Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581158 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #120 på: Juni 18, 2011, 12:16:19 »
Hvis dette stemmer, så er det fantastisk!
Smith-Whittingham-Upson kan være tungen på vektskålen mht opprykk..
just had a text from a friend normally very reliable with this sort of thing, said we are to sign smith, peter whittingham (which would be fantastic) and wait for it...... matthew upson? i am still shocked writing it and not sure if i believe it at all! but he is normally there or there abouts so i guess we will see but personally i see not a cat in hells chance, would be delighted with whittingham just the type of player we need to get out of this division MOT


DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #121 på: Juni 18, 2011, 12:17:30 »
fra teamtalk:
I posted here yesterday and for the second time in 2 days going to post again, the rumours i am hearing about transfers this morning are very exciting. Smith the be signed by July 1st, rumours that Cardiff have accepted a £500k bid for Peter Whittingham and that Matty Upson has been offered a 2 year deal by Leeds. I live in Cardiff and have spent many years at Cardiff City as a steward (for the money) and PW is a great player and one that can fit well into the team and can help bring a new dimention to our team, Matty Upson well that enough said!! Great player with great experiance and a player than can be a fan fav within moments of stepping onto the pitch.. i stand by my comments yesterday about KB and SG and the downer that seems to be going on here but these possible arrivals are great and show we are looking at strong experianced players that can all do a great job for us. As every day passes by i get that tingle in my stomach that tells me its one day closer to the season and that cant come soon enough! MOT!! Leeds4Life!!!!


Yeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #122 på: Juni 18, 2011, 12:38:42 »
Swansea vil hente Gradel.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Swansea-transfer-news-Forward-Max-Gradel-lined-up-for-1-5million-move-from-Leeds-article749062.html

Blir meget skuffet om Gradel forlater oss. En av våre beste spillere forrige sesong, om ikke den beste!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #123 på: Juni 18, 2011, 13:31:42 »
Please let the boys come home 8)

Leeds United manager Simon Grayson has refused to rule himself out of the bidding for Jonathan Woodgate and Alan Smith but says the club are “a long way” from bringing either player back to Elland Road.



United have been heavily linked with the former Leeds stars, both of whom are available on free transfers, but Grayson is keeping his options open after admitting that approaches for various targets are at an advanced stage.

Centre-back Woodgate has been released by Tottenham while Smith is free to leave Newcastle, despite the year remaining on his contract at St James’ Park.

United would want assurances over their respective fitness levels and both would be required to take considerable pay cuts before moving to Elland Road and the Championship.

Grayson said: “We’re interested in good players but that doesn’t mean those two will necessarily be signing for us. I’ve got many irons in the fire.

“I’ve had conversations with people but if anything it was more agents ringing me or people claiming to represent them.

“It’s something I have to consider because when good players become available you have to be interested but you have to look at the other side too – finances and injuries. Like any signing, you have to make sure all the ingredients are right.

“Jonathan’s not played too much football and Alan missed quite a part of last season, but if you had a fit Jonathan Woodgate and a fit Alan Smith then you’d have a host of clubs queuing up for them. The one thing we’ve got going for us is that they know the club and our ambition.

“That could help us if we go down that line, but there’s a long way to go. I’m a long way down the line with other players at this moment in time.”
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #124 på: Juni 18, 2011, 14:21:50 »
Sitat
Grayson considers old boys - http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6994946,00.html

Leeds United manager Simon Grayson is not ruling out moves to bring Lee Bowyer, Alan Smith and Jonathan Woodgate back to Elland Road this summer.
Jeg har mine tvil om at vi henter Smith, Woodgate eller Bowyer, nettopp på grunn av det økonomiske. Men jeg har selvfølgelig, i likhet med mange andre her inne, et aldri så lite håp om at det skal gå i orden med i hvertfall én av disse.

Hva mener så dere? Hvis man skulle velge mellom disse tre, hvem skulle vi signert?

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #125 på: Juni 18, 2011, 14:27:52 »
Sitat
Grayson considers old boys - http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6994946,00.html

Leeds United manager Simon Grayson is not ruling out moves to bring Lee Bowyer, Alan Smith and Jonathan Woodgate back to Elland Road this summer.
Jeg har mine tvil om at vi henter Smith, Woodgate eller Bowyer, nettopp på grunn av det økonomiske. Men jeg har selvfølgelig, i likhet med mange andre her inne, et aldri så lite håp om at det skal gå i orden med i hvertfall én av disse.

Hva mener så dere? Hvis man skulle velge mellom disse tre, hvem skulle vi signert?

