Leeds United Dream Team (YEP) Right back

Started by SDalen, May 23, 2011, 12:54:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvem er din all-time høyre back favoritt?

Neil Aspin
0 (0%)
Trevor Cherry
4 (3.6%)
Jimmy Dunn
0 (0%)
Willis Edwards
0 (0%)
Gary Kelly
53 (47.3%)
Danny Mills
5 (4.5%)
Paul Reaney
33 (29.5%)
Mel Sterland
17 (15.2%)

Total Members Voted: 110

Voting closed: May 30, 2011, 12:54:01

SDalen

Fortsetter på bwirums verk og legger ut fortsettelsen på avstemningen til YEP.

YEP har startet en runde med avstemninger for å finne fansens favoritt-11er, og har begynt med keepere og nå fortsatt med høyre back.

Jeg har derfor laget en identisk en her, for at vi kanskje kan finne vår favoritt-11er og se om den avviker noe særlig fra YEP-lesernes.

Bruker de samme nominerte som YEP. Om du har noen du synes burde vært der oppe, enten blant de nominerte, eller faktisk som din favoritt, så kan du jo skrive et langt og velbegrunnet innlegg om det

Har satt avstemningstiden til 7 dager, så det er mulig å få avsluttet etterhvert, så skal jeg prøve så godt jeg kan å følge opp med de neste avstemningene i takt med YEP.

Link til YEP sin avstemning: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_dream_team_vote_for_your_favourite_right_back_1_3407997
Rogaland whites!

auren

Siden jeg kun har fulgt Leeds i ca. 20 år, må det bli Gary Kelly. Jeg regner med at "den eldre garde" holder Reaney som favoritt, men det blir feil av meg å stemme på en spiller jeg aldri har sett en kamp av.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Må jo si at jeg mener det blir feil av deg å si Gary Kelly når du kan stemme på Danny Mills, ellers så stemmer jeg å bare på spillere jeg har sett - selv om jeg nok vet at Reaney er den moralske vinneren av en slik kåring

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

Med 430 kamper for Leeds og 51 for Irland blir det nok Kelly her også. "Gamle" guttene går nok for Reaney med sine 558 kamper for LU :o

auren

Quote from: Runar on May 23, 2011, 13:37:18
Må jo si at jeg mener det blir feil av deg å si Gary Kelly når du kan stemme på Danny Mills, ellers så stemmer jeg å bare på spillere jeg har sett - selv om jeg nok vet at Reaney er den moralske vinneren av en slik kåring

Selvsagt kunne jeg stemt Mills, men det blir Kelly fordi han var bedre og var trofast såpass lenge.

Uncle Kellogs it is!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Må innrømme at eg hadde veldig sans for Sterland, og min stemme går til han.
(med Kells hakk i hæl)
COME ON LEEDS !!

Gufrias

Reaney for meg. Det fantes vel knapt bedre høyrebacker i verden da han holdt på.
Hekta på Leeds siden 1974

Od

Er for ung til å ha sett Reaney så det får bli Mills.

raggen

litt for "ung" jeg og så det blir the the one and only uncle Kelly ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Quote from: Gufrias on May 23, 2011, 17:16:17
Reaney for meg. Det fantes vel knapt bedre høyrebacker i verden da han holdt på.
Ingen over. Ingen ved siden.
Super Leeds since 1968

torivar

Quote from: hallghel on May 23, 2011, 20:17:19

Word, Speedy Reaney. Med Zico som en god nummer to (siden vi er Leeds og egentlig driter i defensive kvaliteter)

JanPSyse

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

sportcarl1

reaney, lätt val om man följt klubben sedan 70talet

Giske

Min stemme går til Danny Mills. Hadde av en eller annen grunn stor sans for den kyniske, kompromissløse fyren. Mel Sterland og Kelly følger hakk i hæl...

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

jarle

Mel Sterland var viktig for ligagullet...
Kelly hadde noen vannvittige sessonger... hvor han føyk opp og ned som på en streng

Mills... en god gris

Men Reaney leverte over tid og var en meget god back på Leeds på landslaget  og i Europa cuper på et meget høyt nivå og det klare valget.

Reaney 1
Kelly 2
Sterland 3
Mills 4

er min vurdering

fmtj

Yeboahs vitne

brenaldo

Quote from: hallghel on May 23, 2011, 20:17:19

Agree
Medlem nr. 850

Papi

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Budda

Endre

Geir Magne

Quote from: fmtj on May 24, 2011, 10:19:48
Cherry
Cherry var venstreback og senere midtstopper. Kan ikke huske han i høyreback-posisjon.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

bwirum

Quote from: SDalen on May 23, 2011, 12:54:01
Fortsetter på bwirums verk og legger ut fortsettelsen på avstemningen til YEP.
Takk for det SDalen, tida har ikke vært på min side denne uka...

Igjen en litt slitsom avgjørelse, men jeg måtte slippe Reaney for Gary K, mest på grunn av at han var mer i min samtid.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jackbauer68

Quote from: Rudi G. on May 23, 2011, 15:34:24
Med 430 kamper for Leeds og 51 for Irland blir det nok Kelly her også. "Gamle" guttene går nok for Reaney med sine 558 kamper for LU :o

Men Rudi da, vi skal stemme over den beste backen,ikkje den med flest kamper :o ;D

Derfor går min stemme sjølsagt til Zico 8)

Rudi G.

Quote from: jackbauer68 on May 25, 2011, 09:11:51
Quote from: Rudi G. on May 23, 2011, 15:34:24

Men Rudi da, vi skal stemme over den beste backen,ikkje den med flest kamper :o ;D

Derfor går min stemme sjølsagt til Zico 8)

;D Skulle jeg stemt på den beste hadde det nok ikke blitt Kelly, trolig heller Mills, men nå var det ikke den beste vi skulle stemme på, men favoritt høyrebacken og da blir Kelly et naturlig valg for meg. En annen ting; Zico sto ikke på listen og det gjorde heller ikke Brendesæter ;D

bwirum

Quote from: Rudi G. on May 25, 2011, 16:20:38og det gjorde heller ikke Brendesæter ;D
What? Han sto da vitterlig mellom Aspin og Cherry! Noen må ha vært inne og redigert lista...
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

gill

Mats-

Gary Kelly, fra 92 - 07, med hele to mål  ;D.

Nærmeste en kommer en Mr.Leeds United i min tid.

Btw, var nytt for meg at han var onkel til Ian Hart. Sykt.

GeirO

Reaney.
Var upåklagelig i sin tid.

Kelly og Sterland var gode de også, men ikke gode.
MOT

Gufrias

Og resultatet av YEP's avstemming ble:

Paul Reaney 53%, Gary Kelly 26%, Mel Sterland 8%, Jimmy Dunn 6%, Trevor Cherry 4%, Danny Mills 2%, Willis Edwards 1%, Neil Aspin 0%.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_dream_team_your_favourite_right_back_revealed_1_3407997
Hekta på Leeds siden 1974