Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581159 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #180 på: Juni 21, 2011, 19:07:08 »
Paul Rachubka blir vår nye keeper !

Hvor har du dette fra? (hvis det finnes en kilde?)

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #181 på: Juni 21, 2011, 19:19:09 »
Paul Rachubka blir vår nye keeper !

Hvor har du dette fra? (hvis det finnes en kilde?)

Det forundrer meg ikke! Detter tviler jeg på er forsterkning!! Søkte opp flere Blackpool kamper, der fant jeg ikke han i start ellveren i noen av de kampene jeg søkte opp... Svakt om det er han som kommer inn.
Rogaland Whites

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #182 på: Juni 21, 2011, 19:37:46 »
Paul Rachubka blir vår nye keeper !

Hvor har du dette fra? (hvis det finnes en kilde?)
Waccoe .....   ::)

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #183 på: Juni 21, 2011, 19:50:26 »
En cupkamp for Blackpool denne siste sesongen, blant annet langtidsskadd.

Rachubka er vel en keeper som passer kategoriene våre for tiden:

1. Kjenner Grayson da han har spilt i Blackpool under han.

2. Billig i lønn

3. Sist men ikke minst han er gratis
« Siste redigering: Juni 21, 2011, 19:52:25 av Kato »
 

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #184 på: Juni 21, 2011, 20:29:20 »
Paul Rachubka blir vår nye keeper !

Hvor har du dette fra? (hvis det finnes en kilde?)

ru·mor (rmr)
n.
1. A piece of unverified information of uncertain origin usually spread by word of mouth.
2. Unverified information received from another; hearsay.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #185 på: Juni 21, 2011, 20:50:18 »
Paul Rachubka blir vår nye keeper !

Hvor har du dette fra? (hvis det finnes en kilde?)

ru·mor (rmr)
n.
1. A piece of unverified information of uncertain origin usually spread by word of mouth.
2. Unverified information received from another; hearsay.


Selvfølgelig... Tenkte egentlig mer på en link til en nettside der det sto noe eller noe sånt...

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #186 på: Juni 21, 2011, 22:30:37 »
Skysports.com understands Yorkshire rivals Leeds United and Sheffield United could agree a swap deal involving Billy Paynter and Nick Montgomery.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6999853,00.html

Tja....

ojs

Rivals consider swap deal
« Svar #187 på: Juni 21, 2011, 22:38:44 »
Skysports.com understands Yorkshire rivals Leeds United and Sheffield United could agree a swap deal involving Billy Paynter and Nick Montgomery.

Paynter came in for criticism from fans last season and has been linked with a move away from Elland Road since the end of the campaign.

But Leeds boss Simon Grayson said earlier in the summer that the forward, who scored just one goal in 23 appearances in 2010/11, remained a part of his plans.

Leeds, though, are in the process of reshaping their squad in a bid to challenge for promotion from the Championship.

Midfielder Montgomery could therefore provide a different dimension to Grayson's plans and may welcome the chance to return to the second division.

Sheffield United were relegated from the Championship last season and the 29-year-old, who signed a new three-year contract last summer, might be looking elsewhere.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6999853,00.html
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #188 på: Juni 21, 2011, 22:38:48 »
Skysports.com understands Yorkshire rivals Leeds United and Sheffield United could agree a swap deal involving Billy Paynter and Nick Montgomery.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6999853,00.html

Tja....

Midtbanespiller trenger vi, Paynter trenger vi ikke!

Søren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #189 på: Juni 21, 2011, 22:41:03 »
Skysports.com understands Yorkshire rivals Leeds United and Sheffield United could agree a swap deal involving Billy Paynter and Nick Montgomery.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6999853,00.html

Tja....

Jeg ville trade Paynter væk for et glas forurenet vand fra kloakken.

Så denne deal lyder ok for mig.
One Gary Kelly, There's Only One Gary Kelly

Twitter: @observer_dk

kalle_92

  • Gjest
Sv: Rivals consider swap deal
« Svar #190 på: Juni 21, 2011, 22:44:02 »
JAJAJA  :)

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #191 på: Juni 21, 2011, 22:44:28 »
Skysports.com understands Yorkshire rivals Leeds United and Sheffield United could agree a swap deal involving Billy Paynter and Nick Montgomery.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6999853,00.html

Tja....

Jeg ville trade Paynter væk for et glas forurenet vand fra kloakken.

Så denne deal lyder ok for mig.
;D

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #192 på: Juni 21, 2011, 22:46:49 »
Send gjerne vekk Paynter, men vil vi virkelig ha Montgomery? En middelmådig spiller som ikke er stort bedre enn Bradley Johnsen...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #193 på: Juni 21, 2011, 22:55:34 »
Send gjerne vekk Paynter, men vil vi virkelig ha Montgomery? En middelmådig spiller som ikke er stort bedre enn Bradley Johnsen...

Egenlig ikke, men vi blir kvitt Paynter og akkurat nå har vi bare Howson!

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #194 på: Juni 21, 2011, 23:20:51 »
Yorkshire post man Richard Sutcliffe: Bowyer, Woodgate and Smith have all spoken to Leeds, I know that for a fact. Lee Bowyer was the last to do that, this week.  :o

www.talksport.co.uk/radio/kickoff/blog/2011-06-21/sutcliffe-bowyer-woodgate-and-smith-have-all-spoken-leeds

« Siste redigering: Juni 21, 2011, 23:41:29 av Glenn K »

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #196 på: Juni 22, 2011, 00:04:21 »
http://burnley.web-fans.com/index.php?option=com_content&view=article&id=434:leeds-target-burnley-keeper&catid=1:burnley-web-fans-as-it-happens

Er han en BEDRE keeper enn Kasper?