Woody er for skadeutsatt. Smith det samme, men har mer tro på ham. Derfor blir det Smith.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #126 på: Juni 18, 2011, 15:03:52 »
Er det ingen som tenker på signaleffekten av dette???
Dette hadde gitt supporterne HÃ…P!Er overbevist om at hvis Smith og Woodgate kommer hjem,samtidig med å hente feks Upson så kommer byen til å ta av :)
At ikke Bates ser dette er for meg en gåte...disse 3 spillerne er jeg sikker på hadde generert flere solgte sesongkort ;)

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #127 på: Juni 18, 2011, 15:05:00 »
Er det ingen som tenker på signaleffekten av dette???
Dette hadde gitt supporterne HÃ…P!Er overbevist om at hvis Smith og Woodgate kommer hjem,samtidig med å hente feks Upson så kommer byen til å ta av :)
At ikke Bates ser dette er for meg en gåte...disse 3 spillerne er jeg sikker på hadde generert flere solgte sesongkort ;)
Virkelig trui på at ein spelar som Upson vil til Leeds? dao blir han sikekrt heller i W'Ham?
eller?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #128 på: Juni 18, 2011, 15:10:41 »
Er det ingen som tenker på signaleffekten av dette???
Dette hadde gitt supporterne HÃ…P!Er overbevist om at hvis Smith og Woodgate kommer hjem,samtidig med å hente feks Upson så kommer byen til å ta av :)
At ikke Bates ser dette er for meg en gåte...disse 3 spillerne er jeg sikker på hadde generert flere solgte sesongkort ;)

Selvsagt enig i dette. Men da må det bli på kontrakter som sier "pay if you're fit to play". Det vil være fryktelig dumt av Bates og Leeds å signe Woody på en relativt fet lønning, og så spiller han 4 kamper, og blir skadet resten av sesongen. Det samme gjelder også for Smith.

Nolan gikk fra PL og ned til West Ham, så i utgangspunktet kan også Upson gjøre det samme og gå til oss.

For min del så gidder jeg ikke å spekulere så veldig, for silly season er nå et svært dekkende begrep: tida vi er inne i er full av tåpelige rykter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #129 på: Juni 18, 2011, 15:19:12 »
deilig at vi endelig er i kontakt med fotballspillere...

har vært for mange år med vannbærere og skopussere!!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #130 på: Juni 18, 2011, 15:26:05 »
Sitat
Grayson considers old boys - http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6994946,00.html

Leeds United manager Simon Grayson is not ruling out moves to bring Lee Bowyer, Alan Smith and Jonathan Woodgate back to Elland Road this summer.
Jeg har mine tvil om at vi henter Smith, Woodgate eller Bowyer, nettopp på grunn av det økonomiske. Men jeg har selvfølgelig, i likhet med mange andre her inne, et aldri så lite håp om at det skal gå i orden med i hvertfall én av disse.

Hva mener så dere? Hvis man skulle velge mellom disse tre, hvem skulle vi signert?

Woody er for skadeutsatt. Smith det samme, men har mer tro på ham. Derfor blir det Smith.

auren

Lee Bowyer vil utvilsomt være mitt valg,herja jo i toppdivisjonen i fjor 8)

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #131 på: Juni 18, 2011, 16:10:55 »
Er det ingen som tenker på signaleffekten av dette???
Dette hadde gitt supporterne HÃ…P!Er overbevist om at hvis Smith og Woodgate kommer hjem,samtidig med å hente feks Upson så kommer byen til å ta av :)
At ikke Bates ser dette er for meg en gåte...disse 3 spillerne er jeg sikker på hadde generert flere solgte sesongkort ;)

Signaleffekten er fin den, men kan minne om at Cardiff hentet hjem ikonet Craig Bellamy ifjor - uten at det gav tilstrekkelig sportslig effekt... Såvidt jeg har registrert så er Craig Bellamy en bedre spiller enn Alan Smith og Woody pr. 2011...
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #132 på: Juni 18, 2011, 16:32:04 »
Er det ingen som tenker på signaleffekten av dette???
Dette hadde gitt supporterne HÃ…P!Er overbevist om at hvis Smith og Woodgate kommer hjem,samtidig med å hente feks Upson så kommer byen til å ta av :)
At ikke Bates ser dette er for meg en gåte...disse 3 spillerne er jeg sikker på hadde generert flere solgte sesongkort ;)

Signaleffekten er fin den, men kan minne om at Cardiff hentet hjem ikonet Craig Bellamy ifjor - uten at det gav tilstrekkelig sportslig effekt... Såvidt jeg har registrert så er Craig Bellamy en bedre spiller enn Alan Smith og Woody pr. 2011...

Du så ikke reportasjen fra Cardiff foran hans første kamp?jeg så dette på sky og det var helt vanvittig :)Det kokte rundt stadion, og kassaapparatet i supporterbutikken gikk varm...men du vil ikke ha slike tilstander rundt Elland Road..?

