Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581272 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

lojosang

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #360 på: Juli 02, 2011, 15:39:04 »
Skulle ønske vi også var linket til 66 spillere på en måned altså!  :o
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10096242

Hvorfor det?

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #361 på: Juli 03, 2011, 12:54:43 »
Ryktes på diverse forum at Lee Bowyer er på vei til Ipswich.....time will show :D

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #362 på: Juli 03, 2011, 13:03:27 »
Ryktes på diverse forum at Lee Bowyer er på vei til Ipswich.....time will show :D

Good news  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #363 på: Juli 03, 2011, 13:07:57 »
Ryktes på diverse forum at Lee Bowyer er på vei til Ipswich.....time will show :D

Good news  :)

auren
ja, det skulle tatt seg ut å få tak i spillere med kvalitet og PL erfaring...
men Paul Rubbish er en bra signing da..?

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #364 på: Juli 03, 2011, 13:21:50 »
Ryktes på diverse forum at Lee Bowyer er på vei til Ipswich.....time will show :D

Good news  :)

auren
ja, det skulle tatt seg ut å få tak i spillere med kvalitet og PL erfaring...
men Paul Rubbish er en bra signing da..?

Paul er nok en habil keeper som erstatter for Higgs.
Angående Bowyer ønsker jeg ham ikke tilbake til klubben. For en klovn / gnom / smurf han er!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #365 på: Juli 03, 2011, 14:09:51 »
Ryktes på diverse forum at Lee Bowyer er på vei til Ipswich.....time will show :D

Good news  :)

auren
ja, det skulle tatt seg ut å få tak i spillere med kvalitet og PL erfaring...
men Paul Rubbish er en bra signing da..?

Paul er nok en habil keeper som erstatter for Higgs.
Angående Bowyer ønsker jeg ham ikke tilbake til klubben. For en klovn / gnom / smurf han er!

auren
ok.noen brøkregner er han jo ikke....men mener han hadde vært bra hos oss ;)

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #366 på: Juli 03, 2011, 14:24:05 »
Ryktes på diverse forum at Lee Bowyer er på vei til Ipswich.....time will show :D

Good news  :)

auren
ja, det skulle tatt seg ut å få tak i spillere med kvalitet og PL erfaring...
men Paul Rubbish er en bra signing da..?

Paul er nok en habil keeper som erstatter for Higgs.
Angående Bowyer ønsker jeg ham ikke tilbake til klubben. For en klovn / gnom / smurf han er!

auren
ok.noen brøkregner er han jo ikke....men mener han hadde vært bra hos oss ;)

He he likte den kommentaren der  ;D ;D

DW

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #367 på: Juli 03, 2011, 14:27:05 »
Ryktes på diverse forum at Lee Bowyer er på vei til Ipswich.....time will show :D

Good news  :)

auren
ja, det skulle tatt seg ut å få tak i spillere med kvalitet og PL erfaring...
men Paul Rubbish er en bra signing da..?

Paul er nok en habil keeper som erstatter for Higgs.
Angående Bowyer ønsker jeg ham ikke tilbake til klubben. For en klovn / gnom / smurf han er!

auren
ok.noen brøkregner er han jo ikke....men mener han hadde vært bra hos oss ;)


Brøk er vanskelig åkke som...

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #368 på: Juli 03, 2011, 17:49:05 »
Ryktes på diverse forum at Lee Bowyer er på vei til Ipswich.....time will show :D

Good news  :)

auren
ja, det skulle tatt seg ut å få tak i spillere med kvalitet og PL erfaring...
men Paul Rubbish er en bra signing da..?

Paul er nok en habil keeper som erstatter for Higgs.
Angående Bowyer ønsker jeg ham ikke tilbake til klubben. For en klovn / gnom / smurf han er!

auren
ok.noen brøkregner er han jo ikke....men mener han hadde vært bra hos oss ;)


Brøk er vanskelig åkke som...
IKKE FOR mun...

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #369 på: Juli 04, 2011, 09:07:54 »
Fra Sky Sports:

"Leeds could make a move for Preston goalkeeper Andy Lonergan."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #370 på: Juli 04, 2011, 09:09:31 »
Fra Sky Sports:

"Leeds could make a move for Preston goalkeeper Andy Lonergan."


auren

Ihvertfall en diger keeper med sine 193 cm på strømpelesten:

http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Lonergan


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #371 på: Juli 04, 2011, 09:27:58 »
Fra Sky Sports:

"Leeds could make a move for Preston goalkeeper Andy Lonergan."


auren

Ihvertfall en diger keeper med sine 193 cm på strømpelesten:

http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Lonergan


auren

Unnskyld språket, men han her er pissegod! Isåfall det jeg har sett av ham. Blir kjempehappy om vi henter han! Perfekt høyde, perfekt alder!!  8)

Og om Becchio ikke innfrir denne sesongen: http://www.youtube.com/watch?v=WbtZ4RaJglQ
KEEP FIGHTING!!

