Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 581392 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Lundewhites

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1230 på: August 06, 2011, 16:59:24 »
og da hadde Luz banket inn sitt tredje for dagen...! 8)

Mot et reservepreget 8 divisjons lag  :P
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1231 på: August 06, 2011, 17:01:35 »
og da hadde Luz banket inn sitt tredje for dagen...! 8)

Mot et reservepreget 8 divisjons lag  :P

Målene må jo allikevel scores av noen, et hattrick er bra det!

Lundewhites

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1232 på: August 06, 2011, 17:05:59 »
og da hadde Luz banket inn sitt tredje for dagen...! 8)

Mot et reservepreget 8 divisjons lag  :P

Målene må jo allikevel scores av noen, et hattrick er bra det!

Sant nok, men hva er kriteriene for å få prøvespille på Leeds? Syns det er merkelig at en spiller som ikke er god nok på et lag på tysk tredje nivå, kommer og får spilletid.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Lundewhites

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1233 på: August 06, 2011, 17:07:34 »
og da hadde Luz banket inn sitt tredje for dagen...! 8)

Hvor fulgte du kampen henne?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1234 på: August 06, 2011, 17:47:36 »
Twitter

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1235 på: August 07, 2011, 09:25:50 »
Det sies at det er : Felix Luz, Dennis Grote (Begge fra Rot Weiss Oberhausen) og Ibrahim Maaroufi (ex.Inter Milan)

Felix Luz fikk bare 5 kamper for et lag som rykket ned i 3 divisjon i Tyskland i fjor.... ikke akuratt en slik spiller vi venter på vel?

Det er vel dette Bates gidder å betale lønna til :-\

Wikipedia:
"the same season Luz moved to second division FC Augsburg . The move saw him contribute to a voluntary salary cut, which is seen as a contribution to the transfer fee."

Jeg visste det var en grunn til at vi var på jakt etter ham...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1236 på: August 07, 2011, 16:03:54 »
Løp og kjøp , lån hvis det er billig! PISS  >:( Har vi overhodet ikke penger å kjøpe gode spillere for ? Men hotell skal Bates ha! LEEDS4EVER

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1237 på: August 07, 2011, 17:00:28 »
I følge Duncan Castles på Twitter er vi ute etter å ta Ryan Bertrand fra Chelsea på lån. Hadde ikke vært dumt. Han hadde greit tatt plassen på venstreback, så kunne man flyttet O'Dea inn i midtforsvaret sammen med Kisnorbo.
« Siste redigering: August 07, 2011, 17:06:55 av Glenn K »

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1238 på: August 07, 2011, 17:23:16 »
I følge Duncan Castles på Twitter er vi ute etter å ta Ryan Bertrand fra Chelsea på lån. Hadde ikke vært dumt. Han hadde greit tatt plassen på venstreback, så kunne man flyttet O'Dea inn i midtforsvaret sammen med Kisnorbo.

Ikke noe dumt scenario det faktisk.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1239 på: August 07, 2011, 22:35:39 »
I følge Duncan Castles på Twitter er vi ute etter å ta Ryan Bertrand fra Chelsea på lån. Hadde ikke vært dumt. Han hadde greit tatt plassen på venstreback, så kunne man flyttet O'Dea inn i midtforsvaret sammen med Kisnorbo.

Ikke noe dumt scenario det faktisk.
ENDELIG! Dette LIKER jeg! :D Ser også på Herr Castles som en pålitelig kilde :)
Rogaland whites!

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1240 på: August 08, 2011, 07:39:33 »
Men QPR fra London er også ute etter ham.  Hvis det er riktig da vet vi hvor han går.

Bates er vel ikke så populær i Chelsea heller.  Derfor tviler jeg på noe lån her.

Jeg har faktisk mistet tro`a på at vi kan få inn noen som er bra.

Den ene etter den andre har gått til andre og vi sitter å ser/venter på om det skal bli noen igjen (smuler).
Dette er latterlig når vi har antakelig de dyreste billettene og flest folk på kampa.
Det hjelper ikke å bygge slott (hotell) hvis du ikke har noe inni.
 

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1241 på: August 08, 2011, 13:25:26 »
Leeds look likely to miss out on Arca
"Leeds United renewed their interest in signing Middlesbrough midfielder Julio Arca over the weekend, but according to sources on Teesside he is set to re-sign and remain at the Riverside."

Kjelde: http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds_look_likely_to_miss_out_on_arca_1_3657743?

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1242 på: August 08, 2011, 14:17:53 »
...han ble altså tilbudt 1/4 av lønna han tidligere hadde = 8000£.
Leeds har tak på 11 000£.  Velger å bli, etter litt forhandlinger tenker jeg/virker det som.

Som SA skrev i ett innlegg, så virker det som om Bates kjører lønnspolitikken "Ên for alle/alle for èn".....ikke at Arca er noen drømmesignering - men det er noe som er helt på jordet når vi gang etter gang misser på targets som er identifisert...helt klart på lønn!!

Vi har vel etter det jeg vet de dyreste setene i ligaen vår, tjener penger - men vil ikke betale
lønnen til de mer renomerte.....kan det være noe annet da?
Er sikker på at noen spillere ville komme til oss med argumentet "mer spilletid", enn å sitte på benken andre steder, med kutt i lønn....til en viss grad!
Igjen : Det holder ikke for spillere at "we are Leeds"..man må betale for kvalitet!
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1243 på: August 08, 2011, 15:03:16 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_eye_mendy_deal_1_3656288

..synes det er trist å se HVEM vi er linket til......det viktigste er vel at de antagelig kommer inn gratis.....ett & annet kjent navn hadde vært fint innimellom!!!
 

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1244 på: August 08, 2011, 15:38:09 »
Problemet er at vi er avhengig av å få tak i en god spiller som ingen andre er interessert i. Med én gang noen andre melder sin interesse er det over og ut. Og det er ene og alene lønn det ryker på hver gang....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1245 på: August 08, 2011, 16:59:28 »
Da er visstnok en femte signering straks klar. Thom Kirwin skrev nettopp følgende på Twitter:

"Also SG told @Yorkshireradio club is closing in on 5th signing, deal agreed between clubs. I don't know who or when it will go through tho."

Spennende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1246 på: August 08, 2011, 17:21:34 »
Da er visstnok en femte signering straks klar. Thom Kirwin skrev nettopp følgende på Twitter:

"Also SG told @Yorkshireradio club is closing in on 5th signing, deal agreed between clubs. I don't know who or when it will go through tho."

Spennende!

auren

Håper på Bertrand!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1247 på: August 08, 2011, 17:57:43 »
Smith  ::)

leedslife

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1248 på: August 08, 2011, 18:02:59 »
definitivt smith ifølge newcastle fans.
var ikke med i troppen mot fiorentina heller.
virker som de har holdt på med denne dealen helt siden han "trakk seg" fra kampen mot leeds på ER

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1249 på: August 08, 2011, 18:05:06 »
Tipper på Barton - det er vel der lista vår ligger!
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1250 på: August 08, 2011, 19:04:52 »
Clingan....

Hvis det er Mendy så begynner jeg å grine, men han er vel free-agent så det er ikke noen klubb å bli enig med?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1251 på: August 08, 2011, 19:12:45 »
Problemet er at vi er avhengig av å få tak i en god spiller som ingen andre er interessert i. Med én gang noen andre melder sin interesse er det over og ut. Og det er ene og alene lønn det ryker på hver gang....
Jeg skrev nøyaktig det samme som deg for en stund siden.Da fikk jeg skikkelig tyn og ble forklart at jeg var så negativ.....
Forøvrig mener jeg du har helt rett i det du skriver ;)

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1252 på: August 08, 2011, 19:17:19 »
Fifth signing imminent says Simon Grayson


Just when you thought there was nothing to smile about, Leeds United are once again getting our hopes up with news that a new signing is imminent.

As ever, Leeds United are being as vague as humanly possibly and revealing no clues whatsoever as to who the signing may be. That doesn’t stop the speculation of course – how else would we set ourselves up for a massive fall when Simon Grayson unveils some 35-year-old has-been or a Unibond player “with potential”.

Amongst the growing list of players suggested are Sheffield United’s Nick Montgomery, Middlesbrough’s Julian Arca, Ryan Bertrand (loan from Chelsea), Adam Le Fondre of Rotherham United fame and as ever… Alan Smith.

The chances are it will be none of the above, but you can rule out the trialists currently with the club as Simon Grayson (via @ThomKirwin) said a deal with another club has been agreed, which suggests we’re actually paying money for someone! Wonders never cease…

Of course, it could be another loan too!

Reine julekvelden detta......Stort sett skuffa men håpet var der alltid...
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1253 på: August 08, 2011, 19:21:50 »
Problemet er at vi er avhengig av å få tak i en god spiller som ingen andre er interessert i. Med én gang noen andre melder sin interesse er det over og ut. Og det er ene og alene lønn det ryker på hver gang....
Jeg skrev nøyaktig det samme som deg for en stund siden.Da fikk jeg skikkelig tyn og ble forklart at jeg var så negativ.....
Forøvrig mener jeg du har helt rett i det du skriver ;)

Nå vet jo ikke vi hvem vi har vært i seriøse forhandlinger med og hvem som har dumpet oss pga høyere lønn en annen plass.. Alt er jo bare spekulasjoner..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1254 på: August 08, 2011, 19:24:34 »
Problemet er at vi er avhengig av å få tak i en god spiller som ingen andre er interessert i. Med én gang noen andre melder sin interesse er det over og ut. Og det er ene og alene lønn det ryker på hver gang....
Jeg skrev nøyaktig det samme som deg for en stund siden.Da fikk jeg skikkelig tyn og ble forklart at jeg var så negativ.....
Forøvrig mener jeg du har helt rett i det du skriver ;)

Kan ikke skrive sånn vet du  :D
slapp av Yeboah, den som ikke er skuffa over det som skulle vært fåregodt har lite forståelse og hjerte på feil plass.. ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1255 på: August 08, 2011, 19:56:57 »
Amongst the growing list of players suggested are Sheffield United’s Nick Montgomery, Middlesbrough’s Julian Arca, Ryan Bertrand (loan from Chelsea), Adam Le Fondre of Rotherham United fame and as ever… Alan Smith.

The chances are it will be none of the above, but you can rule out the trialists currently with the club as Simon Grayson (via @ThomKirwin) said a deal with another club has been agreed, which suggests we’re actually paying money for someone!

Det luktar ikkje akkurat noko storsignering. Montgomery eller Evans frå Sheffu er heite kandidatar. Smith slit vel framleis med ein lårskade, så han er det nok ikkje!

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1256 på: August 08, 2011, 20:14:48 »
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1257 på: August 08, 2011, 20:16:39 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/08/fifth-signing-imminent-says-simon-grayson/

Vil da gerne se Ryan Bertrand på venstrebacken! :D

Det vil vere i overkant panisk av Grayson å hente endå ein venstreback når O'Dea er på plass?

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1258 på: August 08, 2011, 20:19:12 »
Det spekulerast i Adam le Fondre frå Rotherham. 24-årig spiss (180 cm) med 50 mål på 92 kampar. Det luktar ein ny Paynter! ::)

http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_le_Fondre

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1259 på: August 08, 2011, 20:19:29 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/08/fifth-signing-imminent-says-simon-grayson/

Vil da gerne se Ryan Bertrand på venstrebacken! :D

Det vil vere i overkant panisk av Grayson å hente endå ein venstreback når O'Dea er på plass?

Ikke hvis O'Dea egentlig var tenkt som midtstopper, men hvem vet hva som rører seg i hodet på SG ???