Nye lag fra Premier League å brye seg på

Started by h.b, May 22, 2011, 19:14:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

West-Ham, Birmingham og Blackpool.
Dette er overkommelige motstandere og absolutt lag eg kan tenke å se på bortebane sesongen som kommer

samadhi

Blackpool er en liten klubb og jeg regner med at de ikke blir en trussel til opprykk på mange år.

West Ham og Birmingham er typiske jojo-lag som jeg er redd blir farlige utfordrerer til opprykk neste år. Tror at lagene som rykker ned i år vil bite mye mer i fra seg enn de tre som gikk ned i fjor. Men tiden vil vise  :)
marching on together,
derudaf forever...

Somma27

West Ham og Birmingham blir nok veldig skumle..

Kato

Lukter ikke i utgangspunktet noe Newcastle av noen av disse tre.

Blackpool tror jeg raskt blir et NPC-lag. West Ham sliter med mye daukjøtt som ikke spiller for skjorta. Birmingham har ikke noen avskrekkende stall, spesielt fremover er det ikke all verden.

Kan hende ett eller flere av disse kjemper i toppen, men Jeg er ikke vettaskremt.

fjellhaugen

hadde vært verre med blackburn og wolves
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kato

Craig Gardner toppscorer i Birmingham med åtte mål. Tror de får det tøft .

Pheriox

Ja, det er bare å gratulere West Ham, Birmingham og Blackpool, som får æren av å møte Leeds United neste sesong :P
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

newsome

Birmingham og West Ham og bryne seg på neste sesong.
Begge med pengesterke eiere med ambisjoner.
Og med P.L. fallskjerm med millioner av pund i støtte.

Vi med Ken Bates som satser på Rod Stewart  konsert og restaurantdrift,og ingen penger til spillerkjøp.

Virker håpløst med direkte opprykk med slike forutsetninger.

Sleivind

Quote from: newsome on May 22, 2011, 20:24:12

Vi med Ken Bates som satser på Rod Stewart  konsert og restaurantdrift,og ingen penger til spillerkjøp.

West Ham, Birmingham og Blackpool. Tror ikke det var det verste vi kunne fått ned. West Ham er jo i fullstendig oppløsning om dagen, Birmingham kommer til å miste en del spillere de og, i tillegg scorte de jo hele 37 mål i årets sesong, desidert færrest. Høyrebacken/midtbanespilleren Gardner ble forøvrig toppscorer med 8 mål. Og Blackpool blir vel mest sannsynlig en "one-hit wonder".

J.N

Ian Holloway:

- Jeg vil at fansen skal forstå at dette laget har ventet lenge. Fansen har ikke hatt det så bra på 40 år og det kan fort bli fire nye tiår før det blir like moro igjen, så sett pris på dette og nyt det.

..

Mats-

Quote from: Sleivind on May 22, 2011, 21:01:21
Quote from: newsome on May 22, 2011, 20:24:12

West Ham, Birmingham og Blackpool. Tror ikke det var det verste vi kunne fått ned. West Ham er jo i fullstendig oppløsning om dagen, Birmingham kommer til å miste en del spillere de og, i tillegg scorte de jo hele 37 mål i årets sesong, desidert færrest. Høyrebacken/midtbanespilleren Gardner ble forøvrig toppscorer med 8 mål. Og Blackpool blir vel mest sannsynlig en "one-hit wonder".

Enig i det som blir sagt her. Blackpool er i Hull kategorien, de er oppe i en sesong eller to for så å fordufte. Rett og slett for små. Birmingham har vært jo-jo lag i et ti år nå, uten å fått et virkelig grep om Premiership. West Ham derimot er litt mer vrien. De har en en vane av å dumpe ned i championship en gang hvert tiende år, for så å sprette opp igjen. Var vel en liten tur nede i gjørma i 2003 - 2005 og rykket opp med daværende manager Alan Pardrew.

Blackburn og Wolves hadde vært langt farligere enn disse tre. Men vi har 20 andre lag å passe på i tillegg!

nord

Det viser sig at de som rykker op er mindst lige så farlige  ???

B_Ød

Quote from: nord on May 22, 2011, 23:26:48
godt poeng...  ;)
Ups & Ups!!

fmtj

Jeg er ganske sikker på at både West Ham og Birmingham vil satse hardt på retur til PL og bli vanskelige motstandere neste sesong. Blackpool derimot tror jeg kommer til å slite. De har enkelte meget gode spillere, særlig Adam som jeg gjerne skulle hatt som midtbanesjef hos oss...!!

Vil også støtte at nyopprykkede lag viser seg å kunne bite skikkelig fra seg og Southampton blir jo en av våre rivaler neste år sammen med et hardtsatsende Brighton.
Yeboahs vitne

h.b

Quote from: CardiganArms on May 23, 2011, 10:25:12
godt poeng...  ;)

Må smile litt nå. ble litt latterliggjort da jeg nevnte det med Brighton og sine nye eiere i forfjor. Mente at de hadde det bedre enn Leeds hadde det med Bates som eier. Så da lurer jeg på hva som skjer hvis Bighton faktisk rykker opp istedenfor Leeds etter neste sesong. De har rike eiere og Leeds har en idiot av en eier

Joe Jordan

Regner kanskje med at Adam forsvinner fra Blackpool og at laget dermed svekkes. West Ham skal nok rett opp igjen mens Birmingham er vanskelig å anaylsere IMO.