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #372 på: Juli 04, 2011, 09:52:52 »
Lonergan måtte vel spille andrefiolin i Preston, da han ble plassert på benken til fordel for innlånte.......Iain Turner (Everton)..også 193cm, som vi også er linket med!
« Siste redigering: Juli 04, 2011, 10:41:56 av MacMurder »

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #373 på: Juli 04, 2011, 10:34:45 »
Lonergan måtte vel spille andrefiolin i Preston, da han ble plassert på benken til fordel for innlånte.......Iain Turner (Everton), som vi også er linket med!

Reservekeeperen til Preston er nok en solid investering 8)

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #374 på: Juli 04, 2011, 10:56:44 »
Lonergan måtte vel spille andrefiolin i Preston, da han ble plassert på benken til fordel for innlånte.......Iain Turner (Everton), som vi også er linket med!

Reservekeeperen til Preston er nok en solid investering 8)
« Siste redigering: Juli 04, 2011, 11:59:30 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #375 på: Juli 04, 2011, 11:30:47 »
Fra Sky Sports:

"Leeds could make a move for Preston goalkeeper Andy Lonergan."


auren

Ihvertfall en diger keeper med sine 193 cm på strømpelesten:

http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Lonergan


auren

Unnskyld språket, men han her er pissegod! Isåfall det jeg har sett av ham. Blir kjempehappy om vi henter han! Perfekt høyde, perfekt alder!!  8)

Og om Becchio ikke innfrir denne sesongen: http://www.youtube.com/watch?v=WbtZ4RaJglQ
Ifølge Leeds-journalist på Teamtalk James Marshment, så hadde Lonergan en forferdelig sesong ifjor.Marshy mener også at dette er "a step down from Kasper".Han sier videre at han har hørt at handelen allerede er iorden, men håper dette er feil....
Betenkelig, denne journalisten følger Leeds meget tett og anses for å ha peiling blant mange Leedsfans ;)

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #376 på: Juli 04, 2011, 11:34:25 »
Fra Glory Glory Leeds United:

Leeds:Whites expect to keep star duo
Leeds manager Simon Grayson expects Robert Snodgrass and Max Gradel to stay at Leeds this summer, despite Premier League interest in the duo.Speculation has surfaced that both players could leave Elland Road during the transfer window after impressing for the Whites last season.Their departures would strike a blow to the Yorkshire club following the exits of regulars Neil Kilkenny and Bradley Johnson and goalkeeper Kasper Schmeichel's move to Leicester.The club rejected an offer for Snodgrass from promoted Norwich last month, while Gradel is reportedly a target of Premier League Fulham and Championship rivals West Ham.
Ivorian winger Gradel, who scored 18 Championship goals last term, is out of contract with Leeds in 12 months' time, while fellow forward Snodgrass has two years remaining on his deal.Grayson has moved to allay fears over the pair's future, insisting they are both central to his plans for the forthcoming campaign.

Asked if he was confident of keeping them at the club, he told the Yorkshire Evening Post: "Definitely. All our work will be done around the players we've got.

"Obviously if somebody offers money that you think is too good to turn down then we'd go out and replace them.

"It's not like any money that comes in will be left in the bank - we'll be going out to spend it straight away.

"But I'm envisaging that both players and every other player at the club will still be here at the start of the season."
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #377 på: Juli 04, 2011, 14:06:44 »
Grayson kunne likegodt hengt opp en "Sale!" plakat på ER. Istedet for å gå ut og si "Disse 2 er helt vitale for Leeds og skal ingen steder", benytter han heller anledningen til å si at de selges dersom prisen er akseptabel. "Noen høyere?".
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson


jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #379 på: Juli 04, 2011, 15:00:35 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_confirm_dudek_interest_1_3542366

Da er det bekreftet.


One for the future...  ;D

En talentful keeper ut og en 38 åring som ikke har spilt fotball på 100 år inn...

Jeg som trodde vi hadde nådd bunnen!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #380 på: Juli 04, 2011, 15:16:17 »
Lee Bowyer hadde vore fantastisk for Leeds , en fighter!
Reservekeeperen til Preston kan ikke være mye å snakke om , benka for tidligere 3 keepern til Everton? som nå er frigitt ? spar meg, få inn noe kvalitet!
Pontus ❤

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #381 på: Juli 04, 2011, 15:22:46 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_confirm_dudek_interest_1_3542366

Da er det bekreftet.


One for the future...  ;D

En talentful keeper ut og en 38 åring som ikke har spilt fotball på 100 år inn...

Jeg som trodde vi hadde nådd bunnen!
Herregud,dette er fullstendig latterlig!Vi fortjener ikke dette! >:(
Jeg gremmes!

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #382 på: Juli 04, 2011, 15:45:50 »
Grayson kunne likegodt hengt opp en "Sale!" plakat på ER. Istedet for å gå ut og si "Disse 2 er helt vitale for Leeds og skal ingen steder", benytter han heller anledningen til å si at de selges dersom prisen er akseptabel. "Noen høyere?".
Sånn er det bare, og slik vil det alltid være i alle klubber.
Er kjøpesummen høy nok, så selger man. Uanfaensett.
Er ikke noe spesielt for Leeds.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #383 på: Juli 04, 2011, 15:55:41 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_confirm_dudek_interest_1_3542366

Da er det bekreftet.


One for the future...  ;D

En talentful keeper ut og en 38 åring som ikke har spilt fotball på 100 år inn...

Jeg som trodde vi hadde nådd bunnen!
Herregud,dette er fullstendig latterlig!Vi fortjener ikke dette! >:(
Jeg gremmes!
Jeg håper ikke heller det stemmer. Men at han er gammel er i seg selv ikke noe problem for min del. Verre er det hvis han er gammel og ikke leverer.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #384 på: Juli 04, 2011, 15:56:16 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_confirm_dudek_interest_1_3542366

Da er det bekreftet.


One for the future...  ;D

En talentful keeper ut og en 38 åring som ikke har spilt fotball på 100 år inn...

Jeg som trodde vi hadde nådd bunnen!
Herregud,dette er fullstendig latterlig!Vi fortjener ikke dette! >:(
Jeg gremmes!

Dudek imponerte vel heller ikke nevneverdig i Liverpool? Håper absolutt at vi ikke går for ham. Vi bør sikte på spillere i Smithies-klassen.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #385 på: Juli 04, 2011, 16:56:05 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_confirm_dudek_interest_1_3542366

Da er det bekreftet.


One for the future...  ;D

En talentful keeper ut og en 38 åring som ikke har spilt fotball på 100 år inn...

Jeg som trodde vi hadde nådd bunnen!
Herregud,dette er fullstendig latterlig!Vi fortjener ikke dette! >:(
Jeg gremmes!

Dudek imponerte vel heller ikke nevneverdig i Liverpool? Håper absolutt at vi ikke går for ham. Vi bør sikte på spillere i Smithies-klassen.

auren



Dudek var vel ikke veldig imponerende for Liverpool nei. Det som bekymrer meg mest er at Dudek har spilt to førstelagskamper siden 2007. Og i den siste kampen, spilte han vel bare noen minutter som en hyggelig gest fra The Special One.

Jeg hadde skjønt en signering som dette dersom keeperen hadde spilt på et høyt nivå, fast de siste sesongene. Men Dudek er rett og slett en avdanket fotballspiller. To kamper på fire år er skremmende.

Og han skal spille ekstremt bra for å rettferdiggjøre salget av Kasper og tilfredsstille oss fans om at det er en rett avgjørelse å hente han. Ikke mange tabbene som skal til før han blir hakkekylling nummer en.

Forhåpentligvis er dette andrekeeperen vår (Rachubka som tredjekeeper), og at en førstekeeper kommer litt seinere.

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #386 på: Juli 04, 2011, 17:08:23 »
Jeg blir veldig skuffet om det er Dudek som kommer inn for Kasper. Slik jeg ser det vil han ha minst like mye i lønn som Kasper, bare 14 år eldre. Erfaringsmessig vil det være et boost, men om Smith/Woodgate/Bowyer er på vei inn skal det vel ikke være nødvendig? Prestasjonsmessig vil jeg tro at Dudek ligger på samme nivå som Kasper. Dudek har spillt én kamp siden overgangen til Real (Wikipedia). Tviler på at reserveligaen i Spania holder så ekstremt nivå.

Det jeg tror har skjedd er at SG var ute etter spillere ala Smithies, og var tydeligvis veldig nærme å signere han. Så nærme at han brente alle broer til Kasper og nå risikerer å sitte igjen uten førstekeeper.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #387 på: Juli 04, 2011, 17:32:27 »
Fra Glory Glory Leeds United:

"It's not like any money that comes in will be left in the bank - we'll be going out to spend it straight away.


ja ja.. helt sikkert. om vi selger disse to for 8-10 mill pund tilsammen går nok max 2-3 til innkjøp igjen. sad but true
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #388 på: Juli 04, 2011, 17:33:48 »
dudek?

for real? HEILT utrolig hvis det stemmer.
hadde vurdert å selge sesongkortet mitt hvis jeg hadde hatt et :P :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #389 på: Juli 04, 2011, 17:41:49 »
dudek?

for real? HEILT utrolig hvis det stemmer.
hadde vurdert å selge sesongkortet mitt hvis jeg hadde hatt et :P :P

Nei, han fikk ikke forlenget kontrakten med Madridklubben, så han spiller ikke for Real lenger  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.