Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581471 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1140 på: August 02, 2011, 17:47:04 »
Dersom Mendy ikke er bedre enn han viste mot Sandefjord så ingen poeng i og gi han kontrakt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1141 på: August 02, 2011, 20:48:53 »
Betaler man med peanøtter, så har man stort sett Apekatter.... :D
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1142 på: August 02, 2011, 20:58:20 »
Jeg skjønner ikke helt hva vi skal med Mendy hvis ingen av den andre blir solgt.

Vi trenger dobbel dekning på kantene. Snoddy, Gradel, Sam og Mendy. Håper han får en type Nunez kontrakt -halvår med opsjon på lengre kontrakt. Personlig kunne jeg heller tenkt meg at vi brukte litt kronasjer på å hente Watt tilbake til klubben permanent. Det ryktes tidligere at han var ledig for kun 250k. Røverkjøp spør du meg. Bags of potential!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1143 på: August 02, 2011, 21:12:27 »
http://www.supersport.com/football/npower-championship/news/110802/Spector_joins_Birmingham

Ingen som vil til oss...

Nej jeg tror også at det er slut for vores vedkommende i dette transfervindue, da KB ikke vil punge op med kroner til lønninger :(

Desværre
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1144 på: August 02, 2011, 22:46:52 »
http://www.supersport.com/football/npower-championship/news/110802/Spector_joins_Birmingham

Ingen som vil til oss...

Nej jeg tror også at det er slut for vores vedkommende i dette transfervindue, da KB ikke vil punge op med kroner til lønninger :(

Desværre

Enig, slutt før det hele nesten startet. :(

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1145 på: August 02, 2011, 22:52:57 »
http://www.supersport.com/football/npower-championship/news/110802/Spector_joins_Birmingham

Ingen som vil til oss...

Nej jeg tror også at det er slut for vores vedkommende i dette transfervindue, da KB ikke vil punge op med kroner til lønninger :(

Desværre

Enig, slutt før det hele nesten startet. :(

Nå må dere være forsiktige så dere ikke blir plassert i samme bås som de andre "negative"!

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1146 på: August 02, 2011, 23:04:29 »
Jeg er ikke negativ, jeg er bare veldig veldig skuffet.

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1147 på: August 02, 2011, 23:39:47 »
Ja, vi er vel alle skuffet over hva som har skjedd, eller rettere sagt ikke skjedd på transferfronten. Føler at hvis vi hadde lagt noen få kroner på bordet for et par spillere, ja så hadde vi allerede vært i PL.

Det kan da ikke være trenerne det er noe galt med. Alle så vel hvilke problemer vi slet med hele sesongen. Selvfølgelig er dette et økonomisk spørmål, men er det egentlig nettverket til Leeds som er for dårlig?
Rosenborg trengte en erstatter for Annan. Vips så dukket Issah opp for en rimelig penge.  Han har riktignok ikke spilt ennå..

Lillestrøm trengte en defensiv midtbane i fjor, og hentet Tamandani Nsaliwa gratis. Dessverre hadde de ikke penger til å inngå kontrakt på høsten og han gikk som free agent til spansk fotball. Da kom Stefan Gislason gratis og tok hans plass.

Vålerenga fikk tak i Fegor Ogude. Tromsø har Kara. Brann har Austin. Alle kjøpt for småpenger

Kan det være så vanskelig??
 

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1148 på: August 02, 2011, 23:48:13 »
Men hvis markeds prisen for gode spillere i vår divisjon er 15 K og Bates vil gi bare 10 K , da  har vi et jævlig problem.

Får vi en værst tenkelig start og vi får de samme resultatene som vi hadde i år , JA da er vi i L 1 igjen.
 

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1149 på: August 03, 2011, 00:36:05 »
Jeg skjønner ikke helt hva vi skal med Mendy hvis ingen av den andre blir solgt.

Vi trenger dobbel dekning på kantene. Snoddy, Gradel, Sam og Mendy. Håper han får en type Nunez kontrakt -halvår med opsjon på lengre kontrakt. Personlig kunne jeg heller tenkt meg at vi brukte litt kronasjer på å hente Watt tilbake til klubben permanent. Det ryktes tidligere at han var ledig for kun 250k. Røverkjøp spør du meg. Bags of potential!

auren

Ja nå virker det som Nunez også funker i den rolle, og i så fall blir det som å tisse litt forsiktig på han. Men du tenker kanskje på Nunez som spiss?

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1150 på: August 03, 2011, 00:51:34 »
Jeg er også skuffet over transferfronten ...
At vi ikke tar og satser litt og får oss opp i PL ?
Skjønner ikke Bates.... Han får pengene igjenn viss vi spiller PL me 40 000 tilskuere på Elland Road hver kamp! Han må lære og gamble litt ..
Pontus ❤

lojosang

Sv: Re: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1151 på: August 03, 2011, 01:14:23 »
Den gamblinga tror jeg faktisk han har prøvd før. Gikk ikke helt etter planen det, vel.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1152 på: August 03, 2011, 01:52:35 »
Strengt tatt forskjellige grader av gamblig. Litt gjeld er ikke det samme som hodeløs gjeld. Må satse for å vinne -> betyr ikke at folk mener vi skal ta en Ridsdale 2.
Marching on together

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1153 på: August 03, 2011, 03:41:32 »
Vores transfer-aktiviteter er ovre for denne sommer. Vi har skilt os af med Kasper, Higgs, Naylor, Kilkenny og Johnson. Derefter har vi hentet Rachubka, Brown og Lonergan. Okay fair nok hvis SG mener at de 3 er bedre end de 4 vi har skubbet ud.

LONERGAN

CONNOLLY - O'BRIEN - KISNORBO - PARKER

SNODGRASS - HOWSON - BROWN - GRADEL

NUNEZ

MCCORMACK

Det ligner vores start-11'er mod Soton, men vi er meget tyndt besat i på backerne og i front (pga. Somma og Becchio's skader)

Forstår ikke KB! Brug nogle penge på kvalitets-spillere, ikke mange spillere men 2-3 stykker. En til forsvaret, 1 til midten og 1 til angrebet. Vi har brug for nogle, der kan lidt mere end de andre.

Jeg ville gerne have set Jonathan Spector til forsvaret, Lee Bowyer til midten og angrebet er jeg lidt i tvivl.

Men kom nu igang!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Od

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1154 på: August 03, 2011, 08:28:45 »
Jeg er ikke negativ, jeg er bare veldig veldig skuffet.

Amen!
"Vi har penger til spillere" sier KB. Grayson lovte oss en "aktivitetseksplosjon på transfermarkedet den neste måneden" den 23 juni. Vi lyktes nesten forrige sesong, og de fleste her satt vel da med følelsen av at det ikke skulle mer enn noen få kvalitetssigneringer til før vi kunne ta steget opp.

Istedet forsvinner det altså flere spillere ut enn det kommer inn, og de som kommer er stort sett gratis. Man kan også stille seg spørsmålet om nysigneringene faktisk styrker laget. Forrige sesongs beste spiller etter manges oppfatning, Gradel, har ennå ikke fornyet sin kontrakt.

Jeg er lei av å høre hvordan klubben regelrett misleder oss med sine uttalelser om satsing. Hvis klubben ikke vil/kan satse så får de f*** meg SI det da, og ikke lure oss til å tro noe annet. Det er jo så gjennomskuelig at de må tro vi er dumme.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1155 på: August 03, 2011, 08:50:26 »
Vi fryktet at Snoddy og Gradel skulle forsvinne, spekulerte i Becchio og hvor lenge han blir......de er hos oss fortsatt!! Det er jeg glad for. Registerer at det ikke er noe enorm investeringslyst for PL, det bygges sakte men sikkert, eller det satses på at de vi har er gode nok!! Vi får se!! MOT!!
Yeboahs vitne

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1156 på: August 03, 2011, 09:25:00 »
Vi fryktet at Snoddy og Gradel skulle forsvinne, spekulerte i Becchio og hvor lenge han blir......de er hos oss fortsatt!! Det er jeg glad for. Registerer at det ikke er noe enorm investeringslyst for PL, det bygges sakte men sikkert, eller det satses på at de vi har er gode nok!! Vi får se!! MOT!!

