Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581445 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #480 på: Juli 07, 2011, 15:14:52 »
Jeg har fortsatt mine ord i behold, som jeg har sagt flere ganger:
"Hver gang det kommer en annen klubb på banen etter en spiller, taper vi nesten hver gang"
Er så drittlei >:( 
Fatter bare ikke at folk klarer å være positive når vi gang på gang blir bortvalgt av gode spillere :(

Gode spillere?
Meiner eg las ein plass at du vurderte Lonergan som "det vanlige rasket"  ;)
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #481 på: Juli 07, 2011, 16:36:00 »
Jeg har fortsatt mine ord i behold, som jeg har sagt flere ganger:
"Hver gang det kommer en annen klubb på banen etter en spiller, taper vi nesten hver gang"
Er så drittlei >:( 
Fatter bare ikke at folk klarer å være positive når vi gang på gang blir bortvalgt av gode spillere :(

Gode spillere?
Meiner eg las ein plass at du vurderte Lonergan som "det vanlige rasket"  ;)
Letinagain er rask ja ;) tenkte mer på Bowyer og Woody.

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #482 på: Juli 07, 2011, 16:56:09 »
http://www.prestonnorthend-mad.co.uk/news/tmnw/deal_stalled_by_personal_terms_685380/index.shtml?

Noe av det verste jeg har hørt i hele mitt liv... Jeg er ingen Bates-hater. Jeg bare missliker han på det groveste. Vi kan altså ikke betale det Preston har gitt ham. Selv om det etter sigende er silly-money føler jeg det sier ALT om hvor lista ligger i år.  :'(

noen som vet hva han ligger på ca??
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #483 på: Juli 07, 2011, 17:45:32 »
Jeg har fortsatt mine ord i behold, som jeg har sagt flere ganger:
"Hver gang det kommer en annen klubb på banen etter en spiller, taper vi nesten hver gang"
Er så drittlei >:(  
Fatter bare ikke at folk klarer å være positive når vi gang på gang blir bortvalgt av gode spillere :(

Gode spillere?
Meiner eg las ein plass at du vurderte Lonergan som "det vanlige rasket"  ;)
Letinagain er rask ja ;) tenkte mer på Bowyer og Woody.

Dudek er rask, fordi han er gammel og ikke har spilt på flere år. Woody er derimot ikke rask, selv om han begynner å dra på årene og ikke har spilt kamper på laaang tid, samtidig som han har en lang og godt proven skadehistorie...? Og Lonergan er plutselig ikke rask når vi ikke vil tilby han lønnen han krever (vet du i det hele tatt hvor mye han har satt som krav?) men når noen påpeker dette, var det altså ikke han du snakka om.

Jeg har lest du skriver at andre 'snur kappen etter vinden', mens det du driver med her ser for meg tydelig ut som helgardering. Pass på; du kan få blemmer av all denne unnaroingen!

Det er ikke vanskelig å ha sine ord i behold, når det er feil uansett (i følge deg) hva de bedriver med i denne klubben!

PS: Nei, jeg er ingen fan av Bates, forsatt, før du -igjen- påstår det som ditt klassiske motargument.
Marching on together!

Blank_File

Sv: Re: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #484 på: Juli 07, 2011, 18:18:03 »
Tror du missforsto n å Kaiz. :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #485 på: Juli 07, 2011, 18:22:14 »
Misforstod? Det har jo vært det samme i flere år nå! Og jeg må innrømme at interessen for OEF er langt svakere enn tidligere, dessverre. Debattene er nesten fraværende og den sure stemningen fra tidligere sommere er tilbake, tross de beste sportslige resultatene siden 0-3 for Watford på Millenium Stadium.

Selv ryktetråden er infisert av de enormt trøtte Bates-argumentene, som forøvrig ikke har endret seg siden Aalesund-brant. Dette er vel også èn (om ikke den største) av grunnene til at flere og flere ikke bidrar i debattene og/eller sletter brukeren for godt.

Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #486 på: Juli 07, 2011, 18:34:46 »
Misforstod? Det har jo vært det samme i flere år nå! Og jeg må innrømme at interessen for OEF er langt svakere enn tidligere, dessverre. Debattene er nesten fraværende og den sure stemningen fra tidligere sommere er tilbake, tross de beste sportslige resultatene siden 0-3 for Watford på Millenium Stadium.

