Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 580870 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #240 på: Juni 23, 2011, 09:34:12 »
Fra mine kilder i Leeds:
Smith, Woodgate and Bowyer in talks...Smith and Bowyer favorites to sign.(rykter)
Pluss Kilkenny til Hull, og Norwich har trappet opp budet på Snodgrass.(rykter)
« Siste redigering: Juni 23, 2011, 09:44:22 av CardiganArms »
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #241 på: Juni 23, 2011, 09:51:43 »
Shay Given, welcome!!!!!
Yeboahs vitne

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #242 på: Juni 23, 2011, 15:06:36 »
Hadde vært ikke mindre enn fantastisk.

Nå håper jeg alle som klaga på stillhet og lite snakk rundt Leeds-overganger har blitt tilfredsstilt en stund ;)

Given, Woody, Upson, Smithy. Tror jeg gjør i buksa snart...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #243 på: Juni 23, 2011, 17:57:13 »
Flere rykter om Cudicini som ny keeper på diverse forum....jeg tror det er bare tull....Leedsfans er sulteforet på rykter tydligvis ;D ;D ;D

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #244 på: Juni 23, 2011, 18:52:47 »
Sulteforet er vel ikke ordet, sånn som det har summet med keepere og O'Leary-framvokstringer i det siste. Glupske passer bedre, spør du meg.
Hekta på Leeds siden 1974


Askertiger

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #246 på: Juni 24, 2011, 10:55:51 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2007509/Newcastle-reject-Celtics-1-5m-offer-keeper-Fraser-Forster-Ben-Tozer-joins-Northampton.html

Då veit vi at Leeds ikkje kjøper han i alle fall :o

Nok et navn som kan strykes fra listen...... som blir kortere og kortere etterhvert, og vi ender opp med Rachubka som førstekeeper. Herrejemini for en sesong dette skal bli!  ::)
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #249 på: Juni 24, 2011, 13:35:12 »
Håper på Given, men blir vel som vanlig skuffet >:(
...og jeg blir gledelig og positivt overrasket..og meget oppspilt inn imot seriestart.  ;D
Ups & Ups!!

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #250 på: Juni 24, 2011, 19:29:44 »
Sitat
Det polske nettstedet onet.pl melder at Leeds United er interesserte i Tomasz Kuszczak. Polakken ser ikke ut til å ha noen fremtid som førstekeeper i United og har sagt at han ønsker seg en ny utfordring. Kasper Schmeichel har fått beskjed om å forlate Leeds, og Kuszczak skal være en av de aktuelle til å ta over etter dansken. Også West Bromwich skal ha Kuszczak på ønskelista.

Her er forøvrig linken til det polske nettstedet for de som forstår det..

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/polacy-za-granica/tomasz-kuszczak-na-celowniku-leeds-united,1,4641215,wiadomosc.html
« Siste redigering: Juni 24, 2011, 19:41:50 av Glenn K »

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #251 på: Juni 24, 2011, 21:00:56 »
Sitat
Det polske nettstedet onet.pl melder at Leeds United er interesserte i Tomasz Kuszczak. Polakken ser ikke ut til å ha noen fremtid som førstekeeper i United og har sagt at han ønsker seg en ny utfordring. Kasper Schmeichel har fått beskjed om å forlate Leeds, og Kuszczak skal være en av de aktuelle til å ta over etter dansken. Også West Bromwich skal ha Kuszczak på ønskelista.

Her er forøvrig linken til det polske nettstedet for de som forstår det..

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/polacy-za-granica/tomasz-kuszczak-na-celowniku-leeds-united,1,4641215,wiadomosc.html

http://translate.google.com/#pl|no|
Forza Leeds!

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #252 på: Juni 25, 2011, 10:48:41 »
Sitat
Leeds United are being linked with a summer move for former Liverpool starlet Victor Palsson.

The Anfield academy graduate failed to make a first team appearance during his time with Liverpool, joining Hibernian on an 18-month contract after a brief loan spell with Dagenham & Redbridge.

After just six months in the SPL, Championship clubs have been alerted to the 20-year-old defensive midfielders availability, with Leeds United boss Simon Grayson part of the chasing pack.

