Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581624 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #300 på: Juni 29, 2011, 14:02:11 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_squad_list_emphasises_where_recruits_are_needed_1_3525039



YEP artikkel om start av presesaon med en stall som minner om et skjelett....!!! Aner en underliggende bekymring her også der det står rett ut at Grayson og co har vært lite aktive på transferfronten, men andre som West Ham, Hull og Leicester satser hardt. Dette er regelrett forroligende samtidig som Bates har uttalt at man vil oppleve en "eksplosjon" inn porten på ER når vinduet åpner. Hvordan er dette mulig uten at det i det hele tatt foreligger rykter og hva mener han med eksplosjon.....?? Kan det være ett eller to navn som det "svinger av?? De ramser opp vår stall pr. i dag og den skremmer vel ikke og gir heller ikke grunn til dype depresjoner bortsett fra forsvaret da....!!!
Yeboahs vitne

Masinga

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #301 på: Juni 29, 2011, 14:22:46 »
Ikke vet jeg, men Leeds har ikke for vane å annonsere hvem de er i samtaler med før en avtale er i boks. Dette tror jeg Bates har sagt mange ganger. Det er for å unngå budrunder og innblanding fra andre klubber.
Masinga, medl.nr. 1250

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #302 på: Juni 29, 2011, 14:35:27 »
Ikke vet jeg, men Leeds har ikke for vane å annonsere hvem de er i samtaler med før en avtale er i boks. Dette tror jeg Bates har sagt mange ganger. Det er for å unngå budrunder og innblanding fra andre klubber.

Philomen da!

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #303 på: Juni 29, 2011, 15:20:10 »
Neimen Leedsfan... synes du skal ta kontakt med journalisten å be ham roe seg ned..
Samme med good old Eddie... de har jo ikke peiling på hve de snakker om...

sommerdekkene er jo på vei fra lageret å skal jo skrus på hvert sekund... hva er det de maser om alle sammen!!!


Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #304 på: Juni 29, 2011, 15:52:30 »


Snoddy var igjen på tyktebørsen til SKY,denne gongen til WH :( :(
ikkje bra
LIFE IS LEEDS

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #305 på: Juni 29, 2011, 16:28:44 »
Ja, at det skal være mulig å foreta seg noe uten at det blir rykter i avisene av det har jeg vanskelig for å tro.
- Leif Olav

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #306 på: Juni 29, 2011, 17:59:56 »
Keeperen David Stockdale skal etter sigende være meget nært en overgang til Leeds.
Meget gode nyheter om det stemmer.
Nærmere info om Stockdale.
http://www.fulhamfc.com/MatchAndTeam/PlayerProfiles/ProfileDetails/DavidStockdale.aspx

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #307 på: Juni 29, 2011, 18:15:46 »
Et av de mest oppløftene ryktene som har versert de siste ukene er M. Upson. Noen som vet om han har signert for en annen klubb?
 

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #308 på: Juni 29, 2011, 18:28:19 »
Har ikke orket å begynne å stresse ennå, men hvis vi ikke signerer noe relativt spenstig denne uken, slik vi ble lovet, blir jeg meg i hylekoret jeg og.
Dette begynner å bli kjedelig.
Og skummelt.
Pride of Yorkshire

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #309 på: Juni 29, 2011, 18:40:31 »
Keeperen David Stockdale skal etter sigende være meget nært en overgang til Leeds.
Meget gode nyheter om det stemmer.
Nærmere info om Stockdale.
http://www.fulhamfc.com/MatchAndTeam/PlayerProfiles/ProfileDetails/DavidStockdale.aspx

Det hadde vært KONGE!!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Killa

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #310 på: Juni 29, 2011, 19:12:02 »
Keeperen David Stockdale skal etter sigende være meget nært en overgang til Leeds.
Meget gode nyheter om det stemmer.
Nærmere info om Stockdale.
http://www.fulhamfc.com/MatchAndTeam/PlayerProfiles/ProfileDetails/DavidStockdale.aspx
kilde?

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #311 på: Juni 29, 2011, 20:35:23 »
Thomm Kirwin !

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #312 på: Juni 29, 2011, 20:46:34 »
Thomm Kirwin !