Er mest bekymret for Leeds. Hvor store er ambisjonene om opprykk EGENTLIG? Jeg ser ikke konturene av et PL lag i det hele tatt per dato og forventningene til sommerens transfers er ikke akkurat høye. Er redd for at det blir mye prat og lite ull...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Quote from: h.b on May 23, 2011, 10:30:21
godt poeng...  ;)

Må smile litt nå. ble litt latterliggjort da jeg nevnte det med Brighton og sine nye eiere i forfjor. Mente at de hadde det bedre enn Leeds hadde det med Bates som eier. Så da lurer jeg på hva som skjer hvis Bighton faktisk rykker opp istedenfor Leeds etter neste sesong. De har rike eiere og Leeds har en idiot av en eier
mitt poeng her var jo nettopp Leeds, som nesten klarte det, og Norwich som bare fosset gjennom NPC..begge som nyopprykkede..ergo, frykter nyopprykkede like mye som nynedrykkede.. ;)
Ups & Ups!!

jackbauer68

Quote from: CardiganArms on May 23, 2011, 10:53:04
Quote from: h.b on May 23, 2011, 10:30:21
godt poeng...  ;)

mitt poeng her var jo nettopp Leeds, som nesten klarte det, og Norwich som bare fosset gjennom NPC..begge som nyopprykkede..ergo, frykter nyopprykkede like mye som nynedrykkede.. ;)

Hva mener du med at Leeds "nesten klarte det"?? Vi er altså 12 poeng bak Norwich på 2. ::)

Når det gjelder neste sesong er eg ikkje i det minste tvil om at West Ham og Birmingham er soleklare favoritter til opprykk pr dags dato,det viser all nyere historie. Dette er klubber med offensive eiere som sannsynligvis vil legge forholdene til rette for direkte opprykk. Birmingham skal i tillegg spille Europa League,noe som eg tror vil øke deres fokus på å styrke laget til høsten!! 8)

B_Ød

Quote from: jackbauer68 on May 23, 2011, 11:01:26
Hva mener du med at Leeds "nesten klarte det"?? Vi er altså 12 poeng bak Norwich på 2. ::)
Akkurat det jeg sier...vi klarte det nesten.
Ups & Ups!!

jackbauer68

Quote from: CardiganArms on May 23, 2011, 11:06:33

Da har du en ekstremt fantasifull virkelighetsoppfatning,Leeds var ikkje i nærheten av å rykke opp!! Vi beviste til og med at vi totalt manglet den viktigste egenskapen for å rykke opp,evnen til å være best når det gjelder!!

auren

Quote from: jackbauer68 on May 23, 2011, 11:10:36
Quote from: CardiganArms on May 23, 2011, 11:06:33

Da har du en ekstremt fantasifull virkelighetsoppfatning,Leeds var ikkje i nærheten av å rykke opp!! Vi beviste til og med at vi totalt manglet den viktigste egenskapen for å rykke opp,evnen til å være best når det gjelder!!

Vi var langt i fra å rykke direkte opp, men var hele sesongen i nærheten av play off. Så vi kan jo si at vi nesten klarte play off. Uansett en bra prestasjon å bli nr. 7 som nyopprykket klubb, selv om det var bittert at vi skuslet bort muligheten for både direkte opprykk og play off i de siste 10-12 kampene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

Vi kan ikke ha som mål å klare playoff. Målet for neste sesong må og skal være direkte opprykk. Vi har 46 kamper å klare dette på. Og da å ha som mål å klare en playoff som er bingocupspill med avgjørelse i løpet av 3 kamper hvis vi når finalen. Ja dette er idioti og negativ målsetning

Leedsfan

Quote from: h.b on May 23, 2011, 11:30:42
Vi kan ikke ha som mål å klare playoff. Målet for neste sesong må og skal være direkte opprykk. Vi har 46 kamper å klare dette på. Og da å ha som mål å klare en playoff som er bingocupspill med avgjørelse i løpet av 3 kamper hvis vi når finalen. Ja dette er idioti og negativ målsetning

Jeg forventer at vi skal rykke opp med klar margin, i hvert fall 100 poeng.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

JacobScreek

Quote from: Leedsfan on May 23, 2011, 11:33:29

30 seire ;D
10 uavgjorte  :o
6 tap  >:(

...bør gå det ;D ;D ;D !!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Leedsfan

Quote from: JacobScreek on May 23, 2011, 11:38:09

30 seire ;D
10 uavgjorte  :o
6 tap  >:(

...bør gå det ;D ;D ;D !!!

Kanskje jeg var litt for pessimistisk, vi burde gå på banen for å vinne hver eneste fotballkamp og noen uavgjorte kan vi leve med. Hva med 36 seire, 10 uavgjorte og 0 tap?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

B_Ød

Quote from: jackbauer68 on May 23, 2011, 11:10:36
Helt uenig..direkte opprykk..ja, men veeldi tett ved play-off..og hvem vet hva som hadde skjedd da?
"ekstremt fantasifull virkelighetsoppfatning"..takk!
Ups & Ups!!

B_Ød

Ja dette er idioti og negativ målsetning
det er denne type utsagn du bør prøve å unngå.
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Tror det kan bli vanskelig å klare en margin på 100 poeng  ;D
46 kamper x 3 poeng er jo bare 138 poeng. Hvis alle kamper som Leeds ikke er involvert i ender uavgjort vil de andre klubben ende på 44 poeng, så marginen kan nok ikke bli mer enn 94...
men 94 poengs margin er forsåvidt greit for meg.
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Helt enig. Jeg er spent på om det kommer noen "offisiell" målsetning fra klubbens side før sesongen. Vi vil tilbake til PL så snart som mulig, og der er vi garantert spill ved å komme på første eller andre plass. Derfor kan ikke klubben si at målet er topp 6. Som du sier så er play off bingo, og vår historie forteller at vi til stadighet glemmer å ta med Olga 69, og dermed ikke får bingo.

Men jeg forventer en plassering blant de 6 beste. Inntil videre. Så får vi se om sommerens transferaktiviteter gjør meg mer positiv eller negativ.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.