Selv ryktetråden er infisert av de enormt trøtte Bates-argumentene, som forøvrig ikke har endret seg siden Aalesund-brant. Dette er vel også èn (om ikke den største) av grunnene til at flere og flere ikke bidrar i debattene og/eller sletter brukeren for godt.



Fint du er tilbake Kaizer etter en pause og giftemål, gratulerer med det :), men nå har det vært fryd og gammen her inne i flere dager etter en ordkrig mellom de "gode" og "onde" ::), det virket nå som om den var lagt død, men det ser nå ut som om du er i ferd med å vekke den til live igjen, hver så snill å ikke gjør det.

MOT vet du!


Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #487 på: Juli 07, 2011, 18:39:41 »
Det skal jeg ikke gjøre, Rudi. Det er også off topic, så beklager det.
 

Marching on together!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #488 på: Juli 07, 2011, 18:56:32 »
Leeds United: Woodgate leaves Tottenham Hotspur

Tottenham have confirmed injury-plagued defender Jonathan Woodgate has left the club.

Woodgate joined Spurs in January 2008 from Middlesbrough but has been limited to just 65 appearances due to several serious injuries.

The former Real Madrid man has been dogged by back and leg injuries since his days at Newcastle and his latest setback - a groin problem - meant he was only able to play one game in the last 15 months.

Because of his injury problems, Spurs manager Harry Redknapp was only willing to offer the 31-year-old a pay-as-you-play deal, despite rating him as one of the best English defenders of his generation.

Those talks have collapsed and Woodgate has been released from his contract and is now a free agent.

The centre-back, who has eight England caps, has been linked with a move to Leeds United and QPR.

Redknapp said in May that Woodgate was still capable of performing at the top level.

“If we don’t keep him then he is worth a gamble for someone on a pay-as-you-play deal because if you can get him fit you will have one of the best centre-halves anywhere,” the 64-year-old said.


Spurs have also announced today that goalkeeper Stipe Pletikosa has returned to Spartak Moscow after spending last season on loan at White Hart Lane.

Young striker Jonathan Obika, defender Adam Smith and goalkeeper Ben Alnwick have all signed contract extensions, while Academy players Zaine Francis-Angol and Olumide Durojaiye have been released at the end of their scholarships.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_woodgate_leaves_tottenham_hotspur_1_3556167
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Askertiger

Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.




jarle


Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #494 på: Juli 07, 2011, 19:43:38 »

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #495 på: Juli 07, 2011, 20:01:25 »
Jeg har fortsatt mine ord i behold, som jeg har sagt flere ganger:
"Hver gang det kommer en annen klubb på banen etter en spiller, taper vi nesten hver gang"
Er så drittlei >:(  
Fatter bare ikke at folk klarer å være positive når vi gang på gang blir bortvalgt av gode spillere :(

Gode spillere?
Meiner eg las ein plass at du vurderte Lonergan som "det vanlige rasket"  ;)
Letinagain er rask ja ;) tenkte mer på Bowyer og Woody.

Dudek er rask, fordi han er gammel og ikke har spilt på flere år. Woody er derimot ikke rask, selv om han begynner å dra på årene og ikke har spilt kamper på laaang tid, samtidig som han har en lang og godt proven skadehistorie...? Og Lonergan er plutselig ikke rask når vi ikke vil tilby han lønnen han krever (vet du i det hele tatt hvor mye han har satt som krav?) men når noen påpeker dette, var det altså ikke han du snakka om.

Jeg har lest du skriver at andre 'snur kappen etter vinden', mens det du driver med her ser for meg tydelig ut som helgardering. Pass på; du kan få blemmer av all denne unnaroingen!

Det er ikke vanskelig å ha sine ord i behold, når det er feil uansett (i følge deg) hva de bedriver med i denne klubben!

PS: Nei, jeg er ingen fan av Bates, forsatt, før du -igjen- påstår det som ditt klassiske motargument.
Og ellers?blodtrykket er ok..? ;)
ja,jeg mener faktisk at det er noe alvorlig galt i klubben, men jeg får ta en pause fra forumet tror jeg,slik at det blir en fin enighet her!God ferie!MOT!

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #496 på: Juli 07, 2011, 20:20:13 »
Min bror påstår at han leste en plass at Ross McCormack var i søkelyset til Sunderland. Har ikke funnet det selv...
Rogaland Whites

Jon R

Jon R.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #498 på: Juli 07, 2011, 20:34:53 »
Er ikke Stockdale ansett som en bedre keeper enn Lonergan?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #499 på: Juli 08, 2011, 00:54:25 »
Hvis det ender med 1 års lån av Stockdale så er jeg ikke misfornøyd med det, en meget god keeper som gjort en god jobb for Fulham i forrige sesong i de kampene han fikk spille.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #500 på: Juli 08, 2011, 07:29:55 »
stockdale med opsjon på kjøp neste sesong hadde vært krem.

gogogogo bates, løp i banken i dag!!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #501 på: Juli 08, 2011, 08:31:19 »
Hvis det ender med 1 års lån av Stockdale så er jeg ikke misfornøyd med det, en meget god keeper som gjort en god jobb for Fulham i forrige sesong i de kampene han fikk spille.

Helt enig. Stockdale er good shit!

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #502 på: Juli 08, 2011, 08:31:25 »
http://www.prestonnorthend-mad.co.uk/news/tmnw/deal_stalled_by_personal_terms_685380/index.shtml?

Noe av det verste jeg har hørt i hele mitt liv... Jeg er ingen Bates-hater. Jeg bare missliker han på det groveste. Vi kan altså ikke betale det Preston har gitt ham. Selv om det etter sigende er silly-money føler jeg det sier ALT om hvor lista ligger i år.  :'(

noen som vet hva han ligger på ca??
Leste et sted at han var på £15k i uka. - dvs 7-8 mill norske i året.

Her var det ja... http://www.thescratchingshed.com/2011/07/homegrown-keeper-in-simon-graysons-sights/
dvs trolig Schmeichel-nivå, og vel så det...
The future's so White I've got to wear shades 8)

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #503 på: Juli 08, 2011, 08:34:17 »
http://www.prestonnorthend-mad.co.uk/news/tmnw/deal_stalled_by_personal_terms_685380/index.shtml?

Noe av det verste jeg har hørt i hele mitt liv... Jeg er ingen Bates-hater. Jeg bare missliker han på det groveste. Vi kan altså ikke betale det Preston har gitt ham. Selv om det etter sigende er silly-money føler jeg det sier ALT om hvor lista ligger i år.  :'(

noen som vet hva han ligger på ca??
Leste et sted at han var på £15k i uka. - dvs 7-8 mill norske i året.

Her var det ja... http://www.thescratchingshed.com/2011/07/homegrown-keeper-in-simon-graysons-sights/
dvs trolig Schmeichel-nivå, og vel så det...

Hvis det er tilfelle så er det like greit at han ikke kommer.

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #504 på: Juli 08, 2011, 08:36:32 »
Glem Stockdale, andre er også interesserte, bla. Swansea. Da VET vi at han ikke kommer hit.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #505 på: Juli 08, 2011, 09:12:19 »
definitivt illevarslende at vi ikke kan løse ut en keeper som har hatt Preston som arbeidsgiver, pga at vi vi ikke matcher lik lønn..

i dag er det fredag, og det skal være dagen vi signer "The Incredables"... eller Fab4....
kjenner jeg ikke blir veldig overrasket om det blir presentert navn som jeg ikke har hørt om tidligere...igjen.  Hold ut!

MOT
 

Peter7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #506 på: Juli 08, 2011, 09:26:31 »
Er ikke Stockdale ansett som en bedre keeper enn Lonergan?

auren
Går vel for å være det.
Selv om det er et lån så kan dette være en bedre løsning enn Lonergan/Dudek - hvis ryktet stemmer da ...
Så bruker vi forhåpentligvis pengene der behovet er størst (midtbane/forsvar)  :-\.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Askertiger

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #507 på: Juli 08, 2011, 09:43:47 »
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #508 på: Juli 08, 2011, 09:48:55 »
...og ikke nok med det: Preston HAR EN PLAN PÃ… HVEM DE SKAL ERSTATTE HAM MED....

Det er bare å lære seg navnet på 1.keeperen vår: Racccccccubbbbka!!!
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #509 på: Juli 08, 2011, 09:50:17 »
Lonergan er ikke svaret på våre bønner, så like greit.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."