Southampton manager Nigel Adkins is also keen on the Icelandic U21 international, according to talkSPORT, with the Saints boss looking to strengthen his squad at St. Mary's ahead of their return season in England's second tier.

Palsson joined Liverpool in 2009, with Rafael Benitez bringing the player to club from AGF in Denmark.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #253 på: Juni 25, 2011, 16:54:14 »
Pressen  skal ha kred for at vi klarer og komme på ryktebørsen med den ene spilleren mer ukjent enn den andre. Følger vel relativt bra med, men de siste månedene har det jommen vært mye rart vi har vært linket med.

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #254 på: Juni 25, 2011, 18:20:35 »
Montgomery inn - Malern ut

Ian Turner - Ex Everton goalie inn...

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #255 på: Juni 25, 2011, 18:34:12 »
Ryktes om Aron Gunnarsson på Waccoe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Aron_Gunnarsson

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #256 på: Juni 26, 2011, 00:29:41 »
Ryktes om Aron Gunnarsson på Waccoe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Aron_Gunnarsson

auren
Og her var jommen enda en ;)

Håkon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #257 på: Juni 26, 2011, 09:52:33 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2008153/Leeds-United-want-Tomasz-Kuszczak.html




Leeds want Man United's Kuszczak to replace Leicester-bound Schmeichel :)

det må vel være noe?

Leeds for alltid

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #258 på: Juni 26, 2011, 10:00:35 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2008153/Leeds-United-want-Tomasz-Kuszczak.html




Leeds want Man United's Kuszczak to replace Leicester-bound Schmeichel :)

det må vel være noe?


hmmm,skeptisk....historien viser at de spillerne Manure lar gå til andre klubber blir en flopp >:( noen unntak da:Strachan.P-Neville....men denne polakken holder vel for oss..?

Håkon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #259 på: Juni 26, 2011, 10:11:32 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2008153/Leeds-United-want-Tomasz-Kuszczak.html




Leeds want Man United's Kuszczak to replace Leicester-bound Schmeichel :)

det må vel være noe?


hmmm,skeptisk....historien viser at de spillerne Manure lar gå til andre klubber blir en flopp >:( noen unntak da:Strachan.P-Neville....men denne polakken holder vel for oss..?

Simon must have another first-choice keeper lined up to replace him. You don’t get rid of him without someone coming in.

sitat brendan Ormsby. Tenker det samme selv. Selge Schmeichel, sjokk, eller han har noe på gang. Blir skuffet viss ikke det skjer. Da kan en begynne å lure.
Leeds for alltid

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #260 på: Juni 26, 2011, 12:24:17 »
Kjenner jeg begynner å bli utålmodig med tanke på signinger i sommer. Så langt virker det som om det eneste ryktet med noen hold i, er jakten på en erstatter for Kasper. Hadde ikke trodd det skulle være det største fokusområdet i silly season. :(

Moaning on together

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #261 på: Juni 26, 2011, 12:29:11 »
ja, dette begynner å se svart ut.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #262 på: Juni 26, 2011, 12:33:49 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2008153/Leeds-United-want-Tomasz-Kuszczak.html




Leeds want Man United's Kuszczak to replace Leicester-bound Schmeichel :)

det må vel være noe?


hmmm,skeptisk....historien viser at de spillerne Manure lar gå til andre klubber blir en flopp >:( noen unntak da:Strachan.P-Neville....men denne polakken holder vel for oss..?

Jøss her var det jo jommen en som jeg hadde hørt om før . Du verden  ;)

Håkon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #263 på: Juni 26, 2011, 12:43:32 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2008153/Leeds-United-want-Tomasz-Kuszczak.html




Leeds want Man United's Kuszczak to replace Leicester-bound Schmeichel :)

det må vel være noe?


hmmm,skeptisk....historien viser at de spillerne Manure lar gå til andre klubber blir en flopp >:( noen unntak da:Strachan.P-Neville....men denne polakken holder vel for oss..?