Kan ikke se noe om dette på hans Twitter-konto. Hvor skal han ha uttalt dette?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #313 på: Juni 29, 2011, 21:00:56 »

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #314 på: Juni 29, 2011, 21:18:52 »
Fantastisk at vi klarer å stå og se på at Jack Hobbs går fra Leicester til Hull...  :'(

Klassespiller.

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #315 på: Juni 29, 2011, 21:22:15 »
Keeperen David Stockdale skal etter sigende være meget nært en overgang til Leeds.
Meget gode nyheter om det stemmer.
Nærmere info om Stockdale.
http://www.fulhamfc.com/MatchAndTeam/PlayerProfiles/ProfileDetails/DavidStockdale.aspx

Født i Leeds og spilte bra de kampene han sto for Fulham i fjor.

Ikke verst!
MOT

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #316 på: Juni 29, 2011, 21:26:35 »
Keeperen David Stockdale skal etter sigende være meget nært en overgang til Leeds.
Meget gode nyheter om det stemmer.
Nærmere info om Stockdale.
http://www.fulhamfc.com/MatchAndTeam/PlayerProfiles/ProfileDetails/DavidStockdale.aspx

Det hadde vært KONGE!!!!

Hva som er Konge??? At han er født i Leeds?

Eller mener du en keeper på 26 år med 8 kamper noensinne i de to øverste nivåene i England er Konge? ::)

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #317 på: Juni 29, 2011, 21:45:16 »
Ser "alle" diskuterer nye spillere, men det er ingen som nevner kjøp av trener som er god på defensiv organisering. Det er vel ikke gjort noen utskiftinger i trenerteamet regner jeg med. Det er synd. Noen trenere burde hatt sparken etter "hundre" baklengs. I stedet ble det vedtatt at keeperen var for dårlig.

Tror evnen til å lære bort god defensiv samhandling, etterfulgt av at spillerne greier å praktisere teorien, blir det viktigste kriteriet for suksess kommende sesong.

Dernest kommer kjøp av et par gode defensive spillere. Viktig det også.

Håper (og tror) at en mer erfaren Adam Clayton er minst like god som Kilkenny, og at Nunez er minst like god (offensivt) som Bradley J.

Og så tror jeg faktisk at duoen Aiden White & Frederic Bessone (hvis han blir) er gode nok på venstre back. Tror egentlig Bessone er ganske god.....

Alt i alt ser jeg positivt på kommende sesong, men noen må lære gutta defensiv organisering. Spørsmålet er hvem?
MOT

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #318 på: Juni 29, 2011, 22:15:43 »
Keeperen David Stockdale skal etter sigende være meget nært en overgang til Leeds.
Meget gode nyheter om det stemmer.
Nærmere info om Stockdale.
http://www.fulhamfc.com/MatchAndTeam/PlayerProfiles/ProfileDetails/DavidStockdale.aspx

Det hadde vært KONGE!!!!

Hva som er Konge??? At han er født i Leeds?

Eller mener du en keeper på 26 år med 8 kamper noensinne i de to øverste nivåene i England er Konge? ::)
Vel, han er nå i landslagsdiskusjonen for England..om det skulle telle noe..

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #319 på: Juni 29, 2011, 22:22:10 »
Ser "alle" diskuterer nye spillere, men det er ingen som nevner kjøp av trener som er god på defensiv organisering. Det er vel ikke gjort noen utskiftinger i trenerteamet regner jeg med. Det er synd. Noen trenere burde hatt sparken etter "hundre" baklengs. I stedet ble det vedtatt at keeperen var for dårlig.

Tror evnen til å lære bort god defensiv samhandling, etterfulgt av at spillerne greier å praktisere teorien, blir det viktigste kriteriet for suksess kommende sesong.

Dernest kommer kjøp av et par gode defensive spillere. Viktig det også.

Håper (og tror) at en mer erfaren Adam Clayton er minst like god som Kilkenny, og at Nunez er minst like god (offensivt) som Bradley J.

Og så tror jeg faktisk at duoen Aiden White & Frederic Bessone (hvis han blir) er gode nok på venstre back. Tror egentlig Bessone er ganske god.....

Alt i alt ser jeg positivt på kommende sesong, men noen må lære gutta defensiv organisering. Spørsmålet er hvem?