Du kan nå ikkje for alvor mene at vi har bygget noe som helst hittil i sommer??

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1157 på: August 03, 2011, 09:26:47 »
Vi fryktet at Snoddy og Gradel skulle forsvinne, spekulerte i Becchio og hvor lenge han blir......de er hos oss fortsatt!! Det er jeg glad for. Registerer at det ikke er noe enorm investeringslyst for PL, det bygges sakte men sikkert, eller det satses på at de vi har er gode nok!! Vi får se!! MOT!!

Du kan nå ikkje for alvor mene at vi har bygget noe som helst hittil i sommer??

Blir ikke East Stand bygget på da?  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1158 på: August 03, 2011, 09:49:41 »
Vi fryktet at Snoddy og Gradel skulle forsvinne, spekulerte i Becchio og hvor lenge han blir......de er hos oss fortsatt!! Det er jeg glad for. Registerer at det ikke er noe enorm investeringslyst for PL, det bygges sakte men sikkert, eller det satses på at de vi har er gode nok!! Vi får se!! MOT!!

Du kan nå ikkje for alvor mene at vi har bygget noe som helst hittil i sommer??

Blir ikke East Stand bygget på da?  :D

auren

 ;D

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1159 på: August 03, 2011, 09:57:34 »
Bates er vel på radioen senere idag, og med tanke på at både Spector og Andrews, som han vel snakket om for en uke siden, ikke ble noe av, blir det spennende å høre hva han forteller denne gang.

Det eneste ryktet jeg har fanget opp etter helgen er egentlig Montgommery, men usikker på om det kan stemme. Vi har forsøkt hente ham to ganger tidligere så hvorfor skulle vi gidde enda en gang.

SA

MrK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1160 på: August 03, 2011, 10:11:00 »
Få nå i det minste signert opp Gradel.............det er relativt viktig! Spreng budsjettet for den del og slutt å bruke penger på lånespillere hvis de ikke tar en start plass.

Carew er vel også aktuell enkelte steder, som om han er noe annet enn overrated!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1161 på: August 03, 2011, 11:12:52 »
Jeg er lei av å høre hvordan klubben regelrett misleder oss med sine uttalelser om satsing. Hvis klubben ikke vil/kan satse så får de f*** meg SI det da, og ikke lure oss til å tro noe annet. Det er jo så gjennomskuelig at de må tro vi er dumme.

Dette er i mine øyne sakens kjerne. Klubbens ledelse (unngår å nevne navn) kommer med utvetydige og tildels svært forpliktende uttalelser om styrking av troppen og opprykkssatsing, mens virkeligheten viser noe helt annet. Det hadde faktisk vært adskillig lettere å akseptere om dette med å holde lønningene på et overkommelig nivå, satse på å utvikle spillere fra egen stall, gi sjansen til lånespillere etc faktisk hadde vært klubbens uttalte politikk - og at ambisjoner om opprykk da hadde kommet i andre rekke. Imidlertid hadde det da vært vanskelig å forsvare en ytterligere økning i bilettpriser...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1162 på: August 03, 2011, 11:54:28 »
Vi fryktet at Snoddy og Gradel skulle forsvinne, spekulerte i Becchio og hvor lenge han blir......de er hos oss fortsatt!! Det er jeg glad for. Registerer at det ikke er noe enorm investeringslyst for PL, det bygges sakte men sikkert, eller det satses på at de vi har er gode nok!! Vi får se!! MOT!!

Du kan nå ikkje for alvor mene at vi har bygget noe som helst hittil i sommer??