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #133 på: Juni 18, 2011, 17:05:18 »
Jojo.. Selvsagt, men jeg vil heller ha opprykk en "ville" tilstander før Smith og Woody's første kamp. Dersom vi tror at disse to skal sikre oss opprykk, så ville jeg minne om at Cardiff fikk en bedre spiller ifjor med "samme" status -
 

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #134 på: Juni 18, 2011, 19:11:57 »
Jaja, det blir så det blir.... 8)

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #135 på: Juni 18, 2011, 19:17:52 »
Jaja, det blir så det blir.... 8)

Støttes 110%  ;D
KEEP FIGHTING!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #136 på: Juni 18, 2011, 19:32:35 »
Sitat
Grayson considers old boys - http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6994946,00.html

Leeds United manager Simon Grayson is not ruling out moves to bring Lee Bowyer, Alan Smith and Jonathan Woodgate back to Elland Road this summer.
Jeg har mine tvil om at vi henter Smith, Woodgate eller Bowyer, nettopp på grunn av det økonomiske. Men jeg har selvfølgelig, i likhet med mange andre her inne, et aldri så lite håp om at det skal gå i orden med i hvertfall én av disse.

Hva mener så dere? Hvis man skulle velge mellom disse tre, hvem skulle vi signert?

Woody er for skadeutsatt. Smith det samme, men har mer tro på ham. Derfor blir det Smith.

auren

Lee Bowyer vil utvilsomt være mitt valg,herja jo i toppdivisjonen i fjor 8)
Jeg vil ha Alan Smith. Gode barndomsminner! Jeg kommer til å kjøpe drakt ved første anledning, om han signerer!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #137 på: Juni 19, 2011, 14:51:20 »
Rumours so far

Coming in

Weeks 1-2
Keith Southern - Blackpool (Signed new deal at Blackppol)

Lee Bowyer 34 - Birmingham...Midfielder..Place of birth London

(After leaving Birmingham, Bowyer was linked with a move to his former club Leeds United)

Guðlaugur Victor Pálsson 20 - Hibernian...Defensive Midfielder..Place of birth:Reykjavik, Iceland



David Norris - Ipswich Town (joined Portsmouth)
Keiren Westwood - Coventry City
(On the 16th of June he joined Sunderland on a free transfer)

Weeks 3-4
Tom Naylor - Mansfield Town
Jack Cork - Chelsea
Barry Douglas - Dundee United
George Friend - Doncaster Rovers

Weeks 5-6

Alan Smith 30 - Newcastle...Midfielder Forward..Place of birth:Rothwell, West Yorkshire

(On 8 June 2011, Leeds United Chairman Ken Bates revealed that he was not ruling out a move to acquire Smith subject to his wage demands and fitness. After being made available for transfer, Smith was linked with a move to his former club Leeds United with Leeds manager Simon Grayson confirming his interest in the player.)

Bolo Zenden 34 - Sunderland...Winger / Attacking midfielder..Place of birth: Netherlands

(On the 14th of June 2011 it was reported on Waccoe that Zenden is to join Leeds, following a suspicious phone call received from a SKY employee at Thorpe Arch)

Tommy Spurr 23 - Sheffield Wednesday...Left back..Place of birth: Leeds

(In June 2011, it was known that Sheffield Wednesday had exepted an offer of £200,000 for the services of Spurr. He is expected to talk to the South Yorkshire club before the start of July.)

Nick Montgomery 29 - Sheffield United.....Defensive midfielder..Place of birth: Leeds

(After a turbulent season of four managers Kevin Blackwell, Gary Speed, John Carver and Mickey Adams, Sheffield United were relegated in the 2010-11 season to League 1, and with relegation confirmed Montgomery was again targeted by Leeds United)

Jonathan Woodgate 31 - Tottenham...Centre back..Place of birth: Middlesbrough

(Spurs were unsuccessful in persuading Woodgate to agree a pay-as-you-play deal, and he was released on 16 June 2011)

Going out

weeks 1-2
Kasper Schmeichel - Manchester United
Max Gradel - Hamburg
Neil Kilkenny - Stoke, Leicester, Hull City, Burnley, Nottingham Forest, Bristol City and Doncaster Rovers
Bradley Johnson - Aston Villa, Wigan, Stoke, West Brom, Bolton and Hull City, Sunderland, Norwich
Robert Snodgrass - West Brom, Norwich

Weeks 3-4
Neil Kilkenny - Not signing a new deal
Bradley Johnson - Not signing a new deal
Robert Snodgrass - Norwich rumoured to have offered up to £5 million for his services

