Main Menu

Porsche 928

Started by h.b, May 27, 2011, 10:19:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Hei
Vurderer å kjøpe meg en slik men modell 1981 fra utlandet. Her kommer jeg til dilemmaet. Slike gamle biler er stort sett totalt nedlitte og ihjelkjørt i og med at dette er en Porsche. Men tanken min er da å totalreasturere denne av noen som kan dette. Gjerne i utlandet eller i Norge for den sakens skyld. Men folk i Norge vet ikke sin besøkelsestid og derfor har en pris som gjør dette prosjektet nok for  dyrt.
Så er det noen som vet om noen som kan gjøre en slik jobb. Tanken min er å finne meg en slik bil i Belgia for rundt 50.000 kroner og bruke 150.000.- kroner på å få den i tipp topp stand. så er det noen her som vet om noe eller som har noen som kjenner noen som vet om dette

asLeeds

Har du sjekka på Finn.no?
Der er det jo ein som er strøken,lite kjørt, til 149tusen.
DALHEIM WHITES

h.b

Har sjekka den ja. Den trenger ny lakk og andre ting i tillegg. så da kommer 149.000 fort opp i godt over 200.000

ollan

hold oss gjerne oppdatert med bilder og gode historier under prosessen ;)

forøvrig vil jeg tro at det er her du kan få best hjelp?
http://cms.porsche-clubs.com/PorscheClubs/pc_norgehome/pc_main.nsf/web/C125773E003AA067C12571ED0053EA99
Ollan

Per Arne

Quote from: h.b on May 27, 2011, 12:54:00
Har sjekka den ja. Den trenger ny lakk og andre ting i tillegg. så da kommer 149.000 fort opp i godt over 200.000

Eh... Skulle du ikke bruke et par hundre tusen, da....?

ollan

Quote from: Per Arne on May 27, 2011, 22:12:33
Quote from: h.b on May 27, 2011, 12:54:00

Eh... Skulle du ikke bruke et par hundre tusen, da....?

plusser og minuser vet du Per Arne...ikke alltid like lett det
Ollan

h.b

skjønner den. Men jeg tenkte i utgangspunktet å få tak i en Porsche til rundt 50.000 i Belgia eller noe slikt. Ta så med denne til west coast custom i Berlin og få de til å pusse opp bilen. Det kommer fort på rundt 200.000.-

Rudi G.

Quote from: h.b on May 27, 2011, 22:57:45
skjønner den. Men jeg tenkte i utgangspunktet å få tak i en Porsche til rundt 50.000 i Belgia eller noe slikt. Ta så med denne til west coast custom i Berlin og få de til å pusse opp bilen. Det kommer fort på rundt 200.000.-

:D Er ikke Porsche når de er ferdig med den ;D Da er Porschen blitt et rullende blingbling discotek med alt for store felger  :D

ollan

trodde egentlig det var i disse tider du skulle flytte over til the Promised land? hus og gode greier skrev du for endel år tilbake? ;)
Ollan

Per Arne

Quote from: ollan on May 27, 2011, 23:09:01
trodde egentlig det var i disse tider du skulle flytte over til the Promised land? hus og gode greier skrev du for endel år tilbake? ;)

Skal du flytte til Leeds, h.b?

Robert

Du skulle kjøpt Wheeler Dealer sin, den episoden gikk for noen dager siden når de pusset opp en 928 ;) Ny fin lakk, og pusset opp, gikk vel for 6000£ mener jeg å huske.

....ellers har jeg ingen tips ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM