Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581414 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1020 på: Juli 28, 2011, 13:43:16 »
Nå har jeg bestemt meg for å ta en lengre pause fra forumet pga dette jeg nevner.Jeg gidder ikke mer!Det blir sikkert  en gladelig nyhet for mange.
Ikke no go nyhet dæ. Je, før min del ser hælst at du er mæ her je..sjøl om vi itte er enige i ælt, så syns je itte att du skar melle deg ut...vi treng deg jo her!!!
Ups & Ups!!

Per-Stian

« Siste redigering: Juli 28, 2011, 15:03:39 av Per-Stian »

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1022 på: Juli 28, 2011, 15:10:23 »
Jeg HATER engelske medier!
"Smith ready for Whites return" - Sky Sports

Et stykke om at Soppen skal spille på Elland Road til helga. Jeg hadde bananen i hånda og tårer i øynene... AARGH!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1023 på: Juli 28, 2011, 15:48:58 »

Ikke no go nyhet dæ. Je, før min del ser hælst at du er mæ her je..sjøl om vi itte er enige i ælt, så syns je itte att du skar melle deg ut...vi treng deg jo her!!!

Slapp av, han sier da slett ikke at han melder seg ut. Han will be back, så snart han har noe nytt å melde ;)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1024 på: Juli 28, 2011, 16:01:18 »
Jeg HATER engelske medier!
"Smith ready for Whites return" - Sky Sports

Et stykke om at Soppen skal spille på Elland Road til helga. Jeg hadde bananen i hånda og tårer i øynene... AARGH!

Eeehhh...???


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1025 på: Juli 28, 2011, 16:12:42 »
Jeg HATER engelske medier!
"Smith ready for Whites return" - Sky Sports

Et stykke om at Soppen skal spille på Elland Road til helga. Jeg hadde bananen i hånda og tårer i øynene... AARGH!

Eeehhh...???


auren

Skulle til å skrelle den. Lunsj...

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1026 på: Juli 28, 2011, 16:14:42 »
Det vart ingen Michael Johnson i Leeds...

http://www.mcfc.co.uk/News/Team-news/2011/July/Michael-Johnson-loaned-to-Leicester-for-the-season?

Her er det på Leicester-sidene også:
http://www.lcfc.com/page/LatestNews/0,,10274~2403711,00.html

Men jeg vet ikke om det nødvendigvis ville vært en stor fordel å ha Johnson i Leeds den kommende sesongen. Vært mye skadet, og trenger nok mye tid på å spille seg i form.
Ingen tvil om at han en gang var et stort talent, men nå vil enkelte ha det til at han bare er stor...
The future's so White I've got to wear shades 8)

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1027 på: Juli 28, 2011, 16:29:48 »
Nå har jeg bestemt meg for å ta en lengre pause fra forumet pga dette jeg nevner.Jeg gidder ikke mer!Det blir sikkert  en gladelig nyhet for mange.
Ikke no go nyhet dæ. Je, før min del ser hælst at du er mæ her je..sjøl om vi itte er enige i ælt, så syns je itte att du skar melle deg ut...vi treng deg jo her!!!
Jeg vil også ha deg med videre, DHY... selv om jeg forbeholder meg retten til å si imot deg av og til.
Hekta på Leeds siden 1974

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1028 på: Juli 28, 2011, 18:27:22 »
Jeg HATER engelske medier!
"Smith ready for Whites return" - Sky Sports

Et stykke om at Soppen skal spille på Elland Road til helga. Jeg hadde bananen i hånda og tårer i øynene... AARGH!
;D

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1029 på: Juli 28, 2011, 19:42:36 »

så man skal  som aldri komme med kritikk? jeg støtter seff laget i mitt hjerte, men Grayson fremstår mer og mer som Mr.Boring som gjentar de samme floskler gang på gang.Etter mitt skjønn har Grayson like stor aura som en gjerdestolpe ;D
men jeg får vel "f**k off" jeg da og andre kritikere....

Tygg litt på den DHY.
Kanskje du kjenner deg igjen?
Det ER jævlig BORING, du skjønner det ikkje sant?

Ja, jeg kjenner meg igjen.Jeg vet også at jeg mye gjentar meg selv, men dette skyldes min enorme bekymring for hvordan denne klubben blir drevet.Nå har jeg jo forstått at noen overhodet ikke deler denne bekymring, og det er greit.

Nå har jeg bestemt meg for å ta en lengre pause fra forumet pga dette jeg nevner.Jeg gidder ikke mer!

MOT og fortsatt god sommer! ;)

At "noen overhodet ikkje deler denne bekymringen" trur eg er er feil. Trur de fleste deler din bekymring, men det har litt med måten å formidle det til omverdenen å gjere.

Synd om du ikkje gidder mer å tar ein pause frå forumet, vi trenger alle bidragsytere!

MOT og god sommer :)
COME ON LEEDS !!