Weeks 5-6
Bradley Johnson - Reported to have had a medical at Norwich - Still no move
Neil Kilkenny - Hull City
Billy Paynter - Carlisle United & Sheffield United
Max Gradel - West Ham United, Swansea City and two unnamed French clubs.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #138 på: Juni 19, 2011, 15:19:41 »
Skjønner ingenting hvis vi kjøper Woodgate, som har vært konstant skadet i 100 år.....
MOT

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #139 på: Juni 19, 2011, 16:39:47 »
Kan jo være et Grayson er like omstendelig med og selge som og kjøpe og da kan vi jo stille med samme stallen neste sesong.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #140 på: Juni 19, 2011, 16:57:31 »
Kan jo være et Grayson er like omstendelig med og selge som og kjøpe og da kan vi jo stille med samme stallen neste sesong.

Uhm.. Kilkenny, Johnson, Watt, USA, Søppel McCartney... I rest my case.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #141 på: Juni 20, 2011, 08:37:36 »
Ny uke, og innen vi tar helg igjen så må vi vel ha lov til å håpe at noe skjer på transfermarkedet  :) nærmer seg 1.juli og preseason med stormskritt nå!
marching on together,
derudaf forever...

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #142 på: Juni 20, 2011, 08:53:29 »
I følge Duncan Castles på twitter (skribent for blant annet Sunday Times) jobber vi med Torsten Frings og Lee Bowyer:

Leeds working on Frings + Bowyer, among others. More advanced with Frings, but clearly there will be competition for both.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #143 på: Juni 20, 2011, 09:22:09 »
I følge Duncan Castles på twitter (skribent for blant annet Sunday Times) jobber vi med Torsten Frings og Lee Bowyer:

Leeds working on Frings + Bowyer, among others. More advanced with Frings, but clearly there will be competition for both.

Eg ber til høyere makter om at dette blir en realitet 8)


........men når vi ikkje har "råd" til å beholde Bradley Johnsen engang,så tviler eg stort 8)

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #144 på: Juni 20, 2011, 09:37:08 »
I følge Duncan Castles på twitter (skribent for blant annet Sunday Times) jobber vi med Torsten Frings og Lee Bowyer:

Leeds working on Frings + Bowyer, among others. More advanced with Frings, but clearly there will be competition for both.

Eg ber til høyere makter om at dette blir en realitet 8)


........men når vi ikkje har "råd" til å beholde Bradley Johnsen engang,så tviler eg stort 8)


Tror rett å slett ikke Larry vil ha Killa og Brad... han har skjønt at de ikke er gode NOK!
bedre å bruke penga på noe som kan ta oss opp!!!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #145 på: Juni 20, 2011, 09:51:02 »
........men når vi ikkje har "råd" til å beholde Bradley Johnsen engang,så tviler eg stort 8)
Tror rett å slett ikke Larry vil ha Killa og Brad... han har skjønt at de ikke er gode NOK!
bedre å bruke penga på noe som kan ta oss opp!!!
Det tror jeg også, og overnevnte har ikke imponert meg hvertfall.
Ang Smith, Bowyer og Woodgate..så er det "romantisk" nok og ønske dem tilbake..og ja, det ville sikkert blitt bleskt rundt noe sånt..men avlønning & fitness bør veie tyngere enn feks draktsalg, syns jeg.
Ups & Ups!!

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #146 på: Juni 20, 2011, 10:08:22 »
I følge Duncan Castles på twitter (skribent for blant annet Sunday Times) jobber vi med Torsten Frings og Lee Bowyer:

Leeds working on Frings + Bowyer, among others. More advanced with Frings, but clearly there will be competition for both.

Spennande!!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #147 på: Juni 20, 2011, 12:12:35 »
I følge Duncan Castles på twitter (skribent for blant annet Sunday Times) jobber vi med Torsten Frings og Lee Bowyer:

Leeds working on Frings + Bowyer, among others. More advanced with Frings, but clearly there will be competition for both.

Spennande!!!

Ryktene om Lee Bowyer vokser :o :o :o

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #148 på: Juni 20, 2011, 12:13:56 »
Ryan Green (Queens Park Rangers) says...
QPR to complete signings of Lewis McGugan 3.0 million [nottingham forest], Max Gradel 3.5 million [leeds united]

Gary Connolly (Leeds United) says...
Matthew Upson to Leeds United on a free - you heard it here first !!!

Jason Whittle (Leeds United) says...
smith to leeds to be confirmed by end of next week on the say so of a club source.

Kilde:http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html
Ups & Ups!!

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #149 på: Juni 20, 2011, 12:46:51 »
Upson, Smith og Bowyer.

Da begynner vi å snakke  ;D
marching on together,
derudaf forever...