Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581570 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #960 på: Juli 25, 2011, 19:26:43 »
Min kilde har hørt at Lonergan signer i løpet av 24 timer.Avtalen er gjort for en stund siden, men dette har tatt så lang tid fordi hans datter har vært på sykehuset de siste ukene.Så får vi se om dette stemmer.....(han sendte meg en sms for en tid siden at han hadde sett Shay Given utenfor TA....han så nok feil tror jeg ;D)
Godt å vite at min kilde følger med :)
Velkommen til Lonergan :)

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #961 på: Juli 25, 2011, 19:43:05 »
Min kilde har hørt at Lonergan signer i løpet av 24 timer.Avtalen er gjort for en stund siden, men dette har tatt så lang tid fordi hans datter har vært på sykehuset de siste ukene.Så får vi se om dette stemmer.....(han sendte meg en sms for en tid siden at han hadde sett Shay Given utenfor TA....han så nok feil tror jeg ;D)
Godt å vite at min kilde følger med :)
Velkommen til Lonergan :)

Litt rask på avtrekkeren, bare  ;)

Godt å se du gir han en sjanse, DHY. Det var vel Letinagain og 'rask' for en stund tilbake?
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #962 på: Juli 25, 2011, 20:32:45 »
Min kilde har hørt at Lonergan signer i løpet av 24 timer.Avtalen er gjort for en stund siden, men dette har tatt så lang tid fordi hans datter har vært på sykehuset de siste ukene.Så får vi se om dette stemmer.....(han sendte meg en sms for en tid siden at han hadde sett Shay Given utenfor TA....han så nok feil tror jeg ;D)
Godt å vite at min kilde følger med :)
Velkommen til Lonergan :)

Litt rask på avtrekkeren, bare  ;)

Godt å se du gir han en sjanse, DHY. Det var vel Letinagain og 'rask' for en stund tilbake?
Seff gir jeg ham en sjanse,men vil nok anse ham som rask utifra hva vi burde skaffe oss.Men jeg har egentlig resignert :( det vil ikke komme spillere som kan løfte denne klubben til PL :( Håper jeg tar feil, men synes det er utrolig at noen har fått for seg at vi kommer til å rykke opp...med denne stallen...etter min mening blir denne sesongen i beste fall bli rundt en 10.-12. plass :( i verste fall nedrykksstrid, men jeg er jo ensidig negativ og uten peiling så ikke hør  på meg ;)

Yeboahs vitne

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #963 på: Juli 26, 2011, 10:42:01 »
Ryktebørsene skriver om at Sammy Clingan kommer inn ila uka og at Eric Lichaj hentes på sesonglån.

Clingan har ett år igjen av kontrakten med Coventry og signalene tyder på at de velger å cashe inn nå fremfor å la ham gå gratis neste år. Lichaj har ytret ønske om å komme tilbake til Leeds og SG er interessert. Han får gå på lån om han ikke er tiltenkt en rolle i "nye Villa".

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #964 på: Juli 26, 2011, 11:00:18 »
Sett et par videoer av han Sammy på Youtube, og frisparkene han foretar seg ser ut til å være godkjent, er vel også en landslagsspiller, så helt på kjøret er han vel ikke;)

Alex

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #965 på: Juli 26, 2011, 11:22:04 »
Ryktebørsene skriver om at Sammy Clingan kommer inn ila uka og at Eric Lichaj hentes på sesonglån.

Clingan har ett år igjen av kontrakten med Coventry og signalene tyder på at de velger å cashe inn nå fremfor å la ham gå gratis neste år. Lichaj har ytret ønske om å komme tilbake til Leeds og SG er interessert. Han får gå på lån om han ikke er tiltenkt en rolle i "nye Villa".
Håper inderlig at dette blir noe av. Får vi inn disse to, samt en spiss som vet hvor målet står, begynner det å ligne noe. Men det haster - slutten av august er noen uker for sent.

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #966 på: Juli 26, 2011, 13:40:28 »
"It is understood Elland Road spy Gwyn Williams watched Michael Johnson in action for City’s reserves last week as the Yorkshire club assess his fitness."

http://www.click-manchester.com/sport/manchester-city/1213810-leeds-united-target-manchester-city-ace-johnson.html?

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #967 på: Juli 26, 2011, 13:43:49 »
"It is understood Elland Road spy Gwyn Williams watched Michael Johnson in action for City’s reserves last week as the Yorkshire club assess his fitness."

http://www.click-manchester.com/sport/manchester-city/1213810-leeds-united-target-manchester-city-ace-johnson.html?

Spennende. Men denne fyren har altså et 3 års skademareritt bak seg. Et lån er absolutt tingen da. Men jeg tror kanskje et kjøp av Clingan er en bedre idé. Eller hvorfor ikke begge to?  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #968 på: Juli 26, 2011, 13:46:46 »
"It is understood Elland Road spy Gwyn Williams watched Michael Johnson in action for City’s reserves last week as the Yorkshire club assess his fitness."

http://www.click-manchester.com/sport/manchester-city/1213810-leeds-united-target-manchester-city-ace-johnson.html?

Spennende. Men denne fyren har altså et 3 års skademareritt bak seg. Et lån er absolutt tingen da. Men jeg tror kanskje et kjøp av Clingan er en bedre idé. Eller hvorfor ikke begge to?  :)

auren

Clingan kjenner eg ikkje veldig godt til, men våger meg på ein 'ja takk, begge deler' ;) Eit sesonglån av Johnson kan fort bli "årets skup" i ligaen vår!

raggen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #969 på: Juli 26, 2011, 23:08:22 »
David Stockdale has joined Ipswich Town on a season-long loan after Fulham secured his long-term future with a new deal.

WTF???

bare leeds de ville ha 24 timers recall avtale med??
Forever Leeds United!!!!!!!!

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #970 på: Juli 27, 2011, 01:03:41 »
David Stockdale has joined Ipswich Town on a season-long loan after Fulham secured his long-term future with a new deal.

WTF???

bare leeds de ville ha 24 timers recall avtale med??

Hvem har sagt at den ikke eksisterer nå?

Spacebob

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #971 på: Juli 27, 2011, 07:57:27 »
Iflg ryktene var FFK's Celso Borges på Sandefjordkampen.

Kanskje noe for Leeds  :)

David Harle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #972 på: Juli 27, 2011, 08:22:03 »
Snakket med Grayson på hotellet (veldig hyggelig mann). Han kunne fortelle at de hadde en muntlig avtale med Bowyer om overgang. Dessverre så satt kona seg på bakbena da hun jobbet i London. Woodgate vurderte de som for risikofyllt med tanke påskadehistorikken.   

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #973 på: Juli 27, 2011, 08:51:49 »
David Stockdale has joined Ipswich Town on a season-long loan after Fulham secured his long-term future with a new deal.

WTF???

bare leeds de ville ha 24 timers recall avtale med??
http://www.teamtalk.com/ipswich-town/7062520/Town-sign-Stockdale-on-loan
jaja,nok en bekreftelse...

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #974 på: Juli 27, 2011, 09:45:39 »
http://www.teamtalk.com/ipswich-town/7062520/Town-sign-Stockdale-on-loan
jaja,nok en bekreftelse...
ehh..på hva da? At Ipswich har fått seg en ny keeper..ja, og det er jo flott for dem  :)
Vi fikk jo den vi i utgangspunktet ville ha...så alt ordnet seg helt supert  :)
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #975 på: Juli 27, 2011, 11:15:01 »
David Stockdale has joined Ipswich Town on a season-long loan after Fulham secured his long-term future with a new deal.

WTF???

bare leeds de ville ha 24 timers recall avtale med??
http://www.teamtalk.com/ipswich-town/7062520/Town-sign-Stockdale-on-loan
jaja,nok en bekreftelse...

... på at du leser det verste i alt ;)

Er det plutselig bedre med lån enn en permanent signering? Nå skal vi ha fått førstevalget til Grayson - permanent - og det skal ha vært konkurranse fra andre klubber. Lighten up! :)
Marching on together!

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #976 på: Juli 27, 2011, 12:24:49 »
Ender Michael Johnson opp i Leicester; Fy f*** så frustrerende!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_7063674,00.html

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #977 på: Juli 27, 2011, 12:42:01 »
Ender Michael Johnson opp i Leicester; Fy f*** så frustrerende!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_7063674,00.html

Både ja og nei. Han har en sinnsyk skaderekke bak seg, og der finnes ingen garantier for at han noensinne vil komme tilbake til den spilleren han var for 3 år siden. Men potensialet er jo der.

For min del ser jeg heller at vi casher ekstra ut for Clingan eller Reo-Coker (drøm drøm).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #978 på: Juli 27, 2011, 13:10:25 »
Mulig ikke riktig å legge ut her men det har noe sammenheng anyway.

Måtte det en Sandefjord kamp til for at Simon skulle se problemene.

Still lots to do warns Grayson

Simon Grayson aimed criticism at his Leeds United players after a 1-1 draw with Sandefjord highlighted “quite a bit of work to do” before the Championship season kicks off next week.


Leeds relied on a 90th-minute goal from Ramon Nunez to protect their unbeaten pre-season record but Grayson accused certain players of “sloppy” displays and refused to hide his displeasure afterwards.

Ross McCormack capped a dour first half by missing a penalty, and Grayson said: “In the first half we were average to say the least. That was disappointing.

“In the second we were brighter and sharper but certain issues have made me look at the squad and individuals and realise that we’ve still got quite a bit of work to do.

“One or two have made me question whether they’re going to be good enough to go into the team. I’ve said that to the players.”

Leeds’ first game of the Championship season takes place at Southampton on August 6 and Grayson will have a final chance to assess his squad in Sunday’s friendly against Newcastle United, the last fixture of the summer.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #979 på: Juli 27, 2011, 13:18:49 »
Snakket med Grayson på hotellet (veldig hyggelig mann). Han kunne fortelle at de hadde en muntlig avtale med Bowyer om overgang. Dessverre så satt kona seg på bakbena da hun jobbet i London. Woodgate vurderte de som for risikofyllt med tanke påskadehistorikken.   

Aaaaaah! Bittert! Bowyer hadde vært rå å få inn i gruppen, både som spiller og person!
KEEP FIGHTING!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #980 på: Juli 27, 2011, 13:41:39 »
Snakket med Grayson på hotellet (veldig hyggelig mann). Han kunne fortelle at de hadde en muntlig avtale med Bowyer om overgang. Dessverre så satt kona seg på bakbena da hun jobbet i London. Woodgate vurderte de som for risikofyllt med tanke påskadehistorikken.   

Aaaaaah! Bittert! Bowyer hadde vært rå å få inn i gruppen, både som spiller og person!

Don't make me laugh bitterly.. Godt kona fikk ham på bedre tanker  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #981 på: Juli 27, 2011, 14:00:21 »
Mulig ikke riktig å legge ut her men det har noe sammenheng anyway.

Måtte det en Sandefjord kamp til for at Simon skulle se problemene.

Still lots to do warns Grayson

Simon Grayson aimed criticism at his Leeds United players after a 1-1 draw with Sandefjord highlighted “quite a bit of work to do” before the Championship season kicks off next week.


Leeds relied on a 90th-minute goal from Ramon Nunez to protect their unbeaten pre-season record but Grayson accused certain players of “sloppy” displays and refused to hide his displeasure afterwards.

Ross McCormack capped a dour first half by missing a penalty, and Grayson said: “In the first half we were average to say the least. That was disappointing.

“In the second we were brighter and sharper but certain issues have made me look at the squad and individuals and realise that we’ve still got quite a bit of work to do.

“One or two have made me question whether they’re going to be good enough to go into the team. I’ve said that to the players.”

Leeds’ first game of the Championship season takes place at Southampton on August 6 and Grayson will have a final chance to assess his squad in Sunday’s friendly against Newcastle United, the last fixture of the summer.

Vi har virkelig en idiot som manager også... Flotte saker.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #982 på: Juli 27, 2011, 14:24:24 »
Vi har virkelig en idiot som manager også... Flotte saker.
Behersket og konstruktiv kritikk.
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #983 på: Juli 27, 2011, 14:31:27 »
Mulig ikke riktig å legge ut her men det har noe sammenheng anyway.

Måtte det en Sandefjord kamp til for at Simon skulle se problemene.

Still lots to do warns Grayson

Simon Grayson aimed criticism at his Leeds United players after a 1-1 draw with Sandefjord highlighted “quite a bit of work to do” before the Championship season kicks off next week.


Leeds relied on a 90th-minute goal from Ramon Nunez to protect their unbeaten pre-season record but Grayson accused certain players of “sloppy” displays and refused to hide his displeasure afterwards.

Ross McCormack capped a dour first half by missing a penalty, and Grayson said: “In the first half we were average to say the least. That was disappointing.

“In the second we were brighter and sharper but certain issues have made me look at the squad and individuals and realise that we’ve still got quite a bit of work to do.

“One or two have made me question whether they’re going to be good enough to go into the team. I’ve said that to the players.”

Leeds’ first game of the Championship season takes place at Southampton on August 6 and Grayson will have a final chance to assess his squad in Sunday’s friendly against Newcastle United, the last fixture of the summer.

Vi har virkelig en idiot som manager også... Flotte saker.

Det var da svært da!?!  :-[
Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #984 på: Juli 27, 2011, 14:36:34 »
rykter folkens, rykter!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #985 på: Juli 27, 2011, 15:07:34 »
Vi har virkelig en idiot som manager også... Flotte saker.

Get behind the team or fu*k off!

AlwaysLeedsUnited95

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #986 på: Juli 27, 2011, 16:27:04 »
Vi har virkelig en idiot som manager også... Flotte saker.

Get behind the team or fu*k off!
enig!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #987 på: Juli 27, 2011, 17:29:50 »
Vi har virkelig en idiot som manager også... Flotte saker.

Get behind the team or fu*k off!
enig!
så man skal  som aldri komme med kritikk? jeg støtter seff laget i mitt hjerte, men Grayson fremstår mer og mer som Mr.Boring som gjentar de samme floskler gang på gang.Etter mitt skjønn har Grayson like stor aura som en gjerdestolpe ;D
men jeg får vel "f**k off" jeg da og andre kritikere....

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #988 på: Juli 27, 2011, 17:43:46 »
Vi har virkelig en idiot som manager også... Flotte saker.

Get behind the team or fu*k off!
enig!
så man skal  som aldri komme med kritikk? jeg støtter seff laget i mitt hjerte, men Grayson fremstår mer og mer som Mr.Boring som gjentar de samme floskler gang på gang.Etter mitt skjønn har Grayson like stor aura som en gjerdestolpe ;D
men jeg får vel "f**k off" jeg da og andre kritikere....
Evt like aktiv som en pingvin

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #989 på: Juli 27, 2011, 18:19:52 »
Tråden sklir ut igjen ja. Ikke overraskende!

Litt rykter igjen. Wolves er visstnok også inne i kampen om Johnson:

http://www.click-manchester.com/sport/manchester-city/1213829-manchester-city-offer-leeds-united-target-johnson-to-wolves.html

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.