Jøss her var det jo jommen en som jeg hadde hørt om før . Du verden  ;)

Ser den ;) men nå var det en engelsk avis og ikke en polsk:):)
Leeds for alltid

lojosang

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #264 på: Juni 26, 2011, 12:44:06 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2008153/Leeds-United-want-Tomasz-Kuszczak.html




Leeds want Man United's Kuszczak to replace Leicester-bound Schmeichel :)

det må vel være noe?


hmmm,skeptisk....historien viser at de spillerne Manure lar gå til andre klubber blir en flopp >:( noen unntak da:Strachan.P-Neville....men denne polakken holder vel for oss..?

Jøss her var det jo jommen en som jeg hadde hørt om før . Du verden  ;)

Så du er sur fordi vi ikke kobles til spillere som la opp på midten av nittitallet fordi dem har du hørt om? Jaja. Jeg håper antidepressivaskapet er fully stocked. :)
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #265 på: Juni 26, 2011, 13:23:53 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2008153/Leeds-United-want-Tomasz-Kuszczak.html




Leeds want Man United's Kuszczak to replace Leicester-bound Schmeichel :)

det må vel være noe?


hmmm,skeptisk....historien viser at de spillerne Manure lar gå til andre klubber blir en flopp >:( noen unntak da:Strachan.P-Neville....men denne polakken holder vel for oss..?

Jøss her var det jo jommen en som jeg hadde hørt om før . Du verden  ;)

Så du er sur fordi vi ikke kobles til spillere som la opp på midten av nittitallet fordi dem har du hørt om? Jaja. Jeg håper antidepressivaskapet er fully stocked. :)

Den er på plass og takk og lov for det :)(Håper moderator tar tak i disse medisinske hentydningene, syntes ikke dette bør forekomme på dette forumet) Vi er tross alt supportere på samme laget eller....Er forøvrig klar over at vi er blitt linket til en del av de som var på topp på midten av nittitallet de siste årene , men henger rimelig godt med i 2011 også , og her er det mange ukjente spillere vi har blitt linket opp i mot.. og det er et FAKTUM. Når det gjelder overgangene siste årene så er jeg ikke sur(det gidder jeg ikke og være), bare skuffet ,veldig skuffet.

Bye

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #266 på: Juni 26, 2011, 15:29:48 »
Alt er relativt. "Ukjente spillere" betyr ikke annet enn at vi sitter på andre sida av sjøen og synser om hva vi tror spillerne er gode for, uten at vi egentlig har dekning for å si det. Vi som holder med engelske lag som ikke sendes på tv hver helg må dessverre bare innse at vi ikke er kapable til å vite hvor gode spillerne egentlig er. Jeg har for eksempel sett lite til Bowyer i det senere år, siden han ikke har spillt noen kamper jeg har orket å se på. Men likevel skal han visstnok være et bedre valg enn mange andre, "ukjente", siden han var god for oss for endel år tilbake. Henger ikke helt på greip.
Trønder i Bergen!

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #267 på: Juni 26, 2011, 16:11:04 »
Alt er relativt. "Ukjente spillere" betyr ikke annet enn at vi sitter på andre sida av sjøen og synser om hva vi tror spillerne er gode for, uten at vi egentlig har dekning for å si det. Vi som holder med engelske lag som ikke sendes på tv hver helg må dessverre bare innse at vi ikke er kapable til å vite hvor gode spillerne egentlig er. Jeg har for eksempel sett lite til Bowyer i det senere år, siden han ikke har spillt noen kamper jeg har orket å se på. Men likevel skal han visstnok være et bedre valg enn mange andre, "ukjente", siden han var god for oss for endel år tilbake. Henger ikke helt på greip.


nei at en tidligere toppscorer i CL og god nok for det engelske landslaget skal være bedre en en ukjent knott fra lavere divisjoner henger ikke på greip!  ;)

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #268 på: Juni 26, 2011, 22:47:19 »
Owen Hargreaves.....free...on pay IF you play - og Joey Barton for 1 mill pund fra Zebraene...i tillegg til Woodgate & Smith da selvsagt.
det var det for i dag  ;D
 

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #269 på: Juni 27, 2011, 10:12:05 »
Ollan