Og Bechio er like god som Messi. Det må han være. for han spiller jo i Leeds  ;)

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #320 på: Juni 29, 2011, 23:00:25 »
Ser "alle" diskuterer nye spillere, men det er ingen som nevner kjøp av trener som er god på defensiv organisering. Det er vel ikke gjort noen utskiftinger i trenerteamet regner jeg med. Det er synd. Noen trenere burde hatt sparken etter "hundre" baklengs. I stedet ble det vedtatt at keeperen var for dårlig.

Tror evnen til å lære bort god defensiv samhandling, etterfulgt av at spillerne greier å praktisere teorien, blir det viktigste kriteriet for suksess kommende sesong.

Dernest kommer kjøp av et par gode defensive spillere. Viktig det også.

Håper (og tror) at en mer erfaren Adam Clayton er minst like god som Kilkenny, og at Nunez er minst like god (offensivt) som Bradley J.

Og så tror jeg faktisk at duoen Aiden White & Frederic Bessone (hvis han blir) er gode nok på venstre back. Tror egentlig Bessone er ganske god.....

Alt i alt ser jeg positivt på kommende sesong, men noen må lære gutta defensiv organisering. Spørsmålet er hvem?


Og Bechio er like god som Messi. Det må han være. for han spiller jo i Leeds  ;)

Messi? Hvem er Messi?  ;)

Men Becchio er god!
MOT

peder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #321 på: Juni 29, 2011, 23:46:54 »

Håper (og tror) at en mer erfaren Adam Clayton er minst like god som Kilkenny, og at Nunez er minst like god (offensivt) som Bradley J.

Og så tror jeg faktisk at duoen Aiden White & Frederic Bessone (hvis han blir) er gode nok på venstre back. Tror egentlig Bessone er ganske god.....

Nunez er sikkert like god om ikke bedre enn BJ offensivt men defensivt tror jeg han er vesentlig dårligere, problemet er at vi trenger midtbane spillere med et lite snev av defensive egenskaper fordi vi har ingen i stallen idag.

White er vel mer en venstrekant enn back  men er helt enig i at det er mange andre ting vi må rette på før vi bruker en cent på venstresiden.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #322 på: Juni 30, 2011, 00:39:04 »
Ein Leedssuportar seie det han meine om årets transfervindu i Yorkshire på denna måten:

http://www.youtube.com/watch?v=09dPOlLQhtE&feature=related

Fantastisk bra egentlig!  ;D
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #323 på: Juni 30, 2011, 02:15:04 »
Da har Torstein Frings signert for FC Toronto...

http://www.torontofc.ca/news/2011/06/frings-koevermans-join-tfc

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #324 på: Juni 30, 2011, 03:23:01 »
Stockdale er gode nyheter , sto veldig bra av det jeg så sist sesong dessuten 26 år for en keeper er ganske ungt ! Sikkert ikke veldig dyr heller.
Pontus ❤


Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #326 på: Juni 30, 2011, 08:43:27 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #327 på: Juni 30, 2011, 12:19:32 »
Ein Leedssuportar seie det han meine om årets transfervindu i Yorkshire på denna måten:

http://www.youtube.com/watch?v=09dPOlLQhtE&feature=related

Fantastisk bra egentlig!  ;D
Haha! 1:04 ;D

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #328 på: Juni 30, 2011, 13:36:29 »
News: Goalkeeper David Stockdale impressed when called upon by Fulham last season and he has been linked with a summer move away from Craven Cottage. However, new manager Martin Jol does not want to sell Stockdale and is keen to send the England hopeful out on loan to a club where he will play every week.

http://www.skysports.com/football/transfer_clockwatch/0,23710,14896,00.html
KEEP FIGHTING!!

JonK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #329 på: Juni 30, 2011, 13:46:27 »
Kjapt innspill mhp Upson.

Hvis det er en spiller som Hammers fansen er skuffet over etter fjoråret så er det Upson. Gutta i supporterklubben der (ivrig karer) er klare på at han etterhvert mer eller mindre ga opp - og at spillet han bar tydelig preg av dette. Han brettet definitivt ikke opp ermene...

Jeg er redd at han er litt "Over the hill" - og at han kanskje ikke er vegen å gå.....

Dog er jeg meget klar over at han har meritter langt utenpå Bruce og O`Brien...