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1030 på: Juli 28, 2011, 19:43:18 »
At det jobbes med nye spillere skal være sikkert og visst. Hadde intervjuer og prater med både Grayson, de øvrige i staben samt flere spillere i løpet av gårsdagen, og uten å få ut noen konkrete navn så er lista lagt ganske høyt.

Som Grayson sa, de har hatt mulighet til å hente spillere i bøtter og spann, men det er ikke spillere som vil være særlig bedre enn de vi har eller har hatt. Han vil heller være tålmodig, og er klar over at ideelt sett burde flere vært på plass tidligere.

Grayson virker veldig fornøyd med Lonergan, og et viktig poeng er at han særlig er god til å prate og styre forsvaret. Jeg utfordret han på hva som vil rette opp de defensive problemene. Delvis var svaret at vi nå har tre sjefer og "pratere" i ryggmargen på laget; Lonergan, Paddy og Brown. Delvis er svaret også å få inn mer rutine, bl.a. gjennom Brown, som kan ta tak i, og styre laget og kampen på en klokere måte. Ikke fosse i angrep når vi leder 1-0 og det er ti minutter igjen.

Lonergan-overgangen drøyde pga 1) lønnskrav (det var ham Bates refererte til tidligere i sommer på YR, og 2) Everton-interessen. Preston hadde et annet krav til overgangssum fra Everton (500k) enn Leeds (200k), og det gikk ikke Everton med på.

Jeg vet ikke hvem de to spillerne Bates snakker om i dagens intervju - men jeg tviler på at det er spillere som må prøvespille først. Den ene matcher en i slutten av 20-årene med flere titalls landskamper og spill på høyeste nivå. Bosman. Den andre har jeg ingen idé om hvem er. Jeg ble fortalt at Mendy kom til å bli signet etter kampen fra en annen kilde, men er ikke helt overbevist om at det vil skje.

SA

Alexei Eremenko? 28 år, 52 landslagskamper og spill på øverste nivå i Skottland. Han er vel også bosman (?)

metaljon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1031 på: Juli 28, 2011, 19:50:52 »
At det jobbes med nye spillere skal være sikkert og visst. Hadde intervjuer og prater med både Grayson, de øvrige i staben samt flere spillere i løpet av gårsdagen, og uten å få ut noen konkrete navn så er lista lagt ganske høyt.

Som Grayson sa, de har hatt mulighet til å hente spillere i bøtter og spann, men det er ikke spillere som vil være særlig bedre enn de vi har eller har hatt. Han vil heller være tålmodig, og er klar over at ideelt sett burde flere vært på plass tidligere.

Grayson virker veldig fornøyd med Lonergan, og et viktig poeng er at han særlig er god til å prate og styre forsvaret. Jeg utfordret han på hva som vil rette opp de defensive problemene. Delvis var svaret at vi nå har tre sjefer og "pratere" i ryggmargen på laget; Lonergan, Paddy og Brown. Delvis er svaret også å få inn mer rutine, bl.a. gjennom Brown, som kan ta tak i, og styre laget og kampen på en klokere måte. Ikke fosse i angrep når vi leder 1-0 og det er ti minutter igjen.

Lonergan-overgangen drøyde pga 1) lønnskrav (det var ham Bates refererte til tidligere i sommer på YR, og 2) Everton-interessen. Preston hadde et annet krav til overgangssum fra Everton (500k) enn Leeds (200k), og det gikk ikke Everton med på.

Jeg vet ikke hvem de to spillerne Bates snakker om i dagens intervju - men jeg tviler på at det er spillere som må prøvespille først. Den ene matcher en i slutten av 20-årene med flere titalls landskamper og spill på høyeste nivå. Bosman. Den andre har jeg ingen idé om hvem er. Jeg ble fortalt at Mendy kom til å bli signet etter kampen fra en annen kilde, men er ikke helt overbevist om at det vil skje.

SA

Alexei Eremenko? 28 år, 52 landslagskamper og spill på øverste nivå i Skottland. Han er vel også bosman (?)
Jaa! Han vil vi ha
The Chief!

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1032 på: Juli 28, 2011, 21:04:36 »
At det jobbes med nye spillere skal være sikkert og visst.
[...]
SA

Alexei Eremenko? 28 år, 52 landslagskamper og spill på øverste nivå i Skottland. Han er vel også bosman (?)
Jaa! Han vil vi ha
On 29 July 2009 Eremenko signed a three-year contract with Ukrainian club FC Metalist Kharkiv
Kilde: Wikipedia
Han har altså kontrakt med Ukrainerne ett år til, men har stort sett vært på utlån i den tiden han har hatt kontrakt med dem.
Lurer på at jeg har lest et sted at han er "fri til å finne seg en ny klubb", men jeg er ikke sikker, kan være noen andre jeg tenker på...
Men ellers; Eremenko, ja takk!
The future's so White I've got to wear shades 8)

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1033 på: Juli 28, 2011, 22:03:43 »

Blir litt flaut når vi skal juble for slikt rask. Nei takk








Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1034 på: Juli 28, 2011, 22:15:10 »

Blir litt flaut når vi skal juble for slikt rask. Nei takk








Hold nå kjeften klovn.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1035 på: Juli 28, 2011, 22:16:05 »

Blir litt flaut når vi skal juble for slikt rask. Nei takk








Hold nå kjeften klovn.