Har ingen tro på det. Rachubka spilte kun 3 kamper for Blackpool sist sesong mot Southampton-Sunderland og Everton, og med 9 mål i sekken så tviler jeg sterkt at han er den vi trenger for å klare opprykket.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #197 på: Juni 22, 2011, 00:13:48 »
Han ble vel hentet for å være reserve for Kasper - Nå som vi har bestemt oss for å selge dansken får vi håpe at vi har kartlagt potensielle gode ersattere for han...
 

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #198 på: Juni 22, 2011, 00:45:41 »
Montgomery - Ja takk!

Har en kompis som er Sheff. Utd supporter og han har mange gode ord om Nick! Karen er jo også fra Leeds, selv om det ikke har så alt for mye å si. Han har spilt fast for Sheff Utd i vel 10 år, men ønsker nok ikke å være med ned en divisjon. Han har ikke mange målene med fattige ett mål de siste fem sesongene. Alderen er vel så som så, 29 år og ikke akkurat fremtidens spiller.. På en annen side er jo han rutinert som fy, kanskje det Leeds trenger på midten nå! Han har forøvrig over 300 kamper for Sheff Utd.

Når det kommer til keeperen som er hentet/skal hentes inn håper jeg virkelig Grayson sikter høyere enn Brown og de andre som er nevnt hittil. Westwood er for øyeblikket den eneste jeg ser for meg som er reell å hente. Har en våt drøm om Joe Harte, men han er vel neppe sansynlig.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #199 på: Juni 22, 2011, 03:17:44 »
Montgomery - Ja takk!

Har en kompis som er Sheff. Utd supporter og han har mange gode ord om Nick! Karen er jo også fra Leeds, selv om det ikke har så alt for mye å si. Han har spilt fast for Sheff Utd i vel 10 år, men ønsker nok ikke å være med ned en divisjon. Han har ikke mange målene med fattige ett mål de siste fem sesongene. Alderen er vel så som så, 29 år og ikke akkurat fremtidens spiller.. På en annen side er jo han rutinert som fy, kanskje det Leeds trenger på midten nå! Han har forøvrig over 300 kamper for Sheff Utd.

Når det kommer til keeperen som er hentet/skal hentes inn håper jeg virkelig Grayson sikter høyere enn Brown og de andre som er nevnt hittil. Westwood er for øyeblikket den eneste jeg ser for meg som er reell å hente. Har en våt drøm om Joe Harte, men han er vel neppe sansynlig.

Tror det er litt mindre sansynlig enn "neppe sansynlig" at joe hart kommer til Leeds, men om så er tilfelle skal jeg drikke min egen urin av glede  ;)
Forza Leeds!

MacMurder


Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #201 på: Juni 22, 2011, 09:05:40 »
Paul Rachubka blir vår nye keeper !

Hvor har du dette fra? (hvis det finnes en kilde?)
Waccoe .....   ::)

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6999891,00.html ::)

Hehe, se der ja. Svak keeper ut og klassekeeper inn. Tror vi kan ta opprykksfesten allerede i august!  ;D ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #202 på: Juni 22, 2011, 09:12:52 »
Vi skal altså erstatte Kasper med Brown/Rachubka? Med mindre Westwood, eller en annen av samme kaliber lurer i kulissene, begynner dette å ligne på en lovlig sen aprilspøk mtp uttalelsene om at en bedre keeper er på vei inn.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #203 på: Juni 22, 2011, 09:16:41 »
Vi skal altså erstatte Kasper med Brown/Rachubka? Med mindre Westwood, eller en annen av samme kaliber lurer i kulissene, begynner dette å ligne på en lovlig sen aprilspøk mtp uttalelsene om at en bedre keeper er på vei inn.

Tvilsomt. Rachubka-dealen var allerede gjort før Kasper ble solgt. Så jeg tror nok han var tiltenkt som erstatter for Higgs. Nå er vi på jakt etter en førstekeeper. Et lån av Lindegaard er jo ikke dumt, men jeg vil ha et kjøp. Westwood hadde vært perfekt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #204 på: Juni 22, 2011, 09:57:17 »
marching on together,
derudaf forever...


Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #206 på: Juni 22, 2011, 10:21:51 »
Fraser Forster linket:

http://www.thescottishsun.co.uk/scotsol/homepage/sport/spl/3651055/Leeds-bid-to-grab-Fraser-Forster.html

Spennende.
Husker han hadde jo en helt strålende kamp mot oss i 2009-2010-sesongen (inntil sleivsparket på overtid ::))
Med unntak av Westwood er han noe av det mer oppløftende vi har blitt linket til på keeperfronten.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #207 på: Juni 22, 2011, 10:24:10 »
Fraser Forster linket:

http://www.thescottishsun.co.uk/scotsol/homepage/sport/spl/3651055/Leeds-bid-to-grab-Fraser-Forster.html

Spennende.
Husker han hadde jo en helt strålende kamp mot oss i 2009-2010-sesongen (inntil sleivsparket på overtid ::))
Med unntak av Westwood er han noe av det mer oppløftende vi har blitt linket til på keeperfronten.

Nå er jo vi Leeds da, og alle som spiller mot oss gjør sitt livs kamp da. Ihvertfall mener vi det selv ;)

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #208 på: Juni 22, 2011, 10:28:02 »
Nå er jo vi Leeds da, og alle som spiller mot oss gjør sitt livs kamp da. Ihvertfall mener vi det selv ;)
jaggu sænt  ;D
Ups & Ups!!

Foffe

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #209 på: Juni 22, 2011, 10:31:26 »
Virker jo som en spennende keeper Froster.
Bare 23 år, noe som lover godt med tanke på fremtiden og forhåpentligvis PL neste sesong :)