Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581324 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1050 på: Juli 29, 2011, 15:45:26 »
Jeg vet det er slik situasjonen er i klubben vår nå men... er så jæ... lei av at "vi skal gi spillere en sjanse", og at han "kanskje slår til". Dette blir i beste fall en sesong midt på treet. Gjesp.
Marching on together

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1051 på: Juli 29, 2011, 15:52:19 »
Har sett noen video snutter av karen, ikke at det sier allt om han men for meg så virker han som en habil spiller som ihvertfall overgår Killa og Jonhson. Jeg forventer ikke noen kjempe sign i år heller etter at jeg har sett hva som har kommet tross lovnadene.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DW

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1052 på: Juli 29, 2011, 16:06:02 »
Spilte ikke han her for Tromsø som ung..? og faren hans..?

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1053 på: Juli 29, 2011, 16:59:42 »
 Tips Fotball-Extra melder om lånerykte på Jose Baxter fra Everton. Finner ikke at han har vært nevnt her før..... ?

 Jose Baxter
 


Personal information
 


Full name
 
Jose Baxter
 


Date of birth
 
7 February 1992 (age 19)[1]
 


Place of birth
 
Bootle, England
 


Height
 
1.79 m (5 ft 10 in)[1]
 


Playing position
 
Midfielder, striker
« Siste redigering: Juli 29, 2011, 17:06:20 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1054 på: Juli 29, 2011, 17:17:46 »
Tips Fotball-Extra melder om lånerykte på Jose Baxter fra Everton. Finner ikke at han har vært nevnt her før..... ?

 Jose Baxter
 


Personal information
 


Full name
 
Jose Baxter
 


Date of birth
 
7 February 1992 (age 19)[1]
 


Place of birth
 
Bootle, England
 


Height
 
1.79 m (5 ft 10 in)[1]
 


Playing position
 
Midfielder, striker

Du må forresten formidle tabelltipset til bladet TIPS - når det kommer.
 

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1055 på: Juli 29, 2011, 17:43:47 »
Korekt
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1056 på: Juli 29, 2011, 17:57:20 »
At det jobbes med nye spillere skal være sikkert og visst. Hadde intervjuer og prater med både Grayson, de øvrige i staben samt flere spillere i løpet av gårsdagen, og uten å få ut noen konkrete navn så er lista lagt ganske høyt.

Som Grayson sa, de har hatt mulighet til å hente spillere i bøtter og spann, men det er ikke spillere som vil være særlig bedre enn de vi har eller har hatt. Han vil heller være tålmodig, og er klar over at ideelt sett burde flere vært på plass tidligere.

Grayson virker veldig fornøyd med Lonergan, og et viktig poeng er at han særlig er god til å prate og styre forsvaret. Jeg utfordret han på hva som vil rette opp de defensive problemene. Delvis var svaret at vi nå har tre sjefer og "pratere" i ryggmargen på laget; Lonergan, Paddy og Brown. Delvis er svaret også å få inn mer rutine, bl.a. gjennom Brown, som kan ta tak i, og styre laget og kampen på en klokere måte. Ikke fosse i angrep når vi leder 1-0 og det er ti minutter igjen.

Lonergan-overgangen drøyde pga 1) lønnskrav (det var ham Bates refererte til tidligere i sommer på YR, og 2) Everton-interessen. Preston hadde et annet krav til overgangssum fra Everton (500k) enn Leeds (200k), og det gikk ikke Everton med på.

Jeg vet ikke hvem de to spillerne Bates snakker om i dagens intervju - men jeg tviler på at det er spillere som må prøvespille først. Den ene matcher en i slutten av 20-årene med flere titalls landskamper og spill på høyeste nivå. Bosman. Den andre har jeg ingen idé om hvem er. Jeg ble fortalt at Mendy kom til å bli signet etter kampen fra en annen kilde, men er ikke helt overbevist om at det vil skje.

SA
hejsan! halsningar fran ett varmt Rom om ni skanar vissa bokstaver, har last intervjuver med lonergan, dar sa lonergan att han inte skrivit pa tidigare inte alls hade med lonesummor att gora utan berodde pa hand sotter som vardas pa ett sjukhus i Manchester och eventuella losnigar om hon skulle forflyttas, han ville veta hur det utvecklades dar innan han skrev pa
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1057 på: Juli 29, 2011, 18:34:13 »
http://www.football365.com/leeds-united/7067353/

Coventry selger Clingan kun hvis det kommer et vilt bud på ham. Da kan vi jo bare glemme at Leeds er villige til å gjøre dette.

8 dager til sesongstart og vi bør fortsatt signere 3-4 spillere som går rett inn i førsteelleveren. Det ser dessverre svært bekymringsfylt ut...  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1058 på: Juli 29, 2011, 18:38:52 »
Ryktes om Tamir Cohen (ex bolton) og Giles Barnes (ex derby og wba). Det kan stemme bra med Svend Anders sier, slutten i 20 -årene og med landskamper. Cohen er 27 år og et tyvetalls kamper for Israel. Har ikke sett noen av dem spille, men Barnes var et stort talent for Derby for noen år siden.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1059 på: Juli 29, 2011, 20:14:34 »
Hvem er de to spillerne som Bates har møte om i Monaco. Mange rykter på div forum.
James mcfadden, David Jones, Tamir Cohen, Giles Barnes, Matt Oakley.
Noen navn å tygge på inntil videre.
Barnes skal vist befinne seg i Monaco på prøvespill.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1060 på: Juli 29, 2011, 20:34:46 »
http://www.football365.com/leeds-united/7067353/

Coventry selger Clingan kun hvis det kommer et vilt bud på ham. Da kan vi jo bare glemme at Leeds er villige til å gjøre dette.

8 dager til sesongstart og vi bør fortsatt signere 3-4 spillere som går rett inn i førsteelleveren. Det ser dessverre svært bekymringsfylt ut...  :-\

auren

Hvilke 3-4 plasser i førsteelleveren er det du meiner bør på plass?
COME ON LEEDS !!

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1061 på: Juli 29, 2011, 21:18:43 »
http://www.football365.com/leeds-united/7067353/

Coventry selger Clingan kun hvis det kommer et vilt bud på ham. Da kan vi jo bare glemme at Leeds er villige til å gjøre dette.

8 dager til sesongstart og vi bør fortsatt signere 3-4 spillere som går rett inn i førsteelleveren. Det ser dessverre svært bekymringsfylt ut...  :-\

auren

Jeg er helt enig med dig. Tror ikke Grayson vil signe flere inden sæsonstarten desværre

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1062 på: Juli 29, 2011, 21:29:02 »
http://www.football365.com/leeds-united/7067353/

Coventry selger Clingan kun hvis det kommer et vilt bud på ham. Da kan vi jo bare glemme at Leeds er villige til å gjøre dette.

8 dager til sesongstart og vi bør fortsatt signere 3-4 spillere som går rett inn i førsteelleveren. Det ser dessverre svært bekymringsfylt ut...  :-\

auren

Jeg er helt enig med dig. Tror ikke Grayson vil signe flere inden sæsonstarten desværre

Svært så negativ vår Danske venn er i dag da,kom til Blokhus neste helg så kan vi diskutere over en Bayer så blir vi nok enige om at det blir minst ein ny signrering ;)
LIFE IS LEEDS

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1063 på: Juli 29, 2011, 21:32:22 »
http://www.football365.com/leeds-united/7067353/

Coventry selger Clingan kun hvis det kommer et vilt bud på ham. Da kan vi jo bare glemme at Leeds er villige til å gjøre dette.

8 dager til sesongstart og vi bør fortsatt signere 3-4 spillere som går rett inn i førsteelleveren. Det ser dessverre svært bekymringsfylt ut...  :-\

auren


Hvilke 3-4 plasser i førsteelleveren er det du meiner bør på plass?

Jeg tipper en høyreback, en venstreback og en eller to sentrale midtbanespillere.

Noe som også jeg mener vi trenger.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1064 på: Juli 30, 2011, 09:27:00 »
Har hatt et par dager ute av forumdebatten, går inn igjen og......status quo!!! Deler bekymringene!!!!
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1065 på: Juli 30, 2011, 12:01:20 »
Ikke akkurat noe rykte, men heller noe vi vet om Bates....sagt på en fortreffelig måte av en skribent i YEP:

...."He is suffering from short arms, deep pockets syndrome".....  :D
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1066 på: Juli 30, 2011, 12:15:03 »
36 sider rykter siden 5. Juni. Og alt vi har fått ut av dette er en reservekeeper, en aldrende midtbanespiller og en førstekeeper som spiste treflis hele forrige sesong på et lag som havnet i League one.

Neppe tidenes sommer på kjøpsfronten..... Eeeehhhhh gratisfronten.
 

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1067 på: Juli 30, 2011, 14:12:54 »
McFadden, Barnes og Cohen ville ikke være skidt
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1068 på: Juli 30, 2011, 14:21:54 »
McFadden, Barnes og Cohen ville ikke være skidt

Med McFadden og Cohen og en venstreback (Lichaj?) hadde jeg fått troen på opprykk.
Marching on together!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1069 på: Juli 30, 2011, 17:43:50 »
Fortsatt dødt......men Lichaj, Mendy & Keith Andrews (Blackburn??) nevnes nå....

Herlli dette syndromet da: "Korte armer & dype bukselommer"  som BATES lider av...
 

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1070 på: Juli 30, 2011, 18:50:34 »
http://www.football365.com/leeds-united/7067353/

Coventry selger Clingan kun hvis det kommer et vilt bud på ham. Da kan vi jo bare glemme at Leeds er villige til å gjøre dette.

8 dager til sesongstart og vi bør fortsatt signere 3-4 spillere som går rett inn i førsteelleveren. Det ser dessverre svært bekymringsfylt ut...  :-\

auren


Hvilke 3-4 plasser i førsteelleveren er det du meiner bør på plass?

Jeg tipper en høyreback, en venstreback og en eller to sentrale midtbanespillere.

Noe som også jeg mener vi trenger.

Jepp, vi kunnne trenge ein back eller to - utvilsomt.
Men, to nye sentrale midtbanespillere som skal gå rett inn i førsteelleveren virker ikkje særlig realistisk for meg. Det virker som om Larry ønsker å gå for 442 denne sesongen og da regner eg med Howson og Brown er de som starter på sentral midtbane.
COME ON LEEDS !!

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1071 på: Juli 30, 2011, 20:02:44 »
Duncan Castles:

Leeds United negotiating season loan of Keith Andrews and free transfer of Jonathan Spector.

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1072 på: Juli 30, 2011, 20:07:29 »
Duncan Castles:

Leeds United negotiating season loan of Keith Andrews and free transfer of Jonathan Spector.
Gjesp. Betydelig bedre enn Johnson og Kilkenny? Jada ..
 

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1073 på: Juli 30, 2011, 20:08:53 »
Duncan Castles:

Leeds United negotiating season loan of Keith Andrews and free transfer of Jonathan Spector.

Spector kan spille højreback også! :) Og Keith Andrews er ikke dårlig. Han er ihvertfald bedre end Kilkenny
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1074 på: Juli 30, 2011, 23:06:48 »
Duncan Castles:

Leeds United negotiating season loan of Keith Andrews and free transfer of Jonathan Spector.

Spector kan spille højreback også! :) Og Keith Andrews er ikke dårlig. Han er ihvertfald bedre end Kilkenny

Støttes!
Begge er spillere med både rutine og fotballnivå som vil heve oss. Spesielt Spector har jeg hatt stor sans for, både på klubb- og landslag.
I mangel på andre "store navn"; - Bring'em on!!!



Spector ville være for fedt at få! Han er en all-rounder nøjagtig som Andy Hughes var. Og han er 24! :) BRING HIM IN!!!!!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1075 på: Juli 31, 2011, 18:07:51 »
Til ettertanke etter dagens kamp vi har jo faktisk 5-fem NYE spillere, som også var Leeds spillere- men skadet eller lånt ut, MED igjen nå..... Kisnorbo, Nunez, Clayton & Sam!!

som 4 nye signeringer...
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1076 på: Juli 31, 2011, 20:34:22 »
Til ettertanke etter dagens kamp vi har jo faktisk 5-fem NYE spillere, som også var Leeds spillere- men skadet eller lånt ut, MED igjen nå..... Kisnorbo, Nunez, Clayton & Sam!!

som 4 nye signeringer...

Jepp, og det å få inn en type som Smith hadde vært gull!

Alle de som har svartmalt situasjonen med å si at vi ikke klarer å stille 11 stk på banen kan vel revurdere det etter kampen i dag...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1077 på: Juli 31, 2011, 22:21:42 »
Ja, 5 -fem MED Smith som kommer i morgen! (les ryktene/ teamtalk kommentarene under Leeds fane , etter kampen i dag ....)
 

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1078 på: Juli 31, 2011, 22:52:13 »
Noen som vet om Smith spilte i dag og eventuelt hvilken mottakelse han fikk fra fansen?

Har vært på farten i hele dag og er ikke særlig oppdatert.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1079 på: Juli 31, 2011, 22:54:00 »
Kisnorbo , Sam , Clayton og Parker blir jo som nye signeringer
Håper vi signere barnes , mendy , bodor og Cohen..

Vi trenger mer spillere...
Pontus ❤