LUSCOS Nettbutikk informerer.

Started by Jomar, May 29, 2011, 20:53:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jomar

LUSCOS Nettbutikk ønsker alle trosfeller en riktig god sommer.

Nettbutikken vil holde sommerstengt for utsendelse av bestillinger mellom 22/6 â€" 5/8.
Dette betyr at hvis du vil utsmykke deg med Leeds United effekter, eventuelt LUSCOS egne effekter, må jeg ha denne bestillingen innen 20/6.
Merk! Forskuddsbetalte bestillinger betalt etter 20/6 vil ikke bli sendt før 5/8.

Minner samtidlig om at vi tømmer lagret for gamle drakter.

http://www.jomar.cz.cc/luscoswebshop/

Marching On Together
Jomar

Leedsulf

Et lite spørsmål; er størrelsene oppgitt norske eller engelske?

kalle_92

Og er det mulig å få trykk bakpå drakten (ala 14 Howson) ?

Jomar

Størrelsene er norske (Se FAQ for detaljer).

Pr idag har ikke LUSCOS Nettbutikk mulighet for trykk på draktene.

We are Leeds
Jomar

Hobben

Hei, Jomar!

Jeg bestillte to t-skjorter & en nøkkelring på Mandag 30.5 og det har ikke kommet noe enda, har du sendt det? Ordre nr er 262..

Trodde ikke det skulle ta så lenge med posten :P
Rogaland Whites

Sleivind

Quote from: hobberst on June 04, 2011, 13:22:08
Hei, Jomar!

Jeg bestillte to t-skjorter & en nøkkelring på Mandag 30.5 og det har ikke kommet noe enda, har du sendt det? Ordre nr er 262..

Du verden, det er jo hele 5 dager siden  ::) Også kan du legge til at en av disse dagene er en helligdag. Det er vel ikke slik at ordrene alltid blir sendt samme dag som du bestiller. Så noe tålmodighet må du nok smøre deg med!  :)

Leedsulf

Hei, Jomar!

Med mindre det var på den datoen i fjor du bestilte, tror jeg jeg ville drøyd det ut uka før jeg purret  :)

Hobben

Quote from: The Boy Eddie Gray on June 04, 2011, 15:50:33
Hei, Jomar!

Med mindre det var på den datoen i fjor du bestilte, tror jeg jeg ville drøyd det ut uka før jeg purret  :)

Purrer ikke, jeg bare lurer ;)
Rogaland Whites

dansale

Heisann Jomar. Jeg lurer på om det er muligt å kjøpe en Leeds jakke i fra dere " samme jakka som SG og støtteapperatet går med" ? eventuelt til neste år om vi får ny sponsor,
Her er bilde av jakken http://www.fmfile.com/opplastninger/1307198994.jpg
Ser den blir solgt på nettsiden til Leeds United men om jeg kan sponse en Norsk arbeidsplass så gjør jeg gjerne det.

(må ha i størrelse ekstra mann)  :D
Forza Leeds!

Jomar

Hei.

Forespørsler angående bestillinger etc ønskes som e-post slik at vi slipper å "bry" forumet med dette.

hobberst:
Har sendt deg e-post angående din bestilling.

dansale:
Ønske notert, skal se hva vi klarer og om denne vil bli i sortimentet kommende sesong.

PS.
Det gikk ikke veien for vår to lag i supportercupen i år heller. Begge lag ble slått ut i innledende runder.

We are Leeds

Jomar  

Jomar

Minner at Nettbutikken holder sommerstengt for utsendelse av bestillinger mellom 22/6 â€" 5/8.

http://www.jomar.cz.cc/luscoswebshop/

Håper å ha draktene for sesongen 2011/2012 på lager i månedskifte august/september

God Sommer.

Marching On Together
Jomar