Nei, det mener jeg asolutt ikke!! Bare fremmer et par alternativer om hvordan det kanskje forsøkes tenkt i klubben i mangel av tilvekst, penger og investering og så forsøker jeg å trøste meg sjæl..... :P
Yeboahs vitne

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1163 på: August 03, 2011, 12:05:16 »
Vi fryktet at Snoddy og Gradel skulle forsvinne, spekulerte i Becchio og hvor lenge han blir......de er hos oss fortsatt!! Det er jeg glad for. Registerer at det ikke er noe enorm investeringslyst for PL, det bygges sakte men sikkert, eller det satses på at de vi har er gode nok!! Vi får se!! MOT!!

Du kan nå ikkje for alvor mene at vi har bygget noe som helst hittil i sommer??




Nei, det mener jeg asolutt ikke!! Bare fremmer et par alternativer om hvordan det kanskje forsøkes tenkt i klubben i mangel av tilvekst, penger og investering og så forsøker jeg å trøste meg sjæl..... :P

trøst trenger vi alle :'( :D

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1164 på: August 03, 2011, 12:06:22 »
Det var vel disse 2 som agentene var og snakket med Bates om dette da...Spector & Andrews...de glapp!
Og det ble med snakket, etter samtalen med Bates...
Han lever i sin egen verden tror jeg, og er i tillegg gnien- det vet vi alle!

Om Spector & Andrews er det vi trengte er jeg ikke sikker på, derimot er jeg sikker
på at Bates ikke alltid er den det står "Leeds" i panna på når noen skal representere klubben!
Fatter ikke at vi ikke kan få tak i ett par anstendige sigenringer til..kjapt!
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1165 på: August 03, 2011, 21:30:26 »
Mener Bates Alex Mendy her? Jeg vil jo absolutt tro det, men hvorfor sier han ikke da navnet hans? Og han har jo vært hos mer enn en uke.

"We had one very good French boy this week, he’s still with us, but rather thoughtlessly he hadn’t trained during the summer so he’s unfit. We think that when he is fit, he could be a hidden gem and the fact of the matter is, Thorp Arch has a history of producing hidden gems; Somma, Becchio and we think there is a few more in the pipeline."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1166 på: August 03, 2011, 21:51:53 »
Skysports.com understands Leeds United are set to sign Celtic's Darren O'Dea.

The 24-year-old spent last season on-loan at Championship side Ipswich, before returning to Celtic for pre-season.
 
Now he is heading back south of the border to link up with Leeds in a similar deal.
 
Leeds are set to conclude his signing in the next 24-hours, and he will spend the whole season at Elland Road.
 
Republic of Ireland international O'Dea will be eligible to make his Leeds debut in their Championship opener at Southampton on Saturday.

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1167 på: August 03, 2011, 22:16:47 »
http://www.skysports.com/story/0,,11715_7079313,00.html

Kan noen gå på wikipedia eller google   ;D

kilgallon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1168 på: August 03, 2011, 22:21:03 »
Ifølge Wiki har han fått trøye nr 48 og han står oppført som midtstopper/venstre back. Såvdet gir jo egentlig god mening...

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1169 på: August 03, 2011, 22:36:13 »
Virker som at det er en ok spiller spm kan spille på de fleste plassene i de bakre rekker.
http://en.wikipedia.org/wiki/Darren_O%27Dea

3rd August O'Dea joined Championship club Leeds United on loan

Personal information
Full name    Darren O'Dea
Date of birth    4 February 1987 (age 24)
Place of birth    Dublin, Republic of Ireland
Height    1.85 m (6 ft 1 in)
Playing position    Centre back / Left back
Club information
Current club    Leeds United
Number    48
Youth career
   Home Farm
2005–2006    Celtic
Senior career*
Years    Team    Apps†    (Gls)†
2006–    Celtic    49    (4)
2009    â†’ Reading (loan)    8    (0)
2010–2011    â†’ Ipswich Town (loan)    20    (0)
2011-    â†’ Leeds United (loan)    0    (0)
National team‡
2007–2008    Republic of Ireland U21    9    (0)
2009–    Republic of Ireland    9    (0)

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje