on May 20, 2011, 02:54:49
Quote from: p0ndus on May 19, 2011, 18:52:37
Hva tenker dere om følgende midtbane?

ny mann ny mann ny mann og (ja helt riktig gjettet ;)ny mann.

Samme midtbanen som etter nedrykket fra PL? Har jeg ingen tro på.

Med det betyr gammel mann gammel mann gammel mann og gammel mann.

::)

Ikke sant, veldig enig i denne ;D ;D ;D ;D

Som bare beviser at dere vet mindre om Leeds enn Carl Ivar kan om matematikk. Verken Pugh eller Walton var vel spesielt gamle.

Midtbanen vår i åpningskampen mot Derby august 2004 var J.Wright (28), S.Walton (17), M.Spring (24) og D.Pugh (21) hvilket skulle gi et snitt på ca 22-23 år. Det er jo kjempegammelt!  ::)
Jon R.

Corleone

Hva med Owen Hargreaves?  Kan vel være en spennende spiller for oss, dersom han ikke skal ha for mye lønn (?)   Er en spiller jeg alltid har hatt sansen for som jeg tror kan fullføre midtbanen vår

auren

Keith Southern spilte kampen mot Man Utd i går. Så spørs det om han er med i tankene til Holloway til neste sesong, eller om han går til Leeds. Fulgte med litt på kampen, men la ikke særlig merke til ham.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

Han hadde en kjempesjanse i begynnelsen av kampen.  Fra  7 - 8 meter greier han å skyte utenfor uten at han var presset. :(
 

Gufrias

Quote from: Corleone on May 23, 2011, 12:48:16
Hva med Owen Hargreaves?  Kan vel være en spennende spiller for oss, dersom han ikke skal ha for mye lønn (?)   Er en spiller jeg alltid har hatt sansen for som jeg tror kan fullføre midtbanen vår
En skadefri Hargreaves hadde vært strålende, men med den skadehistorien bør han vel signeres på pay as you play. En annen ting er at jeg tror han får tilbud om kontrakt i PL, og da blir det vanskelig.
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Haregreavs spilte vel rundt 39 . kamper for Scum U. i de 3. årene han var der . Han stiller i samme klasse som Woodgate når det gjelder skader! THINK NOT! Vil ikke ha noen av dem foresten! LEEDS4EVER

h.b

Quote from: Andersen on May 23, 2011, 17:08:54
Haregreavs spilte vel rundt 39 . kamper for Scum U. i de 3. årene han var der . Han stiller i samme klasse som Woodgate når det gjelder skader! THINK NOT! Vil ikke ha noen av dem foresten! LEEDS4EVER

Skadefrie. Jatakk uten tvil. Begge er av den forsterkningen som skal til for å holde Leeds oppe i Premier League

pedro

Christian Grindheim står frem i lokal tv + div andre medier og gir tydelig uttrykk for at han ønsker seg vekk fra Nederlandsk fotball. England virker å være hans største ønske og hevder å være klar for hvilken som helst klubb på balløya. Han må da være interessant for Leeds 8)
Leedsomaniac

h.b

Grindheim er nok i den banen Leeds bør hente spillere. Men den gamla mannen som bestemmer ( og som verden snart slipper håper jeg ) vil her holde igjen. Er han gratis er han god nok er nok Bates sitt ordtak

Leedsulf

Noen som vet hvordan kontraktssituasjonen til Grindheim er? Han ble vel hentet til Heerenveen vinteren 2007/2008.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Quote from: fjellhaugen on May 24, 2011, 10:02:27
1 år igjen han

Han er jo en spiller som stort sett aldri mister ballen og har pasningsfot og enorm arbeidskapasitet. Da han var ung dro han Zlantanfinta også, men det var nok lettere mot Ørn/Horten enn det er mot Ajax og Portugal.  :)

Grindheim vil gjerne prøve seg i en ny liga, men han vil nok koste litt. Og med litt tror jeg vi snakker mer enn Grayson har tilgjengelig. Jeg sier KJØP! Knus sparegrisen!
- Leif Olav

fjellhaugen

jeg hadde digga christian i leeds.

en mann som blør for drakten, er sjelden eller aldri skadet og ikke gir opp.
i tillegg er han en likandes kar utenfor banen.

LETT at det hadde blitt grindheim på ryggen min neste sesong i så fall.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

J.N

Wow. Grindheim for Leeds. Det hadde jeg likt. Kan noen vennligst tipse Grayson og gjengen om han? :D

Annesj

Makan. Fins ikke en norsk spiller jeg ville hatt i Leeds. Ingen er gode nok. Kanskje med unntak av Hangeland.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

Quote from: Annesj on May 24, 2011, 12:22:47
Makan. Fins ikke en norsk spiller jeg ville hatt i Leeds. Ingen er gode nok. Kanskje med unntak av Hangeland.


Hadde nok tatt imot John Arne Riise

fmtj

Grindheim tror jeg er en sånn terrier vi ville hatt god bruk for!
Yeboahs vitne

B_Ød

Ups & Ups!!


B_Ød

Ups & Ups!!

h.b

Hvis vi ikke tar imot spillere fordi de har spilt på lag man ikke liker. Ja da har man et problem. Tydeligvis bedre å ta imot spillere som ikke er fast på Blackpool det

B_Ød

Quote from: h.b on May 24, 2011, 13:05:50
Hvis vi ikke tar imot spillere fordi de har spilt på lag man ikke liker. Ja da har man et problem. Tydeligvis bedre å ta imot spillere som ikke er fast på Blackpool det
Jepp, i min bok er det det...og problemer har jeg også..my fair share, I might add  8)
Ups & Ups!!

h.b

Quote from: CardiganArms on May 24, 2011, 13:21:20
Quote from: h.b on May 24, 2011, 13:05:50
Hvis vi ikke tar imot spillere fordi de har spilt på lag man ikke liker. Ja da har man et problem. Tydeligvis bedre å ta imot spillere som ikke er fast på Blackpool det
Jepp, i min bok er det det...og problemer har jeg også..my fair share, I might add  8)

Skal vi da rett og slett legge alle spillere som har gått mellom manu og Leeds for hat
Jeg hater da
Joe Jordan
John Giles og ikke minst
Gordon Strachan

Leedsfan

Slik situasjonen er i Leeds per dags dato så har jeg null problem med SCUM-spillere som vil til Leeds, med det forbehold at de forsterker laget.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Quote from: h.b on May 24, 2011, 13:27:10
Quote from: CardiganArms on May 24, 2011, 13:21:20
Quote from: h.b on May 24, 2011, 13:05:50
Hvis vi ikke tar imot spillere fordi de har spilt på lag man ikke liker. Ja da har man et problem. Tydeligvis bedre å ta imot spillere som ikke er fast på Blackpool det
Jepp, i min bok er det det...og problemer har jeg også..my fair share, I might add  8)

Skal vi da rett og slett legge alle spillere som har gått mellom manu og Leeds for hat
Jeg hater da
Joe Jordan
John Giles og ikke minst
Gordon Strachan
ikke vi...jeg
Ups & Ups!!