 ;)

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1036 på: Juli 28, 2011, 22:19:15 »

Blir litt flaut når vi skal juble for slikt rask. Nei takk









For et innlegg....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1037 på: Juli 28, 2011, 22:23:42 »
Poenget må være at vi skal signe spillere som hever laget. Ikke spillere som ikke får plass på et middelmådig lag fra østblokken og blir lånt ut. Vi skal signe spillere som for oss opp fra denne møkkadivisjonen. Han er Eremenko er ikke i den katagorien. Stort sett spillere som har spilt i Scotland. Ja de faller gjennom i England

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1038 på: Juli 28, 2011, 22:29:26 »
Poenget må være at vi skal signe spillere som hever laget. Ikke spillere som ikke får plass på et middelmådig lag fra østblokken og blir lånt ut. Vi skal signe spillere som for oss opp fra denne møkkadivisjonen. Han er Eremenko er ikke i den katagorien. Stort sett spillere som har spilt i Scotland. Ja de faller gjennom i England

Bye bye Snodgrass.....:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1039 på: Juli 28, 2011, 22:31:52 »
Hvis han er så god. Hvorfor vil da Metalist bli kvitt ham.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1040 på: Juli 28, 2011, 22:33:55 »
Enig med H.B - begynner jo ikke å juble av en ny signering som på papiret ikke ser ut som noe å juble over....
 

lojosang

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1041 på: Juli 28, 2011, 22:34:41 »

Blir litt flaut når vi skal juble for slikt rask. Nei takk








Hold nå kjeften klovn.

Med mindre dere er gift er vel ikke dette måten å diskutere på?

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1042 på: Juli 28, 2011, 22:57:27 »

Blir litt flaut når vi skal juble for slikt rask. Nei takk








Hold nå kjeften klovn.

 ;)

 Det kan ingen ta fra deg, h.b., du lar deg ikke provosere selv av lavmålskommentarer.
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1043 på: Juli 28, 2011, 22:59:47 »

Blir litt flaut når vi skal juble for slikt rask. Nei takk








Hold nå kjeften klovn.

Tidenes simpleste forum kommentar ...
 

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1044 på: Juli 28, 2011, 23:02:04 »
Hvorfor ikke la Eremenko få en sjanse til å vise hva han duger til hvis han kommer til Leeds? synes og mener at vi har stilt spørsmålstegn ved de som har kommet  til klubben nå for å  prøvespille. Får vi ikke de beste , får vi ta de nest beste. Det er jo penger alt handler om . Det har jo Leeds ikke akurat flust med . LEEDS4EVER

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1045 på: Juli 28, 2011, 23:39:18 »

Blir litt flaut når vi skal juble for slikt rask. Nei takk








Hold nå kjeften klovn.

Med mindre dere er gift er vel ikke dette måten å diskutere på?

-LeifO

Moderatortroll.

Kan skrive under på at som gift i mangeeee år så skulle ikke jeg sagt dette veldig høyt før taket hadde løfta seg en smule eller to  ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

SveinArve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1046 på: Juli 29, 2011, 00:13:31 »
Hvorfor ikke la Eremenko få en sjanse til å vise hva han duger til hvis han kommer til Leeds? synes og mener at vi har stilt spørsmålstegn ved de som har kommet  til klubben nå for å  prøvespille. Får vi ikke de beste , får vi ta de nest beste. Det er jo penger alt handler om . Det har jo Leeds ikke akurat flust med . LEEDS4EVER

Dei bør vise hva de duger til FØR dei kommer til Leeds. Vi kan ikkje bare signere spillere som kaaanskje kan slå gjennom. Det har det blitt for mange av dei siste åra...
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1047 på: Juli 29, 2011, 12:17:11 »
Eremenko er en habil spiller, har sett ham spille for Finland og har vært meget så god da. Fysisk med gode basisferdigheter. Ja takk!

Ser også at Zoltan Gera er på free, har bestandig hatt sansen for han. Men nå er vi relativt greit besatt på vingene og offensiv midtbane i Gradel, Snod, Sam, White, Howson og Nunez.

Håper det skjer noe aktivitet i dag, hadde vært fint å få noen inn før N.castle kampen.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1048 på: Juli 29, 2011, 12:57:47 »
Jubelen står ikke i taket om Eremenko signerer, her heller.

- Hilsen en klovn.
Marching on together!

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1049 på: Juli 29, 2011, 14:50:20 »
Jubelen står ikke i taket om Eremenko signerer, her heller.

- Hilsen en klovn.
+1 stk klovn